quote:
Op maandag 14 mei 2007 23:11 schreef rooie3 het volgende:[..]
Het gaat ook om het gedrag van Huub.
Sinds hij zo raar deed om die grap van Lieke baal ik van hem.
Zie dan een eigenwijs,arrogant mannetje.
Hij mag alles en een ander mag niks.
ik vond het persoonlijk niet raar dat hij boos werd om lieke's ''grap''. Ik vond het eerlijk gezegd redelijk ziek wat die 2 meiden deden. Er bestaat zoenen en zoenen, en dit was geen zoenen voor de grap, wat amanda en lieke er later ook over zeiden.
daarnaast vroeg huub zich af waarom lieke hem verbood met amanda te zoenen en het vervolgens zelf wel doet. Dat is meten met 2 maten en m.i. maakt het geen reet uit of het nu met een vrouw of een man was. Ik vond dit, evenals huub, geen grapje.
Hij had iets te veel op en daar krijgt hij een grote bek van, maar die werd wel aangewakkerd door het commentaar van alle overige bewoners die vonden dat hij zich druk maakte om niets.
Ik kon me zijn boosheid zeer goed voorstellen.
Verder doet niemand in het huis momenteel iets spannends, dus dat is de sfeer die er gewoon even hangt. Ik denk dat ze na het zware rel-weekend weer even ademruimte nodighebben om daarna weer opgefrist weer te gaan spel-spelen en treiteren. Althans dat geldt voor 3 mensen van de hele groep, de rest reageert slechts en initieert zelf geen enkele aktie.
Je ziet het nu heel duidelijk, als jaap of huub niets doen, gebeurt er helemaal niks in dat huis. Je ziet dus duidelijk wie de initiatoren zijn van alle ludieke (leuk of walgelijk) acties in DGK.
oh ja, amanda zorgt ook voor actie als ze weer eens een dronken kop heeft, maar al die acties zijn genant, dus die hoeven niet zo van mij