abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_49453521
quote:
Op woensdag 16 mei 2007 19:15 schreef Boze_Appel het volgende:

[..]

Het is een hele andere regeling. Huwelijk en adoptie zitten niet aan elkaar vast.

Overigens kent Nederland helemaal geen homohuwelijk, maar een burgerlijk huwelijk waarbij geslacht niet (meer) uitmaakt. Homohuwelijk impliceert dat er een speciale regeling is, die is er dus niet, er is alleen een gelijke regeling.
Dat klopt niet. Bij het heterohuwelijk wasjuist die adoptie meteen geregeld en dat gold voor homo's niet. Daarom was er destijds ook nog vrij veel weerstand tegen deze hele regeling.
  † In Memoriam † woensdag 16 mei 2007 @ 19:17:09 #252
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_49453527
quote:
Op woensdag 16 mei 2007 18:58 schreef nokwanda het volgende:
Heb die gruwelijk lekkere stukken waar ik mee samenwerk nog niet kunnen omturnen, dus ik heb het wat dat betreft opgegeven
Doodzonde is het
... en maar afvragen waarom mensen meteen een sekswellustige mannen denken bij homo's.
Carpe Libertatem
pi_49453557
quote:
Op woensdag 16 mei 2007 18:59 schreef SCH het volgende:

[..]

Homofobe Harry niet in de kaart te spelen
Ik heb deze term eerder gehoord. Wie bedoel je daarmee?
  woensdag 16 mei 2007 @ 19:17:55 #254
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_49453563
quote:
Op woensdag 16 mei 2007 19:05 schreef SCH het volgende:

[..]

Partnerschap en testament hebben we geregeld toen we gingen samenwonen.
Trouwen heb ik niks mee maar misschien wel eens een groot feest als we 20 jaar bij elkaar zijn ofzo.
Ons huwelijk was ook vrijwel alleen formaliteiten (en een feestje voor ouders) en vooral een noodzaak om dat groene briefje te krijgen. Ik zit vaak met kromme tenen te kijken naar die bruiloften op TV, waar vooral hier gemakkelijk 50 mille doorheen gaat. Belachelijk. Dan heb ik toch het idee dat je iets van liefde moet compenseren als je het zo van de daken moet schreeuwen Maar dat zal ook wel een vooroordeel zijn.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
pi_49453568
quote:
Op woensdag 16 mei 2007 19:17 schreef Boze_Appel het volgende:

[..]

... en maar afvragen waarom mensen meteen een sekswellustige mannen denken bij homo's.

Nokwanda is een vrouw sukkel
  woensdag 16 mei 2007 @ 19:18:51 #256
71919 wonderer
pi_49453592
quote:

[..]

alle mannen zijn sekswellustig, niet alleen homo's.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
pi_49453597
quote:

[..]

Ja precies... die faghags zoals ik zijn vele malen erger
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_49453685
quote:
Op woensdag 16 mei 2007 19:18 schreef wonderer het volgende:

[..]

alle mannen zijn sekswellustig, niet alleen homo's.
Vrouwen kunnen deze sekswellust behoorlijk indimmen trouwens.
  † In Memoriam † woensdag 16 mei 2007 @ 19:22:40 #259
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_49453727
quote:
Op woensdag 16 mei 2007 19:17 schreef SCH het volgende:
Dat klopt niet. Bij het heterohuwelijk was juist die adoptie meteen geregeld en dat gold voor homo's niet. Daarom was er destijds ook nog vrij veel weerstand tegen deze hele regeling.
Ik lees net dat op dezelfde datum dat het burgerlijk huwelijk veranderd was ook meteen de adoptiewet veranderd is zodat homo- en lesboparen konden adopteren.

Meteen geregeld dus. Alleen adoptie uit het buitenland is later pas geregeld, maar daar heb je uiteraard niet alleen met Nederlandse wetgeving te maken.
Carpe Libertatem
pi_49453768
Momenteel 653 steunbetuigingen voor de petitie.
pi_49453794
quote:
Op woensdag 16 mei 2007 19:22 schreef Boze_Appel het volgende:

[..]

Ik lees net dat op dezelfde datum dat het burgerlijk huwelijk veranderd was ook meteen de adoptiewet veranderd is zodat homo- en lesboparen konden adopteren.

Meteen geregeld dus. Alleen adoptie uit het buitenland is later pas geregeld, maar daar heb je uiteraard niet alleen met Nederlandse wetgeving te maken.
Je hebt niet de goede informatie. Het is niet meteen veranderd en dat tweede is onderwerp van discussie, dat heeft wel alleen met Nederlandse wetgeving te maken. Het ging vooral om de angst dat er aan Nederland dan minder adoptiekinderen zouden worden toegewezen.
  † In Memoriam † woensdag 16 mei 2007 @ 19:32:17 #262
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_49454176
quote:
Op woensdag 16 mei 2007 19:24 schreef SCH het volgende:
Je hebt niet de goede informatie.
Bron. Een site die over discriminatie zou daarover liegen?
quote:
Het is niet meteen veranderd en dat tweede is onderwerp van discussie, dat heeft wel alleen met Nederlandse wetgeving te maken. Het ging vooral om de angst dat er aan Nederland dan minder adoptiekinderen zouden worden toegewezen.
Het lijkt mij niet verkeerd om wetgeving te evalueren, zeker als het om de levens van kinderen gaat, voor het ingevoerd wordt met eventuel allerlei gevolgen voor die geadopteerde kinderen van dien.
Carpe Libertatem
  woensdag 16 mei 2007 @ 19:50:23 #263
179754 Lukashenko
De AIVD leest met u mee!
pi_49455011
Jammer dat wederom niemand is ingegaan op mijn aangekaarte verschil tussen homoseksualiteit en homofilie.
Homofielen verdienen 100% bescherming, overal ter wereld ook in Polen, omdat dit iets is waar men niets aan kan doen. Het voorbeeld van Schotland wat aangegeven was n.a.v. mijn schrijven gaat dus niet op, omdat ik van mening ben dat homofielen bescherming verdienen tegen geweld. Homofielen zijn mensen met erotische of romantische gevoelens naar het gelijke geslacht maar afzien van seks. Om een goede discussie te kunnen voeren is het noodzakelijk dat deze terminologie wordt toegepast.
Homoseksuelen is een compleet ander iets.

(sorry, begrijp nog niet veel van de smilies hier en opmaakcodes op dit forum)
pi_49455120
quote:
Op woensdag 16 mei 2007 19:50 schreef Lukashenko het volgende:
Jammer dat wederom niemand is ingegaan op mijn aangekaarte verschil tussen homoseksualiteit en homofilie.
Homofielen verdienen 100% bescherming, overal ter wereld ook in Polen, omdat dit iets is waar men niets aan kan doen. Het voorbeeld van Schotland wat aangegeven was n.a.v. mijn schrijven gaat dus niet op, omdat ik van mening ben dat homofielen bescherming verdienen tegen geweld. Homofielen zijn mensen met erotische of romantische gevoelens naar het gelijke geslacht maar afzien van seks. Om een goede discussie te kunnen voeren is het noodzakelijk dat deze terminologie wordt toegepast.

Er is geen verschil. Behalve als je denkt dat mensen niet aan sex doen.
  woensdag 16 mei 2007 @ 19:54:44 #265
71919 wonderer
pi_49455210
quote:

Dus omdat iemand een bepaald gevoel heeft en dit zonder iemand anders schaden te berokkenen ten uitvoering brengt (en dus seks heeft met hetzelfde geslacht) is het plotseling een mens geworden die geen bescherming tegen geweld nodig heeft of waardig is?

Omdat iemand zijn leuter liever in een vent hangt dan in een vrouw is hij plotseling minderwaardig??

Laat je nakijken.
pi_49455224
quote:

Ik maakte het onderscheid al in mijn tweede post in dit topic.
En ik ben er wel op in gegaan. Dus of je leest of je noemt me niemand.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_49455452
quote:

Volgens mij zijn homofielen homoseksueel. De aanduiding die jij geeft ten aanzien van homofielen past in mijn woordenboek ook voor homoseksuelen.

Ik ben een nitwit. Wil je iets duidelijker zijn wat jij met homoseksuelen bedoelt

Ik zou blij zijn hier iets meer insite information over te kunnen krijgen temeer je het verschil zelf aangeeft.
  woensdag 16 mei 2007 @ 20:14:33 #268
179754 Lukashenko
De AIVD leest met u mee!
pi_49456167
Wat ik zelf vind is niet belangrijk momenteel, dat kan ik later in de discussie inbrengen. Ik kan alleen niet goed reageren wanneer containerbegrippen hier gebruikt worden en nogal snel met homofoob gereageerd wordt wanneer ik niet 100% met de COC-lijn meega.

@Nokwanda: ik noem je geen niemand, sorry over je reactie heen gelezen.

@SCH inderdaad, u begrijpt het. Mensen kunnen ervoor kiezen niet aan seks te doen. Dat is echt geen schande. En dat is tevens mijn antwoord op andere vragen, namelijk homofielen zijn mensen die geen seks hebben met een ander (masturbatie zie ik voor het gemak niet als seks). Ze kunnen verliefd worden op een ander, maar hebben geen seks. Heel simpel dus. Overigens ook de meest correcte definitie.

@ Wonderer: mijn ziekenfondspakket is niet erg uitgebreid, dus de psych wordt helaas niet gedekt door mijn verzekeraar, dus mijzelf laten nakijken is geen optie. Verder: ik heb nergens beweert dat homoseksuelen wel met geweld benaderd zouden mogen worden. Ik heb in eerste instantie alleen onderscheid proberen te maken en 2 begrippen uit elkaar proberen te halen, omdat dit de discussie helderder maakt en ik nadien mijn verdere genuanceerde betoog kan verhelderen. Dit is geen simpel en one-liner betoog, vandaar dat ik het splits. Mensen lezen over lange teksten heen namelijk, zeker op het internet, weet ik van andere fora.

Hier laat ik het voor nu bij.
  woensdag 16 mei 2007 @ 20:17:25 #269
66825 Reya
Fier Wallon
pi_49456293
quote:

[..]

Ze is echt erg.
  woensdag 16 mei 2007 @ 20:18:34 #270
71919 wonderer
pi_49456349
Voor de discussie "mogen mensen gediscrimineerd worden" is onderscheid tussen homofiel en homoseksueel helemaal niet van belang. Mensen moeten gelijk behandeld worden, of ze nou wel of geen seks hebben met iemand van hetzelfde geslacht.

Sowieso is onderscheid tussen homofiel en homoseksueel onbelangrijk. Een waardeoordeel hangen aan iemands seksuele escapades is... triest.
pi_49456552
quote:
Op woensdag 16 mei 2007 20:17 schreef Reya het volgende:

[..]

Ze is echt erg.
REYAAAAAA!!!
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  woensdag 16 mei 2007 @ 20:23:51 #272
130955 Floripas
Blast from the past
pi_49456616
quote:
Op woensdag 16 mei 2007 20:18 schreef wonderer het volgende:
Voor de discussie "mogen mensen gediscrimineerd worden" is onderscheid tussen homofiel en homoseksueel helemaal niet van belang. Mensen moeten gelijk behandeld worden, of ze nou wel of geen seks hebben met iemand van hetzelfde geslacht.

Sowieso is onderscheid tussen homofiel en homoseksueel onbelangrijk. Een waardeoordeel hangen aan iemands seksuele escapades is... triest.
Of gewoon aan iemands uiting van liefde naar elkaar en relatievorm
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_49456693
quote:
Homofielen verdienen 100% bescherming, overal ter wereld ook in Polen, omdat dit iets is waar men niets aan kan doen. Het voorbeeld van Schotland wat aangegeven was n.a.v. mijn schrijven gaat dus niet op, omdat ik van mening ben dat homofielen bescherming verdienen tegen geweld. Homofielen zijn mensen met erotische of romantische gevoelens naar het gelijke geslacht maar afzien van seks. Om een goede discussie te kunnen voeren is het noodzakelijk dat deze terminologie wordt toegepast. Homoseksuelen is een compleet ander iets.
... vind JIJ, maar dat is natuurlijk de grootst mogelijke onzin. Homoseksualiteit is een logisch en natuurlijk gevolg van homofilie. Veruit de meeste mensen, op een heel klein groepje a-sexuelen en onthouders na, gaan in hun leven seksuele relaties aan. Seks is natuurlijk menselijk gedrag. Homofoben en schijn-toleranten mogen dan graag beweren dat seks tussen mensen van hetzelfde geslacht 'onnatuurlijk' is. Onzin.

Nog veel bizarder vind ik het doelbewust trekken van een lijn tussen homofilie en homoseksualiteit, om vervolgens het ene te 'tolereren' en het andere af te keuren. Dus iemand met gevoelens voor iemand van hetzelfde geslacht verdient alle mogelijke bescherming, maar wanneer deze persoon seks heeft gehad met degene voor wie hij/zij gevoelens heeft, hoeft die bescherming ineens NIET meer te worden geboden?

Voor een discussie over dit onderwerp is het helemaal niet noodzakelijk dat jouw terminologie wordt toegepast. Beiden zijn namelijk onlosmakelijk met elkaar verbonden, zeker als het om een 'oordeel' gaat. Persoonlijk weiger ik te spreken over homofilie, omdat het als een ziekte klinkt. Ik spreek evenmin over heterofilie. Mensen die menen dat ze een moreel onderscheid moeten maken tussen homofilie en homoseksualiteit, vind ik homofoob. Je wilt namelijk mensen het recht ontzeggen om in hun leven (seksuele) relaties aan te gaan. Ik geloof in vrijheid, in plaats van dogma's die meestal door religie zijn opgelegd. Vrijheden zijn bijvoorbeeld in Europese wetgeving geregeld.

PS: Trouwens wel een tegenstelling of niet? Je MENING geven op een forum en dan jezelf noemen naar een nietsontziende dictator die juist mensen met een mening de mond snoert...

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 16-05-2007 20:29:36 ]
  woensdag 16 mei 2007 @ 20:27:11 #275
71919 wonderer
pi_49456702
quote:
Op woensdag 16 mei 2007 20:23 schreef Floripas het volgende:
Goh, zes pagina's debat vooroordelen en homofobie.
Tja, zo eindigt elk topic over homo's toch?
  woensdag 16 mei 2007 @ 20:28:34 #276
71919 wonderer
pi_49456748
quote:
Op woensdag 16 mei 2007 20:27 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

... vind JIJ, maar dat is natuurlijk de grootst mogelijke onzin. Homoseksualiteit is een logisch en natuurlijk gevolg van homofilie. Veruit de meeste mensen, op een heel klein groepje a-sexuelen en onthouders na, gaan in hun leven seksuele relaties aan. Seks is natuurlijk menselijk gedrag. Homofoben en schijn-toleranten mogen dan graag beweren dat seks tussen mensen van hetzelfde geslacht 'onnatuurlijk' is. Onzin.

Nog veel bizarder vind ik het doelbewust trekken van een lijn tussen homofilie en homoseksualiteit, om vervolgens het ene te 'tolereren' en het andere af te keuren. Dus iemand met gevoelens voor iemand van hetzelfde geslacht verdient alle mogelijke bescherming, maar wanneer deze persoon seks heeft gehad met degene voor wie hij/zij gevoelens heeft, hoeft die bescherming ineens NIET meer te worden geboden?

Voor een discussie over dit onderwerp is het helemaal niet noodzakelijk dat jouw terminologie wordt toegepast. Beiden zijn namelijk onlosmakelijk met elkaar verbonden, zeker als het om een 'oordeel' gaat. Persoonlijk weiger ik te spreken over homofilie, omdat het als een ziekte klinkt. Ik spreek evenmin over heterofilie. Mensen die menen dat ze een moreel onderscheid moeten maken tussen homofilie en homoseksualiteit, vind ik homofoob. Je wilt namelijk mensen het recht ontzeggen om in hun leven (seksuele) relaties aan te gaan. Ik geloof in vrijheid, in plaats van dogma's die meestal door religie zijn opgelegd. Vrijheden zijn bijvoorbeeld in Europese wetgeving geregeld.
*wacht op de reacties zoals "jamaar pedo's mogen het ook niet, daar wordt wel onderscheid gemaakt!"*

pi_49456982
quote:
Op woensdag 16 mei 2007 20:28 schreef wonderer het volgende:
*wacht op de reacties zoals "jamaar pedo's mogen het ook niet, daar wordt wel onderscheid gemaakt!"*
Inderdaad, dat ga je weer krijgen ja. Mensen die niet snappen dat homoseksualiteit een variatie is (net als bisexualiteit) en pedofilie (net als bestialiteit) een afwijking. Je hebt homo's die pedo zijn, je hebt hetero's die pedo zijn. Pedofielen zijn zowel hetero als homo. Homoseksualteit en pedofilie hebben niks meer of minder met elkaar te maken dan heteroseksualiteit en pedofilie.
  woensdag 16 mei 2007 @ 20:37:16 #278
71919 wonderer
pi_49457124
Probeer dat er maar eens in te stampen... onbegonnen werk
  woensdag 16 mei 2007 @ 20:38:12 #279
130955 Floripas
Blast from the past
pi_49457163
quote:
Op woensdag 16 mei 2007 20:14 schreef Lukashenko het volgende:
bla
Wat de fuck is dit nou weer voor username?
Dimlicht.
  woensdag 16 mei 2007 @ 20:38:42 #280
66825 Reya
Fier Wallon
pi_49457182
quote:
Op woensdag 16 mei 2007 20:23 schreef nokwanda het volgende:

[..]

REYAAAAAA!!!
Hoi laiverd
pi_49457229
quote:
Op woensdag 16 mei 2007 20:27 schreef wonderer het volgende:

[..]

Tja, zo eindigt elk topic over homo's toch?
Vertel, ik ben nieuw hier maar dat is zeker niet mijn insteek.

Mijn insteek staat in de OP. Jouw visie wil ik wel mee nemen, zeker nu ik denk dat je al langer op dit forum mee loopt.

Ik sta open voor je reactie.
pi_49457271
quote:
Op woensdag 16 mei 2007 20:39 schreef CARLAK het volgende:

[..]

Mijn insteek staat in de OP. Jouw visie wil ik wel mee nemen, zeker nu ik denk dat je al langer op dit forum mee loopt.

Geweldige woordkeus in dit kader
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  woensdag 16 mei 2007 @ 20:53:59 #283
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_49457704
quote:
Op woensdag 16 mei 2007 18:49 schreef SCH het volgende:

[..]

Toen het homohuwelijk werd ingevoerd is adoptie niet meteen geregeld, daar was geen politieke steun voor. Alleen door de 2e lesbische moeder. De adoptiewet gold niet voor homo's. Daar is later veel discussie en gedoe over geweest en volgens mij twee jaar geleden is er een wetsvoorstel ingediend om de hele zaak gelijk te trekken, het CDA sputterde altijd tegen maar was toen uiteindelijk ook om. Ik zou even moeten checken hoe dat uiteindelijk is afgelopen met al die kabinetswisselingen.

Maar je had het over homorechten. Misschien val je over dat woordje. Noem het dan gelijke rechten. Het gaat er omdat homo's wat mij betreft dezelfde rechten zouden moeten hebben - net zoals vrouwen die uiteindelijk verworven hebben. In Nederland is dat gelukkig op heel veel vlakken inmiddels redelijk geregeld maar internationaal valt er nog veel te behalen.

Ik vind het nogal hautain om te stellen, zoals Aoristus doet, om je niet met Polen te willen bemoeien. Waarom zou je de Poolse homo's in de kou laten staan en daar discriminatie heel normaal vinden? Zeker nu ze lid van de EU zijn. Maar ook in heel veel andere landen, waaronder de VS, valt er nog een wereld te winnen.
Maakt dat het COC niet een beetje overbodig in Nederland? Ik bedoel je gaat hier ook geen Greenpeace oprichten om het knuppelen van zeehondjes op Ameland te bestrijden.

Je bent trouwens weinig duidelijk over wat jij zegt dat er ontbreekt aan rechten die hetero's meer hebben dan homo's.
De voorzitter zegt: Laat duizend bloemen bloeien.
Laat duizend balletjes stuiteren.
  woensdag 16 mei 2007 @ 20:57:05 #284
71919 wonderer
pi_49457824
quote:
Op woensdag 16 mei 2007 20:39 schreef CARLAK het volgende:

[..]

Het is ook niet jouw schuld, maar van degenen die met steeds dezelfde vooroordelen of achterlijke meningen komen aankakken en wegvluchten zodra iemand met argumenten komt.

En dan nog durven beweren dat het wel goed zit met de homo-acceptatie/tolerantie
  woensdag 16 mei 2007 @ 20:58:01 #285
71919 wonderer
pi_49457857
quote:
Op woensdag 16 mei 2007 20:53 schreef Aoristus het volgende:

[..]

Je bent trouwens weinig duidelijk over wat jij zegt dat er ontbreekt aan rechten die hetero's meer hebben dan homo's.
Laten we eens beginnen met het verschil tussen heterofilie en heteroseksualiteit...
  woensdag 16 mei 2007 @ 21:05:03 #286
179754 Lukashenko
De AIVD leest met u mee!
pi_49458128
Lukashenko is de democratisch gekozen president van Wit-Rusland waar democratie serieuzer genomen wordt als in dit landje. Ik ben groot fan van deze leider, vandaar deze nicknaam inderdaad. Maar dat lijkt me in een ander draadje thuishoren.

Homoseks is tegen de natuur. Ik vind dat de staat homoseks niet moet promoten, zoals nu het geval blijkt te zijn, gay-pride is bizar en Lukashenko heeft zijn rug rechtgehouden, de gay-pride vindt geen doorgang in Minsk. Daarmee is Lukashenko één van de weinige Europese leiders met ruggegraat. Weigerambtenaren mogen in mijn optiek niet ontslagen worden.

En nogmaals seks hebben met iemand is een keuze. Of je nu heterosexueel, homoseksueel of wat mijn part pedoseksueel bent. Alledrie de groeperingen hebben een keuze wel of geen seks te hebben en een leven zonder seks is geen schande nogmaals. Nederland is een hedonistisch land, zodra je iets wenst moet je het hebben. Daarom liggen moslims hier zo slecht waarschijnlijk, omdat zij zich onthouden van alcohol, varkensvlees en de Ramadan doen. Dat is niets voor een hollander, want tsjee je zal toch eens iets moeten nalaten.

Overigens vind ik nogmaals dat alle burgers recht hebben op bescherming van de overheid, alle burgers bedoel ik dan zonder uitzondering. Eigen rechter spelen keur ik stellig af. Ook homoseksuelen mogen niet belaagd worden, ook al kiezen ze ervoor in zonde te leven. Dat is wat anders dan te doen alsof het een goede zaak zou zijn en onthouders van seks belachelijk te maken wat thans het geval is.
  woensdag 16 mei 2007 @ 21:06:59 #287
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_49458195
quote:
Op woensdag 16 mei 2007 20:58 schreef wonderer het volgende:

[..]

Laten we eens beginnen met het verschil tussen heterofilie en heteroseksualiteit...
Wat is het verschil?
  woensdag 16 mei 2007 @ 21:10:34 #288
130955 Floripas
Blast from the past
pi_49458332
quote:
Op woensdag 16 mei 2007 20:58 schreef wonderer het volgende:

[..]

Waarom? Lijkt me niet van enige relevantie.
  woensdag 16 mei 2007 @ 21:10:52 #289
179754 Lukashenko
De AIVD leest met u mee!
pi_49458339
Ha, ha. Ook die zal ik beantwoorden.

Heterofielen zijn mensen die op het andere geslacht vallen, maar bewust zonder seks leven. Als je nader tot God, Allah, Krishna, Bhudda etc. wilt komen is zo'n bestaan aan te bevelen, denk ik. Een geestelijk Leider die elke dag seks heeft, neem ik niet serieus immers.

Heteroseksuelen zijn mensen die op het andere geslacht vallen en ervoor KIEZEN ook seks te hebben en dus afzien van de OPTIE onthouding.

Seks is altijd een KEUZE.
  woensdag 16 mei 2007 @ 21:13:27 #290
71919 wonderer
pi_49458445
quote:
Op woensdag 16 mei 2007 21:06 schreef Aoristus het volgende:

[..]

Wat is het verschil?
Moet je Lukashenko vragen. Die vindt het nodig om een onderverdeling te maken tussen homofilie en homoseksualiteit.
  woensdag 16 mei 2007 @ 21:14:03 #291
125878 Gabry
Lento Violento
pi_49458480
quote:
Op maandag 14 mei 2007 20:10 schreef CARLAK het volgende:
Polen is het er nog steeds niet mee eens dat er een Gay Pride in hun land wordt gehouden. Door middel van het ondertekenen van onderstaande petitie hoop ik dat artikel 1 van de Grondwet ook in Polen wordt uitgevoerd.
Acceptatie van homo's heb ik niets op tegen, maar die overdreven homopropaganda van Gay Pride Amsterdam is niet om aan te zien.
Dan hoopt gij vurige kolen op zijn hoofd.
  woensdag 16 mei 2007 @ 21:15:09 #292
71919 wonderer
pi_49458522
quote:
Op woensdag 16 mei 2007 21:05 schreef Lukashenko het volgende:
Homoseks is tegen de natuur.
Ik zou toch maar investeren in een psych.
  woensdag 16 mei 2007 @ 21:17:27 #293
179754 Lukashenko
De AIVD leest met u mee!
pi_49458607
Wij zijn in dit hedonistische decadente Nederland zo afgedwaald van de natuur dat we inderdaad niet meer weten wat natuurlijk is. Wonderer is er een voorbeeld van. U bent keurig gehersenspoeld door de media, proficiat!
  woensdag 16 mei 2007 @ 21:17:44 #294
71919 wonderer
pi_49458617
quote:
Op woensdag 16 mei 2007 21:10 schreef Lukashenko het volgende:
Ha, ha. Ook die zal ik beantwoorden.

Heterofielen zijn mensen die op het andere geslacht vallen, maar bewust zonder seks leven. Als je nader tot God, Allah, Krishna, Bhudda etc. wilt komen is zo'n bestaan aan te bevelen, denk ik. Een geestelijk Leider die elke dag seks heeft, neem ik niet serieus immers.

Heteroseksuelen zijn mensen die op het andere geslacht vallen en ervoor KIEZEN ook seks te hebben en dus afzien van de OPTIE onthouding.

Seks is altijd een KEUZE.
Lekker eten is ook een keuze. En dan bedoel ik alles beter dan proteineshakes en vitaminepillen. Seks is een natuurlijke behoefte en zou geen keuze moeten hoeven zijn. Het is een uiting van gevoelens die over het algemeen niemand kwaad doet.

Ik vind het onzinnig om zoveel waarde aan andermans seksleven te hechten dat er onderscheid moet worden gemaakt tussen wel en niet.
  woensdag 16 mei 2007 @ 21:17:47 #295
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_49458618
quote:
Op woensdag 16 mei 2007 21:13 schreef wonderer het volgende:

[..]

Moet je Lukashenko vragen. Die vindt het nodig om een onderverdeling te maken tussen homofilie en homoseksualiteit.
Okee, dan hoef ik jou niet meer serieus te nemen.
  woensdag 16 mei 2007 @ 21:18:41 #296
71919 wonderer
pi_49458654
quote:
Op woensdag 16 mei 2007 21:17 schreef Lukashenko het volgende:
Wij zijn in dit hedonistische decadente Nederland zo afgedwaald van de natuur dat we inderdaad niet meer weten wat natuurlijk is. Wonderer is er een voorbeeld van. U bent keurig gehersenspoeld door de media, proficiat!
Ah, en al die homoseksuele dieren zijn natuurlijk ook slachtoffer van de media...
  woensdag 16 mei 2007 @ 21:19:39 #297
71919 wonderer
pi_49458684
quote:
Op woensdag 16 mei 2007 21:17 schreef Aoristus het volgende:

[..]

Okee, dan hoef ik jou niet meer serieus te nemen.
Je snapt mijn punt niet.

Jij zegt dat er al gelijkheid is tussen homo's en hetero's. Dat is niet zo, dat bewijst alleen dit topic al. Er zijn mensen die anderen veroordelen op het feit dat ze het met hetzelfde geslacht doen. Waar zie jij daar gelijkheid in?

Gelijke rechten is gelijk behandeld worden. En niet gediscrimineerd.
  woensdag 16 mei 2007 @ 21:21:31 #298
179754 Lukashenko
De AIVD leest met u mee!
pi_49458767
Ik ken geen homoseksuele dieren.
  woensdag 16 mei 2007 @ 21:23:21 #299
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_49458820
quote:
Op woensdag 16 mei 2007 21:19 schreef wonderer het volgende:

[..]

Je snapt mijn punt niet.

Jij zegt dat er al gelijkheid is tussen homo's en hetero's. Dat is niet zo, dat bewijst alleen dit topic al. Er zijn mensen die anderen veroordelen op het feit dat ze het met hetzelfde geslacht doen. Waar zie jij daar gelijkheid in?

Gelijke rechten is gelijk behandeld worden. En niet gediscrimineerd.
Lul toch niet zo slap man, zelfs SCH weet alleen iets over adoptie te zeggen en geeft eigenlijk toe dat dat niet echt meer een issue is. Als je 'oneens zijn met een ander' bedreigend vindt, dan zou ik vooral geen stelling nemen.
  woensdag 16 mei 2007 @ 21:23:55 #300
71919 wonderer
pi_49458847
quote:
Op woensdag 16 mei 2007 21:21 schreef Lukashenko het volgende:
Ik ken geen homoseksuele dieren.
Die zijn er wel. Zowel in het wild als in gevangenschap. En niet een paar, VEEL. Dus flikker dat "homoseks(ualiteit) is niet natuurlijk" maar vast het raam uit
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')