Was goed te doen kijken in de kroegquote:Op donderdag 17 mei 2007 17:10 schreef S-Two het volgende:
Waarom postte niemand even tijdens de wedstrijd? Nu ben ik het verdorie vergeten om te gaan kijken in de kroeg.
Najah, iig een goede uitslag!
Dat bierclubje?quote:Op donderdag 17 mei 2007 21:24 schreef Noca het volgende:
[..]![]()
Je bedoelt de Ron Jeremy look-a-like die ingewisseld werd voor blonde milf. Die kerel vond vooral zichzelf grappig. Haha, dan zat ik schuin achter je
Heb zelfs nog ff met je gepraat
quote:Op donderdag 17 mei 2007 21:22 schreef Prosac het volgende:
[..]
En dan wil ik niet zo'n kletskous naast me
Haha, die jaquote:Op donderdag 17 mei 2007 21:31 schreef Prosac het volgende:
[..]
Dat bierclubje?
Briljant, heb regelmatig in een deuk gelegen om de droogte van jullie kant.![]()
Je moet dan waarschijnlijk wel even op de foto helaas...of je moet een wedstrijd uitkiezen waarbij dat niet hoeft. Maar ja, is een keer op de foto en klaar. Moet je wel een CC hebben geloof ik.quote:Op donderdag 17 mei 2007 21:34 schreef Grulez het volgende:
Niet dat ik überhaupt vaak naar wedstrijden ga, maar ik zou zo'n uitwedstrijd (ook al is het een minder leuke wedstrijd met een minder leuke uitslag) best eens willen meemakenIn de kroeg is het toch anders ....
Ik voel me dan verplicht om terug te praten om maar niet als een zak hooi over te komen. Feit is gewoon dat ik stokzenuwachtig ben voorafgaand aan een pot en ik me inderdaad schijnbaar volledig concentreer op de komende 90 minuten. Ik heb weinig behoefte aan een gesprek.quote:Op donderdag 17 mei 2007 21:31 schreef Grulez het volgende:
[..]
![]()
Niet goed voor je concentratie of wil jeje stem sparen?
Ik heb de toeschouwersaantallen van FC Groningen bij uitwedstrijden dit seizoen even onder elkaar gezet. Gemiddeld hadden we dit seizoen ruim 400 fans per wedstrijd meequote:Op donderdag 17 mei 2007 21:34 schreef clauwheee het volgende:
Doen Grulez, vandaag ook maar weer gebleken dat het met meer mensen dikke prima is.
Nee. heb een nieuwe computer en die geeft problemen met de software om gifjes te maken..quote:Op donderdag 17 mei 2007 23:28 schreef don-diablo het volgende:
Hey venomsnake, heb je nog gifjes van de 2 goals?
quote:Inzetbaarheid Lindgren en Lovre nog ongewis
FC Groningen weet zaterdag of Goran Lovre en Rasmus Lindgren een dag later tegen FC Utrecht kunnen aantreden. Pas op de laatste training wordt bekeken of beide middenvelders voldoende zijn hersteld van hun fysieke ongemakken.
Trainer Ron Jans kan zondag sowieso geen beroep doen op Paul Matthijs. De middenvelder herstelt nog van de liesoperatie die hij afgelopen maandag heeft ondergaan.
Ook Martijn Meerdink en Mark-Jan Fledderus komen in De Euroborg niet binnen de lijnen. Beiden moeten geschorst toekijken naar aanleiding van hun gele kaart in de eerste wedstrijd tegen FC Utrecht. Koen van de Laak komt terug van het strafbankje.
FC Groningen heeft de beste papieren om kwalificatie voor het UEFA Cup-toernooi af te dwingen na de 2-0 zege in Utrecht.
Bron: VI
Precies, Silva kan het makkelijk doen op het middenveldquote:Op vrijdag 18 mei 2007 11:48 schreef venomsnake het volgende:
Desnoods zet je Svejdik op de plek van Silva en laat je Silva een plekkie opschuiven naar het middenveld.![]()
dank u dank uquote:Op donderdag 17 mei 2007 23:31 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Nee. heb een nieuwe computer en die geeft problemen met de software om gifjes te maken..![]()
Wel filmpjes van de goals.![]()
filmpje van de 0-1
http://6.upload.dailymotion.com/swf/4Dgnytzf2dFmqe7rP
Filmpje van de 0-2
http://6.upload.dailymotion.com/swf/BuWCFjcZDIDaTe7xk
Prima. Zondag is er zeker nog kermis?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 17:04 schreef venomsnake het volgende:
Mocht Groningen europees voetbal veilig stellen zondag, dan is er maandag om 19.00 een feestje op de grote markt, icl huldiging..![]()
Bron: fc groningen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |