Is het nieuw dat je op FOK! geen streamfilmpjes mag plaatsen ? Strange .......quote:Op maandag 14 mei 2007 19:38 schreef PC eend het volgende:
Ik krijg om de een of andere reden het idee dat Reza mij niet helemaal gelooft![]()
Hier een klein voorproefje van het gesprek over lepels.
http://www.youtube.com/watch?v=B2xO3MD7-bo
De rest moet ik om de bekende redenen voor me houden
Wel schattig, die duifjes.quote:Op maandag 14 mei 2007 19:42 schreef SiRojK het volgende:
Iig weer een semi-streamlock!
meer meer meerquote:Op maandag 14 mei 2007 19:38 schreef PC eend het volgende:
Ik krijg om de een of andere reden het idee dat Reza mij niet helemaal gelooft
Hier een klein voorproefje van het gesprek over lepels.
http://www.youtube.com/watch?v=B2xO3MD7-bo
De rest moet ik om de bekende redenen voor me houden
Het is een beetje offtopicquote:
jij bent toch ook de lulligste niet he?quote:Op maandag 14 mei 2007 19:44 schreef PC eend het volgende:
[..]
Het is een beetje offtopic![]()
Dus als jij nu even een heropening aanvraagt van het lepels topic en alle foto's upload zal ik het doen
I love it when a plan comes together![]()
Hoor ik daar een sorry voor de nare opmerkingen?quote:Op maandag 14 mei 2007 19:44 schreef PC eend het volgende:
[..]
Het is een beetje offtopic![]()
Dus als jij nu even een heropening aanvraagt van het lepels topic en alle foto's upload zal ik het doen
I love it when a plan comes together![]()
Geile schijt duiven zat hier wil je er een paar gratisquote:Op maandag 14 mei 2007 19:45 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Gelukkig betaal ik 4euro per maand om naar duiven te kijken, want die hebben wij hier niet
Ze zitten met z'n allen in een ruimte, 4 streams heeft niet zoveel zin dan.quote:Op maandag 14 mei 2007 19:45 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Gelukkig betaal ik 4euro per maand om naar duiven te kijken, want die hebben wij hier niet
kheb er ook nog een aantal in de aanbieding,zeer tam... schijten gratis je tuin onder,vermeerderen bij het leven,en je wasgoed is niet veilig!quote:Op maandag 14 mei 2007 19:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Geile schijt duiven zat hier wil je er een paar gratis![]()
Nopequote:Op maandag 14 mei 2007 19:46 schreef Reza-impreza het volgende:
[..]
Hoor ik daar een sorry voor de nare opmerkingen?
quote:Op maandag 14 mei 2007 19:45 schreef cindy10 het volgende:
[..]
jij bent toch ook de lulligste niet he?![]()
![]()
Zet er een camera op misschien zijn er wel mensen die er voor willen betalen.quote:Op maandag 14 mei 2007 19:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Geile schijt duiven zat hier wil je er een paar gratis![]()
Ik wil niet lullig zijn, maar ik heb pc-eend nog nooit sorry horen zeggen.quote:Op maandag 14 mei 2007 19:46 schreef Reza-impreza het volgende:
[..]
Hoor ik daar een sorry voor de nare opmerkingen?
hahaha kan kloppen,geloof ook deze keer dat het weer niet doorgaatquote:Op maandag 14 mei 2007 19:48 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik wil niet lullig zijn, maar ik heb pc-eend nog nooit sorry horen zeggen.![]()
![]()
volgens mijn huisarts....ik vroeg om een spiraaltje...hij zei: wil je graag zwanger worden(ik neuuu,drm vraag ik juist om een spiraal...).quote:Op maandag 14 mei 2007 19:49 schreef Varen het volgende:
Lieke heeft een spiraaltje
Amanda: kan je dan niet zwanger worden?
quote:Op maandag 14 mei 2007 19:50 schreef mootie het volgende:
Brian heeft zulke enge tandjes als ie lacht![]()
Ook als hij niet lacht.quote:Op maandag 14 mei 2007 19:50 schreef mootie het volgende:
Brian heeft zulke enge tandjes als ie lacht![]()
Lijkt me strak plan.quote:Op maandag 14 mei 2007 19:52 schreef cindy10 het volgende:
[..]
zullen we het erop houden dat hij gewoon van nature eng is?![]()
tja mischien word zelfs jaap zn familie zn gedrag zat?quote:Op maandag 14 mei 2007 19:52 schreef Varen het volgende:
Ze hebben allemaal post van familie, behalve Jaap
Brian heeft in zijn slaap om Amanda geroepen, schrijft iemand
Nu zijn ze ook niet allemaal in beeldquote:Op maandag 14 mei 2007 19:47 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze zitten met z'n allen in een ruimte, 4 streams heeft niet zoveel zin dan.![]()
Excuus geaccepteerd, morgen open ik een nieuw topic met de bekende foto's + xtra foto's .quote:Op maandag 14 mei 2007 19:47 schreef PC eend het volgende:
[..]
Nope![]()
![]()
Die opmerkingen zijn dacht ik gedelete trouwens...
Krijgen we toch een DGK baby, wie zou de vader worden?quote:Op maandag 14 mei 2007 19:51 schreef cindy10 het volgende:
[..]
volgens mijn huisarts....ik vroeg om een spiraaltje...hij zei: wil je graag zwanger worden(ik neuuu,drm vraag ik juist om een spiraal...).
hij zegt neem maar wat anders,en als je graag kinderen wilt kom dan terug voor dat spiraal....
we kunnen zelfs t-shirts laten maken,BRIAN,IK HEB ER DE KRACHT NIET MEER VOOR! (of draai ik dan erg door??)quote:
Wie ???quote:Op maandag 14 mei 2007 19:53 schreef Liess het volgende:
En maar gek vinden dat ie zogenaamd nare opmerkingen krijgt als die fucking geheimzinnig en uit de hoogte loopt te doen.
mis ik weer wat???quote:Op maandag 14 mei 2007 19:53 schreef Reza-impreza het volgende:
[..]
Excuus geaccepteerd, morgen open ik een nieuw topic met de bekende foto's + xtra foto's .
Ik dacht ook al, dat ik iets niet zag wat hij wel zag!!!!quote:Op maandag 14 mei 2007 19:56 schreef cindy10 het volgende:
[..]
mis ik weer wat???
kzie geen ecxuus hoor....![]()
das nog de vraag! het kan elke bewoner zijn(hoewel volgens mij 2 vrouwen toch hulp moeten hebben van inseminatie??)quote:Op maandag 14 mei 2007 19:54 schreef Varen het volgende:
[..]
Krijgen we toch een DGK baby, wie zou de vader worden?![]()
Ze hadden daar wel allemaal rietjes liggen.quote:Op maandag 14 mei 2007 19:57 schreef cindy10 het volgende:
[..]
das nog de vraag! het kan elke bewoner zijn(hoewel volgens mij 2 vrouwen toch hulp moeten hebben van inseminatie??)![]()
Teringlijers!quote:Op maandag 14 mei 2007 19:58 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Voor iedereen, die op Second Life gaat rondwandelen. Zoljuist is een nieuwe Goudenjapio geregistreerd. Nu nog even wat meer kilo's en wat extra buik aan mijn avatar toevoegen. Dadelijk zal ik een proefrun gaan boeren en poepen in Dropzone.
quote:Op maandag 14 mei 2007 19:57 schreef cindy10 het volgende:
[..]
das nog de vraag! het kan elke bewoner zijn(hoewel volgens mij 2 vrouwen toch hulp moeten hebben van inseminatie??)![]()
Je moet betalen toch voor dat gedoe daar?quote:Op maandag 14 mei 2007 19:58 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Voor iedereen, die op Second Life gaat rondwandelen. Zojuist is een nieuwe Goudenjapio geregistreerd. Nu nog even wat meer kilo's en wat extra buik aan mijn avatar toevoegen. Dadelijk zal ik een proefrun gaan boeren en poepen in Dropzone.
Ik vind dit ook erg mooi, maar smaken verschillen nu eenmaal. JdM heeft zelf contact opgenomen met JdB, dus eigen schuld dat het er nu zo uitziet.quote:Op maandag 14 mei 2007 19:55 schreef schatje het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Kijk, dit vind ik beter passen in de villa dan die meuk van Jan des Bouvrie en consorten. Het is van Eric Kuster, vriend van Rodrigo Otazu. Hij heef ook een zaak in Laren.
binc.nl
Ik wel !quote:Op maandag 14 mei 2007 19:57 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik dacht ook al, dat ik iets niet zag wat hij wel zag!!!!
Maar ik zag het toch goed, ik zag namelijk OOK GEEN excuus
quote:Op maandag 14 mei 2007 19:57 schreef petraa het volgende:
[..]
quote:Op maandag 14 mei 2007 19:58 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Voor iedereen, die op Second Life gaat rondwandelen. Zojuist is een nieuwe Goudenjapio geregistreerd. Nu nog even wat meer kilo's en wat extra buik aan mijn avatar toevoegen. Dadelijk zal ik een proefrun gaan boeren en poepen in Dropzone.
vrees verkeerd gelezen dan.....sollyquote:Op maandag 14 mei 2007 19:59 schreef Reza-impreza het volgende:
[..]
Ik wel !Althans dat las ik tussen de regels door
![]()
Pfffffff doe nou eens lekker ophouden over dat onderwerp. Dat hij heeft aangekondigd dat hij ging eten bij Lepels betekent toch niet automatisch dat hij een verslag MOET schrijven met ALLE details.quote:Op maandag 14 mei 2007 19:59 schreef cindy10 het volgende:
[..]
![]()
![]()
teruggelezen en kan geen excuus ontdekken tot nu toe...
of het moet via pm geweest zijn?
maar kan me haast niet voorstellen....![]()
nee je kan gewoon registreren en krijgt dan een zogenaamd basic gedoe...quote:Op maandag 14 mei 2007 19:59 schreef Liess het volgende:
[..]
Je moet betalen toch voor dat gedoe daar?
Echt zonde. En het zal wel wat gekost hebben. Doe het dan echt goed denk ik dan.quote:Op maandag 14 mei 2007 19:59 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik vind dit ook erg mooi, maar smaken verschillen nu eenmaal. JdM heeft zelf contact opgenomen met JdB, dus eigen schuld dat het er nu zo uitziet.
Nee hoor. Helemaal gratisquote:Op maandag 14 mei 2007 19:59 schreef Liess het volgende:
[..]
Je moet betalen toch voor dat gedoe daar?
LLquote:Op maandag 14 mei 2007 19:59 schreef Reza-impreza het volgende:
[..]
Ik wel !Althans dat las ik tussen de regels door
![]()
b.t.w. het is wel FOk dat de klok slaat nu in het huis , rara dankzij wie?
tuurlijk moet dat niet.....quote:Op maandag 14 mei 2007 20:01 schreef mootie het volgende:
[..]
Pfffffff doe nou eens lekker ophouden over dat onderwerp. Dat hij heeft aangekondigd dat hij ging eten bij Lepels betekent toch niet automatisch dat hij een verslag MOET schrijven met ALLE details.![]()
Geweldigquote:Op maandag 14 mei 2007 20:05 schreef beequeen het volgende:
Wifebeater heeft weer een goed gesprek met wifebeater.
[afbeelding]
Wat ik dus zei....... hij heeft toch dingen gezegd.... maar iedereen wil meteen het naadje van de kous weten. (beetje aangespoord door reza's geheimzinnigheid, maar dat had hij waarschijnlijk gewoon niet goed ingeschat)quote:Op maandag 14 mei 2007 20:04 schreef cindy10 het volgende:
[..]
tuurlijk moet dat niet.....
maar wrm dan wel melden dat hij gaat eten met aanhang?(heeft dat meerwaarde om dat te melden?)
en daarbij,wel een aantal foto`s plaatsen en dan interessant gaan doen over de rest,die zogenaamd prive zijn?
daarbij dan nog een beetje gaan bluffen dat sommige dingen die de bewoners vertelde bijna staatsgeheim zijn?
kom op zeggg,meld niets,of meld het wel en vertel dan gewoon!![]()
Dat doet ie anders nooit hoorquote:Op maandag 14 mei 2007 20:05 schreef beequeen het volgende:
Wifebeater heeft weer een goed gesprek met wifebeater.
[afbeelding]
Ken geen Fransquote:Op maandag 14 mei 2007 20:08 schreef farceman het volgende:
Is hier eigenlijk al besproken waarom redacteur Frans ontslagen is?
Is Frans ontslagen?quote:Op maandag 14 mei 2007 20:08 schreef farceman het volgende:
Frans weg?quote:Op maandag 14 mei 2007 20:08 schreef farceman het volgende:
Van wie was frans alweer favoriet?quote:Op maandag 14 mei 2007 20:11 schreef farceman het volgende:
[..]
Je had Frans, Stijn en mevr. Pannekoek (Deborah).
Frans is echter ontslagen
Oh Nou geen idee. Misschien was ie met mevr. Pannekoek op strooptochtquote:Op maandag 14 mei 2007 20:11 schreef farceman het volgende:
[..]
Je had Frans, Stijn en mevr. Pannekoek (Deborah).
Frans is echter ontslagen
Frans van Stijn & Frans, die ook wel stokbrood werd genoemd?quote:Op maandag 14 mei 2007 20:08 schreef farceman het volgende:
Laat ze eens lekker neuken. Meteen Natasia over de zeik.quote:Op maandag 14 mei 2007 20:13 schreef pullup het volgende:
Amanda heeft een brief gekregen van iemand die blijkbaar denkt dat het wel goed komt tussen haar en Brian![]()
Hier moet een modje maar antwoord op geven. Second Life is slechts beperkt onderdeel van DGK. FOK! heeft in games wel wat beschikbaar over SL maar daar zitten een stelletje nerds/freaks ruzie te maken en elkaar de kop in te slaan. Daarom snap ik dat je het binnen DGK wilt houden. Anderzijds mag je niet verwachten dat ik alles van Second Life weet, zo goed ben ik nou ook weer niet.quote:Op maandag 14 mei 2007 20:07 schreef kleinzusje het volgende:
Hy Bright zal ik of jij hier een topic openen : 2e live voor dummys ? Jij weet er veel van en misschien kan iedereen daar dan vragen stellen die jij kan beantwoorden. Weet dat er al veel op fok is, maar dat is lastig als newbee
Daar issie goed inquote:Op maandag 14 mei 2007 19:55 schreef Lady-night het volgende:
[..]
Jullie maken ons wel vet nieuwsgierig
Is stokbrood ontslagen.quote:Op maandag 14 mei 2007 20:08 schreef farceman het volgende:
onder andere door Huub gezegd ergens vorige week. In de trant van: Stokbrood is er niet meer enzovoort...quote:Op maandag 14 mei 2007 20:17 schreef uniekhoorn het volgende:
Bron dat Frans is ontslagen?
Ik kreeg wel een PM van een bepaald persoonquote:Op maandag 14 mei 2007 19:59 schreef cindy10 het volgende:
[..]
![]()
![]()
teruggelezen en kan geen excuus ontdekken tot nu toe...
of het moet via pm geweest zijn?
maar kan me haast niet voorstellen....![]()
Frans was een 'goeie'. Huub had veel steun van hem, nena was helemaal gek met hem. Hij zocht Nena zelfs 's-nachts op in de slaapkamer en ze rookten samen een paar keer een joint.quote:
Amanda en Huub op Second Lifequote:Op maandag 14 mei 2007 20:16 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Hier moet een modje maar antwoord op geven. Second Life is slechts beperkt onderdeel van DGK. FOK! heeft in games wel wat beschikbaar over SL maar daar zitten een stelletje nerds/freaks ruzie te maken en elkaar de kop in te slaan. Daarom snap ik dat je het binnen DGK wilt houden. Anderzijds mag je niet verwachten dat ik alles van Second Life weet, zo goed ben ik nou ook weer niet.
Laat een modje maar beslissen (Als er uberhaupt belangstelling is)
quote:
Vandaar dus de toneelhaak?quote:Op maandag 14 mei 2007 20:19 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Frans was een 'goeie'. Huub had veel steun van hem, nena was helemaal gek met hem. Hij zocht Nena zelfs 's-nachts op in de slaapkamer en ze rookten samen een paar keer een joint.
Jij hebt me door, ik ben niet zo van de excusesquote:Op maandag 14 mei 2007 19:57 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik had al zo'n vermoeden dat Frans weg was. Zeker na de actie van zaterdag. De Huubfans ontploften bijna hier.quote:Op maandag 14 mei 2007 20:18 schreef daWeasel het volgende:
[..]
onder andere door Huub gezegd ergens vorige week. In de trant van: Stokbrood is er niet meer enzovoort...
Huub zijn tijd is geweest.quote:Op maandag 14 mei 2007 20:20 schreef schatje het volgende:
Huub, laat die achterlijke geit toch haar ding doen.
quote:Op maandag 14 mei 2007 20:22 schreef PC eend het volgende:
[..]
Jij hebt me door, ik ben niet zo van de excuses![]()
Wil het heel soms wel doen, maar dan moet ik wel zelf inzien dat ik wel heeel erg fout zat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |