Je familie?quote:Op maandag 14 mei 2007 10:15 schreef SiemeN het volgende:
TT's zijn voor het plebs.
Het familieweekend komt er vol mee te zitten?quote:Op maandag 14 mei 2007 10:15 schreef SiemeN het volgende:
TT's zijn voor het plebs.
Same here.quote:Op maandag 14 mei 2007 10:21 schreef rompompom het volgende:
Ik zie nu trouwens pas de linkerbaan toevoeging in het rijtje van ongewenste posts..
quote:Op maandag 14 mei 2007 10:21 schreef rompompom het volgende:
Ik zie nu trouwens pas de linkerbaan toevoeging in het rijtje van ongewenste posts..
Je kunt één van beide nog veranderen.quote:Op maandag 14 mei 2007 10:24 schreef SiemeN het volgende:
De waarheid is dat ik aan de telefoon hing tijdens het openen van dit topic. Vandaar het ontbreken van een TT én een PI.
Ik niet.quote:Op maandag 14 mei 2007 10:26 schreef SiemeN het volgende:
Ik vind het wel wat hebben, eigenlijk.
Zo dan.quote:
Sowieso een lurkbaar topic. Ik moet me altijd inhouden om er geen tvp te plaatsen. Net zoals FC ONZ trouwens.quote:Op maandag 14 mei 2007 10:29 schreef SiemeN het volgende:
Feedback in ONZ. Altijd goed om even je chagarijnige maandag gevoel kwijt te raken..
Chemokat?quote:Op maandag 14 mei 2007 10:30 schreef Chowi het volgende:
Wat een kut-TT.
In de geschiedenis staat hij er al vanaf het begin van deze OP bij. Dat was Bizz d'r ontwerp, als ik me niet vergis.quote:
Juist. BeF spreekt voor zich.quote:Op maandag 14 mei 2007 10:26 schreef SiemeN het volgende:
Ik vind het wel wat hebben, eigenlijk.
Dat is al beter.quote:
Oh, gaan we op die toer? Homo-pinguïn!quote:
Bemoei je er niet mee.quote:
Zo is 'ie perfect.quote:
Akelige vrouwmenschen.quote:
Dank voor deze opheldering.quote:Op maandag 14 mei 2007 10:31 schreef rompompom het volgende:
[..]
In de geschiedenis staat hij er al vanaf het begin van deze OP bij. Dat was Bizz d'r ontwerp, als ik me niet vergis..
Ik vond em net leuker.quote:
Je hebt je rug laten harsen?quote:Op maandag 14 mei 2007 10:43 schreef Q. het volgende:
Ik zo van mn rug wat doen ze? Au.
Ik heb er ook geen ervaring mee.quote:
Nou, dat mag ook wel eens in de OP dan.quote:Op maandag 14 mei 2007 11:08 schreef SiemeN het volgende:
Dat Chowi gaat douchen wil niet zeggen dat er hier niet meer gepost mag worden hoor.
Zulks een prangende vragen.quote:Op maandag 14 mei 2007 11:36 schreef Mokster het volgende:
Zou ze al klaar zijn?
Zoals jij je B. mist.quote:Op maandag 14 mei 2007 11:44 schreef Stofje het volgende:
Volgens mij heb ik deel 876 gemist. Hebben júllie mij gemist, is dan de vraag?.
Jammer, dat was een érrug goed topic.quote:Op maandag 14 mei 2007 11:44 schreef Stofje het volgende:
Volgens mij heb ik deel 876 gemist. Hebben júllie mij gemist, is dan de vraag?.
Bíjna net zo goed als Deel 1quote:Op maandag 14 mei 2007 11:47 schreef Misstique het volgende:
[..]
Jammer, dat was een érrug goed topic.
Nu wel. Inclusief tandenpoetsen, haren doen en smeerseltjes. Oh, én kledij, natuurlijk!quote:Op maandag 14 mei 2007 11:36 schreef Mokster het volgende:
Zou ze al klaar zijn?
Haha, ja.quote:Op maandag 14 mei 2007 11:51 schreef Stofje het volgende:
Een topic zonder bijdragen van mij, is per definitie al geen goed topic.
Dat stemt mij blij.quote:Op maandag 14 mei 2007 11:50 schreef Chowi het volgende:
Nu wel. Inclusief tandenpoetsen, haren doen en smeerseltjes. Oh, én kledij, natuurlijk!
Jij was 5 minuten geleden nog náákt!quote:Op maandag 14 mei 2007 11:50 schreef Chowi het volgende:
[..]
Nu wel. Inclusief tandenpoetsen, haren doen en smeerseltjes. Oh, én kledij, natuurlijk!
Arrogantie is jou niet vreemd, hmm?quote:Op maandag 14 mei 2007 11:51 schreef Stofje het volgende:
Een topic zonder bijdragen van mij, is per definitie al geen goed topic.
Serieus? Ik had nooit verwacht dat het iemand blij zou stemmen dat ik klaar ben met douchen. Écht nooit.quote:
Jammer dat je dat niet van tevoren wist, hè!quote:Op maandag 14 mei 2007 11:52 schreef Stofje het volgende:
[..]
Jij was 5 minuten geleden nog náákt!.
Kom ik even die kant op. Ben je in Utrecht?quote:Op maandag 14 mei 2007 11:55 schreef Stofje het volgende:
Chowi, ik ben over 5 minuten naakt.
Stofje komt vanzelf in Utrecht.quote:Op maandag 14 mei 2007 11:56 schreef Chowi het volgende:
[..]
Kom ik even die kant op. Ben je in Utrecht?
Met de zuidooster wind?quote:
Utrecht. Tof.quote:Op maandag 14 mei 2007 11:56 schreef Chowi het volgende:
[..]
Kom ik even die kant op. Ben je in Utrecht?
Prima.quote:Op maandag 14 mei 2007 14:31 schreef Misstique het volgende:
Neuken?
Zoek je eigen digitale fuckbuddy.quote:
Top. Zie je dáár.quote:
Maar ik doelde wel op SiemeN.quote:
quote:
Waar?quote:
Dáár!quote:
Tot zo.quote:
Sorry, ik ben heel monogaam in relaties. Zélfs op internet.quote:
Your loss.quote:Op maandag 14 mei 2007 14:59 schreef Misstique het volgende:
[..]
Sorry, ik ben heel monogaam in relaties. Zélfs op internet.
Wel een lieve dan.quote:
Hoi Stofje.quote:Op maandag 14 mei 2007 15:48 schreef Stofje het volgende:
Iedereen vind jou een hoer, Chowi. Dat is je charme juist.
Zo'n 3 daagse werkweek doet een mens goed.quote:Op maandag 14 mei 2007 15:53 schreef Stofje het volgende:
SiemeN, wat zit je vandaag vol liefde!
Nee, je bent een hoer. Een smerige, stinkende en bovenal goedkope hoer.quote:Op maandag 14 mei 2007 15:55 schreef Chowi het volgende:
Alsjeblieft. Ik ben geen hoe-hoer. Ik ben ontzettend kuis.
Met 38590382012 bedoelde ik één van die getallen. Dus een ding iz zeker, het zijn er geen zes of zeven.quote:Op maandag 14 mei 2007 15:54 schreef Stofje het volgende:
Dat zijn veel penissen die jij in jouw vagina hebt mogen ontvangen, Ch.
Waarom doe je zo?quote:Op maandag 14 mei 2007 15:55 schreef Stofje het volgende:
[..]
Nee, je bent een hoer. Een smerige, stinkende en bovenal goedkope hoer.
Chowi heeft juist fijn gedoucht. En smeerseltjes gesmeerd.quote:Op maandag 14 mei 2007 15:55 schreef Stofje het volgende:
Nee, je bent een hoer. Een smerige, stinkende en bovenal goedkope hoer.
Ik heb hier even smakelijk om gelachen, bedankt.quote:Op maandag 14 mei 2007 15:55 schreef Chowi het volgende:
Ik ben ontzettend kuis.
Hoe ik mij op internet profileer is niet de echte mij-hij. Dat zou je toch moeten weten.quote:Op maandag 14 mei 2007 15:57 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik heb hier even smakelijk om gelachen, bedankt..
Ik kan me er niet in vinden.quote:
Hou je niet van de domme. In het echt ben je óók een hoer.quote:Op maandag 14 mei 2007 15:58 schreef Chowi het volgende:
[..]
Hoe ik mij op internet profileer is niet de echte mij-hij. Dat zou je toch moeten weten.
Ik wil niet meer met jou op een terras zitten.quote:Op maandag 14 mei 2007 15:59 schreef Stofje het volgende:
[..]
Hou je niet van de domme. In het echt ben je óók een hoer.
Charmeur dat je d'r bent.quote:Op maandag 14 mei 2007 15:59 schreef Stofje het volgende:
[..]
Hou je niet van de domme. In het echt ben je óók een hoer.
Ik deed een minder geslaagde poging. Excuus.quote:Op maandag 14 mei 2007 16:02 schreef Chowi het volgende:
Waarom verdedigt niemand mij in zo'n discussie?
Kut-BeF.
Die was mij haast ontgaan. Toch bedankt.quote:Op maandag 14 mei 2007 16:03 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ik deed een minder geslaagde poging. Excuus.
Met mij wel?quote:Op maandag 14 mei 2007 16:00 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik wil niet meer met jou op een terras zitten.
Ligt eraan. Vind je me een hoer?quote:
quote:
quote:Op maandag 14 mei 2007 16:07 schreef Stofje het volgende:
Chowi, ik wil mijn excuses aanbieden. Ik draaf te ver door. Ik vind je lief, dat wéét je toch.
Jouw excuses betekenen niet zoveel meer!quote:Op maandag 14 mei 2007 16:07 schreef Stofje het volgende:
Chowi, ik wil mijn excuses aanbieden. Ik draaf te ver door. Ik vind je lief, dat wéét je toch.
Goed voorbeeld doet volgen. Maar ik ga naar m'n eigen building. Niet die van die hoer.quote:Op maandag 14 mei 2007 16:14 schreef Dark_Angelus het volgende:
Chowi has left the building.
Liefde?quote:Op maandag 14 mei 2007 16:23 schreef SiemeN het volgende:
Ik ga nu voor Chowi opkomen, puur omdat ik hoop mijn kansen om met haar te liefde te bedrijven te vergroten.
Ksst! Botterikken! Niet gemeen doen tegen Chowi! [afbeelding].
Gewoon neuken natuurlijk.quote:
Ah, gelukkig bevestig je mijn gedachtequote:
Welke uitbarsting?quote:Op maandag 14 mei 2007 16:36 schreef Chowi het volgende:
Oh en, D_A. I don't leave buildings. Knoop dat goed in je oren. Deze uitbarsting was een combinatie van PMS, regenachtig weer en een drukke winkel, normaal kan ik het makkelijk hebben..
(Behalve van Stofje, natuurlijk.)
Je had me moeten zien stuiteren achter de laptop. Bovendien hapte ik, iets wat ik normaliter niet doe.quote:
Dat heb je dan goed weten te verbergen.quote:Op maandag 14 mei 2007 16:38 schreef Chowi het volgende:
[..]
Je had me moeten zien stuiteren achter de laptop. Bovendien hapte ik, iets wat ik normaliter niet doe.
Ach ja, krachtig internetpersonage, hè.quote:Op maandag 14 mei 2007 16:39 schreef Misstique het volgende:
[..]
Dat heb je dan goed weten te verbergen.
Terwijl je irl gepijnigd en wenend achter je pc zat.quote:
Een afspiegeling van mijn leven heden ten dage.quote:Op maandag 14 mei 2007 16:43 schreef Misstique het volgende:
[..]
Terwijl je irl gepijnigd en wenend achter je pc zat.
Zeg dat het niet waar is.quote:Op maandag 14 mei 2007 16:44 schreef Chowi het volgende:
[..]
Een afspiegeling van mijn leven heden ten dage.
Hoeren zijn leuk om te meeten. Zo blijkens het is.quote:
Het is waar. FOK! is het drama-hoofdstuk uit mijn leven.quote:
Jij doet alleen maar lief om mensen in bed te krijgen. Búh!quote:Op maandag 14 mei 2007 16:54 schreef SiemeN het volgende:
Waar is liefde, mensen? Knuffelkuskroel enzo?.
Of om naar Bright Eyes te gaan.quote:Op maandag 14 mei 2007 16:55 schreef Chowi het volgende:
[..]
Jij doet alleen maar lief om mensen in bed te krijgen. Búh!
Maar dat tolereer ik.quote:
Criminals? Waar? Ik vind ze tof.quote:Op maandag 14 mei 2007 17:02 schreef Dark_Angelus het volgende:
Woensdag Fun Lovin dingesen.
Melkweg, is ook tof.quote:
je denkt in blokjes?quote:Op maandag 14 mei 2007 17:30 schreef Stofje het volgende:
Stofje, had je dit niet allemaal in één post kunnen doen? Ja, dat had ik gekund, maar ik wil jullie inzicht geven in mijn manier van denken. Leer ervan, zou ik zeggen.
Ik neem vrouwelijk vrijgezellig schoon mee.quote:Op maandag 14 mei 2007 17:32 schreef SiemeN het volgende:
Ohja. Fun Lovin' Criminals. Ik mag mee voor nop, maar ik heb geen zin.
Dat zal de zanger van de FLC leuk vindenquote:Op maandag 14 mei 2007 17:33 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ik neem vrouwelijk vrijgezellig schoon mee.
Ik denk in cirkels. Ontzettend vermoeiend, van dattum.quote:
"Fuk, ik moet nog drie hoeken maar mijn gedachtegang eindigt hier, fuk, fuk!"quote:Op maandag 14 mei 2007 19:05 schreef Q. het volgende:
Ik denk in vijfentwintighoeken. Dat is pas vermoeiend, dat tellen de hele tijd.
quote:Op maandag 14 mei 2007 19:31 schreef Q. het volgende:
Jij niet dan?
Neuh. Misschien ben ik de enige in deze omgeving.quote:Op maandag 14 mei 2007 19:31 schreef Q. het volgende:
Jij niet dan?
K.quote:Op maandag 14 mei 2007 21:18 schreef Stofje het volgende:
Chowi, je windt me wederom mateloos op.
Bier dan.quote:Op maandag 14 mei 2007 21:18 schreef SiemeN het volgende:
Ik wil wel bier van je D_A. Of je chick.
En je huidje.quote:Op maandag 14 mei 2007 21:14 schreef Chowi het volgende:
"Facials zijn goed voor je spijsvertering!"
White nigga!quote:Op maandag 14 mei 2007 21:36 schreef Misstique het volgende:
Yo.
quote:Op maandag 14 mei 2007 21:28 schreef Beurlap het volgende:
Hoe ouder je bent, hoe selectiever je wordt...
Tis jammer dat je 29 bent, anders had ik graag mijn derde tepel aan je laten zien.
Litso bedriegt me!quote:Op maandag 14 mei 2007 21:29 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
bedoelen ze met 3e tepel een heel klein pikkie? want dat heb ik nooit begrepen zo
In die stomme SC?quote:Op maandag 14 mei 2007 21:51 schreef Misstique het volgende:
Waarom reageer ik serieus in R&P?
Geen idee. Daar moet je baggeren toch?quote:Op maandag 14 mei 2007 21:51 schreef Misstique het volgende:
Waarom reageer ik serieus in R&P?
Nee. In een topic over dom zijn.quote:
Ik heb al even mijn kritisch kijk geleegd daarquote:
Das op of ik stuur alle wanhopige maagden op je af.quote:Op maandag 14 mei 2007 21:53 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Geen idee. Daar moet je baggeren toch?
Euhm..quote:Op maandag 14 mei 2007 21:55 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Das op of ik stuur alle wanhopige maagden op je af.
Pics?quote:Op maandag 14 mei 2007 21:55 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Mits vrouwelijk en in de leeftijd 8-12quote:Op maandag 14 mei 2007 21:55 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik dacht, gezien de nick, dat het misschien een slecht verzonnen kloon van BS was maar dat is hem niet he?quote:
27 cm. Maar ik kan er een halve cm naast zitten, want ik heb 'm al zeker twee dagen niet gemeten.quote:
Das een flinke joekel!quote:Op maandag 14 mei 2007 22:00 schreef rompompom het volgende:
[..]
27 cm. Maar ik kan er een halve cm naast zitten, want ik heb 'm al zeker twee dagen niet gemeten.
Dat hoef je mij niet te vertellen.quote:
quote:Het verzet van de supporters tegen de playoffs groeit. Afgelopen weken werden er al acties gevoerd en de opkomst bij de cruciale duels in de playoffs was belabberd te noemen. Ook de AFCA Supportersclub liet weten tegen de voortzetting van de playoffs te zijn. De AFCA Supportersclub zal samen met de SVA de andere supportersverenigingen van eredivisie clubs gaan benaderen en vragen een petitie te ondertekenen waarin zij aangeven tégen voortzetting van de play-offs te zijn. Tevens wil zij de mening van de nieuwe directie van Ajax over de playoffs weten.
Ajax Netwerk
Ondertussen liet manager wedstrijdzaken van de KNVB, Bert van Oostveen op Nu.nl weten de duels tussen AZ en Ajax te willen afwachten alvorens conclusies te trekken. "Ik vind het nog niet verontrustend. Pas als de stadions bij de komende duels tussen AZ en Ajax opnieuw half leeg zijn, weten we dat we met een serieus probleem hebben te maken. Dat zullen we dan structureel moeten aanpakken."
Nope.quote:Op maandag 14 mei 2007 21:56 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik dacht, gezien de nick, dat het misschien een slecht verzonnen kloon van BS was maar dat is hem niet he?
Ik ben al weer overgeschakeld. Och ja. Glad I could help.quote:Op maandag 14 mei 2007 22:02 schreef clumsy_clown het volgende:
Oe, SiemeN, Jack Johnson, goed idee. Ik kon niet kiezen wat ik moest luisteren.
*noteert.quote:Op maandag 14 mei 2007 22:00 schreef rompompom het volgende:
[..]
27 cm. Maar ik kan er een halve cm naast zitten, want ik heb 'm al zeker twee dagen niet gemeten.
Daarom juist. Hij staat op mijn "vermijden wanneer nodig"-lijst.quote:Op maandag 14 mei 2007 22:32 schreef Misstique het volgende:
27 cm doet auw, Chowi.
Verstandig.quote:Op maandag 14 mei 2007 22:33 schreef Chowi het volgende:
[..]
Daarom juist. Hij staat op mijn "vermijden wanneer nodig"-lijst.
Van wie weet je het inmiddels allemaal?quote:
Ik was van het weekend nog in Zwolle.quote:Op maandag 14 mei 2007 22:33 schreef Chowi het volgende:
[..]
Daarom juist. Hij staat op mijn "vermijden wanneer nodig"-lijst.
Als je vraagt van wie ik het nog niet weet, zijn we minder lang bezig.quote:Op maandag 14 mei 2007 22:37 schreef rompompom het volgende:
[..]
Van wie weet je het inmiddels allemaal?
Ik ook, maar dat is minder bijzonder.quote:Op maandag 14 mei 2007 22:38 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik was van het weekend nog in Zwolle..
Van wie weet je het nog niet?quote:Op maandag 14 mei 2007 22:45 schreef Chowi het volgende:
[..]
Als je vraagt van wie ik het nog niet weet, zijn we minder lang bezig.
Van jou. Oh, en van Dago weet ik 't ook niet.quote:
Wel van mcD?quote:Op maandag 14 mei 2007 22:48 schreef Chowi het volgende:
[..]
Van jou. Oh, en van Dago weet ik 't ook niet.
Wanneer???quote:Op maandag 14 mei 2007 22:23 schreef clumsy_clown het volgende:
Jason Mraz gaat optreden in de Rotown.
Jason Mraz is tof want ok muziek.
De Rotown is tof want praktisch enige tent in R'dam die ik te harden vind.
Het feit dat het gratis is maakt het allemaal net ietsje puiker.
Heeft die een piemel dan?quote:
13 juli geloof ik. Activiteiten rondom het Nord Sea Jazz Festival. Eigenlijk wil ik daar ook nog naartoe, maar dat kost 170 euro. Aangezien ik 2 dagen later op vakantie wil laat ik het maar schieten though.quote:
Je gelooft me niet.quote:Op maandag 14 mei 2007 22:48 schreef Chowi het volgende:
[..]
Van jou. Oh, en van Dago weet ik 't ook niet.
Die onthoud ik. Ik hou van Jason.quote:Op maandag 14 mei 2007 22:56 schreef clumsy_clown het volgende:
13 juli geloof ik. Activiteiten rondom het Nord Sea Jazz Festival. Eigenlijk wil ik daar ook nog naartoe, maar dat kost 170 euro. Aangezien ik 2 dagen later op vakantie wil laat ik het maar schieten though.
Benieuwd of hij boven het gesop van het massaal aanwezige onzekere vrouwvolk komt.quote:Op maandag 14 mei 2007 22:23 schreef clumsy_clown het volgende:
Jason Mraz gaat optreden in de Rotown.
Tuurlijk. Hij is Jason. Immers.quote:Op maandag 14 mei 2007 23:05 schreef Nosh het volgende:
Benieuwd of hij boven het gesop van het massaal aanwezige onzekere vrouwvolk komt..
quote:Dank je wel voor je mail. Jason Mraz speelt op vrijdag 13 juli in Rotown in het kader van North Sea Round Town, het officiële zijprogramma van North Sea Jazz. Het betreft een volwaardig optreden, gratis toegankelijk, in aanloop van het festival in Ahoy. Er zullen geen toegangsbewijzen verloot worden. First come, first serve. Het optreden vindt plaats tegen het einde van de middag. Exacte tijden zijn nog niet 100% duidelijk, maar naar verwachting is het om 17.00 uur. Bezoek begin juni onze website voor de exacte aanvangstijden. Alvast heel erg veel plezier toegewenst!
Neh, ik ga met m'n moeder mee, ze gaan in haar traanbuizen wroeten dus gok dat ze daarna niet zo happig is om op een fiets te zittenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 09:39 schreef SiemeN het volgende:
Fietsen is geen optie? Het busvervoer weet het altijd wel voor elkaar te krijgen dat je een aansluiting van niets hebt inderdaad.
Dat klinkt vreselijk.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 10:07 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Neh, ik ga met m'n moeder mee, ze gaan in haar traanbuizen wroeten dus gok dat ze daarna niet zo happig is om op een fiets te zitten.
Mjah, ze gaan kijken of ze kapot of verstopt zijn door er van boven een buisje in te stoppen (in de hoek van haar oog dus) en kijken of ze het water in haar keel krijgtquote:
Bekend.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 10:55 schreef Mokster het volgende:
Ik wacht met smart op mijn vakantiegeld.
Om wat opengevallen gaatjes te dichten.
Als je maar weet dat het niet komt omdat ík al je drank achterover heb geslagen afgelopen zaterdag.quote:
Die.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 11:11 schreef Stofje het volgende:
Kubus ft. BangBang? Die? Ik vind de cd erg sterk, maar hij verveelt me toch weer opvallend snel, eerlijk gezegd.
Nouhou. Ik voel me al zo schuldig.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 11:11 schreef Mokster het volgende:
[..]
Als je maar weet dat het niet komt omdat ík al je drank achterover heb geslagen afgelopen zaterdag.
Ok, ok. Dit was de allerlaatste stuiptrekking. Nu stop ik ermee.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 11:21 schreef Q. het volgende:
Nouhou. Ik voel me al zo schuldig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |