Of Huub is 3 maten te klein?quote:Op maandag 14 mei 2007 21:29 schreef Kinga het volgende:
Dat shirt van Huub is 3 maten te groot...
uhhhm, nou ik vond hem in die 4 dagen dat ik proef mocht draaien (weekje voor het begin van programma) de minst leuke persoon van de redactie/productie. Beetje een baasje! Dat was tenminste mijn eerste indruk van Frans.quote:
quote:Op maandag 14 mei 2007 21:38 schreef Copycat het volgende:
"Het waren vier fantastische dagen!"
Mooi zoquote:Op maandag 14 mei 2007 21:38 schreef rooie3 het volgende:
Huub doet weer effe popie jopie.
Hij zet Japio effe voor schut en zit ontzettend stoer te doen.
Japio blijft humor houden.quote:Op maandag 14 mei 2007 21:39 schreef Dark het volgende:
Volgens Lieke werken de medicijnen van Jaap. Jaap vindt de champagne die de "dames" van BNN hebben meegebracht, goedkope rotzooi!
Aangezien het een paar schoolverlaterszijn waarschijnlijk solutiequote:Op maandag 14 mei 2007 21:44 schreef schatje het volgende:
Tjezus, wat heeft dat ene mokkel van BNN geslikt/gesnoven![]()
Mijn tante haar achterbuurvrouws vriendin van haar bingo kennis ook. Leuk he ?quote:Op maandag 14 mei 2007 21:46 schreef Varen het volgende:
dat meisje haar vriend heeft bij eric op school gezeten
quote:Op maandag 14 mei 2007 21:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Mijn tante haar achterbuurvrouws vriendin van haar bingo kennis ook. Leuk he ?
waarom?? dat heb ik ff gemistquote:Op maandag 14 mei 2007 21:50 schreef Varen het volgende:
natasja is boos op huub
Over iets wat hij tegen de BNN'ers zei, wat kon ik zo snel niet verstaan, maar ze komt er vast nog wel op terugquote:
Wat kan internet toch mooi zijn!quote:Op maandag 14 mei 2007 21:51 schreef itsme het volgende:
Guess what. Ik zit nu dus nog steeds op Second life. kwam met iemand in gesprek die mij heel erg heeft geholkpen met tips en die blijkt hier altijd te lurken en is ook verslaafd aan DGK.
Hai Marbo Rau![]()
Nog nooit van gehoord. Pas je op meisquote:Op maandag 14 mei 2007 21:51 schreef itsme het volgende:
Guess what. Ik zit nu dus nog steeds op Second life. kwam met iemand in gesprek die mij heel erg heeft geholken met tips en die blijkt hier altijd te lurken en is ook verslaafd aan DGK.
Hai Marbo Rau![]()
Kijk hier Amanda en Huub op Second Life ook even .....quote:Op maandag 14 mei 2007 21:51 schreef itsme het volgende:
Guess what. Ik zit nu dus nog steeds op Second life. kwam met iemand in gesprek die mij heel erg heeft geholpen met tips en die blijkt hier altijd te lurken en is ook verslaafd aan DGK.
Hai Marbo Rau![]()
Das Mafquote:Op maandag 14 mei 2007 21:51 schreef Polonium-120 het volgende:
fries ruikt naar paard volgens een van die meisjes...
Ze is al getrouwd.quote:Op maandag 14 mei 2007 21:52 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Wat kan internet toch mooi zijn!![]()
Gaan jullie nu ook trouwen in Second Life?
quote:
waarvoor?quote:
Huub houdt van de vrouwtjesquote:Op maandag 14 mei 2007 21:54 schreef Kinga het volgende:
irritant hoe Huub zich overal mee bemoeit... hij loopt echt als een hondje achter die wijven aan
Erg hoor.quote:Op maandag 14 mei 2007 21:54 schreef Kinga het volgende:
irritant hoe Huub zich overal mee bemoeit... hij loopt echt als een hondje achter die wijven aan
Nog welquote:
Omdat ik om je geefquote:Op maandag 14 mei 2007 21:56 schreef itsme het volgende:
[..]
waarvoor?
haha is gewoon een heel aardig iemand en lukt toevallig ook op fok. Oke Ik lurk niet.![]()
MEDIAGEIL heet datquote:Op maandag 14 mei 2007 21:54 schreef Kinga het volgende:
ja daar was ik toch bij. (weet je nog die lekkere meid die jij negeerdequote:Op maandag 14 mei 2007 21:54 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Kijk hier Amanda en Huub op Second Life ook even .....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |