abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_49337364
Geen Europees
pi_49337437
Met dit team kon je wel verwachten dat ze de plee offs niet zouden halen...

Was nog een 'emotionele sfeer' bij de treinen. Op het station bij de kuip liep een confict uit de hand tussen een zwarte conducteur en 3 gabbers. Die zaten namelijk op het perron met hun benen over de rand. Werd er omgeroepen om dat niet te doen. Kwam die conducteur dus. Over en weer schelden en hij werd nog aangevallen, moesten mensen bijkomen om ze uit elkaar te houden. Toen kwam de trein, gelijk iedereen erin, politie te laat

Voor station Zwijndrecht hebben wij nog 15 minuten stilgestaan, omdat een kerel aan de noodrem had getrokken in de stoptrein die voor ons was. Die stond stil op station Zwijndrecht. We mochten pas rijden als die kerel was gepakt. Eenmaal aangekomen op t station stond er overal politie, overal busjes
pi_49337484
quote:
Op zondag 13 mei 2007 17:41 schreef TC03 het volgende:

[..]

Dat zeg ik ook niet. Ik zeg allleen maar dat ik altijd hoop dat Ajax verliest, en dat het me van de overige ploegen niet zo boeit.
Net zei je nog wat anders...

Maar goed ik druk me snor, ik probeer een normale discussie te starten maar je komt niet verder dan "boeie", "lekker belangrijk", etc. Jammer...
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
  zondag 13 mei 2007 @ 18:02:51 #5
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_49337671
quote:
Op zondag 13 mei 2007 17:52 schreef Erasmusch het volgende:
Geen Europees
Met dit elftal heb je weinig te zoeken in Europa , geld voor versterkingen zijn er niet , dus wees maar blij
Ik ben inmiddels overleden
pi_49337733
quote:
Op zondag 13 mei 2007 18:02 schreef Enchanter het volgende:

[..]

Met dit elftal heb je weinig te zoeken in Europa , geld voor versterkingen zijn er niet , dus wees maar blij
Sterke argumenten --> YESSSS GEEN EUROPEES
pi_49338210
quote:
Op zondag 13 mei 2007 16:44 schreef Cart_man het volgende:

[..]

Simpel figuur ben je ook. Alles maar afschuiven op een aantal supporters die tekeer gingen in Nancy.
Niet alles, het is een combinatie van. En als jij mij kunt uitleggen hoe die relschoppers een positieve bijdrage hebben gehad aan dit kutseizoen, dan houd ik me aanbevolen
quote:
AZ zal nooit tot de traditionele top drie behoren. Vieze nepclub dat het is.
De traditionele niet nee, daar is het een traditie voor. Maar als ze zo leuk spelen als de afgelopen jaren en met name dit jaar, dan kijk ik er graag naar. En een heel stuk minder graag als ze dat tegen Feyenoord doen, maar dat terzijde. Pro-Feyenoord betekent bij mij dus niet anti-alles of zelfs Ajax.
quote:
Blij dat het seizoen weer twee maanden voorbij is. Kan ik me even rustig gaan opladen voor weer een seizoen lang ellende.
Idem dito. En ik begin vandaag met mn moederdagspilsje
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  zondag 13 mei 2007 @ 18:30:54 #8
125291 1603
Op z'n Wiegels
pi_49338596
dramaaaaaaaaaaatisch seizoen..... laat alles dan ook maar fout gaan. dit nooit weer!
pi_49338673
quote:
Op zondag 13 mei 2007 17:55 schreef renz0r het volgende:
Met dit team kon je wel verwachten dat ze de plee offs niet zouden halen...

Was nog een 'emotionele sfeer' bij de treinen. Op het station bij de kuip liep een confict uit de hand tussen een zwarte conducteur en 3 gabbers. Die zaten namelijk op het perron met hun benen over de rand. Werd er omgeroepen om dat niet te doen. Kwam die conducteur dus. Over en weer schelden en hij werd nog aangevallen, moesten mensen bijkomen om ze uit elkaar te houden. Toen kwam de trein, gelijk iedereen erin, politie te laat

Voor station Zwijndrecht hebben wij nog 15 minuten stilgestaan, omdat een kerel aan de noodrem had getrokken in de stoptrein die voor ons was. Die stond stil op station Zwijndrecht. We mochten pas rijden als die kerel was gepakt. Eenmaal aangekomen op t station stond er overal politie, overal busjes
Zat je ook in die trein?
Huur deze plek voor ¤100 per maand!
  zondag 13 mei 2007 @ 19:33:59 #10
124172 Maikalo
Feyenoord 1908
pi_49340339
Dit seizoen zijn er gewoon een paar factoren geweest die Feyenoord hebben doen mislukken dit seizoen.

• Idioten in Nancy
  • Redelijke trainer (moet dus toptrainer komen)
  • Vertrek van Kuyt (misschien niet direct, maar de leider ging weg)
  • Selectie die ongemotiveerd is (kwalitatief vindt ik deze selectie nog niet slecht, op enkele uitzonderingen daargelaten)

Ik vind het vooral sneu voor Lodewijks, die in zijn laatste seizoen niet meer van waarde heeft kunnen zijn. Hij had een meerwaarde kunnen zijn. Was in mijn ogen een veel betere geweest dan Timmer.
  • "Ja."
    "Wat ja?"
    "Ja toch!!"
      zondag 13 mei 2007 @ 19:38:14 #11
    106943 blueangel_
    *FS 1982-2008*
    pi_49340465
    Volgend seizoen keihard terugslaan ...
    + François Sterchele, 14/03/1982 - 08/05/2008 +
    pi_49340499
    het borussia dortmund van nl
    pi_49340741
    Zo net terug van een weekendje Groningen met de vriendengroep. Vandaag dus niet bij de wedstrijd geweest. Ik had er trouwens weinig vertrouwen in dat het goed af zou lopen. Dus het mislopen van Europees voetbal komt niet zo hard aan.
    Maybe not the best, but always the BIGGEST.....
    pi_49341003
    quote:
    Op zondag 13 mei 2007 19:38 schreef blueangel_ het volgende:
    Volgend seizoen keihard terugslaan ...
    Met wat?
    As long as I gaze on Waterloo sunset I am in paradise.
    pi_49341048
    quote:
    Op zondag 13 mei 2007 19:56 schreef BB-boy het volgende:

[..]

Met wat?
    Met Schreuder en Lindenbergh in de as
    pi_49341063
    quote:
    Op zondag 13 mei 2007 19:47 schreef Vakkie_W het volgende:
    Zo net terug van een weekendje Groningen met de vriendengroep. Vandaag dus niet bij de wedstrijd geweest. Ik had er trouwens weinig vertrouwen in dat het goed af zou lopen. Dus het mislopen van Europees voetbal komt niet zo hard aan.
    ik had me er ook al op ingesteld, geen seconde hoop gehad
    pi_49341264
    Ik had integenstelling tot andere wedstrijden wél hoop...
    pi_49341283
    quote:
    Op zondag 13 mei 2007 19:59 schreef ruud_fr het volgende:

[..]

ik had me er ook al op ingesteld, geen seconde hoop gehad
    Maargoed, ik heb wel een seizoenskaart voor 2 seizoen besteld. Zonder enig perspectief op betere tijden
      zondag 13 mei 2007 @ 20:12:50 #19
    139380 Keltie
    Meemeemeemee
    pi_49341489
    Volgend jaar een rustig seizoen
    pi_49341503
    quote:
    Op zondag 13 mei 2007 20:12 schreef Keltie het volgende:
    Volgend jaar een rustig seizoen
    Tikkie terug Alfred
    pi_49341517
    Pi-air voorbeeld prof voor iedereen.
    pi_49341532
    quote:
    Op zondag 13 mei 2007 17:52 schreef Erasmusch het volgende:
    Geen Europees
    Kunnen jullie er ook niet uitgekickt worden door rellen of zijn die kneuzen destijds nog opgepakt en voorgeleid?
    pi_49341679
    quote:
    Op zondag 13 mei 2007 20:13 schreef Vakkie_W het volgende:

[..]

Tikkie terug Alfred
    ...komt ie Ron!
    If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
      zondag 13 mei 2007 @ 20:19:44 #24
    53267 TC03
    Catch you on the flipside
    pi_49341720
    Goed, laat het speculeren over namen die toch niet komen maar beginnen.
    Ten percent faster with a sturdier frame
      zondag 13 mei 2007 @ 20:25:19 #25
    139380 Keltie
    Meemeemeemee
    pi_49341926
    quote:
    Op zondag 13 mei 2007 20:19 schreef TC03 het volgende:
    Goed, laat het speculeren over namen die toch niet komen maar beginnen.
    Ronaldinho
    pi_49342139
    Arjan de Zeeuw lijkt me wel type wat bij Feyenoord past, geen idee of ie nog doorlopend contract heeft. Daarnaast is Salmon misschien een optie?
    🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
      zondag 13 mei 2007 @ 20:39:34 #27
    157948 Steve_I.
    Is niet meer...
    pi_49342371
    kuttopic
    pi_49342506
    quote:
    Op zondag 13 mei 2007 20:32 schreef raptorix het volgende:
    Arjan de Zeeuw lijkt me wel type wat bij Feyenoord past, geen idee of ie nog doorlopend contract heeft. Daarnaast is Salmon misschien een optie?
    Salmon
    pi_49342574
    Een stelling:

Feyenoorders die nu nog tegen de komst van Adriaanse zijn, hebben geen clubliefde.
    "A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
    "Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
    pi_49342705
    quote:
    Op zondag 13 mei 2007 20:43 schreef Vakkie_W het volgende:

[..]

Salmon
    Tjah ik denk dat jullie toch moeten scouten in dat soort categorie spelers, wees reeel geld is er niet, en club speelt ook niet europees. Maarjah je kan ook weer gaan lopen gokken op een matig gescoute zuidamerikaan.
    🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
      zondag 13 mei 2007 @ 20:52:00 #31
    22078 Dr.Daggla
    Zoals Jezus.
    pi_49342814
    quote:
    Op zondag 13 mei 2007 20:45 schreef koningdavid het volgende:
    Een stelling:

Feyenoorders die nu nog tegen de komst van Adriaanse zijn, hebben geen clubliefde.
    Ik denk eerder teveel dan goed voor de club is....
    -
    pi_49346282
    Geen Europees voetbal volgend seizoen. Ondanks dat ik dit mijlenver van te voren zag aankomen kwam het toch nog best hard aan, vooral omdat ik deze week eindelijk weer wat perspectief zag in dit Feyenoord.

Feyenoord speelde eindelijk weer met strijd en wat meer vertrouwen, en begon toch wel weer wat hoop te krijgen.

Feyenoord moet maar flink verder saneren, paar spelers weg, en een paar goede aankopen doen. Alleen als ik vanmiddag al op de radio hoor dat Feyenoord niet eens geld heeft om een afscheid te regelen voor Pierre van Hooijdonk dan slaat de schrik mij toch wel om het hart.

Veel hoop op goede aankopen heb ik dan ook niet, maar inzet, strijd, motivatie, en tactiek kan al een hoop doen. Zelfs dan kan Feyenoord met deze selectie bij de beste 5 eindigen denk hoop ik.

Ik heb de ontvangstbevestiging van de SCC aanvraag binnen trouwens, eind mei wordt het bedrag van m'n rekening afgeschreven en begin juni wordt mijn gouden SCC verzonden!

Nu rest weer een hele zomer tevergeefs hopen op een (top)aankoop en op een fatsoenlijk seizoen. Beter dan dit jaar moet in ieder geval lukken.

Wat een kut TT trouwens

[ Bericht 9% gewijzigd door Tomatenboer op 13-05-2007 22:38:33 ]
    'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
      zondag 13 mei 2007 @ 22:57:36 #33
    148059 Pritt
    Atheïst
    pi_49347304
    Is Feyenoord nu volgens die UEFA officeel 9e geeindigd in de competitie?
    A.F.C. Ajax - Piet de Visser
    pi_49347651
    Niemand de volgende alinea opgevallen? uit 'De memoires van Erwin Koeman' in het AD van zaterdag:
    quote:
    ,,Peter Bosz verzamelt nu mensen om zich heen die hij goed kent om het beleidsplan verder vorm te geven. Daarmee neemt hij in de emotionele omgeving die Feyenoord is een risico, maar ik moet zeggen dat Bosz zich ook durft te omringen met mensen die kwaliteit hebben. John Lammers zou spitsentrainer worden. Vond ik een prima keuze.’’
    Nog een vriendje van Peter Bosz erbij dus, het gaat maar door!
    'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
    pi_49348365
    quote:
    Op zondag 13 mei 2007 19:33 schreef Maikalo het volgende:
    Ik vind het vooral sneu voor Lodewijks, die in zijn laatste seizoen niet meer van waarde heeft kunnen zijn. Hij had een meerwaarde kunnen zijn. Was in mijn ogen een veel betere geweest dan Timmer.
    Ik vind iedereen hier altijd zo negatief over Timmer. Volgens mij heeft hij Feyenoord echt voor een boel extra leed behoed. Vandaag stond hij ook weer prima te keepen. Als er in dit elftal nog ergens lichtpuntjes rondliepen, dan was hij er voor mij zeker eentje van.
    Woo-loo-loo!
    pi_49348471
    quote:
    Op zondag 13 mei 2007 22:57 schreef Pritt het volgende:
    Is Feyenoord nu volgens die UEFA officeel 9e geeindigd in de competitie?
    Zal me niks verbazen, omdat er vorig jaar een 'nieuwe' stand werd geintroduceerd na de plee offs
      maandag 14 mei 2007 @ 00:06:30 #37
    157948 Steve_I.
    Is niet meer...
    pi_49349566
    quote:
    Op zondag 13 mei 2007 23:27 schreef BobbyHill het volgende:

[..]

Ik vind iedereen hier altijd zo negatief over Timmer. Volgens mij heeft hij Feyenoord echt voor een boel extra leed behoed. Vandaag stond hij ook weer prima te keepen. Als er in dit elftal nog ergens lichtpuntjes rondliepen, dan was hij er voor mij zeker eentje van.
    ZO negetief ben ik niet over Timmer. Meestal is het een redelijk tot zeer goede keeper. Daarbij is het er eentje met de goede mentaliteit. Wel is het natuurlijk jammer dat hij geen clubmens is; speelt waar ie maar aan de bak kan. En het is gewoon geen zekerheidje, 10 moeilijke ballen pakt hij, vervolgens laat hij een redelijk simpel uitziende bal schieten "omdat hij een beetje zwabbert...."
    Dat negatieve komt in dit topic vooral voort uit 2 dingen:
    a) az/ajax
    b) voorkeur Lodewijks/ Sherrif
    pi_49352871
    quote:
    Dorus de Vries in beeld bij Feyenoord’

Volgens de Schotse krant The Courier staat Dorus de Vries in de belangstelling van Feyenoord. De doelman heeft een aflopend contract bij Dunfermline en laat zich vooralsnog niet uit over zijn toekomst.

De 26-jarige Nederlander tekende vorig jaar zomer een verbintenis voor één seizoen bij The Pars, die een veelbewogen seizoen achter de rug hebben. Dit weekend kwam er namelijk na zeven jaar een einde aan het verblijf in de Schotse Premier League, maar kan het op 26 mei in de bekerfinale tegen Celtic nog wel een prijs winnen.

Tegenover gaf De Vries aan niet over zijn aflopende contract te willen spreken. “Op dit moment is mijn huidige situatie absoluut niet belangrijk. Ik heb ook geen idee wat er komen gaat. We willen het seizoen enigzins waardig afsluiten met het veroveren van de beker.”

De Vries stond in Nederland bij Stormvogels/Telstar en ADO Den Haag onder contract. In de Hofstad had hij geen behoefte om zijn aflopende contract te verlengen en was na een succesvolle stage in de Schotse hooglanden de keuze snel gemaakt.
    Hoop voor jullie toch niet dat hij naar Rotterdam komt. Dankzij een blunder van hem zijn The Pars gedegradeerd
    pi_49353382
    quote:
    Op zondag 13 mei 2007 22:27 schreef Tomatenboer het volgende:

Feyenoord moet maar flink verder saneren, paar spelers weg, en een paar goede aankopen doen. Alleen als ik vanmiddag al op de radio hoor dat Feyenoord niet eens geld heeft om een afscheid te regelen voor Pierre van Hooijdonk dan slaat de schrik mij toch wel om het hart.
    Was het niet gewoon zo dat ze er geen geld aan willen besteden? Wat ik overigens vrij triest vind. Hij verdient gewoon een mooi afscheid! Zal nu wel iets tijdens de open dag worden ofzo
    pi_49354111
    quote:
    Op maandag 14 mei 2007 08:31 schreef sjimz het volgende:

[..]

Hoop voor jullie toch niet dat hij naar Rotterdam komt. Dankzij een blunder van hem zijn The Pars gedegradeerd
    je zei blunder? dan past ie prima bij ons
    pi_49354138
    quote:
    Op maandag 14 mei 2007 09:42 schreef ruud_fr het volgende:

[..]

je zei blunder? dan past ie prima bij ons
    Hopelijk staat Feyenoord er weer gewoon volgend jaar
    Hebben we in Amsterdam tenminste spanning in de Klassieker
    pi_49355264
    maar we gaan nou toch intertotoën?
    hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
    pi_49355276
    quote:
    Op maandag 14 mei 2007 10:25 schreef mister_popcorn het volgende:
    Nope.
    JOHNNY HEITINGA
    pi_49355285
    quote:
    Op maandag 14 mei 2007 09:43 schreef sjimz het volgende:

[..]

Hopelijk staat Feyenoord er weer gewoon volgend jaar
    Hebben we in Amsterdam tenminste spanning in de Klassieker
    Ze kunnen zich er beter op instellen dat dat de komende jaren niet zo gaat zijn. Is de klap niet zo hard.
    JOHNNY HEITINGA
    pi_49355363
    Zo ben blij dat die Beenhakker weer opgepleurd is, wat een gek joh met z'n uitspraken!

[ Bericht 7% gewijzigd door RayMania op 14-05-2007 20:53:45 ]
      maandag 14 mei 2007 @ 10:37:35 #46
    139380 Keltie
    Meemeemeemee
    pi_49355574
    quote:
    Op maandag 14 mei 2007 10:26 schreef Camplo het volgende:

[..]

Ze kunnen zich er beter op instellen dat dat de komende jaren niet zo gaat zijn. Is de klap niet zo hard.
    Heb je nu nogsteeds de tattoo van iemand anders in je fotoboekkie staan?
    Met je afca zakdoek.

maandag 14 mei 2007 @ 10:38:25 #47
    121310 venomsnake
    El Saltador
    pi_49355595
    quote:
    Op maandag 14 mei 2007 10:25 schreef mister_popcorn het volgende:
    Nee, dan had je van Groningen moeten winnen en van Utrecht moeten verliezen.
    Maw, als je 2e was geworden in de playoffs mocht je nog intertoto spelen, al had je dan eerst nog moeten spelen tegen de winnaar van NEC-Vitesse.
    Het seizoen zit er voor Feyenoord nu op.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_49355614
    Feyenoord
    Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef xmamacitax het volgende:
    mijn nederlands is 1000 x beter dan de joune
    pi_49355675
    quote:
    Op maandag 14 mei 2007 10:29 schreef Luni het volgende:
    Zo ben blij dat die kankerlul van een Beenhakker weer opgepleurd is, wat een gek joh met z'n uitspraken!
    "alleen de echte komen naar het stadion"

quote:
    Op maandag 14 mei 2007 10:38 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Maw, als je 2e was geworden in de playoffs mocht je nog intertoto spelen.
    kunnen de spelers lekker genieten van een welverdiende vakantie
    ikzelf echter kan niet wachten tot het volgende seizoen begint
    pi_49356327
    Het schijnt dat Feyenoord ook met Zonneveld bezig is.
    Ben benieuwd of ze met PSV kunnen concurreren.
      maandag 14 mei 2007 @ 11:08:40 #51
    146730 R81
    Ech wel...
    pi_49356382

Vanavond maar naar Jong Utrecht-Jong Feyenoord...

Schreuder naar Twente (?)
    The most beautiful view is the one I share with you.
    Mijn trots!
    pi_49356521
    quote:
    Op maandag 14 mei 2007 11:06 schreef sjimz het volgende:
    Het schijnt dat Feyenoord ook met Zonneveld bezig is.
    Ben benieuwd of ze met PSV kunnen concurreren.
    heeft al principe akkoord met die boeren
    pi_49356580
    quote:
    Op maandag 14 mei 2007 11:14 schreef ruud_fr het volgende:

[..]

heeft al principe akkoord met die boeren
    Dat had Obi Mikel ook met Manchester United en Delroge met Heerenveen.
    pi_49357143
    quote:
    Op maandag 14 mei 2007 11:17 schreef sjimz het volgende:

[..]

Dat had Obi Mikel ook met Manchester United en Delroge met Heerenveen.
    Denk je dat je uberhaupt een kans hebt omhem te halen.......?
      maandag 14 mei 2007 @ 11:41:22 #55
    166650 don-diablo
    Hillcroft Spirit
    pi_49357377
    Ik mag niet hopen dat Feijenoord serieus interesse heeft in Dorus de Vries.. We hebben de Sherrif en die moet gewoon keepen!!
    Love will tear us apart (Joy Division)
    pi_49358321
    quote:
    Op maandag 14 mei 2007 10:38 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Maw, als je 2e was geworden in de playoffs mocht je nog intertoto spelen, al had je dan eerst nog moeten spelen tegen de winnaar van NEC-Vitesse.
    op die tour. jammer, had wel zin in een trippie naar finland oid, al is uitgeschakeld worden door de #6 van finland misschien ook niet al te best voor het zelfvertrouwen...
    hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
      maandag 14 mei 2007 @ 13:17:19 #57
    161559 PizzaSalami
    Hey poeplap.
    pi_49361013

Secrets never die. Only people.
    pi_49361866
    Dorus de Vries

Hoezo onnodig geld uitgeven voor een middelmatige keeper die nog nooit een fatsoenlijke redding heeft gemaakt .
      maandag 14 mei 2007 @ 14:18:35 #59
    139380 Keltie
    Meemeemeemee
    pi_49363500
    quote:
    Op maandag 14 mei 2007 13:17 schreef PizzaSalami het volgende:
    [afbeelding]

Les 1 van "Humor voor Dummies?"
    Faalt die cursus al erg hard, beetje jammer.
    pi_49365637
    quote:
    Op maandag 14 mei 2007 13:17 schreef PizzaSalami het volgende:
    [afbeelding]

in·te·rim1 (de ~ (m.), ~s)
    1 tijdelijke werkkracht
    Woo-loo-loo!
    pi_49366459
    quote:
    Op maandag 14 mei 2007 10:42 schreef ruud_fr het volgende:

[..]

"alleen de echte komen naar het stadion"

Hij heeft wel gelijk hoor. Juist deze wedstrijd was superbelangrijk voor Feyenoord. En iedereen weet dat Feyenoord een toonaangevende achterban heeft. Maar wat iedereen hier steeds tegen heeft gesproken blijkt waar te zijn. De helft van de Feyenoordsupporters zijn gewoon succes-supporters. Als het slecht gaat met de club (slechter dan gemiddeld, dus niet bij de top 5 horen) laten ze het afweten.
    Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
    Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
    pi_49366890
    quote:
    Op maandag 14 mei 2007 15:22 schreef Shreyas het volgende:

[..]

Hij heeft wel gelijk hoor. Juist deze wedstrijd was superbelangrijk voor Feyenoord. En iedereen weet dat Feyenoord een toonaangevende achterban heeft. Maar wat iedereen hier steeds tegen heeft gesproken blijkt waar te zijn. De helft van de Feyenoordsupporters zijn gewoon succes-supporters. Als het slecht gaat met de club (slechter dan gemiddeld, dus niet bij de top 5 horen) laten ze het afweten.
    Wat lul jij dom joh, het hele seizoen gaat het al kut en zit het stadion vol, vorig seizoen ging het goed en zat het stadion vol. Naar de Plee Offs kwamen de afgelopen 2 jaar weinig supporters, het grootste gedeelte, waaronder ik, moet er niks van hebben, dus het heeft er niks mee te maken of het goed of slecht gaat!
      maandag 14 mei 2007 @ 15:32:12 #63
    139380 Keltie
    Meemeemeemee
    pi_49366891
    quote:

[..]

Wihihi.. Zeggen dat je de play-offs kut vind, maar dan wel gaan.. Nee dan laat je het punt zien.
    Ik vind het juist beter dat er, overal, minder mensen dan normaal zaten puur om aan te tonen dat de play-offs een kutsysteem is.
    pi_49366932
    'Play-offs direct afschaffen'

Foto: FR-Fans.nl

Datum: 14-05-2007 Bron: AD.nl

De play-offs in het betaalde voetbal verkeren in een negatieve spiraal en moeten direct worden afgeschaft. Dat is de stellige overtuiging van de SOVS, de Samenwerkende Organisaties Voetbal Supporters waarbij veel officiële supportersverenigingen van de profclubs in Nederland zijn aangesloten.
    ,,Stoppen met al die overbodige wedstrijden, liever vandaag dan morgen'', benadrukte Jurien Korzelius maandag. Zij is interim-voorzitter van de SOVS.

,,Over dit onderwerp bestaat bij alle aangesloten supportersverenigingen geen enkele verdeeldheid. De weerstand tegen de play-offs neemt onder het Nederlandse voetbalpubliek alleen maar toe. Wij blijven alle recente boycot-acties onder de supporters ook van harte steunen.''

Voor de SOVS kwamen de teleurstellende bezoekersaantallen bij de play-offwedstrijden in het afgelopen weekeinde allerminst als een verrassing. ,,Veel mensen vinden het onbegrijpelijk dat er na een lang seizoen vol hoogte- en dieptepunten nog zo'n gekunsteld toetje achteraan komt'', stelde Korzelius. ,,Het voegt vrijwel niets toe aan de competitie. De play-offs vormen één grote anticlimax, zeker na de spannende titelrace tussen Psv, ajax en Az. Er staat gewoon te weinig op het spel. Met de kwalificatie voor de voorronde van de Champions League bijvoorbeeld heb je feitelijk nog niets in handen.''

De play-offs in de eredivisie leiden dit seizoen allerminst tot uitverkochte stadions. Vooral zondag viel de publieke belangstelling bij de beslissende duels ajax - Sc Heerenveen (29.000) en Feyenoord - Fc Groningen (18.000) flink tegen. Bij die laatste wedstrijd konden de fans voor de helft van de normale toegangsprijs naar binnen. Toch bleef de tweede ring van De Kuip pijnlijk leeg.

,Vorig jaar bij de invoering van de play-offs waren de toeschouwersaantallen ook al niet denderend'', legde Korzelius uit. ,,Maar toen was alles nog nieuw. Er bestond bij het voetbalpubliek nog enige gezonde nieuwsgierigheid. Vitesse moest de kaartjes echter toen ook al voor 3 euro aanbieden om het stadion een beetje vol te krijgen. Dat is natuurlijk ver onder de kostprijs en dat komt het imago van de play-offs niet ten goede. Zo als het nu gaat, kan het niet langer doorgaan.''

Volgens Korzelius is het de hoogste tijd voor een grondige evaluatie door alle betrokken partijen. ,,Ik neem aan dat de Knvb en de Eredivisie CV evenmin blij zijn met de huidige ontwikkelingen. Onze vrees dat de play-offs vooral zijn ingevoerd om tv-zender Tien te behagen, wordt steeds meer bewaarheid. Want van de andere uitgangspunten - meer spanning en meer inkomsten - komt nog maar weinig terecht.'' Aan de eerste evaluatie na de eerste editie van de play-offs deed de SOVS niet mee. ,,De conclusies en aanbevelingen uit dat beraad hebben ons nooit bereikt. We zouden nu graag wel meepraten hoe het nu verder moet. Want voor ons is het duidelijk dat deze play-offs geen toekomst hebben. Er is veel aanleiding om met alle betrokken partijen opnieuw in discussie te gaan.''
    pi_49366957
    quote:

[..]

zie Luni en Keltie
    pi_49368410
    = Doe normaal =

[ Bericht 97% gewijzigd door RayMania op 14-05-2007 20:55:08 ]
      maandag 14 mei 2007 @ 16:19:51 #67
    139380 Keltie
    Meemeemeemee
    pi_49368781
    quote:
    En zo leg ut!

""Ik was gistermiddag in De Kuip. Ik zag Van Hooijdonk afscheid nemen, hij had niet eens een bloemetje van de club. Ik zag Lodewijks met de pest in zijn lijf en een gezicht als een oorwurm van de tribune afdalen, ook hij had op het veld afscheid willen nemen. Ik zag Pim Doesburg in de catacomben met tranen in zijn ogen. Wat is Feyenoord toch een nare, arrogante club geworden met hun dat afscheid doen we later wel. Zo ga je toch niet met mensen om? Je kunt je afvragen of de club de club nog wel is. En hoe zit het met al die bestuurders, mogen we die ook eens een keer op het resultaat afrekenen, wie neemt er van hun eens een keer verantwoordelijkheid voor de huidige toestand?"

... aldus Hans van Vliet op Radio Rijnmond dd maandag 14 mei 2007.
    quote:

Ode aan Rotterdam

Rotterdam

Havens en kranen
    strijd tegen water
    smaak van bloed, zweet en tranen
    na eindeloos lossen en laden
    een nieuwe strijd voor de boeg
    geen woorden maar daden

... Feyenoord gloort
    pi_49369453
    Hoe laat moet jong Feyenoord spelen, en waar in Utrecht moeten ze spelen?
      maandag 14 mei 2007 @ 17:19:15 #69
    139380 Keltie
    Meemeemeemee
    pi_49370841
    18.30 op een complex op steenworp van Nieuw Galgenwaard.
    pi_49371225
    quote:
    Op maandag 14 mei 2007 17:19 schreef Keltie het volgende:
    18.30 op een complex op steenworp van Nieuw Galgenwaard.
    Weet je toevallig het adres? Dan kan ik die in de TomTom invoeren.
    pi_49371335
    quote:
    Op maandag 14 mei 2007 17:31 schreef Vakkie_W het volgende:

[..]

Weet je toevallig het adres? Dan kan ik die in de TomTom invoeren.
    Ik weet niet hoe je komt aanrijden, maar als je via de A27 naar Utrecht rijdt moet je afslag Rijnsweert, Veemarkt hebben. Onderaan de afrit staat Galgenwaard aangegeven als het goed is (ik meen rechtsaf) en dan is het niet ver meer.

Het complex ligt naast Galgenwaard.
    pi_49371396
    quote:
    Op maandag 14 mei 2007 17:34 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Ik weet niet hoe je komt aanrijden, maar als je via de A27 naar Utrecht rijdt moet je afslag Rijnsweert, Veemarkt hebben. Onderaan de afrit staat Galgenwaard aangegeven als het goed is (ik meen rechtsaf) en dan is het niet ver meer.

Het complex ligt naast Galgenwaard.
    Ik kom vanaf de A12 vanuit Arnhem. Maar ik weet waar de Galgenwaard ligt, dus wel zullen er wel komen.
    pi_49371535
    quote:
    Vanavond zal op het trainingscomplex van FC Utrecht - Zoudenbalch, op steenworp afstand van De Galgenwaard - de laatste wedstrijd van het seizoen in de beloftencompetitie worden gespeeld. Jong Feyenoord moet winnen van Jong FC Utrecht en hopen op een voor Feyenoord positief resultaat in Nijmegen om degradatie te ontlopen.

Wanneer je in de gelegenheid bent om naar Utrecht te gaan, ga daar dan heen en steun Jong Feyenoord. De wedstrijd begint om 18h30 en de toegang is gratis.
    Feijenoord Rotterdam
      maandag 14 mei 2007 @ 17:44:25 #74
    157948 Steve_I.
    Is niet meer...
    pi_49371703
    inderdaad een groot complex, 2,5 minuut lopen van de Galgenwaard, kan je niet missen...
      maandag 14 mei 2007 @ 18:00:53 #75
    166650 don-diablo
    Hillcroft Spirit
    pi_49372253
    Hopen dat Jong Feijenoord wint en zo degradatie ontloopt..
    pi_49372682
    quote:
    Op maandag 14 mei 2007 18:00 schreef don-diablo het volgende:
    Hopen dat Jong Feijenoord wint en zo degradatie ontloopt..
    Winnen is één ding, maar als Jong Feyenoord erin wilt blijven moet Jong ajax vanavond wel winnen van Jong NEC.
      maandag 14 mei 2007 @ 18:50:24 #77
    166650 don-diablo
    Hillcroft Spirit
    pi_49373626
    Tja, wordt heel lastig dus. Maar er is altijd hoop.
    pi_49374767
    Op dit moment speelt Jong Feyenoord de alles beslissende wedstrijd uit bij Jong Fc Utrecht. De tussenstand is 0-1. Doelpuntenmaker is Tim Vincken.

Jong Feyenoord speelt in de volgende opstelling : Doedée, Tiendalli, Derijck, Leonard, Ribeiro, Abubakari, Vincken, Lensky, Cardoso, Wijnaldum, Kolkka.
    pi_49374879
    quote:
    Op maandag 14 mei 2007 19:25 schreef vitessezuid113 het volgende:
    Op dit moment speelt Jong Feyenoord de alles beslissende wedstrijd uit bij Jong Fc Utrecht. De tussenstand is 0-1. Doelpuntenmaker is Tim Vincken.

Jong Feyenoord speelt in de volgende opstelling : Doedée, Tiendalli, Derijck, Leonard, Ribeiro, Abubakari, Vincken, Lensky, Cardoso, Wijnaldum, Kolkka.
    Goed nieuws, en hoe staat het bij Jong NEC - Jong ajax?

Waar heb je deze tussenstand gevonden btw? Ik kijk meestal op Lunaticnews die regelmatig tussenstanden posten op de site, maar dit keer dus niet
    pi_49374931
    quote:
    Op maandag 14 mei 2007 19:28 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Goed nieuws, en hoe staat het bij Jong NEC - Jong ajax?

Waar heb je deze tussenstand gevonden btw? Ik kijk meestal op Lunaticnews die regelmatig tussenstanden posten op de site, maar dit keer dus niet
    Fr-fans.nl

Hoe het bij de andere wedstrijd is weet ik op dit moment helaas niet
    pi_49375075
    [img]http://fey-gro06072a17[/img]
    of moet ik zeggen leegioen...
    pi_49375107
    sorry,is verkeerd gegaan...
    moet een foto van een half lege kuip zijn
    pi_49375491
    quote:
    Op maandag 14 mei 2007 19:29 schreef vitessezuid113 het volgende:

[..]

Fr-fans.nl

Hoe het bij de andere wedstrijd is weet ik op dit moment helaas niet
    Stand bij Jong NEC - Jong ajax is 0-0 volgens Lunaticnews.

Bij deze stand zou Jong Feyenoord op gelijke hoogte komen met Jong NEC in puntentotaal (28) en zal het doelsaldo dus de doorslag geven.
      maandag 14 mei 2007 @ 19:58:26 #84
    157948 Steve_I.
    Is niet meer...
    pi_49376022
    quote:
    Op maandag 14 mei 2007 19:25 schreef vitessezuid113 het volgende:

veel "1e elftal spelers"...

hoe zit ie met het doelsaldo ...?
    pi_49376294
    Edit: Jong-Feyenoord moet met 3 doelpunten verschil winnen van Jong Fc Utrecht als de stand bij Jong Nec en jong ajax gelijk blijft.

[ Bericht 74% gewijzigd door Tomatenboer op 14-05-2007 20:12:49 ]
      maandag 14 mei 2007 @ 20:12:03 #86
    26251 Eilanden
    Bright Mirror Still Water
    pi_49376637
    Hoe kan de jeugd van Feyenoord zooooo afglijden? Als jeugd van Feyenoord hoor je normaal gesproken toch met de eerste 5 ofzo mee te doen?
      maandag 14 mei 2007 @ 20:14:16 #87
    53267 TC03
    pi_49376710
    quote:
    Op maandag 14 mei 2007 20:12 schreef Eilanden het volgende:
    Hoe kan de jeugd van Feyenoord zooooo afglijden? Als jeugd van Feyenoord hoor je normaal gesproken toch met de eerste 5 ofzo mee te doen?
    Jeugd loopt altijd een jaar voor op het eerste.
    pi_49376746
    quote:
    Op maandag 14 mei 2007 20:03 schreef Tomatenboer het volgende:
    Edit: Jong-Feyenoord moet met 3 doelpunten verschil winnen van Jong Fc Utrecht als de stand bij Jong Nec en jong ajax gelijk blijft.
    was het ook aan het zoeken voor Jong Feyenoord zou het beter zijn als jong ajax nog een doelpuntje erin prikt maar daar kan je niet op wachten , Jong Feyenoord moet gewoon nog ff wat treffers maken willen ze erin blijven.
      maandag 14 mei 2007 @ 20:16:35 #89
    115917 BigFire
    AjaxFans.net
    pi_49376783
    quote:

[..]

QFT
    "We hebben die flair, we hebben die jus!"
    "Je kun hun die flavour geven maar toch gaan we ze bikkelen!"

- Edgar Davids
    pi_49376789
    Gelukkig hebben we het hier niet direct (of alleen) over de jeugd van Feyenoord, maar gaat het om het 2e elftal van Feyenoord.

Dat is dus een combinatie van eerste elftalspelers die nooit aan spelen toe komen en jeugd (A spelers) dus.

De jeugd doet het namelijk wel erg goed (al jaren trouwens).
    pi_49376904
    quote:
    Op maandag 14 mei 2007 20:16 schreef Tomatenboer het volgende:
    Gelukkig hebben we het hier niet direct (of alleen) over de jeugd van Feyenoord, maar gaat het om het 2e elftal van Feyenoord.

Dat is dus een combinatie van eerste elftalspelers die nooit aan spelen toe komen en jeugd (A spelers) dus.

De jeugd doet het namelijk wel erg goed (al jaren trouwens).
    De bedoeling was om Jong Feyenoord serieuzer te gaan gebruiken. In plaats van spelers te verhuren aan bijvoorbeeld Heracles zouden ze gaan "rijpen" in het 2de. Dat gaat echter nooit lukken als Jong Feyenoord degradeert.
    Feijenoord Rotterdam
    pi_49377165
    Het is trouwens 0-2 voor Jong Feyenoord geworden

Doelpuntenmaker is Joonas Kolkka.
      maandag 14 mei 2007 @ 20:26:45 #93
    53267 TC03
    pi_49377219
    quote:
    Op maandag 14 mei 2007 20:25 schreef Tomatenboer het volgende:
    Het is trouwens 0-2 voor Jong Feyenoord geworden

Doelpuntenmaker is Joonas Kolkka.
    Held van Zuid.
    pi_49377373
    Laat maar

Het is al afgelopen voor Jong Feyenoord, ondanks de 0-3 overwinning in Utrecht (waar Vincken 2x scoorde, en van Leeuwen 1x ipv. Kolkka zoals ik las op Fr-fans.nl).

Maar Jong NEC heeft gewonnen van die joden waardoor ze al niet meer te achterhalen zijn.

Als het gelijk was gebleven was de uitslag van Jong Fc Utrecht - Jong Feyenoord voldoende geweest om in de 'beloften-eredivisie' te blijven.

@#* zooi
      maandag 14 mei 2007 @ 20:33:30 #95
    123869 Merkie
    Surprisingly contagious
    pi_49377488
    2000 light years from home
    pi_49377491
    Hehe mooie jodenstreek.
    As long as I gaze on Waterloo sunset I am in paradise.
    pi_49377506
    nek
      maandag 14 mei 2007 @ 20:34:30 #98
    157948 Steve_I.
    Is niet meer...
    pi_49377547
    quote:
    Op maandag 14 mei 2007 20:30 schreef Tomatenboer het volgende:
    Jong NEC heeft gewonnen van die joden
    wat een 'toeval'... dat had ik nou nooit verwacht
    pi_49377610
    Inderdaad, kan het ze niet eens kwalijk nemen. Andersom hadden we precies hetzelfde gedaan.
    Jong Feyenoord had het gewoon nooit zo ver moeten laten komen.
    Feijenoord Rotterdam
      maandag 14 mei 2007 @ 20:41:28 #100
    22794 Enchanter
    Right you are Ken!!!
    pi_49377856
    Dit is wel heel erg treurig zeg
    Ik ben inmiddels overleden
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')