Maastrichtquote:Op zondag 20 mei 2007 09:36 schreef Adelante het volgende:
Mijn Accuweather is ook bijgedraaid voor Arnhem:
wo 18
do 23
vr 27
quote:lokale tijd wo, 23-05 do, 24-05 vr, 25-05
minimum
temperatuur 8°C 11°C 16°C
maximum
temperatuur 23°C 26°C 30°C
Inderdaad, zoals ik zeg, dat is alleen de oper en die denkt dat het na die 29 graden 13 graden wordt met tientallen mm's regen. Tja... ik ga gewoon uit van een gulden middenweg.quote:
Zie: Estofexquote:DISCUSSION
... central France ... Benelux ... NW Germany ...
Mainly diurnally-driven TSTMS should form again over the Iberian Peninsula as well as over France and possibly also over Benelux and Germany. Deep shear with up to 15 m/s over NW Germany and central France may become marginally supportive of a few organized TSTM cells, which should predominantly be of multicellular nature. GFS simulates regions of 10 m/s 0-1 km shear over Benelux and SW Germany, but somewhat displaced from the regions of positive CAPE. Nonetheless, shear profiles and storm evolution should be monitored for possible tornadic mesocyclones over these regions on Sunday. At this time, the risk seems to be too low for a categorical outlook, though an upgrade may become necessary on Sunday.
Hier geen last vanquote:Op zondag 20 mei 2007 14:05 schreef Roel_Jewel het volgende:
De eerste neerslag die volgens de radar zou moeten zijn gevallen, heeft de grond toch niet bereikt.
Nope niksquote:Op zondag 20 mei 2007 17:19 schreef -skippybal- het volgende:
Ik heb een tijd lang helemaal geen tijd gehad om met het weer enzo bezig te houden dus ik weet echt niks op dit moment
Maarrrrruhhh, hoe zit het met de onweerskansen dan vanavond/vannavht?
Dus toch nog?quote:Op zondag 20 mei 2007 17:32 schreef i2Them2 het volgende:
Hier net 2 ontladingen. Heb één bliksem kunnen zien. Nu matige regen.
Richting Friesland 4 ontladingen hoorquote:Op zondag 20 mei 2007 17:41 schreef i2Them2 het volgende:
Wel appart dat buienradar geen ontladingen laat zien. Zal misschien bij deze 2 ontladingen blijven.
Kwam net idd een lekker buitje over.quote:Op zondag 20 mei 2007 17:54 schreef i2Them2 het volgende:
Nu weer zo goed als droog. Maar het zal nog wel ff door blijven spetteren.
Yupquote:Op zondag 20 mei 2007 20:52 schreef Againzender het volgende:
Zie ik toch wat onweersactiviteit binnen het bereik komen?
Waar zie je dat? Dat in het oosten van België? Dat trekt gewoon verder richting het (N)NO weg.quote:Op zondag 20 mei 2007 20:52 schreef Againzender het volgende:
Zie ik toch wat onweersactiviteit binnen het bereik komen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |