Nu klink je alsof een heel stadion frusti van jullie werd en dat is toch lichtelijk overdreven ... alleen die hersenloze cellen schuin tegenover jullie reageerden op dat josti-gezangquote:Op donderdag 17 mei 2007 20:22 schreef clauwheee het volgende:
Alleen van zingende Groningers werden ze al frusti, geweldig
Meer dan prima sfeertje vandaag
Hee Eilandje, nog even gezwaaid maar je zag me niet!quote:Op donderdag 17 mei 2007 20:18 schreef Eilanden het volgende:
Had die terugreis niet wat langer kunnen duren?![]()
Ik wilde zo snel mogelijk het stadion uitquote:Op donderdag 17 mei 2007 20:31 schreef Noca het volgende:
[..]
Hee Eilandje, nog even gezwaaid maar je zag me niet!
Ik kon jullie beide niet vinden ... wist wel ongeveer waar Noca stond, had geen idee waar jij stond ...quote:Op donderdag 17 mei 2007 20:32 schreef clauwheee het volgende:
Ja ik heb je ook nog gezocht maar kon je niet vinden
Ja ik wist nog van de vorige keer waar je ongeveer moest zitten..maar kon je niet vinden. Ik stond helemaal onderin/vooraan, in het midden. Gelijk bij/achter de trommels.quote:Op donderdag 17 mei 2007 20:34 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Ik kon jullie beide niet vinden ... wist wel ongeveer waar Noca stond, had geen idee waar jij stond ...
Ik stond/zat gewoon op dezelfde plek als de vorige keer
Vlak bij de vlaggen onderin?quote:Op donderdag 17 mei 2007 20:45 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ja ik wist nog van de vorige keer waar je ongeveer moest zitten..maar kon je niet vinden. Ik stond helemaal onderin/vooraan, in het midden. Gelijk bij/achter de trommels.
Ik wel wel eens zien heveel geluid jullie maken als het daar straks aan het eind 0-3 staat.quote:Op donderdag 17 mei 2007 21:03 schreef Prosac het volgende:
lag het aan mij, of was het echt over het algemeen doodse stilte in de Galgenwaard?
Er was nogal veel aanleiding om er een feestje van te makenquote:Op donderdag 17 mei 2007 21:03 schreef Prosac het volgende:
lag het aan mij, of was het echt over het algemeen doodse stilte in de Galgenwaard?
Nou, het is niet om te stangen ofzo. Maar in mijn beleving hangt er in Utrecht altijd een lekker sfeertje, maar ik heb op een paar momenten na eigenlijk geen zak gehoord vanuit Bunnikside of de andere vakken. Ook voor de 0-1 niet.quote:Op donderdag 17 mei 2007 21:09 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ik wel wel eens zien heveel geluid jullie maken als het daar straks aan het eind 0-3 staat.![]()
Die clowns waren toch ingehuurd om het uitpubliek te vermaken?quote:Op donderdag 17 mei 2007 20:24 schreef Eilanden het volgende:
alleen die hersenloze cellen schuin tegenover jullie reageerden op dat josti-gezang
Die had ik vanmorgen al voorspeld, al die auto's die niet op de parkeerplaats stonden. Dat was gewoon te makkelijk voor de snor.quote:Op donderdag 17 mei 2007 21:19 schreef The_Verve het volgende:
Oom agent wist mijn goede humeur nog wel heel even te verpesten met een boete voor 'fout' parkeren. Vijftig eurootjes. Maar daar stap je na zo'n dag toch wel vrij makkelijk overheen...
Nog niet , maar denk wel dat het binnenkort toch echt gaat gebeuren.quote:Op donderdag 17 mei 2007 21:20 schreef Noca het volgende:
Mee eens Venom, die jongen moet gewoon niet verhuurd worden. Daar vind ik hem echt te goed voor.
Hij is toch nog niet definitief verhuurd?
quote:Op donderdag 17 mei 2007 21:22 schreef Prosac het volgende:
[..]
@Noca, ik was alleen en zat op de heenweg naast die beveiligings-sjap, die mijn humeur er niet beter op maakte. Voorafgaand aan een wedstrijd ben ik lekker op mezelf.
En dan wil ik niet zo'n kletskous naast me
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |