Met je kut PIquote:Op maandag 14 mei 2007 16:37 schreef dantes_inferno86 het volgende:
[..]
Niet alles is serieus bedoeld.![]()

Gabri mag in de return weer mee doen. Alsmede Edgar Davids.quote:Op maandag 14 mei 2007 17:01 schreef Robar het volgende:
Ja, ik vind het zeer gunstig dat we eerst uit spelen.
Alleen jammer dat de verdediging weer uitgedunt is.
Wanneer mag Gabri weer spelen?

Ik vind dit prima! Gabri mag de return pas weer spelen. Net als Edje.quote:Op maandag 14 mei 2007 17:01 schreef Robar het volgende:
Alleen jammer dat de verdediging weer uitgedund is.
Ogararu - VD Wiel - Vermaelen - Emanuelson
-------------------Heitinga -----------------------
-----------Sneijder ---- Perez-------------
--de Mul ------ Huntelaar --------- Babel-----
Als Gabri mag spelen, wordt het weer een ander verhaal

quote:Op maandag 14 mei 2007 17:06 schreef Robar het volgende:
Ik ben echt een ongelofelijke fan van Heitinga

quote:Hamburger SV is bezig met een renovatie van de selectie. Op een lijstje van zes spelers die volgens sportblad Der Kicker naar een andere club mogen uitzien, komt ook de naam voor van Nigel de Jong. Tegenover Voetbal International ontkent coach Huub Stevens echter dat de middenvelder moet vertrekken.
De Jong werd de afgelopen weken door verschillende Duitse media genoemd als een van de spelers die niet langer voorkomt in de toekomstplannen van HSV. De Nederlandse international speelde dit seizoen, mede door blessures, slechts zeventien wedstrijden. Tijdens de winterstop van het seizoen 2005/2006 werd de 22-jarige middenvelder overgenomen van Ajax.
Besart Berisha en Raphael Wicky hebben volgens Der Kicker inmiddels van de clubleiding te horen gekregen dat zij ondanks een doorlopend contract mogen vertrekken. Naast De Jong zouden ook Benny Feilhaber, Boubacar Sanogo en Juan Pablo Sorín op korte termijn vernemen dat komend seizoen geen prijs meer wordt gesteld op hun diensten.

Lieve neuzen,quote:Manager competitiezaken Bert van Oostveen van de KNVB noemt het in een reactie "nog te vroeg om zwaarwegende conclusies te trekken". "Ik vind het nog niet verontrustend. Pas als de stadions bij de komende duels tussen AZ en Ajax opnieuw half leeg zijn, weten we dat we met een serieus probleem hebben te maken. Dat zullen we dan structureel moeten aanpakken."

Dat middenveld is veels en veels te zwak. Daarnaast gaan Perez en Sneijder elkaar behoorlijk in de weg lopen.quote:Op maandag 14 mei 2007 17:01 schreef Robar het volgende:
Alleen jammer dat de verdediging weer uitgedund is.
Ogararu - VD Wiel - Vermaelen - Emanuelson
-------------------Heitinga -----------------------
-----------Sneijder ---- Perez-------------
--de Mul ------ Huntelaar --------- Babel-----
Als Gabri mag spelen, wordt het weer een ander verhaal

Hoop het ook, ik ben een voorstander van Rock, paper en scissor.quote:Op maandag 14 mei 2007 17:13 schreef Fetai het volgende:
Naar aanleiding van het volgende bericht: http://www.nu.nl/news/107(...)f_van_play-offs.html
[..]
Lieve neuzen,
ga alsjeblieft niet naar de finale van de playoffs toe, om in het vervolg voor eens en altijd van dit vreselijke systeem af te zijn.
Groetjes uit Rotterdam![]()

Denk dat dit de neusjes zelf ook als muziek in de oren klinktquote:Op maandag 14 mei 2007 17:13 schreef Fetai het volgende:
Naar aanleiding van het volgende bericht: http://www.nu.nl/news/107(...)f_van_play-offs.html
[..]
Lieve neuzen,
ga alsjeblieft niet naar de finale van de playoffs toe, om in het vervolg voor eens en altijd van dit vreselijke systeem af te zijn.
Groetjes uit Rotterdam![]()

Of best-of-seven, net als in basketbal. Met vier kwarten en een schotklok.quote:Op maandag 14 mei 2007 17:31 schreef borisz het volgende:
ik wil echte playoffs dus best of 5 ofzo of niet.

die verrader?quote:Op maandag 14 mei 2007 17:59 schreef Loserkid het volgende:
Kunnen we vertonghen niet terug halen voor zondag?

quote:Van der Wiel mee met Onder 19
Amsterdam, 14 mei 2007
Gregory van der Wiel doet deze week met Oranje onder 19 jaar mee aan het EK-kwalificatietoernooi in Engeland. De jonge verdediger meldt zich woensdag wel weer in Amsterdam omdat Ajax hem hard nodig heeft in de play-offs.
Van der Wiel stapte zondagavond op het vliegtuig naar Engeland om zich bij de andere internationals te voegen. Naast Van der Wiel doen ook Ajacieden Christian Supusepa, Vurnon Anita en Siem de Jong mee aan het kwalificatietoernooi. Ajax-keeper Koen Verhoeff maakte eveneens deel uit van de selectie, maar hij haakte op het laatst geblesseerd af.
Oranje begint dinsdag in kwalificatiegroep 3 met een wedstrijd tegen Tsjechië. Dat is het enige duel waar Van der Wiel aan mee kan doen. Woensdag vliegt hij weer terug naar Amsterdam omdat Ajax hem zondag tegen AZ waarschijnlijk goed kan gebruiken. Donderdag speelt Oranje tegen Engeland, zondag eindigt het toernooi met een wedstrijd tegen Rusland. De winnaar van groep 3 plaatst zich voor het EK, dat in juli in Oostenrijk gehouden wordt.

Op zich had ik wel plannen, maar dit doet me toch weer twijfelen inderdaad. Het zou wel héél prettig zijn als we er na dit seizoen vanaf zijn, die teringbende. Enige jammere is dat je van tevoren weet dat het DSB-stadion vol zal zitten met een stel gloryhuntende stokjes-josti's.quote:Op maandag 14 mei 2007 17:58 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Denk dat dit de neusjes zelf ook als muziek in de oren klinkt

Wat dacht je van geen PO's?quote:Op maandag 14 mei 2007 17:31 schreef borisz het volgende:
ik wil echte playoffs dus best of 5 ofzo of niet.

quote:Op maandag 14 mei 2007 18:23 schreef BB-boy het volgende:
Ik ben iig blij dat de knvb z'n kop niet in het zand steekt.

Tis een heel goede speler hoor, t is juist een groot pluspunt dat hij ook tegen Ajax gewoon wou presteren, dat maakt je een topsporter.quote:

quote:Op maandag 14 mei 2007 18:26 schreef BoNi het volgende:
[..]![]()
Omdat ze alleen maar kijken naar het aantal bezoekers (lees: hoeveel het oplevert) en niet naar de mening van de supporters?

Hij is geen Aissatiquote:

Ja ik wil hem een keer in het centrum zien spelen. Er moet zo weinig mogelijk gewijzigd worden in het elftal dus Heitinga op het middenveld laten staan. Dus dan wordt het hoogstwaarschijnlijk van der Wiel achterin, ondaks dat hij veel talent heeft, heeft hij nog maar 3 wedstrijden voor Ajax 1 gespeeld en we hebben al aardig wat talent verneukt of ze te vroeg te brengen bij zeer belangrijke wedstrijden. Daarom dacht ik mischien Ogararu in het centrum en van der Wiel op links.quote:

Ja, en die wedstrijden speelde-ie niet aan de zijkant volgens mij. Twente uit zeker weten niet. 'Gewoon' Ogararu aan de zijkant en V.D. Wiel in het centrum, wat mij betreft. En al helemaal niet op links, daar staat Emanuelson.quote:Op maandag 14 mei 2007 19:17 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
Ja ik wil hem een keer in het centrum zien spelen. Er moet zo weinig mogelijk gewijzigd worden in het elftal dus Heitinga op het middenveld laten staan. Dus dan wordt het hoogstwaarschijnlijk van der Wiel achterin, ondaks dat hij veel talent heeft, heeft hij nog maar 3 wedstrijden voor Ajax 1 gespeeld en we hebben al aardig wat talent verneukt of ze te vroeg te brengen bij zeer belangrijke wedstrijden. Daarom dacht ik mischien Ogararu in het centrum en van der Wiel op links.

quote:Op maandag 14 mei 2007 19:17 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
Ja ik wil hem een keer in het centrum zien spelen. Er moet zo weinig mogelijk gewijzigd worden in het elftal dus Heitinga op het middenveld laten staan. Dus dan wordt het hoogstwaarschijnlijk van der Wiel achterin, ondaks dat hij veel talent heeft, heeft hij nog maar 3 wedstrijden voor Ajax 1 gespeeld en we hebben al aardig wat talent verneukt of ze te vroeg te brengen bij zeer belangrijke wedstrijden. Daarom dacht ik mischien Ogararu in het centrum en van der Wiel op links.

Mooie portretten.quote:Op maandag 14 mei 2007 12:33 schreef Houniet het volgende:
Hier wat documentaires over Patrick, Winston en Louis. Ze zijn ooit al eens langsgekomen, maar wellicht voor degene die ze gemist hebben
Louis van Gaal
Patrick Kluivert
Winston Bogarde

Allemaal dus thuisblijven!!quote:Het verzet van de supporters tegen de playoffs groeit. Afgelopen weken werden er al acties gevoerd en de opkomst bij de cruciale duels in de playoffs was belabberd te noemen. Ook de AFCA Supportersclub liet weten tegen de voortzetting van de playoffs te zijn. De AFCA Supportersclub zal samen met de SVA de andere supportersverenigingen van eredivisie clubs gaan benaderen en vragen een petitie te ondertekenen waarin zij aangeven tégen voortzetting van de play-offs te zijn. Tevens wil zij de mening van de nieuwe directie van Ajax over de playoffs weten.
Ajax Netwerk
Ondertussen liet manager wedstrijdzaken van de KNVB, Bert van Oostveen op Nu.nl weten de duels tussen AZ en Ajax te willen afwachten alvorens conclusies te trekken. "Ik vind het nog niet verontrustend. Pas als de stadions bij de komende duels tussen AZ en Ajax opnieuw half leeg zijn, weten we dat we met een serieus probleem hebben te maken. Dat zullen we dan structureel moeten aanpakken." [reageer]

ben bang van welquote:Op maandag 14 mei 2007 19:44 schreef Sethje het volgende:
Bij AZ zal het toch wel vol zitten..dom volk daar

Hopelijk gaan ze weer hard op z'n neus.quote:Op maandag 14 mei 2007 19:44 schreef Sethje het volgende:

Dat bij Ajax-Feyenoord vorig jaar maar 30.000 man zat (en andersom ook) was al een teken aan de wand. Blind zijn is echt een vak op zich.quote:

En dan net als Bayer Leverkusen een seizoen rechterrijtjequote:Op maandag 14 mei 2007 19:49 schreef Camplo het volgende:
[..]
Hopelijk gaan ze weer hard op z'n neus.
3x in 1 jaar keihard overal naast grijpen.
Halveert meteen het aantal verkochte seizoenskaarten voor volgend seizoen. Vieze succesridders daar.

preciesquote:Op maandag 14 mei 2007 20:04 schreef kevin6188 het volgende:
toeschouwers vind ik het, supporters/fans gaat me veel te ver.

Tsja, daar krijg je van die klappertjes hequote:Op maandag 14 mei 2007 19:44 schreef Sethje het volgende:

Het zijn volgens mij gewoon dubbelgevouwen boekjes die ze in de handen gaan slaan.quote:Op maandag 14 mei 2007 20:09 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Tsja, daar krijg je van die klappertjes he

Die toeschouwers/ supporters in spé vinden ze allemaal irritant maar toch klappen ze.quote:Op maandag 14 mei 2007 20:14 schreef BB-boy het volgende:
Hier een hele discussie over de klappers:
http://www.azfanpage.nl/forum/viewtopic.php?t=3219
En als je echt wil lachen dan moet je hier eens een kijkje nemen
http://www.azfanpage.nl/forum/viewtopic.php?t=1207

Moet je nagaan hoe leuk dat vroeger was PSV uit of Roda uit. Ik woon praktisch naast Eindhoven.quote:Op maandag 14 mei 2007 20:18 schreef devv05 het volgende:
Had AZ-uit wel ff heen gewild maarja dan moet je via Amsterdam en dat is me ff teveel van het goede als je een paar km van het DSB stadion woont. AZ-thuis twijfel ik nog over.. ene kant wil ik niet omdat ik de play-offs kut vind, aan de andere kant wil ik die wedstrijd gewoon graag bijwonen.

Ajax heeft ook niet zoveel punten gehaald in de CL voor de lijst. Dus dat argument zal de KNVB niet serieus nemen...quote:Op maandag 14 mei 2007 12:29 schreef SiemeN het volgende:
Het playoffs systeem gaat de KVNB vanzelf nog wel eens tegen werken. Als Roda JC ofzo zich eens plaatst voor de voorronde Champions League kun je de positieve UEFA co-efficentie wel op je buik schrijven en verliest Nederland dat voorronde ticket op den duur vanzelf.

24 seconden schotklok in voetbal.quote:Op maandag 14 mei 2007 17:59 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Of best-of-seven, net als in basketbal. Met vier kwarten en een schotklok.![]()

Ach, vul in plaats van voorronde CL de UEFA cup in. Stel dat Sparta dat via via wint in plaats van Feyenoord. Kijk naar Twente. Fantastisch seizoen gedaaid, maar blijkbaar in het begin niet de klasse om van Levadia Tallinn te winnen. Nu is Ajax hetzelfde overkomen met Kopenhagen, maar in elk geval hebben we nog wat punten weten te halen in de UEFA cup.quote:Op maandag 14 mei 2007 20:23 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ajax heeft ook niet zoveel punten gehaald in de CL voor de lijst. Dus dat argument zal de KNVB niet serieus nemen...

Nu je het zegtquote:Op maandag 14 mei 2007 21:05 schreef BB-boy het volgende:
Mooi shirt. Ajax, fuck de rest!

En dus zal het NSB-stadion vol zitten. Met paupers.quote:Op maandag 14 mei 2007 19:43 schreef Camplo het volgende:
Doe ik sowieso.
Playoffs is voor dagjesvolk

Je bedoelt ex-ajax-fans?quote:Op maandag 14 mei 2007 21:12 schreef Nashje het volgende:
[..]
En dus zal het NSB-stadion vol zitten. Met paupers.

speciaal voor jou een mooie verkleinde webicon:quote:Op maandag 14 mei 2007 16:24 schreef Wooldoor het volgende:
maaruh eerste wedstrijd tegen Az maar eens proberen?
Van der wiel - Ogararu - Vermaelen - Emanuelson
Of van der Wiel met Ogararu omdraaien?

hoeveel kneusjes kunnen er in dat D$B stadion?quote:Op maandag 14 mei 2007 21:37 schreef Terrorbita het volgende:
Ik weet niet of dit al gepost is...stond op VI.nl vond het wel interessant.
[afbeelding]

Om precies te zijn 17,023quote:Op maandag 14 mei 2007 21:39 schreef toma het volgende:
[..]
hoeveel kneusjes kunnen er in dat D$B stadion?

dat zegt al genoeg als ze normaal tijdens AZ-Twente nog maar 13.000 man binnen kunnen krijgen.quote:

ze moeten zich als CLUB zijnde alleen niet groter voor doen dan ze zijn.quote:Op maandag 14 mei 2007 22:17 schreef ASroma het volgende:
wat een gemakkelijke afkeur weer van AZ, het is gewoon een club waar gezinnetjes heengaan, ok het zijn geen harde kern of wat dan ook maar dat kun je ook niet verwachten van elke club![]()
AZ speelt leuk voetbal en is de laatste jaren een aanwinst in Nederland en Europa

er is niks mis met wat chauvinisme zo nu en danquote:Op maandag 14 mei 2007 22:18 schreef toma het volgende:
[..]
ze moeten zich als CLUB zijnde alleen niet groter voor doen dan ze zijn.

Hoe zie jij de kansen van ons aller ajax tegen dat clubje dan? krijg steeds meer het gevoel na dit seizoen als de jongens van Henk er zin in hebben het wel goed komt. Zo niet jammer van je centen jongen bedankt voor het komen maar vandaag winnen we eff niet.quote:Op maandag 14 mei 2007 22:18 schreef toma het volgende:
[..]
ze moeten zich als CLUB zijnde alleen niet groter voor doen dan ze zijn.

ik denk dat AZ voorronde CL paktquote:Op maandag 14 mei 2007 22:21 schreef Terrorbita het volgende:
[..]
Hoe zie jij de kansen van ons aller ajax tegen dat clubje dan?

Ze gaan me toch niet vertellen dat ze een stormloop verwachten dat dit speciaal gemeld moet worden?quote:Verkoop AZ-Ajax duurt slechts twee dagen
Mede in verband met hemelvaart zal de kaartverkoop voor Ajax fans voor AZ-Ajax van aanstaande zondag slechts twee dagen duren. Dinsdagmorgen om 10.00 uur begint de kaartverkoop voor voorrangsuitkaarthouders, woensdag volgt van 10.00 uur tot 21.00 uur de kaartverkoop voor de uitkaarthouders. Prijzen van de kaarten bedragen 30,30 euro.

Echt Ajax schaam je, 30 euro. Hoeveel mensen kunnen er maximaal mee? Laat jezelf is van de goede kant zien nodig je trouwste uit supporters is gratis uit voor alle steun dit seizoenquote:Op maandag 14 mei 2007 22:24 schreef Camplo het volgende:
[..]
Ze gaan me toch niet vertellen dat ze een stormloop verwachten dat dit speciaal gemeld moet worden?

Gratis? Ga even je mond spoelen ofzo.quote:Op maandag 14 mei 2007 22:27 schreef Terrorbita het volgende:
[..]
Echt Ajax schaam je, 30 euro. Hoeveel mensen kunnen er maximaal mee? Laat jezelf is van de goede kant zien nodig je trouwste uit supporters is gratis uit voor alle steun dit seizoen

Zo blijven er dus play offs voor de mensen die zo denkenquote:Op maandag 14 mei 2007 22:42 schreef De_Brandweer het volgende:
Boeiend dat die play offs geld kosten. Ga er gewoon heen om je club te supporten. Ik heb al kaartjes.

Hij is welkom.quote:Op maandag 14 mei 2007 22:52 schreef Nashje het volgende:
Reactie van Boussoufa op terugkeer bij Ajax: "Geen commentaar."

Die glimlach sprak boekdelenquote:Op maandag 14 mei 2007 22:52 schreef Nashje het volgende:
Reactie van Boussoufa op terugkeer bij Ajax: "Geen commentaar."

Dude, ik support mijn club iedere week alleen niet tijdens de Pay-offs omdat ik er tegen ben.quote:Op maandag 14 mei 2007 22:42 schreef De_Brandweer het volgende:
Boeiend dat die play offs geld kosten. Ga er gewoon heen om je club te supporten. Ik heb al kaartjes.

Mooiste club van Spanje.quote:Op maandag 14 mei 2007 22:55 schreef hello_moto1992 het volgende:
Is Valencia echt wel zo'n grote stap vooruit voor Sneijder?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |