Ik kom net bij de FEBO vandaan....moet ik daar ook een verslag van schrijven ofquote:Op maandag 14 mei 2007 20:01 schreef mootie het volgende:
[..]
Pfffffff doe nou eens lekker ophouden over dat onderwerp. Dat hij heeft aangekondigd dat hij ging eten bij Lepels betekent toch niet automatisch dat hij een verslag MOET schrijven met ALLE details.![]()
Maar Huub wil altijd Stijn spreken en dat is zijn favoriet.quote:Op maandag 14 mei 2007 20:23 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik had al zo'n vermoeden dat Frans weg was. Zeker na de actie van zaterdag. De Huubfans ontploften hier bijna hier.
Het was overduidelijk dat Huub in een kwaad daglicht moest komen. Nu begrijp ik waarom.
of zo'n blikje Golden Shower ehhm ik bedoel Golden Powerquote:Op maandag 14 mei 2007 20:24 schreef schatje het volgende:
Lekker duur dat zuipen van Reb Bull. Waarom niet Appie huismerk van 0,29 centen?
Ik ga even plassen......... jullie horen zo de details wel.......quote:Op maandag 14 mei 2007 20:25 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik kom net bij de FEBO vandaan....moet ik daar ook een verlsga van schrijven of
geloven jullie het verder wel...![]()
Huub ligt over 2 maanden uit het spel. Let maar op. Hij zou de boel moeten terroriseren. Samen met Jaap zoals afgesproken toen ze die nacht een pact sloten.quote:Op maandag 14 mei 2007 20:23 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Huub zijn tijd is geweest.
Hij is de hele tijd moe.
Loopt alleen nog maar aan Lieke te frunnikken.
En teert op oude grapjes.
Vind het heel jammer.
Nu ben ik de weg kwijt. Wie het weet mag het zeggen.quote:Op maandag 14 mei 2007 20:25 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Maar Huub wil altijd Stijn spreken en dat is zijn favoriet.
Daar hoef je maar 1x in te loggenquote:Op maandag 14 mei 2007 20:24 schreef mootie het volgende:
Eend en Reza, even kusjes geven en klaar met dat geleuter! Anders wordt de kikker boos en verander ik mn wachtwoord bij 10.![]()
Dit is hopelijk buiten?quote:
quote:Op maandag 14 mei 2007 20:27 schreef PC eend het volgende:
[..]
Daar hoef je maar 1x in te loggen![]()
Maar ik stop wel omdat jij het wil![]()
We gaan binnekort misschien verder in het vernieuwde lepels topic
Huub doet niks meer.quote:Op maandag 14 mei 2007 20:26 schreef schatje het volgende:
[..]
Huub ligt over 2 maanden uit het spel. Let maar op. Hij zou de boel moeten terroriseren. Samen met Jaap zoals afgesproken toen ze die nacht een pact sloten.
Ik geloof het wel maar als het eenmaal grote meisjes en jongens zijn willen ze dolgraag naar binnen en oneindig gevangen worden in luxe. Ze zijn eruit als parasieten. Goede habitat dus, dat huis.quote:
quote:
Precies.quote:Op maandag 14 mei 2007 20:29 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Huub doet niks meer.
Alleen jammer dat de poll niet deze week is,Huub zal nu nog hoog staan.
Huub en Japio samen was harstikke mooi geweest.
Maar huub wil liever wippen.
Doe mijn best....ik weet dat noekje gek is op pokeren....quote:Op maandag 14 mei 2007 20:31 schreef beequeen het volgende:
Vanavond pokerenMisschien kan Mokum 020 een beetje bijsturen
![]()
quote:Op maandag 14 mei 2007 20:33 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Doe mijn best....ik weet dat nookie gek is op pokeren....![]()
jij ook?
Kijk, dat is nou echt een goed idee, dat mokkel Tamaraquote:Op maandag 14 mei 2007 20:33 schreef schatje het volgende:
[..]
Precies.
Als mevrouw F. Pannekoek het lef heeft gooit ze die vriendin van wifebeater er ook in. Tamara heet dat mokkel geloof ik.
ja dat zou wel een goeie zijn ...amanda over de zeikquote:Op maandag 14 mei 2007 20:33 schreef schatje het volgende:
[..]
Precies.
Als mevrouw F. Pannekoek het lef heeft gooit ze die vriendin van wifebeater er ook in. Tamara heet dat mokkel geloof ik.
Online wel, niet in DGK.quote:Op maandag 14 mei 2007 20:33 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Doe mijn best....ik weet dat noekje gek is op pokeren....![]()
jij ook?
tja ..kwamen zeker klachten van dgk fan'squote:Op maandag 14 mei 2007 20:33 schreef easysatellite het volgende:
waarom is die gele trap nu weer rood geverft??
omdat de rode trap eerst geel geverfd was.quote:Op maandag 14 mei 2007 20:33 schreef easysatellite het volgende:
waarom is die gele trap nu weer rood geverft??
quote:Op maandag 14 mei 2007 20:36 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
omdat de rode trap eerst geel geverfd was.
Dan klopt het tochquote:Op maandag 14 mei 2007 20:37 schreef easysatellite het volgende:
dat hok wat ze kantoor noeme ziet er ook nie uit, lijkt net n decor voor een soap
GTSTquote:Op maandag 14 mei 2007 20:37 schreef easysatellite het volgende:
dat hok wat ze kantoor noeme ziet er ook nie uit, lijkt net n decor voor een soap
Als ze zich daar wat van aan zouden trekken dan was Amanda inmiddels al kaal geweest.quote:Op maandag 14 mei 2007 20:35 schreef milk-shake het volgende:
[..]
tja ..kwamen zeker klachten van dgk fan's![]()
quote:Op maandag 14 mei 2007 20:36 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
omdat de rode trap eerst geel geverfd was.
quote:
I fault.quote:
Stelltetje dealersquote:
Heb uit betrouwbare bron vernomen dat hij onslagen is vanwege het herhhadelijk snuiven van coke achter met Huub.quote:Op maandag 14 mei 2007 20:17 schreef uniekhoorn het volgende:
Bron dat Frans is ontslagen?
Die hebben nog veel gevoelens voor elkaar, volgens mij krijg je die dan nooit meer uit elkaar...quote:Op maandag 14 mei 2007 20:33 schreef schatje het volgende:
[..]
Precies.
Dan ga je als redacteur te ver.quote:Op maandag 14 mei 2007 20:19 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Frans was een 'goeie'. Huub had veel steun van hem, nena was helemaal gek met hem. Hij zocht Nena zelfs 's-nachts op in de slaapkamer en ze rookten samen een paar keer een joint.
precies, dat witte vloekt gewoon bij die vloer die vloer is beton en die viese witte dingen erop, dat hele hok van n kantoor kan ook meteen tege de vlaktequote:Op maandag 14 mei 2007 20:40 schreef Tissik het volgende:
Jan Boef heeft gewoon prutswerk geleverd. Het zag er niet uit, ze proberen er nu weer iets van te maken.
Nu die belachelijke eettafel asap eruit, aub! Zodat we de bewoners weer in hun gezicht kunnen kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |