Excitesquote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:11 schreef Sanne het volgende:
Ik hoop wel dat ze Excites hebben als er geneukt wordt.
Als je als newbie komt heb je geen geslachtsdelen. Die kun je kopen. En de Excites zijn de meest geavanceerde maar ook de duurste addons.quote:
Nou als dat zou kunnenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:29 schreef Sanne het volgende:
Als je als newbie komt heb je geen geslachtsdelen. Die kun je kopen. En de excites zijn de meest geavanceerde maar ook de duurste addons.
Wil je mijn clit soms lenen?
Als je eens begint te vertellen wat het probleem is, dan ...........quote:Op maandag 14 mei 2007 20:56 schreef soylent het volgende:
Ik wil ook virtual daten met Huub en Amanda
Maar ik krijg, met al mijn technische kennis, Second Life niet aan de praat op mijn peeceetje
Ze zeiden (op de stream) dat ze naar de Dropzone zouden gaan. Dat had ik overigens ook wel verwacht, want dat is van TIEN. En ze zullen daar de dates hebben. Ik heb meteen een Teleport naar Dropzone gekozen en plofte letterlijk naast Amanda en Huub op de grond bij het landingspunt.quote:Op maandag 14 mei 2007 21:33 schreef bbfakir het volgende:
Hoe ben je ze tegengekomen? Ben je konstant daarzo of wist je dat ze daar waren. Ik heb net even gekeken daar maar het is er wel een beetje stille boel.
Aan een dump van het netwerktraffic te zien moet ik een hele zooi UDP poorten openzetten in de firewall van het netwerk en doorsturen naar mijn desktop-PC, maar die zijn nergens goed gedocumenteerd en toen ik googlede leek het erop dat je een enorme range moest openzetten, en ik heb geen zin om duizenden poorten open te zetten. Iemand zei dat je ook op een andere manier kon connecten maar die optie heb ik vooralsnog niet gevonden in het programma (en hun site vermeldde er helemaal niets over)!quote:Op maandag 14 mei 2007 21:27 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Als je eens begint te vertellen wat het probleem is, dan ...........
Een andere manier van connecten ken ik niet. Mijn install was gewoon helemaal standaard en ik heb geen extra poorten opengezet in m'n firewall.quote:Op maandag 14 mei 2007 21:42 schreef soylent het volgende:
[..]
Aan een dump van het netwerktraffic te zien moet ik een hele zooi UDP poorten openzetten in de firewall van het netwerk en doorsturen naar mijn desktop-PC, maar die zijn nergens goed gedocumenteerd en toen ik googlede leek het erop dat je een enorme range moest openzetten, en ik heb geen zin om duizenden poorten open te zetten. Iemand zei dat je ook op een andere manier kon connecten maar die optie heb ik vooralsnog niet gevonden in het programma (en hun site vermeldde er helemaal niets over)!
Ik heb ook geen poorten open hoeven zetten en de firewall in mijn modem is zeer goed.quote:Op maandag 14 mei 2007 21:47 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Een andere manier van connecten ken ik niet. Mijn install was gewoon helemaal standaard en ik heb geen extra poorten opengezet in m'n firewall.
Je zou natuurlijk voor heel kort de firewall kunnen uitschakelen om te testen of het wel werkt. Dan weet je tenminste of je verdenking juist is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |