abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_49337364
Geen Europees
pi_49337437
Met dit team kon je wel verwachten dat ze de plee offs niet zouden halen...

Was nog een 'emotionele sfeer' bij de treinen. Op het station bij de kuip liep een confict uit de hand tussen een zwarte conducteur en 3 gabbers. Die zaten namelijk op het perron met hun benen over de rand. Werd er omgeroepen om dat niet te doen. Kwam die conducteur dus. Over en weer schelden en hij werd nog aangevallen, moesten mensen bijkomen om ze uit elkaar te houden. Toen kwam de trein, gelijk iedereen erin, politie te laat

Voor station Zwijndrecht hebben wij nog 15 minuten stilgestaan, omdat een kerel aan de noodrem had getrokken in de stoptrein die voor ons was. Die stond stil op station Zwijndrecht. We mochten pas rijden als die kerel was gepakt. Eenmaal aangekomen op t station stond er overal politie, overal busjes
pi_49337484
quote:
Op zondag 13 mei 2007 17:41 schreef TC03 het volgende:

[..]

Dat zeg ik ook niet. Ik zeg allleen maar dat ik altijd hoop dat Ajax verliest, en dat het me van de overige ploegen niet zo boeit.
Net zei je nog wat anders...

Maar goed ik druk me snor, ik probeer een normale discussie te starten maar je komt niet verder dan "boeie", "lekker belangrijk", etc. Jammer...
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
  zondag 13 mei 2007 @ 18:02:51 #5
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_49337671
quote:
Op zondag 13 mei 2007 17:52 schreef Erasmusch het volgende:
Geen Europees
Met dit elftal heb je weinig te zoeken in Europa , geld voor versterkingen zijn er niet , dus wees maar blij
Ik ben inmiddels overleden
pi_49337733
quote:
Op zondag 13 mei 2007 18:02 schreef Enchanter het volgende:

[..]

Met dit elftal heb je weinig te zoeken in Europa , geld voor versterkingen zijn er niet , dus wees maar blij
Sterke argumenten --> YESSSS GEEN EUROPEES
pi_49338210
quote:
Op zondag 13 mei 2007 16:44 schreef Cart_man het volgende:

[..]

Simpel figuur ben je ook. Alles maar afschuiven op een aantal supporters die tekeer gingen in Nancy.
Niet alles, het is een combinatie van. En als jij mij kunt uitleggen hoe die relschoppers een positieve bijdrage hebben gehad aan dit kutseizoen, dan houd ik me aanbevolen
quote:
AZ zal nooit tot de traditionele top drie behoren. Vieze nepclub dat het is.
De traditionele niet nee, daar is het een traditie voor. Maar als ze zo leuk spelen als de afgelopen jaren en met name dit jaar, dan kijk ik er graag naar. En een heel stuk minder graag als ze dat tegen Feyenoord doen, maar dat terzijde. Pro-Feyenoord betekent bij mij dus niet anti-alles of zelfs Ajax.
quote:
Blij dat het seizoen weer twee maanden voorbij is. Kan ik me even rustig gaan opladen voor weer een seizoen lang ellende.
Idem dito. En ik begin vandaag met mn moederdagspilsje
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  zondag 13 mei 2007 @ 18:30:54 #8
125291 1603
Op z'n Wiegels
pi_49338596
dramaaaaaaaaaaatisch seizoen..... laat alles dan ook maar fout gaan. dit nooit weer!
pi_49338673
quote:
Op zondag 13 mei 2007 17:55 schreef renz0r het volgende:
Met dit team kon je wel verwachten dat ze de plee offs niet zouden halen...

Was nog een 'emotionele sfeer' bij de treinen. Op het station bij de kuip liep een confict uit de hand tussen een zwarte conducteur en 3 gabbers. Die zaten namelijk op het perron met hun benen over de rand. Werd er omgeroepen om dat niet te doen. Kwam die conducteur dus. Over en weer schelden en hij werd nog aangevallen, moesten mensen bijkomen om ze uit elkaar te houden. Toen kwam de trein, gelijk iedereen erin, politie te laat

Voor station Zwijndrecht hebben wij nog 15 minuten stilgestaan, omdat een kerel aan de noodrem had getrokken in de stoptrein die voor ons was. Die stond stil op station Zwijndrecht. We mochten pas rijden als die kerel was gepakt. Eenmaal aangekomen op t station stond er overal politie, overal busjes
Zat je ook in die trein?
Huur deze plek voor ¤100 per maand!
  zondag 13 mei 2007 @ 19:33:59 #10
124172 Maikalo
Feyenoord 1908
pi_49340339
Dit seizoen zijn er gewoon een paar factoren geweest die Feyenoord hebben doen mislukken dit seizoen.

• Idioten in Nancy
  • Redelijke trainer (moet dus toptrainer komen)
  • Vertrek van Kuyt (misschien niet direct, maar de leider ging weg)
  • Selectie die ongemotiveerd is (kwalitatief vindt ik deze selectie nog niet slecht, op enkele uitzonderingen daargelaten)

Ik vind het vooral sneu voor Lodewijks, die in zijn laatste seizoen niet meer van waarde heeft kunnen zijn. Hij had een meerwaarde kunnen zijn. Was in mijn ogen een veel betere geweest dan Timmer.
  • "Ja."
    "Wat ja?"
    "Ja toch!!"
      zondag 13 mei 2007 @ 19:38:14 #11
    106943 blueangel_
    *FS 1982-2008*
    pi_49340465
    Volgend seizoen keihard terugslaan ...
    + François Sterchele, 14/03/1982 - 08/05/2008 +
    pi_49340499
    het borussia dortmund van nl
    pi_49340741
    Zo net terug van een weekendje Groningen met de vriendengroep. Vandaag dus niet bij de wedstrijd geweest. Ik had er trouwens weinig vertrouwen in dat het goed af zou lopen. Dus het mislopen van Europees voetbal komt niet zo hard aan.
    Maybe not the best, but always the BIGGEST.....
    pi_49341003
    quote:
    Op zondag 13 mei 2007 19:38 schreef blueangel_ het volgende:
    Volgend seizoen keihard terugslaan ...
    Met wat?
    As long as I gaze on Waterloo sunset I am in paradise.
    pi_49341048
    quote:
    Op zondag 13 mei 2007 19:56 schreef BB-boy het volgende:

[..]

Met wat?
    Met Schreuder en Lindenbergh in de as
    pi_49341063
    quote:
    Op zondag 13 mei 2007 19:47 schreef Vakkie_W het volgende:
    Zo net terug van een weekendje Groningen met de vriendengroep. Vandaag dus niet bij de wedstrijd geweest. Ik had er trouwens weinig vertrouwen in dat het goed af zou lopen. Dus het mislopen van Europees voetbal komt niet zo hard aan.
    ik had me er ook al op ingesteld, geen seconde hoop gehad
    pi_49341264
    Ik had integenstelling tot andere wedstrijden wél hoop...
    pi_49341283
    quote:
    Op zondag 13 mei 2007 19:59 schreef ruud_fr het volgende:

[..]

ik had me er ook al op ingesteld, geen seconde hoop gehad
    Maargoed, ik heb wel een seizoenskaart voor 2 seizoen besteld. Zonder enig perspectief op betere tijden
      zondag 13 mei 2007 @ 20:12:50 #19
    139380 Keltie
    Meemeemeemee
    pi_49341489
    Volgend jaar een rustig seizoen
    pi_49341503
    quote:
    Op zondag 13 mei 2007 20:12 schreef Keltie het volgende:
    Volgend jaar een rustig seizoen
    Tikkie terug Alfred
    pi_49341517
    Pi-air voorbeeld prof voor iedereen.
    pi_49341532
    quote:
    Op zondag 13 mei 2007 17:52 schreef Erasmusch het volgende:
    Geen Europees
    Kunnen jullie er ook niet uitgekickt worden door rellen of zijn die kneuzen destijds nog opgepakt en voorgeleid?
    pi_49341679
    quote:
    Op zondag 13 mei 2007 20:13 schreef Vakkie_W het volgende:

[..]

Tikkie terug Alfred
    ...komt ie Ron!
    If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
      zondag 13 mei 2007 @ 20:19:44 #24
    53267 TC03
    Catch you on the flipside
    pi_49341720
    Goed, laat het speculeren over namen die toch niet komen maar beginnen.
    Ten percent faster with a sturdier frame
      zondag 13 mei 2007 @ 20:25:19 #25
    139380 Keltie
    Meemeemeemee
    pi_49341926
    quote:
    Op zondag 13 mei 2007 20:19 schreef TC03 het volgende:
    Goed, laat het speculeren over namen die toch niet komen maar beginnen.
    Ronaldinho
    pi_49342139
    Arjan de Zeeuw lijkt me wel type wat bij Feyenoord past, geen idee of ie nog doorlopend contract heeft. Daarnaast is Salmon misschien een optie?
    🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
      zondag 13 mei 2007 @ 20:39:34 #27
    157948 Steve_I.
    Is niet meer...
    pi_49342371
    kuttopic
    pi_49342506
    quote:
    Op zondag 13 mei 2007 20:32 schreef raptorix het volgende:
    Arjan de Zeeuw lijkt me wel type wat bij Feyenoord past, geen idee of ie nog doorlopend contract heeft. Daarnaast is Salmon misschien een optie?
    Salmon
    pi_49342574
    Een stelling:

Feyenoorders die nu nog tegen de komst van Adriaanse zijn, hebben geen clubliefde.
    "A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
    "Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
    pi_49342705
    quote:
    Op zondag 13 mei 2007 20:43 schreef Vakkie_W het volgende:

[..]

Salmon
    Tjah ik denk dat jullie toch moeten scouten in dat soort categorie spelers, wees reeel geld is er niet, en club speelt ook niet europees. Maarjah je kan ook weer gaan lopen gokken op een matig gescoute zuidamerikaan.
    🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
      zondag 13 mei 2007 @ 20:52:00 #31
    22078 Dr.Daggla
    Zoals Jezus.
    pi_49342814
    quote:
    Op zondag 13 mei 2007 20:45 schreef koningdavid het volgende:
    Een stelling:

Feyenoorders die nu nog tegen de komst van Adriaanse zijn, hebben geen clubliefde.
    Ik denk eerder teveel dan goed voor de club is....
    -
    pi_49346282
    Geen Europees voetbal volgend seizoen. Ondanks dat ik dit mijlenver van te voren zag aankomen kwam het toch nog best hard aan, vooral omdat ik deze week eindelijk weer wat perspectief zag in dit Feyenoord.

Feyenoord speelde eindelijk weer met strijd en wat meer vertrouwen, en begon toch wel weer wat hoop te krijgen.

Feyenoord moet maar flink verder saneren, paar spelers weg, en een paar goede aankopen doen. Alleen als ik vanmiddag al op de radio hoor dat Feyenoord niet eens geld heeft om een afscheid te regelen voor Pierre van Hooijdonk dan slaat de schrik mij toch wel om het hart.

Veel hoop op goede aankopen heb ik dan ook niet, maar inzet, strijd, motivatie, en tactiek kan al een hoop doen. Zelfs dan kan Feyenoord met deze selectie bij de beste 5 eindigen denk hoop ik.

Ik heb de ontvangstbevestiging van de SCC aanvraag binnen trouwens, eind mei wordt het bedrag van m'n rekening afgeschreven en begin juni wordt mijn gouden SCC verzonden!

Nu rest weer een hele zomer tevergeefs hopen op een (top)aankoop en op een fatsoenlijk seizoen. Beter dan dit jaar moet in ieder geval lukken.

Wat een kut TT trouwens

[ Bericht 9% gewijzigd door Tomatenboer op 13-05-2007 22:38:33 ]
    'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
      zondag 13 mei 2007 @ 22:57:36 #33
    148059 Pritt
    Atheïst
    pi_49347304
    Is Feyenoord nu volgens die UEFA officeel 9e geeindigd in de competitie?
    A.F.C. Ajax - Piet de Visser
    pi_49347651
    Niemand de volgende alinea opgevallen? uit 'De memoires van Erwin Koeman' in het AD van zaterdag:
    quote:
    ,,Peter Bosz verzamelt nu mensen om zich heen die hij goed kent om het beleidsplan verder vorm te geven. Daarmee neemt hij in de emotionele omgeving die Feyenoord is een risico, maar ik moet zeggen dat Bosz zich ook durft te omringen met mensen die kwaliteit hebben. John Lammers zou spitsentrainer worden. Vond ik een prima keuze.’’
    Nog een vriendje van Peter Bosz erbij dus, het gaat maar door!
    'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
    pi_49348365
    quote:
    Op zondag 13 mei 2007 19:33 schreef Maikalo het volgende:
    Ik vind het vooral sneu voor Lodewijks, die in zijn laatste seizoen niet meer van waarde heeft kunnen zijn. Hij had een meerwaarde kunnen zijn. Was in mijn ogen een veel betere geweest dan Timmer.
    Ik vind iedereen hier altijd zo negatief over Timmer. Volgens mij heeft hij Feyenoord echt voor een boel extra leed behoed. Vandaag stond hij ook weer prima te keepen. Als er in dit elftal nog ergens lichtpuntjes rondliepen, dan was hij er voor mij zeker eentje van.
    Woo-loo-loo!
    pi_49348471
    quote:
    Op zondag 13 mei 2007 22:57 schreef Pritt het volgende:
    Is Feyenoord nu volgens die UEFA officeel 9e geeindigd in de competitie?
    Zal me niks verbazen, omdat er vorig jaar een 'nieuwe' stand werd geintroduceerd na de plee offs
      maandag 14 mei 2007 @ 00:06:30 #37
    157948 Steve_I.
    Is niet meer...
    pi_49349566
    quote:
    Op zondag 13 mei 2007 23:27 schreef BobbyHill het volgende:

[..]

Ik vind iedereen hier altijd zo negatief over Timmer. Volgens mij heeft hij Feyenoord echt voor een boel extra leed behoed. Vandaag stond hij ook weer prima te keepen. Als er in dit elftal nog ergens lichtpuntjes rondliepen, dan was hij er voor mij zeker eentje van.
    ZO negetief ben ik niet over Timmer. Meestal is het een redelijk tot zeer goede keeper. Daarbij is het er eentje met de goede mentaliteit. Wel is het natuurlijk jammer dat hij geen clubmens is; speelt waar ie maar aan de bak kan. En het is gewoon geen zekerheidje, 10 moeilijke ballen pakt hij, vervolgens laat hij een redelijk simpel uitziende bal schieten "omdat hij een beetje zwabbert...."
    Dat negatieve komt in dit topic vooral voort uit 2 dingen:
    a) az/ajax
    b) voorkeur Lodewijks/ Sherrif
    pi_49352871
    quote:
    Dorus de Vries in beeld bij Feyenoord’

Volgens de Schotse krant The Courier staat Dorus de Vries in de belangstelling van Feyenoord. De doelman heeft een aflopend contract bij Dunfermline en laat zich vooralsnog niet uit over zijn toekomst.

De 26-jarige Nederlander tekende vorig jaar zomer een verbintenis voor één seizoen bij The Pars, die een veelbewogen seizoen achter de rug hebben. Dit weekend kwam er namelijk na zeven jaar een einde aan het verblijf in de Schotse Premier League, maar kan het op 26 mei in de bekerfinale tegen Celtic nog wel een prijs winnen.

Tegenover gaf De Vries aan niet over zijn aflopende contract te willen spreken. “Op dit moment is mijn huidige situatie absoluut niet belangrijk. Ik heb ook geen idee wat er komen gaat. We willen het seizoen enigzins waardig afsluiten met het veroveren van de beker.”

De Vries stond in Nederland bij Stormvogels/Telstar en ADO Den Haag onder contract. In de Hofstad had hij geen behoefte om zijn aflopende contract te verlengen en was na een succesvolle stage in de Schotse hooglanden de keuze snel gemaakt.
    Hoop voor jullie toch niet dat hij naar Rotterdam komt. Dankzij een blunder van hem zijn The Pars gedegradeerd
    pi_49353382
    quote:
    Op zondag 13 mei 2007 22:27 schreef Tomatenboer het volgende:

Feyenoord moet maar flink verder saneren, paar spelers weg, en een paar goede aankopen doen. Alleen als ik vanmiddag al op de radio hoor dat Feyenoord niet eens geld heeft om een afscheid te regelen voor Pierre van Hooijdonk dan slaat de schrik mij toch wel om het hart.
    Was het niet gewoon zo dat ze er geen geld aan willen besteden? Wat ik overigens vrij triest vind. Hij verdient gewoon een mooi afscheid! Zal nu wel iets tijdens de open dag worden ofzo
    pi_49354111
    quote:
    Op maandag 14 mei 2007 08:31 schreef sjimz het volgende:

[..]

Hoop voor jullie toch niet dat hij naar Rotterdam komt. Dankzij een blunder van hem zijn The Pars gedegradeerd
    je zei blunder? dan past ie prima bij ons
    pi_49354138
    quote:
    Op maandag 14 mei 2007 09:42 schreef ruud_fr het volgende:

[..]

je zei blunder? dan past ie prima bij ons
    Hopelijk staat Feyenoord er weer gewoon volgend jaar
    Hebben we in Amsterdam tenminste spanning in de Klassieker
    pi_49355264
    maar we gaan nou toch intertotoën?
    hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
    pi_49355276
    quote:
    Op maandag 14 mei 2007 10:25 schreef mister_popcorn het volgende:
    Nope.
    JOHNNY HEITINGA
    pi_49355285
    quote:
    Op maandag 14 mei 2007 09:43 schreef sjimz het volgende:

[..]

Hopelijk staat Feyenoord er weer gewoon volgend jaar
    Hebben we in Amsterdam tenminste spanning in de Klassieker
    Ze kunnen zich er beter op instellen dat dat de komende jaren niet zo gaat zijn. Is de klap niet zo hard.
    JOHNNY HEITINGA
    pi_49355363
    Zo ben blij dat die Beenhakker weer opgepleurd is, wat een gek joh met z'n uitspraken!

[ Bericht 7% gewijzigd door RayMania op 14-05-2007 20:53:45 ]
      maandag 14 mei 2007 @ 10:37:35 #46
    139380 Keltie
    Meemeemeemee
    pi_49355574
    quote:
    Op maandag 14 mei 2007 10:26 schreef Camplo het volgende:

[..]

Ze kunnen zich er beter op instellen dat dat de komende jaren niet zo gaat zijn. Is de klap niet zo hard.
    Heb je nu nogsteeds de tattoo van iemand anders in je fotoboekkie staan?
    Met je afca zakdoek.

maandag 14 mei 2007 @ 10:38:25 #47
    121310 venomsnake
    El Saltador
    pi_49355595
    quote:
    Op maandag 14 mei 2007 10:25 schreef mister_popcorn het volgende:
    Nee, dan had je van Groningen moeten winnen en van Utrecht moeten verliezen.
    Maw, als je 2e was geworden in de playoffs mocht je nog intertoto spelen, al had je dan eerst nog moeten spelen tegen de winnaar van NEC-Vitesse.
    Het seizoen zit er voor Feyenoord nu op.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_49355614
    Feyenoord
    Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef xmamacitax het volgende:
    mijn nederlands is 1000 x beter dan de joune
    pi_49355675
    quote:
    Op maandag 14 mei 2007 10:29 schreef Luni het volgende:
    Zo ben blij dat die kankerlul van een Beenhakker weer opgepleurd is, wat een gek joh met z'n uitspraken!
    "alleen de echte komen naar het stadion"

quote:
    Op maandag 14 mei 2007 10:38 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Maw, als je 2e was geworden in de playoffs mocht je nog intertoto spelen.
    kunnen de spelers lekker genieten van een welverdiende vakantie
    ikzelf echter kan niet wachten tot het volgende seizoen begint
    pi_49356327
    Het schijnt dat Feyenoord ook met Zonneveld bezig is.
    Ben benieuwd of ze met PSV kunnen concurreren.
      maandag 14 mei 2007 @ 11:08:40 #51
    146730 R81
    Ech wel...
    pi_49356382

Vanavond maar naar Jong Utrecht-Jong Feyenoord...

Schreuder naar Twente (?)
    The most beautiful view is the one I share with you.
    Mijn trots!
    pi_49356521
    quote:
    Op maandag 14 mei 2007 11:06 schreef sjimz het volgende:
    Het schijnt dat Feyenoord ook met Zonneveld bezig is.
    Ben benieuwd of ze met PSV kunnen concurreren.
    heeft al principe akkoord met die boeren
    pi_49356580
    quote:
    Op maandag 14 mei 2007 11:14 schreef ruud_fr het volgende:

[..]

heeft al principe akkoord met die boeren
    Dat had Obi Mikel ook met Manchester United en Delroge met Heerenveen.
    pi_49357143
    quote:
    Op maandag 14 mei 2007 11:17 schreef sjimz het volgende:

[..]

Dat had Obi Mikel ook met Manchester United en Delroge met Heerenveen.
    Denk je dat je uberhaupt een kans hebt omhem te halen.......?
      maandag 14 mei 2007 @ 11:41:22 #55
    166650 don-diablo
    Hillcroft Spirit
    pi_49357377
    Ik mag niet hopen dat Feijenoord serieus interesse heeft in Dorus de Vries.. We hebben de Sherrif en die moet gewoon keepen!!
    Love will tear us apart (Joy Division)
    pi_49358321
    quote:
    Op maandag 14 mei 2007 10:38 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Maw, als je 2e was geworden in de playoffs mocht je nog intertoto spelen, al had je dan eerst nog moeten spelen tegen de winnaar van NEC-Vitesse.
    op die tour. jammer, had wel zin in een trippie naar finland oid, al is uitgeschakeld worden door de #6 van finland misschien ook niet al te best voor het zelfvertrouwen...
    hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
      maandag 14 mei 2007 @ 13:17:19 #57
    161559 PizzaSalami
    Hey poeplap.
    pi_49361013

Secrets never die. Only people.
    pi_49361866
    Dorus de Vries

Hoezo onnodig geld uitgeven voor een middelmatige keeper die nog nooit een fatsoenlijke redding heeft gemaakt .
      maandag 14 mei 2007 @ 14:18:35 #59
    139380 Keltie
    Meemeemeemee
    pi_49363500
    quote:
    Op maandag 14 mei 2007 13:17 schreef PizzaSalami het volgende:
    [afbeelding]

Les 1 van "Humor voor Dummies?"
    Faalt die cursus al erg hard, beetje jammer.
    pi_49365637
    quote:
    Op maandag 14 mei 2007 13:17 schreef PizzaSalami het volgende:
    [afbeelding]

in·te·rim1 (de ~ (m.), ~s)
    1 tijdelijke werkkracht
    Woo-loo-loo!
    pi_49366459
    quote:
    Op maandag 14 mei 2007 10:42 schreef ruud_fr het volgende:

[..]

"alleen de echte komen naar het stadion"

Hij heeft wel gelijk hoor. Juist deze wedstrijd was superbelangrijk voor Feyenoord. En iedereen weet dat Feyenoord een toonaangevende achterban heeft. Maar wat iedereen hier steeds tegen heeft gesproken blijkt waar te zijn. De helft van de Feyenoordsupporters zijn gewoon succes-supporters. Als het slecht gaat met de club (slechter dan gemiddeld, dus niet bij de top 5 horen) laten ze het afweten.
    Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
    Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
    pi_49366890
    quote:
    Op maandag 14 mei 2007 15:22 schreef Shreyas het volgende:

[..]

Hij heeft wel gelijk hoor. Juist deze wedstrijd was superbelangrijk voor Feyenoord. En iedereen weet dat Feyenoord een toonaangevende achterban heeft. Maar wat iedereen hier steeds tegen heeft gesproken blijkt waar te zijn. De helft van de Feyenoordsupporters zijn gewoon succes-supporters. Als het slecht gaat met de club (slechter dan gemiddeld, dus niet bij de top 5 horen) laten ze het afweten.
    Wat lul jij dom joh, het hele seizoen gaat het al kut en zit het stadion vol, vorig seizoen ging het goed en zat het stadion vol. Naar de Plee Offs kwamen de afgelopen 2 jaar weinig supporters, het grootste gedeelte, waaronder ik, moet er niks van hebben, dus het heeft er niks mee te maken of het goed of slecht gaat!
      maandag 14 mei 2007 @ 15:32:12 #63
    139380 Keltie
    Meemeemeemee
    pi_49366891
    quote:

[..]

Wihihi.. Zeggen dat je de play-offs kut vind, maar dan wel gaan.. Nee dan laat je het punt zien.
    Ik vind het juist beter dat er, overal, minder mensen dan normaal zaten puur om aan te tonen dat de play-offs een kutsysteem is.
    pi_49366932
    'Play-offs direct afschaffen'

Foto: FR-Fans.nl

Datum: 14-05-2007 Bron: AD.nl

De play-offs in het betaalde voetbal verkeren in een negatieve spiraal en moeten direct worden afgeschaft. Dat is de stellige overtuiging van de SOVS, de Samenwerkende Organisaties Voetbal Supporters waarbij veel officiële supportersverenigingen van de profclubs in Nederland zijn aangesloten.
    ,,Stoppen met al die overbodige wedstrijden, liever vandaag dan morgen'', benadrukte Jurien Korzelius maandag. Zij is interim-voorzitter van de SOVS.

,,Over dit onderwerp bestaat bij alle aangesloten supportersverenigingen geen enkele verdeeldheid. De weerstand tegen de play-offs neemt onder het Nederlandse voetbalpubliek alleen maar toe. Wij blijven alle recente boycot-acties onder de supporters ook van harte steunen.''

Voor de SOVS kwamen de teleurstellende bezoekersaantallen bij de play-offwedstrijden in het afgelopen weekeinde allerminst als een verrassing. ,,Veel mensen vinden het onbegrijpelijk dat er na een lang seizoen vol hoogte- en dieptepunten nog zo'n gekunsteld toetje achteraan komt'', stelde Korzelius. ,,Het voegt vrijwel niets toe aan de competitie. De play-offs vormen één grote anticlimax, zeker na de spannende titelrace tussen Psv, ajax en Az. Er staat gewoon te weinig op het spel. Met de kwalificatie voor de voorronde van de Champions League bijvoorbeeld heb je feitelijk nog niets in handen.''

De play-offs in de eredivisie leiden dit seizoen allerminst tot uitverkochte stadions. Vooral zondag viel de publieke belangstelling bij de beslissende duels ajax - Sc Heerenveen (29.000) en Feyenoord - Fc Groningen (18.000) flink tegen. Bij die laatste wedstrijd konden de fans voor de helft van de normale toegangsprijs naar binnen. Toch bleef de tweede ring van De Kuip pijnlijk leeg.

,Vorig jaar bij de invoering van de play-offs waren de toeschouwersaantallen ook al niet denderend'', legde Korzelius uit. ,,Maar toen was alles nog nieuw. Er bestond bij het voetbalpubliek nog enige gezonde nieuwsgierigheid. Vitesse moest de kaartjes echter toen ook al voor 3 euro aanbieden om het stadion een beetje vol te krijgen. Dat is natuurlijk ver onder de kostprijs en dat komt het imago van de play-offs niet ten goede. Zo als het nu gaat, kan het niet langer doorgaan.''

Volgens Korzelius is het de hoogste tijd voor een grondige evaluatie door alle betrokken partijen. ,,Ik neem aan dat de Knvb en de Eredivisie CV evenmin blij zijn met de huidige ontwikkelingen. Onze vrees dat de play-offs vooral zijn ingevoerd om tv-zender Tien te behagen, wordt steeds meer bewaarheid. Want van de andere uitgangspunten - meer spanning en meer inkomsten - komt nog maar weinig terecht.'' Aan de eerste evaluatie na de eerste editie van de play-offs deed de SOVS niet mee. ,,De conclusies en aanbevelingen uit dat beraad hebben ons nooit bereikt. We zouden nu graag wel meepraten hoe het nu verder moet. Want voor ons is het duidelijk dat deze play-offs geen toekomst hebben. Er is veel aanleiding om met alle betrokken partijen opnieuw in discussie te gaan.''
    pi_49366957
    quote:

[..]

zie Luni en Keltie
    pi_49368410
    = Doe normaal =

[ Bericht 97% gewijzigd door RayMania op 14-05-2007 20:55:08 ]
      maandag 14 mei 2007 @ 16:19:51 #67
    139380 Keltie
    Meemeemeemee
    pi_49368781
    quote:
    En zo leg ut!

""Ik was gistermiddag in De Kuip. Ik zag Van Hooijdonk afscheid nemen, hij had niet eens een bloemetje van de club. Ik zag Lodewijks met de pest in zijn lijf en een gezicht als een oorwurm van de tribune afdalen, ook hij had op het veld afscheid willen nemen. Ik zag Pim Doesburg in de catacomben met tranen in zijn ogen. Wat is Feyenoord toch een nare, arrogante club geworden met hun dat afscheid doen we later wel. Zo ga je toch niet met mensen om? Je kunt je afvragen of de club de club nog wel is. En hoe zit het met al die bestuurders, mogen we die ook eens een keer op het resultaat afrekenen, wie neemt er van hun eens een keer verantwoordelijkheid voor de huidige toestand?"

... aldus Hans van Vliet op Radio Rijnmond dd maandag 14 mei 2007.
    quote:

Ode aan Rotterdam

Rotterdam

Havens en kranen
    strijd tegen water
    smaak van bloed, zweet en tranen
    na eindeloos lossen en laden
    een nieuwe strijd voor de boeg
    geen woorden maar daden

... Feyenoord gloort
    pi_49369453
    Hoe laat moet jong Feyenoord spelen, en waar in Utrecht moeten ze spelen?
      maandag 14 mei 2007 @ 17:19:15 #69
    139380 Keltie
    Meemeemeemee
    pi_49370841
    18.30 op een complex op steenworp van Nieuw Galgenwaard.
    pi_49371225
    quote:
    Op maandag 14 mei 2007 17:19 schreef Keltie het volgende:
    18.30 op een complex op steenworp van Nieuw Galgenwaard.
    Weet je toevallig het adres? Dan kan ik die in de TomTom invoeren.
    pi_49371335
    quote:
    Op maandag 14 mei 2007 17:31 schreef Vakkie_W het volgende:

[..]

Weet je toevallig het adres? Dan kan ik die in de TomTom invoeren.
    Ik weet niet hoe je komt aanrijden, maar als je via de A27 naar Utrecht rijdt moet je afslag Rijnsweert, Veemarkt hebben. Onderaan de afrit staat Galgenwaard aangegeven als het goed is (ik meen rechtsaf) en dan is het niet ver meer.

Het complex ligt naast Galgenwaard.
    pi_49371396
    quote:
    Op maandag 14 mei 2007 17:34 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Ik weet niet hoe je komt aanrijden, maar als je via de A27 naar Utrecht rijdt moet je afslag Rijnsweert, Veemarkt hebben. Onderaan de afrit staat Galgenwaard aangegeven als het goed is (ik meen rechtsaf) en dan is het niet ver meer.

Het complex ligt naast Galgenwaard.
    Ik kom vanaf de A12 vanuit Arnhem. Maar ik weet waar de Galgenwaard ligt, dus wel zullen er wel komen.
    pi_49371535
    quote:
    Vanavond zal op het trainingscomplex van FC Utrecht - Zoudenbalch, op steenworp afstand van De Galgenwaard - de laatste wedstrijd van het seizoen in de beloftencompetitie worden gespeeld. Jong Feyenoord moet winnen van Jong FC Utrecht en hopen op een voor Feyenoord positief resultaat in Nijmegen om degradatie te ontlopen.

Wanneer je in de gelegenheid bent om naar Utrecht te gaan, ga daar dan heen en steun Jong Feyenoord. De wedstrijd begint om 18h30 en de toegang is gratis.
    Feijenoord Rotterdam
      maandag 14 mei 2007 @ 17:44:25 #74
    157948 Steve_I.
    Is niet meer...
    pi_49371703
    inderdaad een groot complex, 2,5 minuut lopen van de Galgenwaard, kan je niet missen...
      maandag 14 mei 2007 @ 18:00:53 #75
    166650 don-diablo
    Hillcroft Spirit
    pi_49372253
    Hopen dat Jong Feijenoord wint en zo degradatie ontloopt..
    pi_49372682
    quote:
    Op maandag 14 mei 2007 18:00 schreef don-diablo het volgende:
    Hopen dat Jong Feijenoord wint en zo degradatie ontloopt..
    Winnen is één ding, maar als Jong Feyenoord erin wilt blijven moet Jong ajax vanavond wel winnen van Jong NEC.
      maandag 14 mei 2007 @ 18:50:24 #77
    166650 don-diablo
    Hillcroft Spirit
    pi_49373626
    Tja, wordt heel lastig dus. Maar er is altijd hoop.
    pi_49374767
    Op dit moment speelt Jong Feyenoord de alles beslissende wedstrijd uit bij Jong Fc Utrecht. De tussenstand is 0-1. Doelpuntenmaker is Tim Vincken.

Jong Feyenoord speelt in de volgende opstelling : Doedée, Tiendalli, Derijck, Leonard, Ribeiro, Abubakari, Vincken, Lensky, Cardoso, Wijnaldum, Kolkka.
    pi_49374879
    quote:
    Op maandag 14 mei 2007 19:25 schreef vitessezuid113 het volgende:
    Op dit moment speelt Jong Feyenoord de alles beslissende wedstrijd uit bij Jong Fc Utrecht. De tussenstand is 0-1. Doelpuntenmaker is Tim Vincken.

Jong Feyenoord speelt in de volgende opstelling : Doedée, Tiendalli, Derijck, Leonard, Ribeiro, Abubakari, Vincken, Lensky, Cardoso, Wijnaldum, Kolkka.
    Goed nieuws, en hoe staat het bij Jong NEC - Jong ajax?

Waar heb je deze tussenstand gevonden btw? Ik kijk meestal op Lunaticnews die regelmatig tussenstanden posten op de site, maar dit keer dus niet
    pi_49374931
    quote:
    Op maandag 14 mei 2007 19:28 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Goed nieuws, en hoe staat het bij Jong NEC - Jong ajax?

Waar heb je deze tussenstand gevonden btw? Ik kijk meestal op Lunaticnews die regelmatig tussenstanden posten op de site, maar dit keer dus niet
    Fr-fans.nl

Hoe het bij de andere wedstrijd is weet ik op dit moment helaas niet
    pi_49375075
    [img]http://fey-gro06072a17[/img]
    of moet ik zeggen leegioen...
    pi_49375107
    sorry,is verkeerd gegaan...
    moet een foto van een half lege kuip zijn
    pi_49375491
    quote:
    Op maandag 14 mei 2007 19:29 schreef vitessezuid113 het volgende:

[..]

Fr-fans.nl

Hoe het bij de andere wedstrijd is weet ik op dit moment helaas niet
    Stand bij Jong NEC - Jong ajax is 0-0 volgens Lunaticnews.

Bij deze stand zou Jong Feyenoord op gelijke hoogte komen met Jong NEC in puntentotaal (28) en zal het doelsaldo dus de doorslag geven.
      maandag 14 mei 2007 @ 19:58:26 #84
    157948 Steve_I.
    Is niet meer...
    pi_49376022
    quote:
    Op maandag 14 mei 2007 19:25 schreef vitessezuid113 het volgende:

veel "1e elftal spelers"...

hoe zit ie met het doelsaldo ...?
    pi_49376294
    Edit: Jong-Feyenoord moet met 3 doelpunten verschil winnen van Jong Fc Utrecht als de stand bij Jong Nec en jong ajax gelijk blijft.

[ Bericht 74% gewijzigd door Tomatenboer op 14-05-2007 20:12:49 ]
      maandag 14 mei 2007 @ 20:12:03 #86
    26251 Eilanden
    Bright Mirror Still Water
    pi_49376637
    Hoe kan de jeugd van Feyenoord zooooo afglijden? Als jeugd van Feyenoord hoor je normaal gesproken toch met de eerste 5 ofzo mee te doen?
      maandag 14 mei 2007 @ 20:14:16 #87
    53267 TC03
    pi_49376710
    quote:
    Op maandag 14 mei 2007 20:12 schreef Eilanden het volgende:
    Hoe kan de jeugd van Feyenoord zooooo afglijden? Als jeugd van Feyenoord hoor je normaal gesproken toch met de eerste 5 ofzo mee te doen?
    Jeugd loopt altijd een jaar voor op het eerste.
    pi_49376746
    quote:
    Op maandag 14 mei 2007 20:03 schreef Tomatenboer het volgende:
    Edit: Jong-Feyenoord moet met 3 doelpunten verschil winnen van Jong Fc Utrecht als de stand bij Jong Nec en jong ajax gelijk blijft.
    was het ook aan het zoeken voor Jong Feyenoord zou het beter zijn als jong ajax nog een doelpuntje erin prikt maar daar kan je niet op wachten , Jong Feyenoord moet gewoon nog ff wat treffers maken willen ze erin blijven.
      maandag 14 mei 2007 @ 20:16:35 #89
    115917 BigFire
    AjaxFans.net
    pi_49376783
    quote:

[..]

QFT
    "We hebben die flair, we hebben die jus!"
    "Je kun hun die flavour geven maar toch gaan we ze bikkelen!"

- Edgar Davids
    pi_49376789
    Gelukkig hebben we het hier niet direct (of alleen) over de jeugd van Feyenoord, maar gaat het om het 2e elftal van Feyenoord.

Dat is dus een combinatie van eerste elftalspelers die nooit aan spelen toe komen en jeugd (A spelers) dus.

De jeugd doet het namelijk wel erg goed (al jaren trouwens).
    pi_49376904
    quote:
    Op maandag 14 mei 2007 20:16 schreef Tomatenboer het volgende:
    Gelukkig hebben we het hier niet direct (of alleen) over de jeugd van Feyenoord, maar gaat het om het 2e elftal van Feyenoord.

Dat is dus een combinatie van eerste elftalspelers die nooit aan spelen toe komen en jeugd (A spelers) dus.

De jeugd doet het namelijk wel erg goed (al jaren trouwens).
    De bedoeling was om Jong Feyenoord serieuzer te gaan gebruiken. In plaats van spelers te verhuren aan bijvoorbeeld Heracles zouden ze gaan "rijpen" in het 2de. Dat gaat echter nooit lukken als Jong Feyenoord degradeert.
    Feijenoord Rotterdam
    pi_49377165
    Het is trouwens 0-2 voor Jong Feyenoord geworden

Doelpuntenmaker is Joonas Kolkka.
      maandag 14 mei 2007 @ 20:26:45 #93
    53267 TC03
    pi_49377219
    quote:
    Op maandag 14 mei 2007 20:25 schreef Tomatenboer het volgende:
    Het is trouwens 0-2 voor Jong Feyenoord geworden

Doelpuntenmaker is Joonas Kolkka.
    Held van Zuid.
    pi_49377373
    Laat maar

Het is al afgelopen voor Jong Feyenoord, ondanks de 0-3 overwinning in Utrecht (waar Vincken 2x scoorde, en van Leeuwen 1x ipv. Kolkka zoals ik las op Fr-fans.nl).

Maar Jong NEC heeft gewonnen van die joden waardoor ze al niet meer te achterhalen zijn.

Als het gelijk was gebleven was de uitslag van Jong Fc Utrecht - Jong Feyenoord voldoende geweest om in de 'beloften-eredivisie' te blijven.

@#* zooi
      maandag 14 mei 2007 @ 20:33:30 #95
    123869 Merkie
    Surprisingly contagious
    pi_49377488
    2000 light years from home
    pi_49377491
    Hehe mooie jodenstreek.
    pi_49377506
    nek
      maandag 14 mei 2007 @ 20:34:30 #98
    157948 Steve_I.
    Is niet meer...
    pi_49377547
    quote:
    Op maandag 14 mei 2007 20:30 schreef Tomatenboer het volgende:
    Jong NEC heeft gewonnen van die joden
    wat een 'toeval'... dat had ik nou nooit verwacht
    pi_49377610
    Inderdaad, kan het ze niet eens kwalijk nemen. Andersom hadden we precies hetzelfde gedaan.
    Jong Feyenoord had het gewoon nooit zo ver moeten laten komen.
    Feijenoord Rotterdam
      maandag 14 mei 2007 @ 20:41:28 #100
    22794 Enchanter
    Right you are Ken!!!
    pi_49377856
    Dit is wel heel erg treurig zeg
    Ik ben inmiddels overleden
    pi_49378002
    quote:
    Op maandag 14 mei 2007 20:36 schreef zevenkamp het volgende:
    Inderdaad, kan het ze niet eens kwalijk nemen. Andersom hadden we precies hetzelfde gedaan.
    ik zou het leuker vinden om wel tegen de aartsrivaal te spelen
    quote:
    Jong Feyenoord had het gewoon nooit zo ver moeten laten komen.
    juist
    pi_49378004
    quote:
    Nederlaag Jong Ajax kost Jong Feyenoord degradatie
    Jong Ajax heeft de beloftencompetitie afgesloten met een 1-0 nederlaag in Nijmegen. Daardoor eindigt de ploeg op een vierde plaats op de ranglijst van de beloftencompetitie. De nederlaag had tot gevolg dat Jong NEC zich veiligspeelde van degradatie. Jong Feyenoord, dat zelf won bij FC Utrecht, is daardoor gedegradeer
    Sjakie Wolfs 1931-2008
    Bobby Haarms 1934-2009
    Michael Jackson 1958-2009
      maandag 14 mei 2007 @ 20:46:54 #103
    115917 BigFire
    AjaxFans.net
    pi_49378072
    spelen ze volgend seizoen tussen Jong Veendam, Jong Omniworld en dergelijke?

4de plek voor Jong Ajax ook een beetje matig maarja

- Edgar Davids
      maandag 14 mei 2007 @ 20:47:16 #104
    108558 Messenga
    goeiendag wat een geheel!
    pi_49378085
    = Niet uitlokken =

[ Bericht 82% gewijzigd door RayMania op 14-05-2007 20:56:41 ]
      maandag 14 mei 2007 @ 20:48:39 #105
    124172 Maikalo
    Feyenoord 1908
    pi_49378128
    Wat een grafstemming hier. Hopelijk is die er ook in het Maasgebouw
    "Ja."
    "Wat ja?"
    "Ja toch!!"
    pi_49378153
    quote:
    Op maandag 14 mei 2007 20:48 schreef Maikalo het volgende:
    Wat een grafstemming hier. Hopelijk is die er ook in het Maasgebouw
    welnee, wat boeit hun het nou
    ze worden toch wel betaald
    pi_49378454
    Van voetbalzone.nl
    quote:
    Van Hooijdonk: 'Adriaanse is de man'
    In navolging van interim-trainer Leo Beenhakker heeft ook de afzwaaiende Pierre van Hooijdonk gepleit voor Co Adriaanse als de nieuwe trainer van Feyenoord. De spits liet dit weten na afloop van het 1-1 gelijkspel tegen FC Gronigen, waardoor de Rotterdammers werden uitgeschakeld voor UEFA Cup-voetbal.

“Co Adriaanse zou de ideale man zijn voor deze ploeg. En als ik dat zeg spreek ik ook namens andere jongens in de groep,” aldus de routinier die gisteren zijn laatste wedstrijd speelde in het betaalde voetbal.

”Ze hebben iemand nodig die de discipline flink aanhaalt. Ik weet van jongens die eerder met hem hebben gewerkt dat je bij hem geen dag kan verslappen. Hij kan Feyenoord er weer bovenop helpen,” zegt de oud-international.

Volgens Tien zou er nog geen contact zijn opgenomen met Adriaanse door de clubleiding van Feyenoord, maar gezien de huidige situatie van de coach in Oekraïne lijkt een terugkeer naar Nederland niet ondenkbaar.

Adriaanse staat met zijn ploeg Metallurg Donetsk op een tegenvallende elfde plaats, en de communicatie tussen hem en zijn spelers zou met name door de taalbarrière niet optimaal verlopen.

Naast Adriaanse zingen ook de namen van de Noorse coach Trond Sollied (ex-Club Brugge, Olympiakos) en Mario Been (nu trainer NEC) nadrukkelijk rond in Rotterdam-Zuid.
    Hoeveel mensen hebben zich nou al niet sterk gemaakt voor de komst van Co Adriaanse. Uit mijn hoofd weet ik al: Huysegems, Lucius, Van Hooijdonck, Leo Beenhakker en de dudes van VI.
    Je zou toch zeggen dat hij wel zou komen dan, of dat er ten minste een poging wordt gedaan om hem te halen.
    Ik support gevallen topclubs!
    pi_49378475
    De tyfus! Wat een ellende zeg....
    pi_49378508
    Topic beetje opgeschoond.
    Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
    [b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
    Ray's Statshoekje - 2009/2010.
    pi_49378534
    quote:
    Competetie indeling voor volgend seizoen

Jong Roda JC
    Jong MVV
    Jong Excelsior
    Jong FC Den Bosch
    Jong RBC Roosendaal
    Jong FC Dordrecht
    Jong FC Eindhoven
    Jong TOP Oss
    Jong Helmond Sport
    Jong VVV-Venlo
    Jong Fortuna Sittard
    Jong Heracles Almelo
    Jong Feyenoord

[ Bericht 2% gewijzigd door Vakkie_W op 14-05-2007 21:09:05 ]
      maandag 14 mei 2007 @ 21:00:38 #111
    123869 Merkie
    Surprisingly contagious
    pi_49378589
    quote:
    Op maandag 14 mei 2007 20:59 schreef Vakkie_W het volgende:

[..]

Mooi lijstje .

maandag 14 mei 2007 @ 21:00:58 #112
    166650 don-diablo
    Hillcroft Spirit
    pi_49378598
    quote:

[..]
    Dat meen je niet..

Dat verdient Feijenoord niet in mijn ogen, maar ja nu zullen ze het moeten laten zien dat ze niet in die beloftencompetitie horen met die eerste divisie clubs
    pi_49378629
    quote:
    Op maandag 14 mei 2007 21:00 schreef don-diablo het volgende:

[..]

Dat meen je niet..

Dat verdient Feijenoord niet in mijn ogen, maar ja nu zullen ze het moeten laten zien dat ze niet in die beloftencompetitie horen met die eerste divisie clubs
    Hey wat... Heracles en Excelsior zijn Eredivisieniveau
    pi_49378642
    quote:
    Een stukje uit het beleidsplan van Bosz

"Geen spelers meer verhuren aan andere clubs, maar de stap laten maken door eerst in de 2e te spelen!"
      maandag 14 mei 2007 @ 21:03:13 #115
    53267 TC03
    pi_49378670
    quote:
    Op maandag 14 mei 2007 21:02 schreef Vakkie_W het volgende:

[..]

Triest!
      maandag 14 mei 2007 @ 21:05:13 #116
    123545 DatMeenJeNiet
    Mike Mampuya till i die O+
    pi_49378725
    quote:
    Op maandag 14 mei 2007 20:56 schreef Fetai het volgende:
    Van voetbalzone.nl
    [..]

Hoeveel mensen hebben zich nou al niet sterk gemaakt voor de komst van Co Adriaanse. Uit mijn hoofd weet ik al: Huysegems, Lucius, Van Hooijdonck, Leo Beenhakker en de dudes van VI.
    Je zou toch zeggen dat hij wel zou komen dan, of dat er ten minste een poging wordt gedaan om hem te halen.
    Volgens die Chris van 't AD is 'ie nog niet benaderd.. als dat niet zo is begaat Bosz nu echt de grootste fout van zijn carriere.

Stond ook een mooi stukje in de VI over.
    Adriaanse scoorde op alle punten (Visie, Krediet, Discipline, Ervaring en t Beleidsplan) vijfsterren. Totaal 25 dus. Sollied volgde met 18, Advocaat met17, Been 15 en Booy 12.
    pi_49378731
    Ado Den haag maakt gek genoeg de omgekeerde stap.

Het eerste elftal degradeert van eredivisie naar eerste divisie,
    en het tweede elftal maakt de stap van de eerste divisie naar de eredivisie.

Slecht voor de ontwikkeling van het jeugdige talent dat bij Feyenoord nog net niet de stap naar het eerste elftal kan maken dat ze niet meer ervaring kunnen opdoen tegen tegenstanders van niveau.

Aan de andere kant denk ik dat Jong Feyenoord wel in staat moet zijn binnen één seizoen weer terug te keren, en bovendien is het goed voor het zelfvertrouwen om elke week tegen eerste divisie tegenstanders met grote cijfers te winnen
    pi_49378748
    Grote klap is dit voor Feyenoord. De (jeugd)-spelers die in het tweede spelen krijgen nu een veel minder tegenstand, wat weer zorgt voor een minder ontwikkeling, omdat alles waarschijnlijk simpel wordt gewonnen.

Aan de ene kant vind ik het zonde voor het Nederlands voetbal, hier wordt Nederland niet sterker van. Liever drie echte concurrenten dan twee (PSV en AZ).
    pi_49378759
    quote:
    Op maandag 14 mei 2007 21:05 schreef Tomatenboer het volgende:
    Aan de andere kant denk ik dat Jong Feyenoord wel in staat moet zijn binnen één seizoen weer terug te keren
    denk je?
      maandag 14 mei 2007 @ 21:07:05 #120
    142495 vitessezuid113
    voetbaljunkie
    pi_49378791
    quote:

[..]
    Zit Jong Roda JC daar ook niet bij

Eigenlijk maakt ook niet zo heel veel uit Jong Feyenoord moet gewoon zorgen dat ze kampioen worden om weer te promoveren.
    pi_49378846
    quote:
    Op maandag 14 mei 2007 21:07 schreef vitessezuid113 het volgende:

[..]

Zit Jong Roda JC daar ook niet bij

Eigenlijk maakt ook niet zo heel veel uit Jong Feyenoord moet gewoon zorgen dat ze kampioen worden om weer te promoveren.
    Foutje met het kopieeren en plakken denk ik
    pi_49379079
    quote:
    Op maandag 14 mei 2007 20:45 schreef denthemen het volgende:

[..]
    . Lekker dit .
    pi_49379764
    Hoe snel kun je zakken, vorig seizoen waren de beloften van Feyenoord nog bijna kampioen geloof ik
      maandag 14 mei 2007 @ 21:37:49 #124
    142495 vitessezuid113
    voetbaljunkie
    pi_49380234
    quote:
    Op maandag 14 mei 2007 21:08 schreef Vakkie_W het volgende:

[..]

Foutje met het kopieeren en plakken denk ik
    Dat zou kunnen

Trouwens wel weer opvallend dat 1 doelpunt weer een club de das omdat , want als het 0-0 was gebleven daarro was Jong Feyenoord er gewoon ingebleven , maar ja daar heb je nu niks meer... maar het blijft opvallend.
    pi_49380352
    Het is gewoon een grote tyfus bende binnen heel Feyenoord. Ik vraag me serieus af of ik niet beter een seizoenskaart voor één jaar had kunnen nemen ipv een gouden seizoenskaart. Als het zo daar gaat dan zijn we na dit seizoen failliet, en ben ik mijn geld kwijt
    pi_49380661
    quote:
    Op maandag 14 mei 2007 21:40 schreef Vakkie_W het volgende:
    Het is gewoon een grote tyfus bende binnen heel Feyenoord. Ik vraag me serieus af of ik niet beter een seizoenskaart voor één jaar had kunnen nemen ipv een gouden seizoenskaart. Als het zo daar gaat dan zijn we na dit seizoen failliet, en ben ik mijn geld kwijt
    Als Feyenoord failliet zou gaan dan ben ik daar waarschijnlijk zo kapot van dat het geld dat ik kwijt ben wel het laatste is waar ik aan zou denken.

In dat geval zou er een groot deel van mijn leven ineens niet meer bestaan.

Het gekke is dat ik weleens aan die mogelijkheid heb gedacht maar het altijd een 'ver van mijn bed show' is gebleven. Pas sinds dit seizoen maak ik mij zo nu en dan echt zorgen dat het morgen weleens zover zou kunnen zijn....

Ik ben bang dat het nog een paar jaar balanceren wordt op het randje van faillisement, en in leven blijven bij de gratie van welwillende schuldeisers.
    pi_49380826
    quote:
    Op maandag 14 mei 2007 21:47 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Als Feyenoord failliet zou gaan dan ben ik daar waarschijnlijk zo kapot van dat het geld dat ik kwijt ben wel het laatste is waar ik aan zou denken.
    Het was ook meer bij wijze van spreken
    pi_49381268
    Het zal me benieuwen met welke spitsen Feyenoord op de proppen komt. Charisteas moet vervangen worden, en Pi-air is gestopt.
    Verder snap ik de aankoop van Bruins niet. We hebben de Guzman al voor zijn positie, en eventueel kan Drenthe ook op linkshalf spelen (ik vind Drenthe meer een middenvelder als een back). Bruins of de Guzman zal dus op de bank belanden. Of gaan ze de Guzman verkopen deze zomer?
    pi_49382819
    quote:
    Op maandag 14 mei 2007 21:14 schreef Nashje het volgende:

[..]

. Lekker dit .
    Zo stoer he zo'n uitlokkende post.
    pi_49383147
    quote:
    Op maandag 14 mei 2007 21:58 schreef Vakkie_W het volgende:
    Het zal me benieuwen met welke spitsen Feyenoord op de proppen komt. Charisteas moet vervangen worden, en Pi-air is gestopt.
    Verder snap ik de aankoop van Bruins niet. We hebben de Guzman al voor zijn positie, en eventueel kan Drenthe ook op linkshalf spelen (ik vind Drenthe meer een middenvelder als een back). Bruins of de Guzman zal dus op de bank belanden. Of gaan ze de Guzman verkopen deze zomer?
    Ik ben bang dat ze Charisteas niet zullen verkopen.

Bruins is net als Slory denk ik voor de breedte gehaald, wat op zich ook verstandig is, al kan Bruins volgens mij op meerdere posities spelen.

Ben ook bang dat deze 2 wellicht de enige aankopen voor volgend seizoen zullen zijn.
      maandag 14 mei 2007 @ 22:54:24 #131
    142495 vitessezuid113
    voetbaljunkie
    pi_49384165
    Feyenoord moet haast maken met Adriaanse

14/5/2007 22:40

EXCLUSIEF - Feyenoord zal haast moeten maken áls het Co Adriaanse wil aantrekken als coach. De trainer die momenteel nog onder contract staat bij Metallurg Donetsk, staat in de belangstelling van andere Europese topclubs.
    Adriaanse heeft nog niets gehoord van Feyenoord, dat op zoek is naar een opvolger van de onlangs opgestapte Erwin Koeman. De 59-jarige trainer zou wel open staan om in ieder geval een gesprek aan te gaan met de Rotterdamse clubleiding.

Feyenoord zou wel bij Metallurg hebben geïnformeerd of Adriaanse er na dit seizoen zou kunnen vertrekken en de Oekraïeners reageerden daarop positief

vi.nl
      maandag 14 mei 2007 @ 23:04:25 #132
    157948 Steve_I.
    Is niet meer...
    pi_49384624
    quote:
    Op maandag 14 mei 2007 22:54 schreef vitessezuid113 het volgende:

EXCLUSIEF - Feyenoord zal haast moeten maken áls het Co Adriaanse wil aantrekken als coach. De trainer die momenteel nog onder contract staat bij Metallurg Donetsk, staat in de belangstelling van andere Europese topclubs.
    Adriaanse heeft nog niets gehoord van Feyenoord, dat op zoek is naar een opvolger van de onlangs opgestapte Erwin Koeman. De 59-jarige trainer zou wel open staan om in ieder geval een gesprek aan te gaan met de Rotterdamse clubleiding.

Feyenoord zou wel bij Metallurg hebben geïnformeerd of Adriaanse er na dit seizoen zou kunnen vertrekken en de Oekraïeners reageerden daarop positief

vi.nl
    Even in het midden gelaten of ze Adriaanse moeten proberen te krijgen; het zou wel weer des Feyenoords zijn om hem wel te willen, maar weer te laat te komen
    pi_49384719
    Adriaanse is toch een jood?
      maandag 14 mei 2007 @ 23:07:10 #134
    123545 DatMeenJeNiet
    pi_49384764
    quote:
    Op maandag 14 mei 2007 22:34 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Ik ben bang dat ze Charisteas niet zullen verkopen.

Bruins is net als Slory denk ik voor de breedte gehaald, wat op zich ook verstandig is, al kan Bruins volgens mij op meerdere posities spelen.

Ben ook bang dat deze 2 wellicht de enige aankopen voor volgend seizoen zullen zijn.
    Charisteas moet je wel kwijt kunnen raken aan Griekse club. Miljoenetje of twee. Probleem is dan alleen, zoek voor dat geld maar een opvolger......
    pi_49384766
    De nieuwe column van Willem van Hanegem (morgen in het AD?):
    quote:
    Wat Leo deed, was niet sjiek. Dat was een dolk in de rug van Erwin.

Na zondag had ik het gevoel dat Feyenoord gedegradeerd was. Niet letterlijk naar de eerste divisie, maar dan toch wel in status.

Ik kan er nog met mijn verstand niet bij, dat het zo heeft moeten lopen. Zo’n grote club, zo veel publiek, zo’n enorme historie, en dat speelt volgend seizoen geen Europees voetbal. Ik geef het maar eerlijk toe, ik ben er knap chagrijnig van.

En heus niet omdat Feyenoord mijn club is. Ik zou er ook niet tegen kunnen als Ajax of PSV zoiets overkwam. Dit zijn de clubs die ons voetbal ergens gebracht hebben. Deze drie clubs zijn er verantwoordelijk voor dat we iets betekenen in de voetbalwereld. Van dat trio is Feyenoord echt ongenadig onderuit gegaan en het kan niet anders of dat doet iedere liefhebber pijn. Mij doet het dus dubbel pijn.

Ik ben zondag wel een beetje afgeknapt op mijn collega Leo Beenhakker. Hij heeft een gokje genomen en vindt het nu vooral erg voor zichzelf dat het niet goed heeft uitgepakt. Op de televisie nam hij een voorschot op de adviezen die hij de club gaat geven. Hij vond dat de selectie niet goed in elkaar stak, geloof ik. En hij had wel meer gezien dat hij niet in orde vond.

Ik vind dat je zulke dingen niet moet zeggen. Het is een dolk in de rug van zijn voorganger en dat is niet sjiek. Erwin Koeman heeft hem toch ook niet slecht bejegend? Nee, ik vond dat waardeloos.

Wat ik ook heel gek vind, is dat Leo als zijn opvolger Co Adriaanse aanbeveelt. Laat ik voorop stellen, dat ik Co een hele goede trainer vind, echt waar. Maar van Leo vind ik het ongeloofwaardig dat hij hem aanbeveelt. Hij was er destijds als technisch directeur van Ajax mede verantwoordelijk voor dat Co bij Ajax als trainer-coach werd ontslagen. Dat kan ik niet rijmen met elkaar. Maar ja, iemand roept ‘Co’ en iedereen roept het na. Wat is een mening nog waard in het voetbal? Mensen roepen alleen dingen waarvan ze verwachten dat anderen die willen horen. Het is ‘men vraagt en wij draaien’, allemaal gebaseerd op niks. Allemaal ingegeven door een diepe zucht naar interessantdoenerij.

Waar ik ook helemaal niet goed van word, is dat gezeur van trainers over de play-offs. Ik vind dat storend. De play-offs zijn een uitvinding die door het hele betaalde voetbal is goedgekeurd. Het levert veel spanning en een serie extra wedstrijden op.

Daardoor is de competitie harder geworden en het levert ook nog eens meer geld op want de televisie betaalt voor de extra wedstrijden. Dat willen we toch allemaal? Of ben ik nou gek geworden? Mensen moeten zich eens bij de feiten houden in plaats van maar van alles te vinden.

Nu eindelijk begint Henk Kesler, de directeur betaald voetbal, van zich af te bijten. Het werd tijd. Het voetbal heeft mensen nodig die af en toe eens opstaan en zeggen waar het op staat. Daar ontbreekt het heel erg aan.

Ik zie te veel managers die bang zijn om hun nek uit te steken of om tegen de heersende mening in te gaan. Jammer.

Die mensen zijn juist hard nodig, vooral bij Feyenoord, waar je met makkelijk kletsende interim-managers geen donder opschiet, dat hebben we de afgelopen dagen kunnen zien. De club wordt honderd jaar en we doen niet mee in Europa, ik schaam me rot.

www.ad.nl
    pi_49385222
    quote:
    Op maandag 14 mei 2007 23:06 schreef Nashje het volgende:
    Adriaanse is toch een jood?
    Jongen rot op, zeuren om trollers in jullie eigen topic maar hier wel ff de troller uithangen pfff.
    pi_49385410
    quote:
    Op maandag 14 mei 2007 23:15 schreef NickRooz het volgende:

[..]

Jongen rot op, zeuren om trollers in jullie eigen topic maar hier wel ff de troller uithangen pfff.
    Het is wel zo. Er wordt hier al moeilijk gedaan over een speler die even in de jeugd van Ajax heeft gespeeld, maar "opperneus" (om even in rotterdamse termen te blijven) Co Adriaanse is van harte welkom? Dat spreekt elkaar een beetje tegen vind je niet?
    pi_49385450
    quote:
    Op maandag 14 mei 2007 23:15 schreef NickRooz het volgende:

[..]

Niks met trollen te maken, mietje.
      maandag 14 mei 2007 @ 23:21:28 #139
    157948 Steve_I.
    Is niet meer...
    pi_49385476
    Wat een kutcolumn van van Hanegem zeg
    pi_49386194
    Willem wordt waarschijnlijk bondscoach van Marokko dus die kunnen we wel vergeten.
    pi_49386328
    quote:
    Op maandag 14 mei 2007 23:21 schreef Steve_I. het volgende:
    Wat een kutcolumn van van Hanegem zeg
    Ach,ik lees die columns van van Hanegem niet meer.Vermoeiend...
    pi_49386433
    Volgens Andries Knevel is Foppe de Haan ook een kandidaat voor Feyenoord.

En Knevel is Feyenoorder he, hij kan het weten.
    "A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
    pi_49386791
    Knevel feyenoorder? Heeft hij niet goed lopen bidden dan dit seizoen
    pi_49386918
    Toch opvallend al die bijdragen van die neusjes die inhoudelijk geen klap toevoegen.

Een aantal zijn haast meer bezig met de rivaal dan met hun eigen club en dan zeggen ze van ons dat we teveel bezig zijn met ajax
    pi_49387724
    Ik zou het nooit verwachten dat ze zouden degraderen, maar ze moeten nu tegen clubs als Jong Top Oss.
    AFC AJAX
    pi_49387811
    quote:
    Op maandag 14 mei 2007 23:19 schreef BB-boy het volgende:

[..]

Het is wel zo. Er wordt hier al moeilijk gedaan over een speler die even in de jeugd van Ajax heeft gespeeld, maar "opperneus" (om even in rotterdamse termen te blijven) Co Adriaanse is van harte welkom? Dat spreekt elkaar een beetje tegen vind je niet?
    Zit wat in
    JOHNNY HEITINGA
      dinsdag 15 mei 2007 @ 02:33:36 #147
    88831 Shreyas
    De beste
    pi_49389492
    quote:
    Op dinsdag 15 mei 2007 00:36 schreef Camplo het volgende:

[..]

Zit wat in
    Als een echte Ajacied de club Feyenoord er weer bovenop kan helpen dan zal die met open armen ontvangen worden natuurlijk. Een bekend gezegde: Een kat in het nauw maakt rare sprongen
    Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
    Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
    pi_49392484
    quote:
    Op maandag 14 mei 2007 15:32 schreef Luni het volgende:

[..]

Wat lul jij dom joh, het hele seizoen gaat het al kut en zit het stadion vol, vorig seizoen ging het goed en zat het stadion vol. Naar de Plee Offs kwamen de afgelopen 2 jaar weinig supporters, het grootste gedeelte, waaronder ik, moet er niks van hebben, dus het heeft er niks mee te maken of het goed of slecht gaat!
    En ter bevestiging:

Bezoekers terugronde play-offs

Toeschouwers Gemiddelde
    Ajax-SC Heerenveen 29.142 48.561
    AZ-FC Twente 13.232 15.876
    Roda JC-FC Utrecht 14.521 14.399
    Feyenoord-FC Groningen 18.000 40.735
    NAC Breda-Vitesse 5.520 14.851
    NEC-Sparta Rotterdam 4.000 12.014

Totaal 84.415 146.436

Bezoekers heenronde play-offs

Toeschouwers Gemiddelde
    SC Heerenveen-Ajax 23.500 25.470
    FC Twente-AZ 13.550 13.163
    FC Utrecht-Roda JC 12.500 20.004
    FC Groningen-Feyenoord 19.466 19.135
    Vitesse-NAC Breda 11.450 20.179
    Sparta Rotterdam-NEC 9.133 9.898

Totaal 89.599 107.849
    pi_49392717
    De Haan is denk ik geen goede optie, denk dat hij niet hard genoeg is
    Sjakie Wolfs 1931-2008
    Bobby Haarms 1934-2009
    pi_49393161
    En ze hebben een heel harde nodig daar.
    JOHNNY HEITINGA
    pi_49393219
    quote:

[..]
    Wat schandalig zeg
    pi_49396946
    quote:
    Negen doelpunten. Dat is de schramele oogst van één seizoen Angelos Charisteas bij Feyenoord. De Griek kwam eind augustus als controversiële aankoop naar de Kuip, leek aan het eind van 2006 zijn draai te hebben gevonden, maar zakte dit jaar weer ver weg. Met de play-offs tegen FC Groningen, waar de spits tot tweemaal toe buiten de basis gelaten werd, als dieptepunt. FCUpdate.nl sprak met Charisteas over zijn teleurstellende seizoen in de Kuip. “Mijn droom blijft om een titel te winnen met Feyenoord. Dat moet kunnen, want de top-drie blijft haalbaar.”

Natuurlijk, dat Angelos Charisteas een zwaar seizoen tegemoet zou gaan, was duidelijk. De Griek werd niet bepaald met open armen ontvangen door de Rotterdamse fans, die zich hardop afvroegen wat hun club nu moest met een spits die bij aartsrivaal Ajax afgegleden was tot de vijfde plaats in de hiërarchie van centrumspitsen. Daarbij kwam nog eens dat Charisteas niet bepaald op overtuigende cijfers kon buigen. Dat hij nog nooit meer dan negen goals in één seizoen gemaakt had, hielp niet bepaald mee om de fans er van te overtuigen dat de Griek de juiste man was voor Feyenoord.
    Des te opvallender was eigenlijk dat Charisteas, na een moeizaam begin, na een paar maanden zijn draai volledig gevonden leek te hebben. Met name na de thuiswedstrijd tegen PSV, op Tweede Kerstdag, was de stemming rond de Griek volledig omgeslagen. In deze wedstrijd had hij met een fraaie goal er immers hoogstpersoonlijk voor gezorgd dat Feyenoord een punt overhield aan het duel met PSV, dat op dat moment nog schier onklopbaar was.
    De verwachting was dat Charisteas deze goede lijn na de winterstop een vervolg zou geven. Hij begon sterk met goals tegen RKC, Ajax, FC Utrecht en ADO Den Haag (2), maar de Griek zakte, naarmate het seizoen vorderde, steeds verder weg. Hij slaagde er geen seconde in om Feyenoord bij de hand te nemen en wist sinds 25 februari het doel geen enkele keer te vinden. Het dieptepunt volgde vervolgens in de play-offs, toen interim-trainer Leo Beenhakker er voor koos om de Griek, die eigenlijk het hele seizoen onomstreden geweest was, tot tweemaal toe op de bank te zetten.
    “Natuurlijk was het heel slecht nieuws voor mij dat ik niet speelde in die wedstrijden”, zegt Charisteas. “Ik ben een prof, dus ik moest de keuzes van de trainer accepteren. Maar ik vind wel dat ik meer had moeten spelen, vooral in de thuiswedstrijd. We stonden wel met 1-0 voor, maar je weet dat dat een gevaarlijke stand is. We hebben dit seizoen zelf al ondervonden hoe gemakkelijk Groningen scoort, dus misschien hadden we meer op de aanval moeten spelen om te proberen die 2-0 te maken. Nu kwam ik er pas in toen Groningen 1-1 maakte.”
    Bij Charisteas overheerst dan ook de frustratie. “Ik heb dit seizoen bijna alles gespeeld. Om dan uitgerekend tijdens de belangrijkste wedstrijden van het seizoen op de bank te moeten zitten, is heel moeilijk.”
    Toch is de Griek niet te beroerd om de hand in eigen boezem te steken. Hij weet als geen ander dat hij niet voldoende heeft laten zien, in zijn eerste seizoen in de Kuip. “Natuurlijk ben ik niet tevreden. Ik weet dat ik volgend seizoen meer moet brengen”, zegt hij schuldbewust. “Kijk, het seizoen begon natuurlijk moeizaam. Er heerste eerst geen positief gevoel over mijn komst, maar ik ben zelf altijd positief gebleven. Ik heb vervolgens ook nog twee maanden last gehad van een blessure. In december liep het inderdaad beter en natuurlijk had ik ook gehoopt dat ik deze lijn na de winter door had kunnen trekken. Maar de afgelopen maanden liep het bij Feyenoord gewoon niet goed. En als de ploeg niet goed loopt, loopt het bij mij ook niet goed.”
    Ondanks alle problemen die Feyenoord dit seizoen gekend heeft, blijft Charisteas optimistisch. Wat dit seizoen niet lukte, moet volgend seizoen dan maar gebeuren. “Mijn droom blijft om een titel te winnen met Feyenoord. Kijk, een team als Feyenoord moet gewoon bij de top-drie eindigen. Dat is haalbaar.”
    “De mensen binnen de club hebben hard gewerkt aan een beleidsplan. Dat is belangrijk, het is goed dat er nu één plan is. Het is nu even afwachten welke trainer er komt en hoe de selectie er uit ziet. Er moet in ieder geval iets gebeuren. Sommige spelers zullen moeten vertrekken en er zullen nieuwe gezichten bij moeten komen. Maar zeker is dat Feyenoord weer een belangrijke rol in de competitie moet gaan spelen. We moeten helemaal opnieuw beginnen.
    laat hem dat maar lekker gaan doen bij Vitesse ofzo. Misschien hebben die wel interesse in Charisteas bij een vertrekt van Lazovic.
    pi_49397964
    quote:
    Op dinsdag 15 mei 2007 12:54 schreef Steve_I. het volgende:

[..]

True... ALS ik al in hun topic post heeft het over het algemeen tenminste nog enig niveau, kan je van hun reacties vrijwel nooit zeggen. Waarschijnlijk allemaal 'jorientjes'...
    De meeste hier op Fok! zijn niet serieus te nemen, dat zou je toch moeten weten. Maar jullie hebben Jorien en Vakkie_w, wij hebben alleen bonjovie Oh ja, Camplo ook nog

Verder denk ik dat in real life de haat van Rotterdam naar Amsterdam het grootst is, als ik sommige dingen lees dan moet ik wel me lach inhouden, tuurlijk zien wij jullie als grootste rivaal maar dat we er een obsessie voor hebben?
    Sjakie Wolfs 1931-2008
    Bobby Haarms 1934-2009
    pi_49397970
    quote:
    Op dinsdag 15 mei 2007 12:27 schreef Vakkie_W het volgende:

[..]

laat hem dat maar lekker gaan doen bij Vitesse ofzo. Misschien hebben die wel interesse in Charisteas bij een vertrekt van Lazovic.
    ja, zodat hij daar er 25 inschiet... Ik zie het zo gebeuren. En als we 'm houden schiet hij nog geen deuk in een pakje boter, zo is het dan ook wel weer.
      dinsdag 15 mei 2007 @ 12:59:12 #155
    157948 Steve_I.
    Is niet meer...
    pi_49397999
    quote:
    Op dinsdag 15 mei 2007 09:52 schreef Luni het volgende:

[..]

En ter bevestiging:

Bezoekers terugronde play-offs

Toeschouwers Gemiddelde
    Ajax-SC Heerenveen 29.142 48.561
    AZ-FC Twente 13.232 15.876
    Roda JC-FC Utrecht 14.521 14.399
    Feyenoord-FC Groningen 18.000 40.735
    NAC Breda-Vitesse 5.520 14.851
    NEC-Sparta Rotterdam 4.000 12.014

Totaal 84.415 146.436

Bezoekers heenronde play-offs

Toeschouwers Gemiddelde
    SC Heerenveen-Ajax 23.500 25.470
    FC Twente-AZ 13.550 13.163
    FC Utrecht-Roda JC 12.500 20.004
    FC Groningen-Feyenoord 19.466 19.135
    Vitesse-NAC Breda 11.450 20.179
    Sparta Rotterdam-NEC 9.133 9.898

Totaal 89.599 107.849
    146.436 en 107.849 is het aantal bezoekers van de overeenkomende wedstrijd in de competitie?
    beetje jammer dan; in de heenronde maar 20.000 man minder....
      dinsdag 15 mei 2007 @ 13:02:45 #156
    108558 Messenga
    pi_49398103
    quote:
    Op dinsdag 15 mei 2007 12:59 schreef Steve_I. het volgende:

[..]

146.436 en 107.849 is het aantal bezoekers van de overeenkomende wedstrijd in de competitie?
    beetje jammer dan; in de heenronde maar 20.000 man minder....
    Dat is omdat de stadions in die ronde kleiner waren dan in de terugronde.
      dinsdag 15 mei 2007 @ 13:14:08 #157
    54997 Posdnous
    Moslima-knuffelaar
    pi_49398501
    Feyenoord .

This too shall pass.

Liever een echte club op de 7de plek dan zo'n schijtnepsupportersclub op de 2de plek .
    When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
      dinsdag 15 mei 2007 @ 13:16:12 #158
    54997 Posdnous
    Moslima-knuffelaar
    pi_49398578
    Net alsof we nou jaloers zijn op Joden supporters .
    pi_49398619
    quote:
    Op dinsdag 15 mei 2007 13:16 schreef Posdnous het volgende:
    Net alsof we nou jaloers zijn op Joden supporters .
    Was jij eerst niet voor nek?
      dinsdag 15 mei 2007 @ 13:23:14 #160
    157948 Steve_I.
    Is niet meer...
    pi_49398851
    quote:
    Een dag nadat duidelijk werd dat Feyenoord naast alle prijzen grijpt, geeft technisch manager Peter Bosz aan dat de grote schoonmaak aanstaande is.

"We schrokken zondag niet dat we geen Europees voetbal spelen, daar waren we op voorbereid. We zoeken de juiste man voor deze club, iemand die in het beleidsplan past. Namen noem ik niet. Daarna komt de spelersgroep aan de beurt, bij de keuzes moet de nieuwe trainer betrokken zijn. Er wordt gesaneerd. Van 68 spelers in januari 2006, naar 34 begin dit seizoen en 23 begin volgend seizoen. Als er nieuwe spelers komen, zitten die al bij die 23. Dus we gaan afscheid nemen van flink wat spelers."

"Wat Leo Beenhakker in een week heeft gezien, ook over verhoudingen tussen spelers, heeft hij ons de dag na de uitschakeling in een gesprek verteld en we hebben goed naar hem geluisterd. En zullen onze maatregelen nemen. Want we gaan bouwen aan een nieuw Feyenoord zoals we al van plan waren. Daarbij hoort dat we voor even accepteren dat er niet meer in zit qua doelstelling dan een plaats bij de top-5. Dat is keihard. Maar jonge jongens hebben dit jaar veel geleerd. Daar gaan we de vruchten van plukken." Doelman Timmer blijft volgens Bosz
      dinsdag 15 mei 2007 @ 13:26:01 #161
    54997 Posdnous
    Moslima-knuffelaar
    pi_49398935
    quote:
    Op dinsdag 15 mei 2007 13:17 schreef BB-boy het volgende:

[..]

Was jij eerst niet voor nek?
    Nog steeds.
    pi_49399018
    Het is te zien
      dinsdag 15 mei 2007 @ 13:29:58 #163
    54997 Posdnous
    Moslima-knuffelaar
    pi_49399064
    Bij feyenoord kom ik ook wel es. .
      dinsdag 15 mei 2007 @ 13:38:19 #164
    120267 BobbyHill
    Hillbilly
    pi_49399307
    Goeie zet om Timmer te behouden. Een van de weinige spelers bij wie ik echte bezieling kon ontdekken. Daarnaast speelde hij ook een veel beter seizoen, dan veel mensen hier telkens roepen. Hij heeft de schade echt beperkt gehouden, met zo'n lekke verdediging voor zich.
    Woo-loo-loo!
      dinsdag 15 mei 2007 @ 13:40:11 #165
    157948 Steve_I.
    Is niet meer...
    pi_49399369
    quote:
    Op dinsdag 15 mei 2007 13:38 schreef BobbyHill het volgende:
    Goeie zet om Timmer te behouden. Een van de weinige spelers bij wie ik echte bezieling kon ontdekken. Daarnaast speelde hij ook een veel beter seizoen, dan veel mensen hier telkens roepen. Hij heeft de schade echt beperkt gehouden, met zo'n lekke verdediging voor zich.
    Is opzich ook wel weer zo...
    Maar Ekramy moet nou toch ook eens een kans gaan krijgen; anders zou ik toch echt weggaan als ik hem was.
      Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 15 mei 2007 @ 13:47:47 #166
    17650 crew  rubbereend
    JUICHEN
    pi_49399613
    zo maar weer eens wat rommel opgeruimd in het topic
    DeLuna vindt me dik ;(
    Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
    pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
      dinsdag 15 mei 2007 @ 13:50:35 #167
    120267 BobbyHill
    Hillbilly
    pi_49399734
    quote:
    Op dinsdag 15 mei 2007 13:40 schreef Steve_I. het volgende:

Is opzich ook wel weer zo...
    Maar Ekramy moet nou toch ook eens een kans gaan krijgen; anders zou ik toch echt weggaan als ik hem was.
    Ik vond Ekramy in die weinige optredens niet echt een denderende indruk maken, maar dat kan je hem niet kwalijk nemen. Ik zou hem ook wel eens een heel seizoen willen zien keepen. Maar in een team dat voor geen meter loopt, kan je beter Timmer in de goal hebben staan denk ik. Geeft toch wat meer zekerheid en communiceert ook beter met z'n verdedigers.
    Woo-loo-loo!
      dinsdag 15 mei 2007 @ 13:53:23 #168
    157948 Steve_I.
    Is niet meer...
    pi_49399831
    quote:
    Op dinsdag 15 mei 2007 13:50 schreef BobbyHill het volgende:

[..]

Ik vond Ekramy in die weinige optredens niet echt een denderende indruk maken, maar dat kan je hem niet kwalijk nemen. Ik zou hem ook wel eens een heel seizoen willen zien keepen. Maar in een team dat voor geen meter loopt, kan je beter Timmer in de goal hebben staan denk ik. Geeft toch wat meer zekerheid en communiceert ook beter met z'n verdedigers.
    mwah.. dat valt me juist op, dat ie niet net als veel andere jonge keepers zo stil en onduidelijk is, vond hem juist goed coachen, schreeuwt heel z'n longen uit z'n lijf. Wel jammer dat ie wat blessuregevoelig is, maar mssn zit dat ook in z'n hoofd, omdat hij na 2 jaar nog amper minuten mag pakken.....
      dinsdag 15 mei 2007 @ 14:08:27 #169
    120267 BobbyHill
    Hillbilly
    pi_49400344
    Als ze dikke Dorus maar niet halen
    Woo-loo-loo!
      dinsdag 15 mei 2007 @ 14:09:02 #170
    146730 R81
    Ech wel...
    pi_49400358
    Jammer van Jong Feyenoord... De eerste helft was matig, de tweede helft was wel goed. Doedee is een aardig keepertje en ook Wijnaldum deed het goed.
    Volgend seizoen maar meteen weer promoveren, dat gaat wel lukken.
    The most beautiful view is the one I share with you.
    Mijn trots!
    pi_49407329
    hoe is het eigenlijk met de hoog in de hemel geprezen Lensky?
    nog last van krampjes?
      dinsdag 15 mei 2007 @ 16:53:12 #172
    66130 Erasmusch
    easy easy
    pi_49407413
    quote:
    "Wat Leo Beenhakker in een week heeft gezien, ook over verhoudingen tussen spelers, heeft hij ons de dag na de uitschakeling in een gesprek verteld en we hebben goed naar hem geluisterd. En zullen onze maatregelen nemen.
    Die Metgod en Duut zitten er echt voor spek en bonen bij he

Wie zijn er sowieso weg volgend jaar? Schreuder, Lodewijks, Pardo, PvH, Kolkka, Gyan en...?
    pi_49407463
    quote:
    Op dinsdag 15 mei 2007 16:50 schreef ruud_fr het volgende:
    hoe is het eigenlijk met de hoog in de hemel geprezen Lensky?
    nog last van krampjes?
    Zal wel mogen vertrekken
      dinsdag 15 mei 2007 @ 16:59:48 #174
    157948 Steve_I.
    Is niet meer...
    pi_49407626
    quote:
    Op dinsdag 15 mei 2007 16:53 schreef Erasmusch het volgende:

[..]

Die Metgod en Duut zitten er echt voor spek en bonen bij he

Wie zijn er sowieso weg volgend jaar? Schreuder, Lodewijks, Pardo, PvH, Kolkka, Gyan en...?
    Leonard
    en dan moet er dus nog ongeveer 6 man weg
    Hoop dat ze castelen voor een mooie prijs weten te verkopen. Anders verpruts je of Castelen, of Slory. En Castelen heeft nog maar 1 jarig contract, dus snel verkopen anders hebben we er weer een waar we miljoenen voor konden vangen gratis laten lopen
      dinsdag 15 mei 2007 @ 17:02:41 #175
    157948 Steve_I.
    Is niet meer...
    pi_49407722
    quote:
    Op dinsdag 15 mei 2007 16:54 schreef Vakkie_W het volgende:

[..]

Zal wel mogen vertrekken
    Lijkt me niet. Moet toch tenminste een kans krijgen, voor je weer een groot talent laat lopen. Zal wel bij jong Feyenoord mogen zitten, en af en toe in het 1e opdraven.
      dinsdag 15 mei 2007 @ 17:04:02 #176
    66130 Erasmusch
    easy easy
    pi_49407769
    Castelen verkopen idd, zeker als ie niet verlengt. Saidi en die Ghanees zullen ook wel weggaan.

Jammer dat Wigan niet is gedegradeerd, had De Zeeuw wel in onze verdediging willen zien.
      dinsdag 15 mei 2007 @ 17:05:28 #177
    161559 PizzaSalami
    Hey poeplap.
    pi_49407807
    quote:
    Op dinsdag 15 mei 2007 13:47 schreef rubbereend het volgende:
    zo maar weer eens wat rommel opgeruimd in het topic
    Je kan zo solliciteren bij feyenoord .
    pi_49407829
    Schreuder heeft in ieder geval een contract van één jaar bij Fc Twente getekend!

Snap niet wat die Rutte in Schreuder ziet, maar hij zal wel van een koude kermis thuis komen.

Maar wij zijn in ieder geval verlost.
      dinsdag 15 mei 2007 @ 17:39:29 #179
    157948 Steve_I.
    Is niet meer...
    pi_49409076
    quote:
    Op dinsdag 15 mei 2007 17:06 schreef Tomatenboer het volgende:
    Schreuder heeft in ieder geval een contract van één jaar bij Fc Twente getekend!

Snap niet wat die Rutte in Schreuder ziet, maar hij zal wel van een koude kermis thuis komen.

Ben eigenlijk blij dat hij weg is, qua spel. Maar qua persoon is het denk ik wel een gemis, zeker gezien Pierre en Lodewijks ook al stoppen, houdt je alleen Timmer over als routinier en als bikkel met een over-m'n-lijk instelling.... nouja, Lucius opzich ook wel, die heeft natuurlijk ook tijden met pijnstillers etc gespeeld zonder zich te laten kennen
    pi_49409163
    quote:
    Alfred Schreuder naar FC Twente

15-05-2007

FC Twente heeft Alfred Schreuder aan zich gebonden. De 34-jarige Barnevelder tekent na een medische keuring een contract voor één jaar. Hij verkiest FC Twente boven Feyenoord en NAC Breda.

Schreuder kwam de laatste twee seizoenen uit voor Feyenoord, waar hij zijn profcarrière in 1991 ook begon. Tussendoor speelde hij vijf seizoenen voor RKC Waalwijk en kwam hij van 1997 tot 2003 uit voor NAC Breda. In totaal kwam hij in 391 eredivisiewedstrijden in actie, waarin hij vijftien maal wist te scoren.

Trainer/Coach Fred Rutten laat weten erg blij te zijn met de komst van de routinier. “Met Schreuder haal je niet alleen voetbalkwaliteiten binnen, maar ook veel ervaring. Die ervaring kan hij delen met de jongere spelers.”
    Sjakie Wolfs 1931-2008
    Bobby Haarms 1934-2009
      dinsdag 15 mei 2007 @ 17:45:42 #181
    157948 Steve_I.
    Is niet meer...
    pi_49409295
    quote:
    Germinal Beerschot heeft vergaande interesse voor Nana Asare. De 22-jarige Ghanees maakt dit seizoen indruk bij KV Mechelen. Hij verklaarde onlangs in Mechelen te willen blijven. Feyenoord, de eigenaar van Asare, vraagt een transfersom van 750.000 euro voor de linksvoetige speler, die eerder ook al bij Antwerp speelde.

Germinal Beerschot zou al een bod gedaan hebben bij de Rotterdammers of eerdaags doen. Zondag zat technisch directeur Aimé Anthuenis in Mechelen op de tribune. 'Asare is een heel goeie speler, maar ik kwam niet speciaal voor hem', aldus Anthuenis. 'We hebben nog meer kandidaten voor die positie.'
    Die zal wel voor een schijntje vertrekken en over 3 jaar in lyon zitten
      dinsdag 15 mei 2007 @ 18:48:54 #182
    166650 don-diablo
    Hillcroft Spirit
    pi_49411269
    quote:
    Op dinsdag 15 mei 2007 17:41 schreef denthemen het volgende:

[..]
    Nou Alfred bedankt en veel succes bij Twente waar je waarschijnlijk toch alleen maar op de bank zal zitten
    pi_49411328
    quote:
    Op dinsdag 15 mei 2007 18:48 schreef don-diablo het volgende:

[..]

Nou Alfred bedankt en veel succes bij Twente waar je waarschijnlijk toch alleen maar op de bank zal zitten
    Maar hij speelt wel europees
    Sjakie Wolfs 1931-2008
    Bobby Haarms 1934-2009
      dinsdag 15 mei 2007 @ 18:58:35 #184
    46672 DarkShine
    Mijnstreek Oost
    pi_49411651
    Huysegems naar Roda?
    Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
    Planning:
    -
    pi_49412172
    quote:

EXCLUSIEF
    - Feyenoord zal haast moeten maken áls het Co Adriaanse wil aantrekken als coach. De trainer die momenteel nog onder contract staat bij Metallurg Donetsk, staat in de belangstelling van andere Europese topclubs.

Feyenoord zou wel bij Metallurg hebben geïnformeerd of Adriaanse er na dit seizoen zou kunnen vertrekken en de Oekraïners reageerden daarop positief.
    Zal het lukken?
      dinsdag 15 mei 2007 @ 19:12:26 #186
    142495 vitessezuid113
    voetbaljunkie
    pi_49412262
    quote:
    Op dinsdag 15 mei 2007 18:58 schreef DarkShine het volgende:
    Huysegems naar Roda?

Het lijkt me van niet maar je weet het maar nooit bij Feyenoord en in de voetballerij.
    pi_49412264
    Goh, altijd als Feyenoord iemand wilt aantrekken, of het nu een speler is of in dit geval een trainer, altijd zit heel Europa achter ze aan
      dinsdag 15 mei 2007 @ 19:13:47 #188
    142495 vitessezuid113
    voetbaljunkie
    pi_49412326
    quote:
    Op dinsdag 15 mei 2007 17:06 schreef Tomatenboer het volgende:

snap het ook niet , en Feyenoord mag in iedergeval blij zijn dat ze van hem af zijn

Twente heeft toch al een paar slechte aankopen gedaan met Denneboom en Hersi , dus dit is nummer 3
    pi_49412352
    quote:
    Op dinsdag 15 mei 2007 19:12 schreef Tomatenboer het volgende:
    Goh, altijd als Feyenoord iemand wilt aantrekken, of het nu een spelers is of in dit geval een trainer, altijd zit heel Europa achter ze aan
    En altijd loopt het mis
    pi_49412356
    Denneboom wil ik niet slecht noemen, heeft het prima gedaan. Zou ook niet mistaan bij Feyenoord trouwens.
      dinsdag 15 mei 2007 @ 19:15:46 #191
    166650 don-diablo
    Hillcroft Spirit
    pi_49412409
    quote:
    Op dinsdag 15 mei 2007 18:50 schreef denthemen het volgende:

[..]

Maar hij speelt wel europees
    Nee joh, je bedoelt dat ie op de bank zit bij de europese wedstrijden
    pi_49412448
    quote:
    Op dinsdag 15 mei 2007 19:14 schreef RayMania het volgende:
    Denneboom wil ik niet slecht noemen, heeft het prima gedaan. Zou ook niet mistaan bij Feyenoord trouwens.
    Alsjeblieft hoor, Denneboom voldoet absoluut niet aan het niveau wat ik graag bij Feyenoord zie spelen. Het is een leuke speler geweest toen hij bij SCH zat, maar voorin bij Feyenoord moet gewoon het niveau à la Van Persie/Kuijt rondlopen.
    pi_49412556
    quote:
    Op dinsdag 15 mei 2007 19:16 schreef Fetai het volgende:

[..]

Alsjeblieft hoor, Denneboom voldoet absoluut niet aan het niveau wat ik graag bij Feyenoord zie spelen. Het is een leuke speler geweest toen hij bij SCH zat, maar voorin bij Feyenoord moet gewoon het niveau à la Van Persie/Kuijt rondlopen.
    iemand zoals Dennis Koenders dus
    pi_49412577
    quote:

[..]

Moeten en kunnen zijn twee heel verschillende dingen natuurlijk. Je verwacht toch geen wondertransfers voor het volgend seizoen?

Maar wie weet is Bruins wel de nieuwe Van Persie.
    pi_49412580
    quote:

[..]

Toen Kuijt van Utrecht naar Feyenoord kwam, dacht je toen dat hij heel goed zou worden? Volgens mij hadden toendertijd veel mensen hun twijfels, hij kwam maar 'van Utrecht'. Waarom zou dat met Denneboom niet kunnen dan? Dolde PSV in Nijmegen ook helemaal gek .
    pi_49413087
    quote:
    Op dinsdag 15 mei 2007 19:19 schreef RayMania het volgende:

[..]

Toen Kuijt van Utrecht naar Feyenoord kwam, dacht je toen dat hij heel goed zou worden? Volgens mij hadden toendertijd veel mensen hun twijfels, hij kwam maar 'van Utrecht'. Waarom zou dat met Denneboom niet kunnen dan? Dolde PSV in Nijmegen ook helemaal gek .
    Kuijt vond ik destijds wel een aardige speler (maar dat vond ik toen ook van de rest van FC Utrecht ) en in deze speler zie ik helemaal niets. Dan kunnen ze toch nog beter Rick Kruys halen? Die vind ik dan wel weer potentie hebben.
    pi_49413251
    Hoeveel zou N'Kufo of Koevermans moeten kosten?
    pi_49413491
    quote:
    Op dinsdag 15 mei 2007 19:34 schreef Tomatenboer het volgende:
    Hoeveel zou N'Kufo of Koevermans moeten kosten?
    N'Kufo wordt al behoorlijk op leeftijd, dus dat zal wellicht wel meevallen. Koevermans heeft nog een contract tot 2010, dus dat zal wel prijzig zijn
      Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 15 mei 2007 @ 19:39:41 #199
    17650 crew  rubbereend
    JUICHEN
    pi_49413528
    quote:
    Op dinsdag 15 mei 2007 19:19 schreef RayMania het volgende:

[..]

verschil is dat Kuijt qua mentaliteit in ieder geval bij Feyenoord past. Denneboom is de helft van de tijd met zn hoofd ergens anders.
    DeLuna vindt me dik ;(
    Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
    pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
    pi_49413550
    quote:
    Op dinsdag 15 mei 2007 19:38 schreef Fetai het volgende:

[..]

N'Kufo wordt al behoorlijk op leeftijd, dus dat zal wellicht wel meevallen. Koevermans heeft nog een contract tot 2010, dus dat zal wel prijzig zijn
    Koevermans wordt geloof ik ook al aardig op leeftijd.

Lijken me beide wel geschikte spitsen voor Feyenoord, alleen een jongere speler zou beter zijn (maar ook weer niet té jong)
    pi_49413632
    quote:
    Op dinsdag 15 mei 2007 19:39 schreef rubbereend het volgende:

[..]

verschil is dat Kuijt qua mentaliteit in ieder geval bij Feyenoord past. Denneboom is de helft van de tijd met zn hoofd ergens anders.
    Op zich maakt dat niet uit, dat was Cruz ook, en Lazovic trouwens ook.

Beiden zouden nu ontzettend bruikbaar zijn bij Feyenoord, al vindt ik Lazovic wel een irritant mannetje.
    pi_49413822
    Koevermans zou natuurlijk perfect zijn. Hij is gewoon alles wat Charisteas had moeten zijn. N'Kufo zie ik liever niet, die is iets te oud (32) en vind ik niet bij de club passen.

Btw, ik heb op verschillende sites al langs zien komen dat mensen van betrouwbare bronnen gehoord hebben dat zowel Adriaanse en Koevermans de overstap naar Feyenoord zullen maken. Wat hier van waar is is ook altijd maar de vraag, maar toch is het wel leuk om te vermelden .

Als Koevermans zou komen hebben we echt een zeer behoorlijke voorhoede, met Slory/Castelen, Huysegems op de vleugels en Danny om het af te ronden .

[ Bericht 31% gewijzigd door Fetai op 15-05-2007 19:52:02 ]
      dinsdag 15 mei 2007 @ 19:50:33 #203
    46672 DarkShine
    Mijnstreek Oost
    pi_49414006
    quote:
    Op dinsdag 15 mei 2007 19:12 schreef vitessezuid113 het volgende:

[..]

Het lijkt me van niet maar je weet het maar nooit bij Feyenoord en in de voetballerij.
    Is al een tijdje een gerucht hier maar word nu wel heel erg hardnekkig...
    Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
    Planning:
    -
    pi_49414079
    quote:
    Op dinsdag 15 mei 2007 19:46 schreef Fetai het volgende:
    Koevermans zou natuurlijk perfect zijn. Hij is gewoon alles wat Charisteas had moeten zijn. N'Kufo zie ik liever niet, die is iets te oud (32) en vind ik niet bij de club passen.

Btw, ik heb op verschillende sites al langs zien komen dat mensen van betrouwbare bronnen gehoord hebben dat zowel Adriaanse en Koevermans de overstap naar Feyenoord zullen maken. Wat hier van waar is is ook altijd maar de vraag, maar toch is het wel leuk om te vermelden .
    Koevermans is veel te duur man.
    pi_49414174
    quote:
    Op dinsdag 15 mei 2007 19:52 schreef BB-boy het volgende:

[..]

Koevermans is veel te duur man.
    Rangers deden toch ook een poging om Koevermans te halen? Is dat een zoveel rijkere club als Feyenoord? Als Feyenoord, zoals Bosz al vermelde, een hele hoop van de huidige selecte verkoopt zou er toch wel wat geld binnen moeten stromen?
    pi_49414309
    Ik lees net dat Rangers 3 miljoen voor hem heeft geboden, dat moet feyenoord ook nog wel kunnen halen inderdaad. Ik dacht dat zijn marktwaarde minstens het dubbele zou zijn.
      dinsdag 15 mei 2007 @ 19:59:01 #207
    123545 DatMeenJeNiet
    pi_49414412
    Ze zouden die Svensson eens moeten losweken bij Rangers.. is daar geen vaste waarde.
      dinsdag 15 mei 2007 @ 19:59:36 #208
    108558 Messenga
    pi_49414436
    quote:
    Op dinsdag 15 mei 2007 19:56 schreef BB-boy het volgende:
    Ik lees net dat Rangers 3 miljoen voor hem heeft geboden, dat moet feyenoord ook nog wel kunnen halen inderdaad. Ik dacht dat zijn marktwaarde minstens het dubbele zou zijn.
    Ik denk dat Feyenoord dat geld helaas niet heeft.
    pi_49414491
    quote:
    Op dinsdag 15 mei 2007 19:59 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
    Ze zouden die Svensson eens moeten losweken bij Rangers.. is daar geen vaste waarde.
    Zijn CV is nou niet bepaald indrukwekkend, maar ik ken de speler zelf ook niet goed moet ik bekkennen. Is het wat?
    pi_49414496
    Jammer dat Larsson al zo vroeg heeft besloten om terug te keren naar Zweden ipv. nog af te bouwen bij Feyenoord.
      dinsdag 15 mei 2007 @ 20:04:06 #211
    88139 JoeyT
    Ecoutez.. We komen hard...
    pi_49414633
    quote:
    Op dinsdag 15 mei 2007 19:46 schreef Fetai het volgende:

Als Koevermans zou komen hebben we echt een zeer behoorlijke voorhoede, met Slory/Castelen, Huysegems op de vleugels en Danny om het af te ronden .
    Waarom daat koevermans weg bij AZ. Hebben ze andere spitsen aangetrokken?
    "Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
    Oog in oog met genialiteit sta je.
    Hier had je toch niet op durven hopen.
    Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
    pi_49414736
    quote:
    Op dinsdag 15 mei 2007 20:04 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Waarom daat koevermans weg bij AZ. Hebben ze andere spitsen aangetrokken?
    Persoonlijk heb ik ook geen flauw idee waarom AZ Koevermans zou weg doen. Maar het is wel zo dat ze rekening houden dat hij komende zomer vertrekt, dus er kan best iets van waarheid in zitten. Of ze een andere speler aangetrokken hebben... geen idee
    pi_49414812
    Koevermans.... Ik weet het niet hoor
    pi_49415045
    Ik zou het heel leuk vinden als Koevermans komt, maar ik kan het me echt niet voorstellen. Ten eerste zit je bij AZ op het moment veel beter, en ten tweede zullen ze hem niet zo snel laten gaan.
      dinsdag 15 mei 2007 @ 20:14:00 #215
    88139 JoeyT
    Ecoutez.. We komen hard...
    pi_49415046
    quote:
    Op dinsdag 15 mei 2007 20:06 schreef Fetai het volgende:

[..]

Persoonlijk heb ik ook geen flauw idee waarom AZ Koevermans zou weg doen. Maar het is wel zo dat ze rekening houden dat hij komende zomer vertrekt, dus er kan best iets van waarheid in zitten. Of ze een andere speler aangetrokken hebben... geen idee
    Apart. Kan me voorstellen dat ze Koevermans voor een leuk bedrag van de hand willen doen, maar kan me niet voorstellen dat Feijenoord dat kan opbrengen en dat ze hem verkopen aan een concurent.
    "Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
    Oog in oog met genialiteit sta je.
    Hier had je toch niet op durven hopen.
    Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
      dinsdag 15 mei 2007 @ 20:19:08 #216
    123545 DatMeenJeNiet
    pi_49415264
    quote:
    Op dinsdag 15 mei 2007 20:00 schreef Fetai het volgende:

[..]

Zijn CV is nou niet bepaald indrukwekkend, maar ik ken de speler zelf ook niet goed moet ik bekkennen. Is het wat?
    Een echte leider achterin, ondanks zijn jonge leeftijd. Niet zo lang geleden ook zijn debuut voor Zweden gemaakt..
      dinsdag 15 mei 2007 @ 20:28:59 #217
    157948 Steve_I.
    Is niet meer...
    pi_49415666
    Koevermans komt niet punt!
    Hij is veel te duur, en AZ heeft geen reden om hem te laten gaan, tenzij hij zelf graag een buitenlands avontuur aan wil gaan en er flink ( > 6miljoen) voor hem wordt betaald.
    Zelf heeft hij ook geen enkele reden om naar Feyenoord te willen. Ze hadden hem bij Sparta vandaan moeten halen, toen vond ik het een leuke speler.
    Daarbij, al zou Feyenoord geld hebben, ze zijn daar veel beter in zaken doen etc. dus dan betaal je veel te veel.
      dinsdag 15 mei 2007 @ 20:32:21 #218
    157948 Steve_I.
    Is niet meer...
    pi_49415809
    quote:
    Op dinsdag 15 mei 2007 20:19 schreef DatMeenJeNiet het volgende:

[..]

Een echte leider achterin, ondanks zijn jonge leeftijd. Niet zo lang geleden ook zijn debuut voor Zweden gemaakt..
    en waarom zou
    a) Rangers hem weg willen doen?
    b) hij naar Feyenoord willen?
    c) Feyenoord hem kunnen betalen?
    pi_49416278
    quote:
    Op dinsdag 15 mei 2007 19:14 schreef RayMania het volgende:
    Inderdaad.

Klopt dat hij wedstrijden heeft waarin hij ronduit belabberd is. Maar als hij in vorm is, behoort hij tot de beste 5 aanvallers van de Eredivisie.
      dinsdag 15 mei 2007 @ 20:44:27 #220
    166650 don-diablo
    Hillcroft Spirit
    pi_49416340
    quote:
    Op dinsdag 15 mei 2007 20:28 schreef Steve_I. het volgende:
    Koevermans komt niet punt!
    Hij is veel te duur, en AZ heeft geen reden om hem te laten gaan, tenzij hij zelf graag een buitenlands avontuur aan wil gaan en er flink ( > 6miljoen) voor hem wordt betaald.
    Zelf heeft hij ook geen enkele reden om naar Feyenoord te willen. Ze hadden hem bij Sparta vandaan moeten halen, toen vond ik het een leuke speler.
    Daarbij, al zou Feyenoord geld hebben, ze zijn daar veel beter in zaken doen etc. dus dan betaal je veel te veel.
    helemaal gelijk steve..

Maarre van wat ik eerder heb gelezen, Denneboom?!? wtf? Denk niet dat ie goed genoeg is voor Feijenoord, maar je weet het niet, hij is een beetje een momentvoetballer. Daarnaast is het een dikke zuipschuit van wat ik heb gehoord van mensen die met hem een drankje hebben gedaan hahah lol
      dinsdag 15 mei 2007 @ 20:45:48 #221
    54997 Posdnous
    Moslima-knuffelaar
    pi_49416388
    Denneboom heeft bij twente getekend en is inderdaad niet echt geweldig voor Feyenoord.
      dinsdag 15 mei 2007 @ 20:46:13 #222
    54997 Posdnous
    Moslima-knuffelaar
    pi_49416410
    quote:
    Op dinsdag 15 mei 2007 20:43 schreef koningdavid het volgende:

Maar als hij in vorm is, behoort hij tot de beste 5 aanvallers van de Eredivisie.
    Right . was het maar waar.
      dinsdag 15 mei 2007 @ 20:50:34 #223
    124172 Maikalo
    Feyenoord 1908
    pi_49416595
    quote:
    Op dinsdag 15 mei 2007 20:44 schreef don-diablo het volgende:

[..]

helemaal gelijk steve..

Maarre van wat ik eerder heb gelezen, Denneboom?!? wtf? Denk niet dat ie goed genoeg is voor Feijenoord, maar je weet het niet, hij is een beetje een momentvoetballer. Daarnaast is het een dikke zuipschuit van wat ik heb gehoord van mensen die met hem een drankje hebben gedaan hahah lol
    Past die mooi bij Timmer en Lucius volgens mij

Gelukkig dat hij heeft getekend bij Twente dan
    "Ja."
    "Wat ja?"
    "Ja toch!!"
      dinsdag 15 mei 2007 @ 21:04:43 #224
    23186 FrankyMcG
    I'd rather have the scar
    pi_49417238
    pffff, de gifbeker is leeg (voor dit seizoen).

9e plek, géén Europees, en een gedegradeerd beloftenteam!

Feyenoord is ziek van binnenuit...
    [b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
    pi_49417372
    quote:
    Op dinsdag 15 mei 2007 21:04 schreef FrankyMcG het volgende:
    pffff, de gifbeker is leeg (voor dit seizoen).

9e plek, géén Europees, en een gedegradeerd beloftenteam!

Feyenoord is ziek van binnenuit...
    Niet overdrijven, het was de 7e plek
      dinsdag 15 mei 2007 @ 21:08:47 #226
    123869 Merkie
    Surprisingly contagious
    pi_49417422
    Play-offs verloren, dus de eindstand wordt op basis daarvan aangepast. Dan komt Feyenoord op de 9e plek uit.
    pi_49417508
    quote:
    Op dinsdag 15 mei 2007 21:08 schreef Merkie het volgende:
    Play-offs verloren, dus de eindstand wordt op basis daarvan aangepast. Dan komt Feyenoord op de 9e plek uit.
    Waarom staat Roda JC boven ons dan?
      dinsdag 15 mei 2007 @ 21:11:56 #228
    23186 FrankyMcG
    I'd rather have the scar
    pi_49417560
    quote:
    Op dinsdag 15 mei 2007 21:10 schreef Fetai het volgende:
    wilde gok....... doelgemiddelde???
    [b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
    pi_49417782
    quote:

[..]

Roda stond in de reguliere competitie ook boven Feyenoord.
    pi_49418579
    quote:
    Afscheid Van Hooijdonk, Doesburg en Gyan bij Feyenoord-Porto
    De Feyenoord Krant meldt dat de club in overleg met de betrokkenen heeft besloten op 3 augustus aanstaande, voorafgaande aan de wedstrijd Feyenoord-FC Porto tijdens het Port of Rotterdam Tournament, officieel afscheid te nemen van Pierre van Hooijdonk, Pim Doesburg en Christian Gyan. Feyenoord wilde dat niet doen in een halflege Kuip afgelopen zondag.
      dinsdag 15 mei 2007 @ 21:35:27 #231
    23186 FrankyMcG
    I'd rather have the scar
    pi_49418733
    Krijgt Lodewijks geen afscheid?
    pi_49418792
    Geen idee... Misschien knoopt hij er toch nog aan jaar aanvast
    pi_49420036
    quote:
    Op dinsdag 15 mei 2007 21:16 schreef Kadoc het volgende:

[..]

Roda stond in de reguliere competitie ook boven Feyenoord.
    Maar ze verloren wel van een team dat 9e stond.
      dinsdag 15 mei 2007 @ 22:30:12 #234
    157948 Steve_I.
    Is niet meer...
    pi_49421590
    quote:
    Op dinsdag 15 mei 2007 21:35 schreef FrankyMcG het volgende:
    Krijgt Lodewijks geen afscheid?
    Zullen ze vast niet nodig vinden omdat hij bij de club blijft als keeperstrainer (toch? ). Schandalig. Z'n reactie van de week na de laatste wedstrijd was ook al duidelijk; hij hoeft geen afscheid meer, gezien hij dan allang geen speler meer is. Hij is diep beledigd dat hij niet nog even het veld op werd gezet, en daar heeft hij volkomen gelijk in.
      dinsdag 15 mei 2007 @ 22:32:00 #235
    46672 DarkShine
    Mijnstreek Oost
    pi_49421670
    quote:

[..]

Omdat we dat in de echte stand ook al stonden?
    Planning:
    -
    pi_49423295
    Ben wel ff benieuwd wat de feyenoords eigenlijk van Mario Been vinden als mogelijk nieuwe trainer met excelsior heeft hij het wel goed gedaan alleen wanneer je nu naar NEC kijkt vindt ik het nu niet bepaald overtuigend.
    pi_49424720
    quote:
    Op dinsdag 15 mei 2007 23:03 schreef goldback het volgende:
    Ben wel ff benieuwd wat de feyenoords eigenlijk van Mario Been vinden als mogelijk nieuwe trainer met excelsior heeft hij het wel goed gedaan alleen wanneer je nu naar NEC kijkt vindt ik het nu niet bepaald overtuigend.
    Feyenoords

Shame on you !
    pi_49425468
    quote:
    Voetbal: Roda JC praat met Feyenoorder Huysegems

Gepubliceerd op 15 mei 2007, 23:47
    Laatst bijgewerkt op 15 mei 2007, 23:51

Kerkrade -
    Roda JC is in vergevorderde onderhandeling met Feyenoord-aanvaller Stein Huysegems. De 24-jarige Belg kwam dit seizoen niet veel aan spelen toe in De Kuip.

De Kerkraadse club wilde Huysegems in 2003 al losweken bij zijn toenmalige club Lierse SK. Roda koos toen echter voor Huysegems' collega-spits Arouna Koné, waarna Huysegems naar AZ verkaste.
    Bron:Dagblad de Limburger

Nou lekker dan, ik wist dat we gingen renoveren maar toch niet Huysegems weg doen ? Is een van de betere....als ie speelt tenminste.
      woensdag 16 mei 2007 @ 00:40:56 #239
    157948 Steve_I.
    Is niet meer...
    pi_49426692
    quote:
    Corinthians maakte vandaag bekend dat middenvelder Magrao zal vertrekken. De club wilde de speler graag langer houden, maar hadden al grote moeite om aan de huursom te voldoen die zijn Japanse werkgever Yokohama Marinos vroeg. De Japanners roepen Magrao nu terug.

Zijn huidige werkgever heeft inmiddels de gevraagde transfersom wel verlaagd van 4 miljoen naar 2,5 miljoen dollar. Feyenoord heeft ook belangstelling volgens de Japanners, maar Magrao zelf wil eigenlijk alleen in Brazilië blijven. Diverse clubs zouden interesse hebben getoond vanuit Brazilië, maar het is de vraag of zij aan de transfersom kunnen voldoen.
    niet dat ik geloof dat hij komt maargoed....

Geloof niet dat Huysegems nu al weer weg gaat. Heeft hier nog niet eens een fatsoenlijke kans gehad, en heeft toch een flinke duit gekost. Kan je veel beter harry de geweldenaar proberen te lozen.
      woensdag 16 mei 2007 @ 00:45:16 #240
    123869 Merkie
    Surprisingly contagious
    pi_49426793
    Dat is toch een andere Magrao als degene die eerst bij ons rondliep ? Hoop van wel tenminste.
      woensdag 16 mei 2007 @ 00:45:48 #241
    53267 TC03
    pi_49426811
    quote:
    Op woensdag 16 mei 2007 00:02 schreef NickRooz het volgende:

[..]

Bron:Dagblad de Limburger

Nou lekker dan, ik wist dat we gingen renoveren maar toch niet Huysegems weg doen ? Is een van de betere....als ie speelt tenminste.
    Zou wel weer typisch des Feyenoords zijn. Je 'topspits' van slechts 58 jaar oud vertrekt, maar ach, we hebben geen geld, laten we een aanvaller weg doen. Pakte met Lazovic ook prima uit!
      woensdag 16 mei 2007 @ 00:49:19 #242
    161559 PizzaSalami
    Hey poeplap.
    pi_49426883
    Wanneer gaan ze eigenlijk een nieuwe trainer bekendmaken en wat zijn de namen behalve Adriaanse, wil er eigenlijk wel iemand?
      woensdag 16 mei 2007 @ 00:51:29 #243
    53267 TC03
    pi_49426933
    quote:

[..]

Man, wat verwacht je? Feyenoord heeft geen cent te makken. Spelers als Denneboom, dat is wel het niveau wat je van eventuele nieuwe spelers kan verwachten hoor.
      woensdag 16 mei 2007 @ 00:51:49 #244
    53267 TC03
    pi_49426939
    quote:
    Op woensdag 16 mei 2007 00:49 schreef PizzaSalami het volgende:
    Wanneer gaan ze eigenlijk een nieuwe trainer bekendmaken en wat zijn de namen behalve Adriaanse, wil er eigenlijk wel iemand?
    Kan nog wel even duren met de zomer voor de boeg, lijkt me.
      woensdag 16 mei 2007 @ 07:55:59 #245
    139380 Keltie
    Meemeemeemee
    pi_49430375
    quote:
    Op woensdag 16 mei 2007 00:51 schreef TC03 het volgende:

[..]

Kan nog wel even duren met de zomer voor de boeg, lijkt me.
    Denk dat je daar een foutje maakt.
    Ze willen die nieuwe trainert ASAP, wat opzich niet gek is aangezien de selectie ook op de schop moet.
    pi_49431062
    quote:
    Stef Doedee ziet geen toekomst meer bij Feyenoord

Jong Feyenoord ondergaat volgend seizoen een metamorfose. Van de huidige selectie die nog maar uit tien veldspelers bestaat, moeten er zes vertrekken. Bovendien houdt ook doelman Stef Doedee het na zes jaar voor gezien in Rotterdam. De 20-jarige jeugdinternational, die in de belangstelling staat van RKC Waalwijk en FC Den Bosch, ziet geen toekomst meer bij Feyenoord.

"Het is beter dat ik ergens anders ga spelen," zegt Doedee, wiens contract na dit seizoen afloopt. "Feyenoord had nog een optie op me voor twee jaar. Dan kun je twee dingen doen. Of je neemt genoegen met het feit dat je maar af en toe speelt, of je zegt eerlijk wat je op je hart hebt."

In een gesprek met technisch maanager Peter Bosz en hoofd opleidingen Stanley Brard koos Doedee voor het laatste. "Ze zeiden dat ik kon blijven als een van de twee keepers voor de beloftes, maar ik schat mijn perspectief bij Feyenoord niet al te hoog in. Er zijn te veel keepers bij de club. Bij Feyenoord heb ik een prachtige jeugdopleiding gehad. Maar ik heb ambitie en wil spelen."

Doedee kwam mede door een slijmbeursonteking en een wel heel bizarre blessure - bij het klaarmaken van een boterham met kaas sneed hij zich tussen duim en wijsvinger - deze jaargang niet veel in actie. Afgelopen maandag speelde hij pas zijn vierde wedstrijd van het seizoen. De doelman hield zijn ploeg tegen Jong FC Utrecht (3-0 winst) lang op de been, maar kon degradatie niet voorkomen. Omdat concurrrent Jong NEC van Jong Ajax won, bleek zijn moeite voor niets.

Met RKC Waalwijk zat hij inmiddels om de tafel. "We zoeken nog een tweede en derde keeper," zegt trainer Mark Wotte. ,,Stef is een van de kandidaten" Doedee is ook in beeld bij zijn ex-club FC Den Bosch.

Richard Blonk, Rico Kogeldans, Faisal Achlioui, Mo Hammouti en Frank de Haan kregen eerder dit jaar al te horen dat ze moeten vetrekken. Dat geldt ook voor Carlos Ramos, de enige amateur bij Jong Feyenoord. Voor De Haan en Hammouti is belangstelling van Vitesse. Beiden speelden gisteren een proefwedstrijd voor de Arnhemmers.
    pi_49431632
    Ik zou het niet zo erg vinden als Huysegems naar Roda zou gaan. Hij heeft niets laten zien dit seizoen.
    pi_49432112
    theo jansen wil wel eens weg bij vitesse. Ik zeg halen. In ieder geval iemand die het harde werk niet schuwt zodat misschien talenten zoals Guzman en hofs zich bezig kunnen houden het "fijnere" voetbal.
      woensdag 16 mei 2007 @ 09:39:57 #249
    139380 Keltie
    Meemeemeemee
    pi_49432123
    quote:
    Op woensdag 16 mei 2007 09:19 schreef Vakkie_W het volgende:
    Ik zou het niet zo erg vinden als Huysegems naar Roda zou gaan. Hij heeft niets laten zien dit seizoen.
    Zou'ie misschien eens een paar keer in de spits mogen staan
      woensdag 16 mei 2007 @ 09:40:33 #250
    139380 Keltie
    Meemeemeemee
    pi_49432140
    quote:
    Op woensdag 16 mei 2007 09:39 schreef mister_popcorn het volgende:
    theo jansen wil wel eens weg bij vitesse. Ik zeg halen.
    Doen! Doen! Doen!
    Juiste karakter, juiste mentaliteit en ook nog kwaliteit.
    pi_49432282
    Theo Janssen.... Alweer een middenvelder. We hebben al zoveel jong spul op het middenveld lopen. Drenthe, Guzman, Hofs, Bruins, Lensky. Wat we zoeken is een ervare verdedigende middenvelder. Theo is nog niet ervare genoeg, en het is geen verdedigende middenvelder.

Laat ze maar eens zien dat ze Hofs of Lensky kwijt raken. Daar hebben we met de komst van Bruins niets meer aan.
    pi_49432388
    quote:
    ---------------------Timmer-----------------------
    Lucius-----Vlaar--------Aankoop----Aankoop
    --------------------Aankoop----------------------
    Aankoop--------------------------------Drenthe
    ---------------------Bruins-----------------------
    -----------Slory-------------Aankoop-----------
    pi_49432410
    Misschien is AZ wel zo gek om Schaars te laten gaan in ruil voor Castelen of de Guzman + geld.
    pi_49432480
    Of AZ huurt de Guzman een jaar van ons, en wij Schaars een jaar van hun.
      woensdag 16 mei 2007 @ 09:56:17 #255
    17103 PyTh
    The Few, The Proud
    pi_49432568
    En jij denkt serieus dat Schaars trek heeft om bij feyenoord te gaan spelen?
    For those involved, No explanation is necessary
    For those who are not, No explanation is possible
    pi_49432856
    quote:
    Op woensdag 16 mei 2007 09:19 schreef Vakkie_W het volgende:
    Klopt natuurlijk. Maar Huysegems speelde fantastisch in zijn eerste seizoen bij AZ. En raad eens wie er toen trainer was daar
    pi_49432908
    quote:
    Op woensdag 16 mei 2007 09:49 schreef Vakkie_W het volgende:

[..]

Meneer Aankoop krijgt het druk
    pi_49433122
    quote:
    Op woensdag 16 mei 2007 10:05 schreef Marcosss het volgende:

[..]

Klopt natuurlijk. Maar Huysegems speelde fantastisch in zijn eerste seizoen bij AZ. En raad eens wie er toen trainer was daar
    Adriaanse.... Maar die hebben wij niet.
      woensdag 16 mei 2007 @ 10:37:06 #259
    121310 venomsnake
    El Saltador
    pi_49433855
    quote:
    Op woensdag 16 mei 2007 10:08 schreef Marcosss het volgende:

[..]

Meneer Aankoop krijgt het druk

droog
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      woensdag 16 mei 2007 @ 10:40:04 #260
    139380 Keltie
    Meemeemeemee
    pi_49433965
    quote:
    Rotterdamse club!

Heeft een seizoen ooit zo lang aangevoeld als dit seizoen? Ja, maar daarvoor moeten we ver terug in de tijd, naar eind jaren ’80. Ook toen was het financieel en sportief een lijdensweg, een marathon die geen finish leek te hebben. Ik hoor het ze nog zeggen op Radio Rijnmond na afloop van de UEFA Cup-finale tegen Dortmund: “En wat moet dit voor al die mensen die ook de magere jaren hebben meegemaakt een geweldig emotioneel moment zijn om dit mee te mogen maken.” Wie had kunnen denken dat we 5 jaar na het winnen van de UEFA Cup weer op het niveau van de HCS-periode zouden zitten?

Geen supporterschare die zo gewend is aan afzien en lijden als die van Feyenoord. Niet geboren voor regelmatige successen, en des te blijer als er een keer wél een mooie prijs wordt gepakt. En hoe slechter het gaat met de club, hoe meer je juist dán met de borst vooruit gaat lopen en juist wél openlijk uitkomt voor het feit dat je voor Feyenoord bent. Jij hebt ballen, jou gaat het niet zozeer om successen maar vooral om De Kuip, het shirt en het elftal met inzet als een hecht collectief te zien spelen. Je bent trots op de club en op de clubcultuur, prijzen winnen is niet waarom je voor Feyenoord bent. En je hebt het liefst echte Feyenoorders die binnen de club werkzaam zijn, want daar herken je jezelf in en het maakt de club over het algemeen op haar sterkst, zo blijkt uit de historie.

Een bekende van mij heeft ooit eens gezegd dat het feit dat je Feyenoorder bent niet onvermeld mag blijven op je C.V.: het getuigt immers van incasserings- en doorzettingsvermogen. Zo is het tenminste in mijn beleving tot voor kort ook altijd geweest. Maar tegenwoordig bespeur ik ernstige metaalmoeheid in die trotse houding. Ik geef toe, het is niet niks wat we dit seizoen allemaal hebben moeten incasseren en het vereist mentale hardheid en een fikse dosis optimisme om te geloven in betere tijden, maar ik lees en hoor tegenwoordig hele rare dingen. Het begon al met die lobby dat we vooral de 4e reservespits uit 020 maar in onze armen moesten sluiten als opvolger van clubicoon Kuijt. En nu lees ik allemaal gemekker van supporters dat ze zo ontzettend gepest worden op hun werk, dat “ik ook wel weer eens wat wil winnen” en dat Co Adriaanse toch maar moet komen want die is de enige die onze club nog kan redden. Schijnt.

Wat is er in godsnaam nog over van die van oudsher trotse houding van het Legioen? Moeten wij als Rotterdamse club nu bijna op de knieën naar 020-ger Adriaanse om hem te vragen deze club uit het slop te halen? Een man die in het verleden te pas en te onpas niet heeft nagelaten zich negatief te uiten over Feyenoord en over spelers van Feyenoord? Die van zichzelf reeds jaren terug heeft gezegd dat hij hier niet past? Is Adriaanse nou echt de enige trainer die de boel weer op gang kan krijgen? Zoals daarnet al geschreven: de club is meestal op haar sterkt als het karakter van de club behouden blijft en er echte Feyenoorders binnen de club werkzaam zijn die net als de supporters ook passie voor de club hebben, die weten hoe de club in elkaar steekt en hoe belangrijk de club is voor de supporters. Dus in plaats van iemand die de verkeerde bloedgroep heeft en zich in het verleden regelmatig zeer negatief heeft uitgelaten over Feyenoord te benaderen alsof hij de grote verlosser is, zou ik willen pleiten om weer terug te gaan naar de basis: er zijn ook vakmensen met een Feyenoordhart voorhanden, die bovendien op veel meer krediet kunnen rekenen dan die zelfingenomen CIOS-coach uit 020.

Dus in plaats van het nog verder verkwanselen van de clubidentiteit zou ik hartstochtelijk willen pleiten voor het weer opbouwen van Feyenoord met vakmensen met een Feyenoordverleden en een Feyenoordhart. Zoals bijvoorbeeld Been en Van Hanegem. Ik las laatst de tekst “SC Feyenoord, uit eigen kracht voortgebracht”. Zo was het en zo hoort het te blijven. Laten we daarom het enige wat we momenteel nog hebben niet ook (nog verder) verkwanselen: onze trots en principes. Onze clubcultuur. We zijn een Rotterdamse club die hoort uit te gaan van eigen kracht!

Luis
      woensdag 16 mei 2007 @ 10:49:25 #261
    72703 Lionheaad
    Nothing beats a Lion
    pi_49434302
    quote:
    Peter Bosz: 'Grote schoonmaak Feyenoord'

Technisch manager Peter Bosz van Feyenoord kondigt een 'grote schoonmaak' aan bij zijn club. Eérste prioriteit blijft een nieuwe trainer.
    'Wij zoeken de juiste man voor deze club, iemand die in ons beleidsplan past. Namen noem ik niet', zegt Bosz in BN/De Stem. 'Daarna komt de spelersgroep aan de beurt, bij de keuzes moet de nieuwe trainer betrokken zijn.'

'Er wordt gesaneerd. Van 68 spelers in januari 2006, naar 34 begin dit seizoen en 23 begin volgend seizoen. Als er geen nieuwe spelers komen, zitten die al bij die 23. Dus we gaan afscheid nemen van flink wat spelers.'

De technisch manager zegt verder dat er aan een nieuw Feyenoord zal worden gebouwd. 'Daarbij hoort dat we voor even accepteren dat er niet meer in zit qua doelstelling dan een plaats bij de top vijf. Dat is keihard. Maar jonge jongens hebben dit jaar veel geleerd. Daar gaan we de vruchten van plukken.'

En passant onthulde Bosz dat het zeker is dat doelman Henk Timmer ook volgend seizoen voor Feyenoord uitkomt.
    bron: vi

Alweer een grote schoonmaak??
    wordt aan gewerkt....ben net terug
      woensdag 16 mei 2007 @ 10:51:08 #262
    139380 Keltie
    Meemeemeemee
    pi_49434363
    quote:
    Op woensdag 16 mei 2007 10:49 schreef Lionheaad het volgende:

[..]

bron: vi

Alweer een grote schoonmaak??
    Jouw moedertje ruimt maar eens in de 10 jaar op?
      woensdag 16 mei 2007 @ 10:57:59 #263
    72703 Lionheaad
    Nothing beats a Lion
    pi_49434635
    quote:
    Op woensdag 16 mei 2007 10:51 schreef Keltie het volgende:

[..]

Jouw moedertje ruimt maar eens in de 10 jaar op?
    iig niet elk seizoen
    wordt aan gewerkt....ben net terug
      woensdag 16 mei 2007 @ 11:47:16 #264
    157948 Steve_I.
    Is niet meer...
    pi_49436402
    quote:
    Op woensdag 16 mei 2007 09:40 schreef Keltie het volgende:

[..]

juiste mentaliteit
    Nee
    een kettingrokend drankorgel, nee dan neem je je werk, waar je een absurd hoog salaris voor krijg, lekker serieus
      woensdag 16 mei 2007 @ 11:48:43 #265
    157948 Steve_I.
    Is niet meer...
    pi_49436445
    quote:
    Op woensdag 16 mei 2007 09:49 schreef Vakkie_W het volgende:

[..]

DAT GELD HEBBEN WE NIET MONGOOL WANNEER GA JE DAT NOU EENS BEGRIJPEN!!!
    daarbij komen er gewoon geen goede spelers naar een nummer 9.
      woensdag 16 mei 2007 @ 11:50:55 #266
    121310 venomsnake
    El Saltador
    pi_49436520
    Jullie hebben er straks weer een international bij..
    quote:
    Slory in voorselectie Oranje

Bondscoach Marco van Basten heeft 24 spelers opgeroepen voor de trip van Oranje naar Azië, die komende maand plaats zal vinden. De opvallendste naam is die van Andwele Slory. Ook Boudewijn Zenden, Romeo Castelen en Mario Melchiot zijn na een langdurige afwezigheid weer bij de voorlopige selectie.

Aanvoerder Edwin van de Sar ontbreekt op de lijst. Hij vroeg de bondscoach hem niet te selecteren om bij te komen van het zware seizoen dat de doelman beleefde bij zijn club Manchester United.

Oranje ontmoet zaterdag 2 juni eerst Zuid-Korea in het "Seoul World Cup Stadium", waarna vier dagen later Thailand wacht in het "Rajamangala National Stadium" in Bangkok.

De voltallige selectie:

Doel: Maarten Stekelenburg (Ajax) en Henk Timmer (Feyenoord).

Verdediging: Khalid Boulahrouz (Chelsea), Wilfred Bouma (Aston Villa), Giovanni van Bronckhorst (Barcelona), Tim de Cler (AZ), John Heitinga (Ajax), Kew Jaliens (AZ), Joris Mathijsen (HSV) en Mario Melchiot (Stade Rennes).

Middenveld: Nigel de Jong (HSV), Denny Landzaat (Wigan Athletic), Clarence Seedorf (AC Milan), Wesley Sneijder (Ajax), Rafael van der Vaart (HSV) en Demy de Zeeuw (AZ).

Aanval: Romeo Castelen (Feyenoord), Klaas Jan Huntelaar (Ajax), Danny Koevermans (AZ), Dirk Kuyt (Liverpool), Arjen Robben (Chelsea), Andwelé Slory (Excelsior), Jan Vennegoor of Hesselink (Celtic) en Boudewijn Zenden (Liverpool).
      woensdag 16 mei 2007 @ 11:51:40 #267
    157948 Steve_I.
    Is niet meer...
    pi_49436545
    quote:
    Op woensdag 16 mei 2007 09:46 schreef Vakkie_W het volgende:
    Laat ze maar eens zien dat ze Hofs of Lensky kwijt raken.
    gast...

Lensky is 18, kan zo nog bij de A-junioren. Waarom zou je hem gelijk weer weg doen. We hebben nog amper kunnen zien wat die jongen in huis heeft.

Hofs heeft het hoogste doelgemiddelde van alle Feyenoorders in dit hele seizoen, je zou gek zijn als je hem weg doe.
      woensdag 16 mei 2007 @ 11:56:16 #268
    157948 Steve_I.
    Is niet meer...
    pi_49436736
    quote:
    Op woensdag 16 mei 2007 11:50 schreef venomsnake het volgende:
    Jullie hebben er straks weer een international bij..
    [..]

Wat een mongool die van Basten !
    Maar ach, hoe veel slechter kan hij in de aanval zijn dan vennegoor, die het in de schotse competitie gedaan krijgt om in maar liefst een stuk of 8 wedstrijden te scoren !
      woensdag 16 mei 2007 @ 11:59:59 #269
    157948 Steve_I.
    Is niet meer...
    pi_49436889
    quote:
    Op woensdag 16 mei 2007 09:50 schreef Vakkie_W het volgende:
    Misschien is AZ wel zo gek om Schaars te laten gaan in ruil voor Castelen of de Guzman + geld.
    quote:
    Op woensdag 16 mei 2007 09:53 schreef Vakkie_W het volgende:
    pi_49436920
    quote:
    Op woensdag 16 mei 2007 11:59 schreef Steve_I. het volgende:

[..]

[..]

de Guzman moet gewoon optyfen! heeft niets laten zien dit seizoen.
      woensdag 16 mei 2007 @ 12:01:50 #271
    166650 don-diablo
    Hillcroft Spirit
    pi_49436962
    quote:
    Op woensdag 16 mei 2007 11:51 schreef Steve_I. het volgende:

[..]

gast...

Lensky is 18, kan zo nog bij de A-junioren. Waarom zou je hem gelijk weer weg doen. We hebben nog amper kunnen zien wat die jongen in huis heeft.

Hofs heeft het hoogste doelgemiddelde van alle Feyenoorders in dit hele seizoen, je zou gek zijn als je hem weg doe.
    Helemaal mee eens Steve. Ik vind Hofs gewoon een goede en nuttige speler voor Feijenoord, dat heb ik al meerdere keren aangegeven. Ze zouden gek zijn als ze hem weg laten gaan, want hij scoort zo'n beetje het meeste van wat we hebben rondlopen in de selectie.
      woensdag 16 mei 2007 @ 12:09:44 #272
    157948 Steve_I.
    Is niet meer...
    pi_49437270
    quote:
    Op woensdag 16 mei 2007 12:01 schreef don-diablo het volgende:

[..]

want hij scoort zo'n beetje het meeste van wat we hebben rondlopen in de selectie.
    Hij heeft letterlijk het hoogste gemiddelde. tenminste, dat had hij voor de play-offs. Misschien dat harry souflaki nu in de buurt komt, maar ik betwijfel het.
      woensdag 16 mei 2007 @ 12:14:15 #273
    157948 Steve_I.
    Is niet meer...
    pi_49437441
    quote:
    Op woensdag 16 mei 2007 12:00 schreef Vakkie_W het volgende:

[..]

Zo ken ik er nog 33
    Kom, laten we ons grootste talent sinds van Persie de deur uitpesten omdat hij ook in z'n eentje geen elftal kan voortslepen, terwijl hij toch al wel 20 jaar is!!
    Als Drenthe 3 weekjes kut speelt zou jij hem ook nog voor 3 tientjes bij de kringloop zetten

Wat voor mongool ben jij, dat je niet inziet dat we iedereen die even niet presteert voor ver onder zijn marktwaarde kunnen verkopen en vervolgens voor het 3-dubbele een stel nieuwe paupers binnen kunnen halen

Het is dat ik geen zin heb in weer een ban en me dus nog in weet te houden, anders zou er een onwaarschijnlijke serie verwensingen volgen.
      woensdag 16 mei 2007 @ 12:17:07 #274
    22078 Dr.Daggla
    Zoals Jezus.
    pi_49437538
    Wat een lolbroek de VakkieW .
    -
      woensdag 16 mei 2007 @ 12:19:03 #275
    34834 MarkNMGN
    F E Y E N O O R D
    pi_49437613
    quote:
    Op woensdag 16 mei 2007 12:14 schreef Steve_I. het volgende:

[..]

Zo ken ik er nog 33
    Kom, laten we ons grootste talent sinds van Persie de deur uitpesten omdat hij ook in z'n eentje geen elftal kan voortslepen, terwijl hij toch al wel 20 jaar is!!
    Als Drenthe 3 weekjes kut speelt zou jij hem ook nog voor 3 tientjes bij de kringloop zetten

Wat voor mongool ben jij, dat je niet inziet dat we iedereen die even niet presteert voor ver onder zijn marktwaarde kunnen verkopen en vervolgens voor het 3-dubbele een stel nieuwe paupers binnen kunnen halen

Het is dat ik geen zin heb in weer een ban en me dus nog in weet te houden, anders zou er een onwaarschijnlijke serie verwensingen volgen.
    Inderdaad, wat een gast.. de Guzman wegdoen
    De nacht verandert iedereen,
    kankelul.
      woensdag 16 mei 2007 @ 12:19:56 #276
    157948 Steve_I.
    Is niet meer...
    pi_49437642
    quote:
    Op woensdag 16 mei 2007 12:17 schreef Dr.Daggla het volgende:
    Wat een lolbroek de VakkieW .
    qoute; "Een lolbroek die serieus is is geen lolbroek maar een zwakbegaafte."
    by Steve_I.
    pi_49437813
    quote:
    Op woensdag 16 mei 2007 09:46 schreef Vakkie_W het volgende:
    Theo Janssen.... Alweer een middenvelder. We hebben al zoveel jong spul op het middenveld lopen. Drenthe, Guzman, Hofs, Bruins, Lensky. Wat we zoeken is een ervare verdedigende middenvelder. Theo is nog niet ervare genoeg, en het is geen verdedigende middenvelder.

Laat ze maar eens zien dat ze Hofs of Lensky kwijt raken. Daar hebben we met de komst van Bruins niets meer aan.
    theo is 25, wat ouder dan de bovengenoemde. En hoeft ook niet zo veel te kosten denk ik, en die knul wil echt wel. Als die magroa (weer een tropische verrassing) niet komt mag Theo meteen komen. hoe goed is dat, met buijs en hofs, eindelijk weer eens agressie in het elftal. Beetje over-mijn-lijk mentaliteit, niet die slappe hap van afgelopen seizoen.
      woensdag 16 mei 2007 @ 12:27:39 #278
    34834 MarkNMGN
    F E Y E N O O R D
    pi_49437913
    Theo is niet zo duur denk ik, gratis tandbehandeling erbij en halen die gast!

Krijg je trouwens wel veel kleintjes op het middenveld Hofs, de Guzman, dikke Theo, Bruins.
    kankelul.
    pi_49438011
    quote:
    Op woensdag 16 mei 2007 12:24 schreef mister_popcorn het volgende:

theo is 25, wat ouder dan de bovengenoemde. En hoeft ook niet zo veel te kosten denk ik, en die knul wil echt wel. Als die magroa (weer een tropische verrassing) niet komt mag Theo meteen komen. hoe goed is dat, met buijs en hofs, eindelijk weer eens agressie in het elftal. Beetje over-mijn-lijk mentaliteit, niet die slappe hap van afgelopen seizoen.
    Feyenoord kan beter investeren in goede voetballers. Die zogenaamd hardwerkende types als Bosschaart, Lucius, Leonard en Buijs voegen (of voegden) helemaal niets toe. Ze lopen vooral in de weg.

Theo Janssen heb ik trouwens wel hoger zitten dan die middelmatige cultvoetballers van de laatste jaren.
    Woo-loo-loo!
      woensdag 16 mei 2007 @ 12:36:02 #280
    157948 Steve_I.
    Is niet meer...
    pi_49438225
    quote:
    Op woensdag 16 mei 2007 12:24 schreef mister_popcorn het volgende:

[..]

qua leeftijd is hij wel ok, al had ik hem dan liever nog 2 jaar ouder gehad.
    Maar het zal qua mentaliteit ook van de trainer af gaan hangen; Buijs en Hofs waren vorig jaar juist door hun agressie de twee meest afgezeken 'basisspelers' onder Koeman.
    Daarbij weet ik niet wie er dan voor hem uit moeten, we hebben gewoon idd al wel erg veel middenvelders. Eigenlijk zou er 1 bij moeten, en dan een echte versterking, eigenlijk van Bronckhorst, of anders zo'n Magrao.
    Buiten dat vind ik gewoon per definitie dat een topsporter die zo veel drinkt, maar nog belangrijker, zo veel rookt, zijn werk niet serieus neemt. Een beetje een Koevermans in z'n jongere jaren.
      woensdag 16 mei 2007 @ 12:38:05 #281
    157948 Steve_I.
    Is niet meer...
    pi_49438297
    quote:
    Op woensdag 16 mei 2007 12:29 schreef BobbyHill het volgende:

[..]

Feyenoord kan beter investeren in goede voetballers. Die zogenaamd hardwerkende types als Bosschaart, Lucius, Leonard en Buijs voegen (of voegden) helemaal niets toe. Ze lopen vooral in de weg.

Theo Janssen heb ik trouwens wel hoger zitten dan die middelmatige cultvoetballers van de laatste jaren.
    Wat een onzin. Buijs kan gewoon een vrij goede voetballer zijn, en ook Lucius vind ik niet slechter dan wat er verder loopt. Maar buiten dat, ook Kuijt en Drenthe zijn van die "zogenaamd hardwerkende types als ........
    "
      woensdag 16 mei 2007 @ 12:40:44 #282
    139380 Keltie
    Meemeemeemee
    pi_49438391
    quote:
    Op woensdag 16 mei 2007 11:47 schreef Steve_I. het volgende:

[..]

Nee
    een kettingrokend drankorgel, nee dan neem je je werk, waar je een absurd hoog salaris voor krijg, lekker serieus
    Nee inderdaad, Van Hanegem was een voorbeeldige prof
    pi_49438688
    quote:
    Op woensdag 16 mei 2007 12:38 schreef Steve_I. het volgende:

[..]

Wat een onzin. Buijs kan gewoon een vrij goede voetballer zijn, en ook Lucius vind ik niet slechter dan wat er verder loopt.
    Nee, dat zou er nog bij moeten komen Het punt is dat ze ook niet beter zijn dan wat er verder rond loopt. Ik vind de Danny Buijs van Feyenoord echt een lege huls. Hij likt zich bij het legioen in als echte clubman, is op het veld alleen maar bezg met opstootjes en voegt voetballend geen ene flikker toe. Een beetje een type Bosschaart, maar dan beter.

Wat ik bedoel te zeggen: Feyenoord had dit seizoen ook genoeg spelers om met een over m'n lijk mentaliteit te spelen en toch zie ik elke week slappe hap en een dikke vernedering als resultaat. Want voetballend brengen die gasten heel weinig. Zet daar dan iemand neer die wel boven de rest uitstijgt.
    Woo-loo-loo!
      woensdag 16 mei 2007 @ 12:50:17 #284
    34834 MarkNMGN
    F E Y E N O O R D
    pi_49438739
    quote:
    Op woensdag 16 mei 2007 12:48 schreef BobbyHill het volgende:

[..]

Nee, dat zou er nog bij moeten komen Het punt is dat ze ook niet beter zijn dan wat er verder rond loopt. Ik vind de Danny Buijs van Feyenoord echt een lege huls. Hij likt zich bij het legioen in als echte clubman, is op het veld alleen maar bezg met opstootjes en voegt voetballend geen ene flikker toe. Een beetje een type Bosschaart, maar dan beter.

Wat ik bedoel te zeggen: Feyenoord had dit seizoen ook genoeg spelers om met een over m'n lijk mentaliteit te spelen en toch zie ik elke week slappe hap en een dikke vernedering als resultaat. Want voetballend brengen die gasten heel weinig. Zet daar dan iemand neer die wel boven de rest uitstijgt.
    Inderdaad, heb het ook een beetje gehad met Buijs, zondag ook weer.. bij elk opstootje betrokken, maar een goede bal afleveren ho maar
    kankelul.
    pi_49438896
    Ja wat een mafkees die Buijs hij moet onder karate ofzo.
    AFC AJAX
      woensdag 16 mei 2007 @ 13:01:04 #286
    157948 Steve_I.
    Is niet meer...
    pi_49439069
    quote:
    Op woensdag 16 mei 2007 12:50 schreef MarkNMGN het volgende:

[..]

Inderdaad, heb het ook een beetje gehad met Buijs, zondag ook weer.. bij elk opstootje betrokken, maar een goede bal afleveren ho maar
    Noem me dan eens 5 spelers die het wel goed gedaan hebbe
    pi_49439371
    Feyenoord is trouwens de 2e seizoenshelft 15de geworden
    pi_49439402
    Mounir El Hamdaoui zou een hele goede zijn voor Feyenoord. Fantastische speler en komt nog uit Rotterdam ook. Feyenoord kan hem wel betalen, alleen weet je nooit hoe hij terugkomt uit die zware blessure.
    Woo-loo-loo!
    pi_49439586
    quote:
    Op woensdag 16 mei 2007 12:00 schreef Vakkie_W het volgende:

[..]

.
    pi_49439683
    Kolkka moet blijven!
    pi_49439711
    quote:

[..]

Dat is alleen maar om een wit voetje te halen bij de supporters. Vond het walgelijk hoe hij zijn oud collega stond af te kankeren nadat hijzelf(!) en harde overtreding Mathijs had gemaakt.
      woensdag 16 mei 2007 @ 13:19:09 #292
    115917 BigFire
    AjaxFans.net
    pi_49439712
    quote:

[..]

Buijs werd nog toegezongen ook het inlikken en supportersheld worden lukt al aardig.

- Edgar Davids
    pi_49439855
    quote:
    Op woensdag 16 mei 2007 13:18 schreef Vakkie_W het volgende:
    Kolkka moet blijven!
    pi_49440452
    quote:

[..]

Maar wat wel opvallend is, dat had hij bij Groningen veel minder.
    pi_49441372
    Ja, bij Groningen was het een prima speler. Maar hij is veel te geforceerd bezig om zich populair te maken. Ga gewoon eens lekker voetballen!

Maar wat denken jullie van Mounir El Hamdaoui?
    Woo-loo-loo!
    pi_49441605
    quote:
    Op woensdag 16 mei 2007 14:01 schreef BobbyHill het volgende:
    Ja, bij Groningen was het een prima speler. Maar hij is veel te geforceerd bezig om zich populair te maken. Ga gewoon eens lekker voetballen!

Ik wou dat ik een mening kon geven, maar ik heb geen flauw idee wat voor speler dat is.
      woensdag 16 mei 2007 @ 14:20:02 #297
    142495 vitessezuid113
    voetbaljunkie
    pi_49442144
    quote:
    Op woensdag 16 mei 2007 09:53 schreef Vakkie_W het volgende:
    Schaars blijft gewoon bij AZ anders was die wel naar PSV gegaan.
    quote:
    Op dinsdag 15 mei 2007 19:50 schreef DarkShine het volgende:

[..]

Is al een tijdje een gerucht hier maar word nu wel heel erg hardnekkig...
    las het ook op VP , het lijkt me beter voor hem als die nog blijft bij Feyenoord , als Co straks trainer wordt heeft ie zeker weer kans op speeltijd.
    quote:
    Op woensdag 16 mei 2007 09:39 schreef mister_popcorn het volgende:
    theo jansen wil wel eens weg bij vitesse. Ik zeg halen. In ieder geval iemand die het harde werk niet schuwt zodat misschien talenten zoals Guzman en hofs zich bezig kunnen houden het "fijnere" voetbal.
    Dan zou die eerder naar Engeland gaan ( waar verschillende clubs ook al intresse voor hem hebben ,zoals elk jaar )
    pi_49443004
    ik zie Theo Janssen ook wel naar Engeland gaan. En anders eigenlijk nog eerder naar PSV dan Feyenoord. Koeman ziet het ook wel in hem zitten geloof ik. Misschien is Levchenko ook wel een goede middenvelder voor Feyenoord?
    Woo-loo-loo!
      woensdag 16 mei 2007 @ 14:49:59 #299
    166650 don-diablo
    Hillcroft Spirit
    pi_49443500
    quote:
    Op woensdag 16 mei 2007 14:01 schreef BobbyHill het volgende:

Ik weet het niet.. Ik heb em niet zien spelen dus ik kan er niet over oordelen. Levchenko zou evt wel een nuttige speler zijn voor Feijenoord
      woensdag 16 mei 2007 @ 14:55:38 #300
    139380 Keltie
    Meemeemeemee
    pi_49443766
    quote:
    Op woensdag 16 mei 2007 14:07 schreef Fetai het volgende:

[..]

Ik wou dat ik een mening kon geven, maar ik heb geen flauw idee wat voor speler dat is.
    Een aapje, aanvallend aapje. Was eigendom van ons.
    Ik denk niet dat'ie goed genoeg is, weet niet waarom
    pi_49444470
    vol
    Feijenoord Rotterdam
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')