Ja hoi.quote:Op maandag 14 mei 2007 17:24 schreef Lienekien het volgende:
Wat moet ik met al die gevulde glazen?!
Wat zijn de andere zeven mogelijkheden dan?quote:Een batsman moet zijn beurt afstaan als hij door de veldpartij "uit" is gemaakt. Deze "fielders" hebben daarvoor elf manieren tot hun beschikking, waarvan er vier regelmatig voorkomen:
* Een slag kan worden gevangen ("caught"); ook de bowler zelf en de wicketkeeper mogen dat doen.
* Het wicket wordt geraakt en de bails vallen neer ("bowled")
* Het wicket van de batsman is met de bal verstoord terwijl hij na een run nog niet in zijn hok is en is dan "run out"
* "Leg Before Wicket" LBW: de bal raakt het been van de batsman als de umpire van mening is dat de bal het wicket zou hebben geraakt als het been er niet had gestaan, dan beslist hij dat de batsman uit is.
Dat wil ik best. Maar dan wel met een fles champagne.quote:Op maandag 14 mei 2007 17:25 schreef Tha_Erik het volgende:
Jezelf helemaal lamzuipen, Lienekien.
Jullie? Jullie? A-hum. JAM is heeft nog op de shortlist voor Oranje gestaan! Er liepen weinig zulke gemene spin-bowlers rond als yours truly, dwerg. LBW-galore.quote:Op maandag 14 mei 2007 17:44 schreef dwerg het volgende:
Gisteren de eerste cricketwedstrijd van het seizoen gehad. Jullie begrijpen er geen fuck van, dus ik zal niet teveel in details treden.
Als je 'caught' verdeelt in 'caught behind' (gevangen door de wicketkeeper) en 'caught' door een gewone veldspeler kom je op elf manieren. Als je 'caught' ziet als één wijze om uit te gaan, zijn er tien manieren waarop je uit kunt gaan.quote:Op maandag 14 mei 2007 17:58 schreef hummus het volgende:
Wat zijn de andere zeven mogelijkheden dan?
Twee jaar geleden hebben we geprobeerd om tijdens gymles op een aantal middelbare scholen uitleg te geven over cricket (en eventueel een paar leerlingen enthousiast te krijgen). Geloof me als ik zeg dat ik nog liever een ananas rectaal ingebracht krijg dan dat ik dat nog een keer moet doen.quote:Op maandag 14 mei 2007 18:10 schreef hummus het volgende:
Ik bookmark die sites even, vind het leuk om te weten. Misschien zelfs om eventueel m'n 5 HAVO klassen volgend jaar mee te vervelen of om als strafwerk op te geven. "Maak maar een werkstuk over cricket".
Dat is wel jammer zeg. Maar gymles, ja, daar noem je ook een vak.quote:Op maandag 14 mei 2007 18:13 schreef dwerg het volgende:
[..]
Twee jaar geleden hebben we geprobeerd om tijdens gymles op een aantal middelbare scholen uitleg te geven over cricket (en eventueel een paar leerlingen enthousiast te krijgen). Geloof me als ik zeg dat ik nog liever een ananas rectaal ingebracht krijg dan dat ik dat nog een keer moet doen.
Jij hebt echt een bepaalde fixatie.quote:Op maandag 14 mei 2007 18:13 schreef dwerg het volgende:
[..]
Twee jaar geleden hebben we geprobeerd om tijdens gymles op een aantal middelbare scholen uitleg te geven over cricket (en eventueel een paar leerlingen enthousiast te krijgen). Geloof me als ik zeg dat ik nog liever een ananas rectaal ingebracht krijg dan dat ik dat nog een keer moet doen.
En dan doen ze niet een saan buitenspel!quote:Op maandag 14 mei 2007 18:21 schreef hummus het volgende:
Met mijn Engelse ex-vriendje keek ik het vaak, cricket. Maar zelfs hij hield vol dat het "toch te moeilijk was om uit te leggen".
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |