ik weet het natuurlijk niet zeker, maar met name je scheenbeen kan te maken hebben met slecht schoeisel? Alsof het steeds een dreun krijgt ofzo? En je lies... geen idee, misschien loop je wat geforceerd. In ieder geval moet je goed rekken en strekken, ook onderweg eventjes!quote:Op zondag 24 juni 2007 21:11 schreef Moart het volgende:
[..]
Ik heb exact hetzelfde. Misschien weet iemand de bron (en oplossing) van dit probleem.
Een halve cooper test is datquote:Op maandag 25 juni 2007 13:40 schreef kevne het volgende:
dankje!
ik weet nog op school dat we opeens in één keer 6 minuten moesten gaan lopen, en dat als je niet gewend bent om te 'rennen' is het wel even doorbijten.
(slechte leraar dan ook)
jaquote:
Lekkere gymleraar was dat. Soms was bij ons de warming up langer dan het "gym" gedeeltequote:Op maandag 25 juni 2007 14:26 schreef kevne het volgende:
[..]
ja
maar onze leraar liet het ons onvoorbereid en zonder warming up doen (gelukkig deden ik en nog wat anderen zelf maar warming up oefeningen anders lukte t al helemaal niet). En i.p.v. een 'hele' Coopertest van 12 minuten, moesten wij 14 minuten rennen![]()
maja, nu gelukkig geen moeite meer met die 6 minuten![]()
![]()
goed zo !!quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:56 schreef Liebe het volgende:
Geef mij es ff een schouderklopje
Heb mezelf vanochtend over mijn angst heengezet, en ben wezen hardlopen (verdomde irritant, waarom laten mensen zo vroeg hun hond uit? Had ik net zo goed kunnen uitslapen). Ik volg dat podcast-gedoe van die belgse, en serieus, het feit dat ik geen conditie heb werd pijnlijk bevestigd. De eerste les met moeite doorlopen, maar wel volgehouden![]()
Wat zal ik doen? De volgende keer les 1 nog een keer doen? Of doorgaan met les 2?
dan blijf je toch weg? of voel je je hier wel thuis?quote:Op woensdag 27 juni 2007 18:33 schreef mercurial3 het volgende:
wow dit is meer hardlopen voor mensen met een handicap jezus.
Je mag ook gewoon TVP typen hoor, je stoere vriendjes zien het vast niet. Kun jij ook een beetje oefenen met rennen.quote:Op woensdag 27 juni 2007 18:33 schreef mercurial3 het volgende:
wow dit is meer hardlopen voor mensen met een handicap jezus.
Die van mij heb ik bij DAKA gekocht. Merk saucony (schijnt goed te zijn, heb er verder geen verstand van). De logootjes en embleempjes zijn alleen wel roze, maar er zullen ook wel mannen modellen zijn.quote:Op donderdag 28 juni 2007 11:47 schreef roburt het volgende:
ik wil ook hardlopen, maar welke schoenen raden jullie aan voor 60/70 euro?
Netjes.quote:Op maandag 15 maart 2010 18:36 schreef Irien het volgende:
Ben ook begonnen met hardlopen
Eerst 4 x 5 minuten hardlopen en 1 minuut wandelen
toen 6 min, 7 min, 6 min met 1 minuut en 2 minuut wandelen ertussen
Zit nu op 7 - 8 - 7 en het gaat steeds beter
Ben niks afgevallen (zou wel willen), maar ben wel trots dat m'n conditie goed vooruitgaat
Gewoon, zonder bijzondere podcast, met m'n eigen muziek op de ipod en de stopwatch functie.
Ik ben een behoorlijk ervaring hardloper en ik kan je vertellen dat je voor hardlopen best 100/150 euro aan schoenen uit mag geven. Het verschil is echt heel groot tussen het top segment en alles wat er onder zit. In het leger krijgen we zelfs schoenen van boven de 160 euro.quote:Op donderdag 28 juni 2007 11:47 schreef roburt het volgende:
ik wil ook hardlopen, maar welke schoenen raden jullie aan voor 60/70 euro?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |