Is dit een grapje?quote:Op maandag 14 mei 2007 23:26 schreef LoveProfusion het volgende:
Is er een crisisteam online? Ik kan mijn beste vriend/vriendin/familie niet bereiken op tel of msn en ik zit in diepe shit
Sorry voor mijn smile dan. Als ik je kan helpen mag je me pmenquote:Op maandag 14 mei 2007 23:26 schreef LoveProfusion het volgende:
Is er een crisisteam online? Ik kan mijn beste vriend/vriendin/familie niet bereiken op tel of msn en ik zit in diepe shit
Doe een CollectCall naar Natasja! Die is héél begrijpend.quote:Op maandag 14 mei 2007 23:26 schreef LoveProfusion het volgende:
Kan ik je misschien helpen ???quote:Op maandag 14 mei 2007 23:26 schreef LoveProfusion het volgende:
PM maar als je het nodig hebt.quote:Op maandag 14 mei 2007 23:29 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
NEE! (sorry dat ik het hier plaatste)
Ik ben er ook voor je als dit niet een grap isquote:Op maandag 14 mei 2007 23:26 schreef LoveProfusion het volgende:
Omdat hij van die kleine eitjes had uitgezocht ?quote:Op maandag 14 mei 2007 23:29 schreef PC eend het volgende:
Gaat ze eric bedanken
Ze zou Brian moeten bedanken![]()
Ik hou ook van jou !!!!!quote:Op maandag 14 mei 2007 23:30 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Gelukkig...ik hou van je zoals je bent...![]()
Zag er eng en serieus uit, maar gelukkig nix aan de handquote:Op maandag 14 mei 2007 23:29 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
NEE! (sorry dat ik het hier plaatste)
quote:Op maandag 14 mei 2007 23:30 schreef pullup het volgende:
[..]
Omdat hij van die kleine eitjes had uitgezocht ?
Nee omdat hij de enige was die Jaap terugpaktequote:Op maandag 14 mei 2007 23:30 schreef pullup het volgende:
[..]
Omdat hij van die kleine eitjes had uitgezocht ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |