Ik heb nog wel een lade vrij in m'n externe kast, ik zal 'm daar wel even inleggen, kan je 'm daar uithalen als je genoeg ruimte gecreeerd hebtquote:Op maandag 14 mei 2007 11:58 schreef MPG het volgende:
[..]
Neen, ik moet eerst schijfkastruimte vrijmaken
Netjes...quote:Op maandag 14 mei 2007 11:59 schreef OA het volgende:
Zo.![]()
ff een plaatje van Chili opgezocht en mijn reis erin gepaint!![]()
[[url=http://xs115.xs.to/xs115/07201/chili.gif]afbeelding][/url]
even snel spammen danquote:Op maandag 14 mei 2007 11:58 schreef Bierik het volgende:
[..]
Jij moet nog 110 posts, en dan zou ik er mee stoppen
Ziet er goed uit OA.quote:Op maandag 14 mei 2007 11:59 schreef OA het volgende:
Zo.![]()
ff een plaatje van Chili opgezocht en mijn reis erin gepaintet!![]()
Zeker!quote:Op maandag 14 mei 2007 12:00 schreef MPG het volgende:
[..]
Netjes...
Dat zou nog eens een mooie reis voor een miljonair zijn
Ik ben tot nu toe nog nooit buiten Uroopaa geweest, dusch ik hep er veel zin in!quote:Op maandag 14 mei 2007 12:00 schreef Bierik het volgende:
[..]
Ziet er goed uit OA.
Ik zou ook wel eens een keer naar sjielie willen
Ik ben failek zo gezait ok nog nooit buite Uroopaa geweestquote:Op maandag 14 mei 2007 12:02 schreef OA het volgende:
[..]
Zeker!![]()
[..]
Ik ben tot nu toe nog nooit buiten Uroopaa geweest, dusch ik hep er veel zin in!![]()
Je pakt paaseiland niet even meequote:Op maandag 14 mei 2007 11:59 schreef OA het volgende:
Zo.![]()
ff een plaatje van Chili opgezocht en mijn reis erin gepaintet!![]()
Nog 'maar' 5 maandjes wachten en het is zover!quote:Op maandag 14 mei 2007 12:04 schreef Bierik het volgende:
[..]
Ik ben failek zo gezait ok nog nooit buite Uroopaa geweest
Hep wel al un hoop van uroopaa gesien inmiddes, maar ja, dabuiten nog niks dus.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 15 augustus 2009 23:05 schreef eer-ik het volgende:
Ik vind je sig nogal denigrerend.
Nee.quote:
eerste, desnoods flikker je wat er over is gewoon weg..quote:Op maandag 14 mei 2007 12:10 schreef Bierik het volgende:
Ik zit te twijfelen...
Of ik neem een stokbrood met kaas tomaat en beenham en mozzarella en kruiden en pesto wat ik in de oven donderstraal
Of een hotdog
Dilemma is dat het stokbrood nogal groot is, en de hotdog weet ik niet of ik er genoeg aan heb, wat zal ik nemen
nee schatje....is echt niet nodig hoor...quote:Op maandag 14 mei 2007 11:41 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
zal ik mijn kloon maar eens erbij halen dan?![]()
quote:Op maandag 14 mei 2007 12:06 schreef OA het volgende:
[..]
Nog 'maar' 5 maandjes wachten en het is zover!![]()
Dus ik mag heel de zomer binnen zitten in m'n geaircoolde kantoor!
iets minder dan die hele tijd heb ik vakantieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Echt heel bar.
Hebben ze nog mensen nodig daar, dan kom ik ook op kantoor werken
Een biertje heeft geen schoonmoeder.
Ah, coolquote:Op maandag 14 mei 2007 12:07 schreef OA het volgende:
[..]
Nee.
We willen nog een keer daarheen en dan Paaseiland + Chileens Patagonië! (het zuiden dus)![]()
paul heeft ook een kloon gehaaldquote:Op maandag 14 mei 2007 12:11 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
nee schatje....is echt niet nodig hoor...![]()
![]()
quote:Op maandag 14 mei 2007 12:06 schreef OA het volgende:
[..]
Nog 'maar' 5 maandjes wachten en het is zover!![]()
Dus ik mag heel de zomer binnen zitten in m'n geaircoolde kantoor!
Idem. Maar ik ga de andere kant opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
Ja, dat kan ook nog, maar dat vind ik weer ene soort van zonde, want het is fucking lekker broodquote:Op maandag 14 mei 2007 12:10 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
eerste, desnoods flikker je wat er over is gewoon weg..
ik vind kloons echt om te....quote:Op maandag 14 mei 2007 12:12 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
paul heeft ook een kloon gehaald
men zal buffelen!quote:Op maandag 14 mei 2007 12:12 schreef Bierik het volgende:
[..]
Ja, dat kan ook nog, maar dat vind ik weer ene soort van zonde, want het is fucking lekker brood
Alles weggooien en broodje bal bij de buurt frituurquote:Op maandag 14 mei 2007 12:10 schreef Bierik het volgende:
Ik zit te twijfelen...
Of ik neem een stokbrood met kaas tomaat en beenham en mozzarella en kruiden en pesto wat ik in de oven donderstraal
Of een hotdog
Dilemma is dat het stokbrood nogal groot is, en de hotdog weet ik niet of ik er genoeg aan heb, wat zal ik nemen
Men neme een mes en snijde het stokbrood doormidden....quote:Op maandag 14 mei 2007 12:10 schreef Bierik het volgende:
Ik zit te twijfelen...
Of een hotdog
Dan geef je wat over is aan mijquote:Op maandag 14 mei 2007 12:12 schreef Bierik het volgende:
[..]
Ja, dat kan ook nog, maar dat vind ik weer ene soort van zonde, want het is fucking lekker brood
Kuuk!quote:
dit meen je niet...quote:Op maandag 14 mei 2007 12:13 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Alles weggooien en broodje bal bij de buurt frituur![]()
![]()
buurvrouwquote:Op maandag 14 mei 2007 12:14 schreef debuurvrouw het volgende:
kweenie, maar volgens mij hoor ik wel een beetje in dit topic...![]()
geen idee waarom![]()
goeiemiddag trouwens, ff een snel bakkie voordat ik bammetjes ga smeren..![]()
frituur????quote:Op maandag 14 mei 2007 12:13 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
![]()
ja maar...ja maar...jij bent anders eer-ik...quote:Op maandag 14 mei 2007 12:15 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Nou JJ, is goed hoor, ik zal het onthouden
Ja, maar het stokbrood ligt al in de overquote:Op maandag 14 mei 2007 12:15 schreef OA het volgende:
[..]
Men neme een mes en snijde het stokbrood doormidden....![]()
OA!!quote:
Nah, lijkt me niet verstandig...quote:Op maandag 14 mei 2007 12:13 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
![]()
Wellicht hebben we binnenkort iemand nodig....quote:Op maandag 14 mei 2007 12:11 schreef Bierik het volgende:
[..]
[/spoiler]
iets minder dan die hele tijd heb ik vakantie
Echt heel bar.
Hebben ze nog mensen nodig daar, dan kom ik ook op kantoor werken
Dag, hoi, halloquote:
Ja, nee, dan is het goedquote:Op maandag 14 mei 2007 12:16 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ja maar...ja maar...jij bent anders eer-ik...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
...jij bent een lieve kloon...
![]()
![]()
quote:
Ohja, jij hebt natuurlijk vakantiequote:Op maandag 14 mei 2007 12:17 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dag, hoi, hallo.
VAKANTIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE![]()
.
Hm, voel me nu wel een smiliegrootverbruiker.
Ik bedoel het gebruik van het woord frituur als men een snackbar cq. petatzaak bedoelt....quote:
quote:
schoonoa?quote:Op maandag 14 mei 2007 12:17 schreef OA het volgende:
[..]
Wellicht hebben we binnenkort iemand nodig....![]()
Een zeker persoon (niet OA) kan nl niet zo goed met de baas overweg...![]()
quote:Op maandag 14 mei 2007 12:18 schreef MPG het volgende:
[..]
Frituur, friture, friettent, frietkraam, etc
Nee, jullie leren het nooitquote:
Neuh, de 'echte' baasquote:
quote:Op maandag 14 mei 2007 12:19 schreef Bierik het volgende:
[..]
't is hopeloos, jullie leren het nooit
Hebben jullie een Pruus als baas ja?quote:Op maandag 14 mei 2007 12:20 schreef OA het volgende:
[..]
Neuh, de 'echte' baas![]()
degene die im Ausland woont...![]()
Hmm, is die baan ook in het buitenland dan?quote:Op maandag 14 mei 2007 12:20 schreef OA het volgende:
[..]
Neuh, de 'echte' baas![]()
degene die im Ausland woont...![]()
Huh?quote:
ja, knek is een kloonquote:
Dag Lennart knekquote:Op maandag 14 mei 2007 12:30 schreef Knekwurst het volgende:
even aan de leer, brbrbrb
het valt best mee, maar ik weet niet meer welke ik nou moet kiezenquote:Op maandag 14 mei 2007 12:31 schreef Kuukske het volgende:
Werkelijk. Jullie zijn helemaal in de ban van die kloontjes.
Knekwurst was het eerste account dat ik op fok! had, heus geen kloon..quote:Op maandag 14 mei 2007 12:31 schreef Kuukske het volgende:
ik vind eer-ik leukerquote:Op maandag 14 mei 2007 12:33 schreef Bierik het volgende:
[..]
het valt best mee, maar ik weet niet meer welke ik nou moet kiezen
Ja, dat he ik met dit account dus ook...quote:Op maandag 14 mei 2007 12:33 schreef Knekwurst het volgende:
[..]
Knekwurst was het eerste account dat ik op fok! had, heus geen kloon..
Zullen we samen een kloon-loos Irischcoffee-topic beginnen?quote:Op maandag 14 mei 2007 12:31 schreef Kuukske het volgende:
Als je nog een dagje als Bier-ik post, zijn we Eer-ik allemaal zo vergeten.quote:Op maandag 14 mei 2007 12:35 schreef Bierik het volgende:
[..]
Ja, dat he ik met dit account dus ook...
Ben jij OOK al een kloonquote:
leuke woordspeling met eer ik hihiquote:Op maandag 14 mei 2007 12:37 schreef Bierik het volgende:
wat is er dan leuker aan eer-ik dan aan mij?
knek = lennyquote:
Wie is Eer-ik??quote:Op maandag 14 mei 2007 12:37 schreef Bierik het volgende:
wat is er dan leuker aan eer-ik dan aan mij?
Vriend van JJquote:Op maandag 14 mei 2007 12:41 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Wie is Eer-ik??![]()
Zie je wel
die ken ik ook niet...quote:Op maandag 14 mei 2007 12:42 schreef Lenny_Leonard het volgende:
wie zijn plasgoot, debuurvrouw en henkvandetillaart?
Oh? Ik dacht dat ik....quote:
Pruusquote:
plasgoot is nieuw.. geen kloon (waarschijnlijk)quote:Op maandag 14 mei 2007 12:42 schreef Lenny_Leonard het volgende:
quote:Op maandag 14 mei 2007 12:31 schreef Kuukske het volgende:
quote:Op maandag 14 mei 2007 12:18 schreef Pheno het volgende:
Nou zo wordt deze reeks echt kwalitatief goed zeg
Plasgoot: niet zeker of het een kloon is...quote:Op maandag 14 mei 2007 12:42 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Die buurvrouw heeft anders een non-kloon FoBo.quote:Op maandag 14 mei 2007 12:43 schreef MPG het volgende:
[..]
plasgoot is nieuw.. geen kloon (waarschijnlijk)
die andere twee verdenk ik wel nog van kloon-zijn
Nooit gehoord van kloonquote:
Pruus = "Duitser"quote:Op maandag 14 mei 2007 12:43 schreef OA het volgende:
[..]
Pruus![]()
Wat het ook moge betekenen... Hij is Nederlander, maar denkt het bedrijf prima vanuit het buitenland te kunnen leiden...![]()
een vriend jaquote:
http://poll.dezeserver.nl/index.cgiquote:Op maandag 14 mei 2007 12:47 schreef Bierik het volgende:
hoe zit dat ook alweer met een poll maken?
Is het een lelijk woord voor duitser?quote:Op maandag 14 mei 2007 12:47 schreef MPG het volgende:
[..]
Pruus = "Duitser"
Vage dude dus
Kan me voorstellen dat je daar niet mee overweg kunt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |