Of Huub is 3 maten te klein?quote:Op maandag 14 mei 2007 21:29 schreef Kinga het volgende:
Dat shirt van Huub is 3 maten te groot...
uhhhm, nou ik vond hem in die 4 dagen dat ik proef mocht draaien (weekje voor het begin van programma) de minst leuke persoon van de redactie/productie. Beetje een baasje! Dat was tenminste mijn eerste indruk van Frans.quote:
quote:Op maandag 14 mei 2007 21:38 schreef Copycat het volgende:
"Het waren vier fantastische dagen!"
Mooi zoquote:Op maandag 14 mei 2007 21:38 schreef rooie3 het volgende:
Huub doet weer effe popie jopie.
Hij zet Japio effe voor schut en zit ontzettend stoer te doen.
Japio blijft humor houden.quote:Op maandag 14 mei 2007 21:39 schreef Dark het volgende:
Volgens Lieke werken de medicijnen van Jaap. Jaap vindt de champagne die de "dames" van BNN hebben meegebracht, goedkope rotzooi!
Aangezien het een paar schoolverlaterszijn waarschijnlijk solutiequote:Op maandag 14 mei 2007 21:44 schreef schatje het volgende:
Tjezus, wat heeft dat ene mokkel van BNN geslikt/gesnoven![]()
Mijn tante haar achterbuurvrouws vriendin van haar bingo kennis ook. Leuk he ?quote:Op maandag 14 mei 2007 21:46 schreef Varen het volgende:
dat meisje haar vriend heeft bij eric op school gezeten
quote:Op maandag 14 mei 2007 21:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Mijn tante haar achterbuurvrouws vriendin van haar bingo kennis ook. Leuk he ?
waarom?? dat heb ik ff gemistquote:Op maandag 14 mei 2007 21:50 schreef Varen het volgende:
natasja is boos op huub
Over iets wat hij tegen de BNN'ers zei, wat kon ik zo snel niet verstaan, maar ze komt er vast nog wel op terugquote:
Wat kan internet toch mooi zijn!quote:Op maandag 14 mei 2007 21:51 schreef itsme het volgende:
Guess what. Ik zit nu dus nog steeds op Second life. kwam met iemand in gesprek die mij heel erg heeft geholkpen met tips en die blijkt hier altijd te lurken en is ook verslaafd aan DGK.
Hai Marbo Rau![]()
Nog nooit van gehoord. Pas je op meisquote:Op maandag 14 mei 2007 21:51 schreef itsme het volgende:
Guess what. Ik zit nu dus nog steeds op Second life. kwam met iemand in gesprek die mij heel erg heeft geholken met tips en die blijkt hier altijd te lurken en is ook verslaafd aan DGK.
Hai Marbo Rau![]()
Kijk hier Amanda en Huub op Second Life ook even .....quote:Op maandag 14 mei 2007 21:51 schreef itsme het volgende:
Guess what. Ik zit nu dus nog steeds op Second life. kwam met iemand in gesprek die mij heel erg heeft geholpen met tips en die blijkt hier altijd te lurken en is ook verslaafd aan DGK.
Hai Marbo Rau![]()
Das Mafquote:Op maandag 14 mei 2007 21:51 schreef Polonium-120 het volgende:
fries ruikt naar paard volgens een van die meisjes...
Ze is al getrouwd.quote:Op maandag 14 mei 2007 21:52 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Wat kan internet toch mooi zijn!![]()
Gaan jullie nu ook trouwen in Second Life?
quote:
waarvoor?quote:
Huub houdt van de vrouwtjesquote:Op maandag 14 mei 2007 21:54 schreef Kinga het volgende:
irritant hoe Huub zich overal mee bemoeit... hij loopt echt als een hondje achter die wijven aan
Erg hoor.quote:Op maandag 14 mei 2007 21:54 schreef Kinga het volgende:
irritant hoe Huub zich overal mee bemoeit... hij loopt echt als een hondje achter die wijven aan
Nog welquote:
Omdat ik om je geefquote:Op maandag 14 mei 2007 21:56 schreef itsme het volgende:
[..]
waarvoor?
haha is gewoon een heel aardig iemand en lukt toevallig ook op fok. Oke Ik lurk niet.![]()
MEDIAGEIL heet datquote:Op maandag 14 mei 2007 21:54 schreef Kinga het volgende:
ja daar was ik toch bij. (weet je nog die lekkere meid die jij negeerdequote:Op maandag 14 mei 2007 21:54 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Kijk hier Amanda en Huub op Second Life ook even .....
Whaaat dat worden leuke capsquote:Op maandag 14 mei 2007 21:59 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Huub heeft de micro overgenomen, de beide meiden kleden zich om voor de sauna
[afbeelding]
Graag vandaag nog, de hele dommelt in.........geen ruzies, geen vechtpartijen, geen jaloerse vrouwen..etc...quote:Op maandag 14 mei 2007 20:39 schreef rooie3 het volgende:
Ze lopen daar alleen maar te gapen.
Saaie lui worden het.
Gooi er maar een toffe nieuwe bewoner in.
Liefst een die de hele boel aan kan.
Dat weet ik, maar voor Second Life is er een apart topic.quote:Op maandag 14 mei 2007 21:59 schreef itsme het volgende:
[..]
ja daar was ik toch bij. (weet je nog die lekkere meid die jij negeerde![]()
)
lekkerder dan ik.quote:Op maandag 14 mei 2007 21:58 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Nou en?![]()
Is ze wel een beetje lekker, in Second Life?![]()
Goed voorbereide journalistesquote:Op maandag 14 mei 2007 22:01 schreef Mokum020 het volgende:
De BNN doosjes kijken dus nooit...
"Wie is Lieke?..Dat blondje meisje..."
brianquote:Op maandag 14 mei 2007 22:01 schreef Lobasca het volgende:
Avond!
En Brian hoor ik alleen maar wat dom als een paard lachen op de achtergrond..
Dat is kennelijk het enige wat hij kan, zijn er meerdere mensen dan hinnikt hij alleen wat...quote:Op maandag 14 mei 2007 22:01 schreef Lobasca het volgende:
Avond!
Een beetje het derde wiel aan de wagenquote:Op maandag 14 mei 2007 22:01 schreef Lobasca het volgende:
Avond!
quote:Op maandag 14 mei 2007 20:41 schreef farceman het volgende:
[..]
Heb uit betrouwbare bron vernomen dat hij onslagen is vanwege het herhhadelijk snuiven van coke achter met Huub.
verder staat hij bv. ook niet meer op de aftiteling
Is het nu een vriescel ofzoquote:
Mogen we daaruit concluderen dat het dus niet waar is ?quote:Op maandag 14 mei 2007 22:04 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Wat een onbetrouwbare bron heb jij dan...
Of hij loopt een beetje raar met zijn nek te draaien, valt me ook iedere keer op, als er mensen van buitenaf zijn.quote:Op maandag 14 mei 2007 22:04 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Dat is kennelijk het enige wat hij kan, zijn er meerdere mensen dan hinnikt hij alleen wat...![]()
geef even linkje schat.quote:Op maandag 14 mei 2007 22:00 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar voor Second Life is er een apart topic.
Maar is Frans er nou nog wel of niet?quote:Op maandag 14 mei 2007 22:04 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ze durven nog niet zo goed, maar Huub is bezig ze uit de broek te pratenquote:
quote:Op maandag 14 mei 2007 22:04 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
![]()
![]()
![]()
Kan je misschien zeggen dat het klopt dat Matasia en Brian uit de wind worden gehouden?quote:Op maandag 14 mei 2007 22:04 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Badjasquote:Op maandag 14 mei 2007 22:06 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ze durven nog niet zo goed, maar Huub is bezig ze uit de broek te praten
quote:Op maandag 14 mei 2007 22:07 schreef Lobasca het volgende:
Kan je misschien zeggen dat het klopt dat Matasia en Brian uit de wind worden gehouden?
Aanhouden graagquote:
Dat kan hij (of zij?) best zeggen, maar dat doet ie lekker niet.quote:Op maandag 14 mei 2007 22:07 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Kan je misschien zeggen dat het klopt dat Matasia en Brian uit de wind worden gehouden?
Leuk hier he!quote:Op maandag 14 mei 2007 22:04 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Alsof de pannenkoek-crew zo geloofwaardig is...quote:Op maandag 14 mei 2007 22:10 schreef Dark het volgende:
[..]
Leuk hier he!
Allemaal wildwest verhalen die opkomen als poepen, van een 99% betrouwbare bron![]()
Jullie vertegenwoordigen zeker die 1%?
Blijkbaar...quote:Op maandag 14 mei 2007 22:10 schreef Dark het volgende:
[..]
Leuk hier he!
Allemaal wildwest verhalen die opkomen als poepen, van een 99% betrouwbare bron![]()
Jullie vertegenwoordigen zeker die 1%?
Die komen hier hard lachen en taaien vervolgens af. Erg indrukwekkend.quote:Op maandag 14 mei 2007 22:12 schreef FSR het volgende:
[..]
Alsof de pannenkoek-crew zo geloofwaardig is...![]()
Nee hoor schatjes, TV.........daar doen ze bij DGK niet aan!quote:Op maandag 14 mei 2007 22:11 schreef Mokum020 het volgende:
"Dit komt niet op tv he? "
De BNN dames onder de douche........![]()
We know... Leuk toch...quote:Op maandag 14 mei 2007 22:10 schreef beequeen het volgende:
DGK_REDAKTIE, er staat een spelfout in de tekst op de muur van de private![]()
Kun je ook antwoord geven op mijn vraag? Frans weg ja of nee?quote:Op maandag 14 mei 2007 22:13 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Blijkbaar...
En op de vraag of Brian en Natasia uit de wind worden gehouden kan ik wel antwoord geven maar dat wordt toch niet geloofd... Maar ach ik kan het proberen... Iedereen krijgt dezelfde behandeling en dus nee zij worden niet uit de wind gehouden. Ik zou ook niet weten waarom wel eerlijk gezegd.
Vanwaar de barbituren van Bwian en het er niet uitstemmogelijkheid van Natasia dan ?quote:Op maandag 14 mei 2007 22:13 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Blijkbaar...
En op de vraag of Brian en Natasia uit de wind worden gehouden kan ik wel antwoord geven maar dat wordt toch niet geloofd... Maar ach ik kan het proberen... Iedereen krijgt dezelfde behandeling en dus nee zij worden niet uit de wind gehouden. Ik zou ook niet weten waarom wel eerlijk gezegd.
Klopt Frans werkt niet meer hier.quote:Op maandag 14 mei 2007 22:15 schreef beequeen het volgende:
[..]
Kun je ook antwoord geven op mijn vraag? Frans weg ja of nee?
Vind ik niet zo raar..........quote:Op maandag 14 mei 2007 22:13 schreef beequeen het volgende:
[..]
Die komen hier hard lachen en taaien vervolgens af. Erg indrukwekkend.
gebeurt er nog iets vanavond of kan ik de streams uit doen?...quote:Op maandag 14 mei 2007 22:15 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Klopt Frans werkt niet meer hier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |