Hoe ik mij op internet profileer is niet de echte mij-hij. Dat zou je toch moeten weten.quote:Op maandag 14 mei 2007 15:57 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik heb hier even smakelijk om gelachen, bedankt..
Ik kan me er niet in vinden.quote:
Hou je niet van de domme. In het echt ben je óók een hoer.quote:Op maandag 14 mei 2007 15:58 schreef Chowi het volgende:
[..]
Hoe ik mij op internet profileer is niet de echte mij-hij. Dat zou je toch moeten weten.
Ik wil niet meer met jou op een terras zitten.quote:Op maandag 14 mei 2007 15:59 schreef Stofje het volgende:
[..]
Hou je niet van de domme. In het echt ben je óók een hoer.
Charmeur dat je d'r bent.quote:Op maandag 14 mei 2007 15:59 schreef Stofje het volgende:
[..]
Hou je niet van de domme. In het echt ben je óók een hoer.

Ik deed een minder geslaagde poging. Excuus.quote:Op maandag 14 mei 2007 16:02 schreef Chowi het volgende:
Waarom verdedigt niemand mij in zo'n discussie?
Kut-BeF.
Die was mij haast ontgaan. Toch bedankt.quote:Op maandag 14 mei 2007 16:03 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ik deed een minder geslaagde poging. Excuus.
Met mij wel?quote:Op maandag 14 mei 2007 16:00 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik wil niet meer met jou op een terras zitten.
Ligt eraan. Vind je me een hoer?quote:
quote:
quote:Op maandag 14 mei 2007 16:07 schreef Stofje het volgende:
Chowi, ik wil mijn excuses aanbieden. Ik draaf te ver door. Ik vind je lief, dat wéét je toch.
Jouw excuses betekenen niet zoveel meer!quote:Op maandag 14 mei 2007 16:07 schreef Stofje het volgende:
Chowi, ik wil mijn excuses aanbieden. Ik draaf te ver door. Ik vind je lief, dat wéét je toch.
Goed voorbeeld doet volgen. Maar ik ga naar m'n eigen building. Niet die van die hoer.quote:Op maandag 14 mei 2007 16:14 schreef Dark_Angelus het volgende:
Chowi has left the building.
.
Liefde?quote:Op maandag 14 mei 2007 16:23 schreef SiemeN het volgende:
Ik ga nu voor Chowi opkomen, puur omdat ik hoop mijn kansen om met haar te liefde te bedrijven te vergroten.
Ksst! Botterikken! Niet gemeen doen tegen Chowi! [afbeelding].
Gewoon neuken natuurlijk.quote:
Ah, gelukkig bevestig je mijn gedachtequote:
Welke uitbarsting?quote:Op maandag 14 mei 2007 16:36 schreef Chowi het volgende:
Oh en, D_A. I don't leave buildings. Knoop dat goed in je oren. Deze uitbarsting was een combinatie van PMS, regenachtig weer en een drukke winkel, normaal kan ik het makkelijk hebben..
(Behalve van Stofje, natuurlijk.)
Je had me moeten zien stuiteren achter de laptop. Bovendien hapte ik, iets wat ik normaliter niet doe.quote:
Dat heb je dan goed weten te verbergen.quote:Op maandag 14 mei 2007 16:38 schreef Chowi het volgende:
[..]
Je had me moeten zien stuiteren achter de laptop. Bovendien hapte ik, iets wat ik normaliter niet doe.
Ach ja, krachtig internetpersonage, hè.quote:Op maandag 14 mei 2007 16:39 schreef Misstique het volgende:
[..]
Dat heb je dan goed weten te verbergen.
Terwijl je irl gepijnigd en wenend achter je pc zat.quote:
Een afspiegeling van mijn leven heden ten dage.quote:Op maandag 14 mei 2007 16:43 schreef Misstique het volgende:
[..]
Terwijl je irl gepijnigd en wenend achter je pc zat.
Zeg dat het niet waar is.quote:Op maandag 14 mei 2007 16:44 schreef Chowi het volgende:
[..]
Een afspiegeling van mijn leven heden ten dage.
Hoeren zijn leuk om te meeten. Zo blijkens het is.quote:
Het is waar. FOK! is het drama-hoofdstuk uit mijn leven.quote:
Jij doet alleen maar lief om mensen in bed te krijgen. Búh!quote:Op maandag 14 mei 2007 16:54 schreef SiemeN het volgende:
Waar is liefde, mensen? Knuffelkuskroel enzo?.
Of om naar Bright Eyes te gaan.quote:Op maandag 14 mei 2007 16:55 schreef Chowi het volgende:
[..]
Jij doet alleen maar lief om mensen in bed te krijgen. Búh!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |