White nigga!quote:Op maandag 14 mei 2007 21:36 schreef Misstique het volgende:
Yo.
quote:Op maandag 14 mei 2007 21:28 schreef Beurlap het volgende:
Hoe ouder je bent, hoe selectiever je wordt...
Tis jammer dat je 29 bent, anders had ik graag mijn derde tepel aan je laten zien.
Litso bedriegt me!quote:Op maandag 14 mei 2007 21:29 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
bedoelen ze met 3e tepel een heel klein pikkie? want dat heb ik nooit begrepen zo
In die stomme SC?quote:Op maandag 14 mei 2007 21:51 schreef Misstique het volgende:
Waarom reageer ik serieus in R&P?
Geen idee. Daar moet je baggeren toch?quote:Op maandag 14 mei 2007 21:51 schreef Misstique het volgende:
Waarom reageer ik serieus in R&P?
Nee. In een topic over dom zijn.quote:
Ik heb al even mijn kritisch kijk geleegd daarquote:
Das op of ik stuur alle wanhopige maagden op je af.quote:Op maandag 14 mei 2007 21:53 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Geen idee. Daar moet je baggeren toch?
Euhm..quote:Op maandag 14 mei 2007 21:55 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Das op of ik stuur alle wanhopige maagden op je af.
Pics?quote:Op maandag 14 mei 2007 21:55 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Mits vrouwelijk en in de leeftijd 8-12quote:Op maandag 14 mei 2007 21:55 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik dacht, gezien de nick, dat het misschien een slecht verzonnen kloon van BS was maar dat is hem niet he?quote:
27 cm. Maar ik kan er een halve cm naast zitten, want ik heb 'm al zeker twee dagen niet gemeten.quote:
Das een flinke joekel!quote:Op maandag 14 mei 2007 22:00 schreef rompompom het volgende:
[..]
27 cm. Maar ik kan er een halve cm naast zitten, want ik heb 'm al zeker twee dagen niet gemeten.
Dat hoef je mij niet te vertellen.quote:
quote:Het verzet van de supporters tegen de playoffs groeit. Afgelopen weken werden er al acties gevoerd en de opkomst bij de cruciale duels in de playoffs was belabberd te noemen. Ook de AFCA Supportersclub liet weten tegen de voortzetting van de playoffs te zijn. De AFCA Supportersclub zal samen met de SVA de andere supportersverenigingen van eredivisie clubs gaan benaderen en vragen een petitie te ondertekenen waarin zij aangeven tégen voortzetting van de play-offs te zijn. Tevens wil zij de mening van de nieuwe directie van Ajax over de playoffs weten.
Ajax Netwerk
Ondertussen liet manager wedstrijdzaken van de KNVB, Bert van Oostveen op Nu.nl weten de duels tussen AZ en Ajax te willen afwachten alvorens conclusies te trekken. "Ik vind het nog niet verontrustend. Pas als de stadions bij de komende duels tussen AZ en Ajax opnieuw half leeg zijn, weten we dat we met een serieus probleem hebben te maken. Dat zullen we dan structureel moeten aanpakken."
Nope.quote:Op maandag 14 mei 2007 21:56 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik dacht, gezien de nick, dat het misschien een slecht verzonnen kloon van BS was maar dat is hem niet he?
Ik ben al weer overgeschakeld. Och ja. Glad I could help.quote:Op maandag 14 mei 2007 22:02 schreef clumsy_clown het volgende:
Oe, SiemeN, Jack Johnson, goed idee. Ik kon niet kiezen wat ik moest luisteren.
*noteert.quote:Op maandag 14 mei 2007 22:00 schreef rompompom het volgende:
[..]
27 cm. Maar ik kan er een halve cm naast zitten, want ik heb 'm al zeker twee dagen niet gemeten.
Daarom juist. Hij staat op mijn "vermijden wanneer nodig"-lijst.quote:Op maandag 14 mei 2007 22:32 schreef Misstique het volgende:
27 cm doet auw, Chowi.
Verstandig.quote:Op maandag 14 mei 2007 22:33 schreef Chowi het volgende:
[..]
Daarom juist. Hij staat op mijn "vermijden wanneer nodig"-lijst.
Van wie weet je het inmiddels allemaal?quote:
Ik was van het weekend nog in Zwolle.quote:Op maandag 14 mei 2007 22:33 schreef Chowi het volgende:
[..]
Daarom juist. Hij staat op mijn "vermijden wanneer nodig"-lijst.
Als je vraagt van wie ik het nog niet weet, zijn we minder lang bezig.quote:Op maandag 14 mei 2007 22:37 schreef rompompom het volgende:
[..]
Van wie weet je het inmiddels allemaal?
Ik ook, maar dat is minder bijzonder.quote:Op maandag 14 mei 2007 22:38 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik was van het weekend nog in Zwolle..
Van wie weet je het nog niet?quote:Op maandag 14 mei 2007 22:45 schreef Chowi het volgende:
[..]
Als je vraagt van wie ik het nog niet weet, zijn we minder lang bezig.
Van jou. Oh, en van Dago weet ik 't ook niet.quote:
Wel van mcD?quote:Op maandag 14 mei 2007 22:48 schreef Chowi het volgende:
[..]
Van jou. Oh, en van Dago weet ik 't ook niet.
Wanneer???quote:Op maandag 14 mei 2007 22:23 schreef clumsy_clown het volgende:
Jason Mraz gaat optreden in de Rotown.
Jason Mraz is tof want ok muziek.
De Rotown is tof want praktisch enige tent in R'dam die ik te harden vind.
Het feit dat het gratis is maakt het allemaal net ietsje puiker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |