abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_50803888
quote:
Op zondag 24 juni 2007 21:11 schreef Moart het volgende:

[..]

Ik heb exact hetzelfde. Misschien weet iemand de bron (en oplossing) van dit probleem.
ik weet het natuurlijk niet zeker, maar met name je scheenbeen kan te maken hebben met slecht schoeisel? Alsof het steeds een dreun krijgt ofzo? En je lies... geen idee, misschien loop je wat geforceerd. In ieder geval moet je goed rekken en strekken, ook onderweg eventjes!
MaarVoorEenToverspreukVanKwaliteitBenJeZomaar1000GuldenKwijt
EnNaarEenBeetjeToverboekBenJeTochWel50JaarOpZoek
EnDeHeleCursusTovenaarDuurt125Jaar-DatBrengtieAllemaalNietOp-IkDenkDattieVoorTBeginAlStopt
ZelfsDeOmaVanZijnOmaHadNooitEenTovenaarsdiploma
  maandag 25 juni 2007 @ 13:40:11 #52
183993 kevne
show me the monkey
pi_50818506
dankje!

ik weet nog op school dat we opeens in één keer 6 minuten moesten gaan lopen, en dat als je niet gewend bent om te 'rennen' is het wel even doorbijten.

(slechte leraar dan ook)
pi_50819293
quote:
Op maandag 25 juni 2007 13:40 schreef kevne het volgende:
dankje!

ik weet nog op school dat we opeens in één keer 6 minuten moesten gaan lopen, en dat als je niet gewend bent om te 'rennen' is het wel even doorbijten.

(slechte leraar dan ook)
Een halve cooper test is dat
Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
  maandag 25 juni 2007 @ 14:26:58 #54
183993 kevne
show me the monkey
pi_50820440
quote:
Op maandag 25 juni 2007 14:00 schreef PieterBas het volgende:

[..]

Een halve cooper test is dat
ja
maar onze leraar liet het ons onvoorbereid en zonder warming up doen (gelukkig deden ik en nog wat anderen zelf maar warming up oefeningen anders lukte t al helemaal niet). En i.p.v. een 'hele' Coopertest van 12 minuten, moesten wij 14 minuten rennen

maja, nu gelukkig geen moeite meer met die 6 minuten
pi_50831068
ik ben zelf ook begonnen met hardlopen.
Thuis heb ik een crosstrainer staan waar ik dan een "warming-up"op doe van zo'n 20-25 minuten.
Het is ook geen echte warming-up eigenlijk. Zo zag mijn laatste warming-up er uit:
5min 150 watt -> 5 min 175 wat -> 5 min 215 watt -> 5 min 170watt.
Hiermee leg ik viruteel ong 8km af en verbrand ik ong 265 call.
Ik verwissel dan even van shirt ( te nat van zweet) en loop dan een afstandje van ong 3km.

De route die ik loop heb ik uitgestippeld via google earth. Op die manier weet ik hoeveel km ik loop, nog leuker is dat je snel een andere route kan verzinnen.

Binnenkort ga ik me aansluiten bij een hardloop-club in de buurt. Dan zal ik veel regelmatiger gaan lopen omdat ik dan afspraken maak met de beglijders.

Ik heb voor het hardlopen speciaal goede schoenen gekocht bij een hardloopwinkel. Ze maken dan een biometrische afdruk van de voet en weten zo welk soort schoen er dan het beste bij mij past.
Ik denk dat ik ook nog speciale sokken ga kopen. Dit zijn aprt gemaakt voor de voet, je hebt dan ook een rechter en een linker sok
pi_50838810
quote:
Op maandag 25 juni 2007 14:26 schreef kevne het volgende:

[..]

ja
maar onze leraar liet het ons onvoorbereid en zonder warming up doen (gelukkig deden ik en nog wat anderen zelf maar warming up oefeningen anders lukte t al helemaal niet). En i.p.v. een 'hele' Coopertest van 12 minuten, moesten wij 14 minuten rennen

maja, nu gelukkig geen moeite meer met die 6 minuten
Lekkere gymleraar was dat. Soms was bij ons de warming up langer dan het "gym" gedeelte
Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
pi_50843632
tvp'tje!
Stress is when you wake up screaming
and realize you haven't fallen asleep yet.
  woensdag 27 juni 2007 @ 14:56:28 #58
176844 Liebe
scheisse passiert
pi_50899857
Geef mij es ff een schouderklopje
Heb mezelf vanochtend over mijn angst heengezet, en ben wezen hardlopen (verdomde irritant, waarom laten mensen zo vroeg hun hond uit? Had ik net zo goed kunnen uitslapen). Ik volg dat podcast-gedoe van die belgse, en serieus, het feit dat ik geen conditie heb werd pijnlijk bevestigd. De eerste les met moeite doorlopen, maar wel volgehouden

Wat zal ik doen? De volgende keer les 1 nog een keer doen? Of doorgaan met les 2?
Hé meid, hé gozer, dat jij een minderwaardigheidscomplex hebt betekent nog niet dat je niet dom en lelijk bent.
pi_50900836
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 14:56 schreef Liebe het volgende:
Geef mij es ff een schouderklopje
Heb mezelf vanochtend over mijn angst heengezet, en ben wezen hardlopen (verdomde irritant, waarom laten mensen zo vroeg hun hond uit? Had ik net zo goed kunnen uitslapen). Ik volg dat podcast-gedoe van die belgse, en serieus, het feit dat ik geen conditie heb werd pijnlijk bevestigd. De eerste les met moeite doorlopen, maar wel volgehouden

Wat zal ik doen? De volgende keer les 1 nog een keer doen? Of doorgaan met les 2?
goed zo !!

Enne... volg je eigen tempo, dus doe lekker nog een x les 1!
EnDeHeleCursusTovenaarDuurt125Jaar-DatBrengtieAllemaalNietOp-IkDenkDattieVoorTBeginAlStopt
  woensdag 27 juni 2007 @ 15:33:04 #60
152953 Sanderrrr
De r bleef hangen
pi_50901265
Nog een keer les 1 tot je denkt dat je klaar bent voor les 2 zou ik zeggen.
pi_50907695
wow dit is meer hardlopen voor mensen met een handicap jezus.
errrrrrrrrr.....?
  woensdag 27 juni 2007 @ 20:55:42 #62
152953 Sanderrrr
De r bleef hangen
pi_50913660
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 18:33 schreef mercurial3 het volgende:
dan blijf je toch weg? of voel je je hier wel thuis?
pi_50913983
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 18:33 schreef mercurial3 het volgende:
Je mag ook gewoon TVP typen hoor, je stoere vriendjes zien het vast niet. Kun jij ook een beetje oefenen met rennen.
pi_50914125
M'n nieuwe schoenen zijn echt erg goed, had niet gedacht dat het zoveel zou uitmaken. Ze waren 70 euro (in de aanbieding), dus op zich valt dat nog wel mee
Het mooi kotsende meisje.
pi_50931388
Ik ga het ook maar eens proberen, die Vlaamse mp3-podcast. Ik heb het uithoudingsvermogen van een bamibal, maar wel het doorzettingsvermogen van een.. nouja eigenlijk van een kat die lui op de bank in het zonnetje ligt vandaar dat ik me hier maar eens aanmeld, als stok achter de deur.

Deze week, tot en met maandag, ga ik elke dag twee keer een half uur flink doorlopen om m'n benen een beetje te wennen aan het lopen, die tip las ik op de site van die Vlaamse podcasts. Ik zit namelijk echt teveel stil en had laatst van een middagje langzaam wandelen over de hei al spierpijn *kuch*.

Omdat ik onregelmatig werk vanaf volgende week ga ik aanstaande dinsdag beginnen met les 1.. hoe dat dan is gegaan zal ik hier wel posten, maar ik verwacht ongeveer half dood weer thuis aan te komen, als het me überhaupt lukt om de les uit te lopen. Maar: ik ga het in ieder geval proberen .
pi_50932261
ik wil ook hardlopen, maar welke schoenen raden jullie aan voor 60/70 euro?
"The sailor does not pray for wind, he learns to sail."
  donderdag 28 juni 2007 @ 11:54:43 #67
180648 iFries
Fryske linkse boomknuffelaar
pi_50932516
* iFries meld zich!

Nog niet, ff de boel met school afmaken hier (smoesje? Ja misschien wel ), maar moet ook eens wat aan conditie gaan doen! Conditie van een dooie mus
Frysk bloed tsjoch op!
pi_50932742
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 11:47 schreef roburt het volgende:
Die van mij heb ik bij DAKA gekocht. Merk saucony (schijnt goed te zijn, heb er verder geen verstand van). De logootjes en embleempjes zijn alleen wel roze, maar er zullen ook wel mannen modellen zijn.
Op een gegeven moment kreeg ik op m'n andere schoenen (gympen) toch wat last, maar dat is verdwenen als sneeuw voor de zon Ben erg blij met m'n nieuwe.
Het mooi kotsende meisje.
pi_51106932
Ik heb net les 1 gedaan van de Vlaamse podcast.. wauw! Ik heb het zowaar volgehouden, het was ook goed te doen.

Ik ben wel moe nu, maar niet helemaal kapot. Ik heb weer gesport, voor het eerst in twee jaar !
En heel eerlijk gezegd heb ik nu al zin in les 2 .
  maandag 15 maart 2010 @ 18:36:00 #70
177242 Irien
Innit though
pi_79178705
Ben ook begonnen met hardlopen

Eerst 4 x 5 minuten hardlopen en 1 minuut wandelen

toen 6 min, 7 min, 6 min met 1 minuut en 2 minuut wandelen ertussen

Zit nu op 7 - 8 - 7 en het gaat steeds beter

Ben niks afgevallen (zou wel willen), maar ben wel trots dat m'n conditie goed vooruitgaat

Gewoon, zonder bijzondere podcast, met m'n eigen muziek op de ipod en de stopwatch functie.
Between the click of the light and the start of the dream
pi_79179521
quote:
Op maandag 15 maart 2010 18:36 schreef Irien het volgende:
Ben ook begonnen met hardlopen

Eerst 4 x 5 minuten hardlopen en 1 minuut wandelen

toen 6 min, 7 min, 6 min met 1 minuut en 2 minuut wandelen ertussen

Zit nu op 7 - 8 - 7 en het gaat steeds beter

Ben niks afgevallen (zou wel willen), maar ben wel trots dat m'n conditie goed vooruitgaat

Gewoon, zonder bijzondere podcast, met m'n eigen muziek op de ipod en de stopwatch functie.
Netjes. Ik heb het meerdere keren geprobeerd, maar altijd krijg ik op een bepaald moment een blessure waardoor ik tijdelijk moet stoppen.... en dan gaat het dus steeds mis. Nu is m'n conditie weer helemaal 0 en ben ik net weer begonnen. Echt bij het begin dus, zodat ik niet de boel forceer en weer blessures krijg. Vanavond weer en ik heb er zin in.
pi_79180882
tvp, ik wil toch ook eens gaan beginnen. Bij de laatste poging kreeg ik bij de tweede keer al last van mijn voet

Ja, ik ben een watje.
pi_79181065
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 11:47 schreef roburt het volgende:
Ik ben een behoorlijk ervaring hardloper en ik kan je vertellen dat je voor hardlopen best 100/150 euro aan schoenen uit mag geven. Het verschil is echt heel groot tussen het top segment en alles wat er onder zit. In het leger krijgen we zelfs schoenen van boven de 160 euro.

Er zijn wel sportwinkels waar ze perfecte schoenen voor jou voet kunnen uitzoeken, moet je maar eens gaan kijken bij de wat grotere sportwinkels.
  maandag 15 maart 2010 @ 21:22:54 #74
182751 MisterO
wispelvurig
pi_79186465
Het wordt weer lekker weer, dus dan wordt het weer tijd om hard te lopen

ff een hardloopbroekje halen
Wie zijn eigen weg gaat, kan door niemand ingehaald worden
pi_79194484
Oh ik doe mee!

Ben al wel een paar keer begonnen met hardlopen, maar elke keer was er wel een smoesje om te stoppen. En nu de sneeuw smoes toch echt verdwenen is, moet ik wel weer.
Morgen ga ik weer even een goed schema opstellen en als het lukt 's avonds gelijk beginnen!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')