Net zei je nog wat anders...quote:Op zondag 13 mei 2007 17:41 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook niet. Ik zeg allleen maar dat ik altijd hoop dat Ajax verliest, en dat het me van de overige ploegen niet zo boeit.
Met dit elftal heb je weinig te zoeken in Europa , geld voor versterkingen zijn er niet , dus wees maar blijquote:
Sterke argumenten --> YESSSS GEEN EUROPEESquote:Op zondag 13 mei 2007 18:02 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Met dit elftal heb je weinig te zoeken in Europa , geld voor versterkingen zijn er niet , dus wees maar blij![]()
Niet alles, het is een combinatie van. En als jij mij kunt uitleggen hoe die relschoppers een positieve bijdrage hebben gehad aan dit kutseizoen, dan houd ik me aanbevolenquote:Op zondag 13 mei 2007 16:44 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Simpel figuur ben je ook. Alles maar afschuiven op een aantal supporters die tekeer gingen in Nancy.
De traditionele niet nee, daar is het een traditie voor. Maar als ze zo leuk spelen als de afgelopen jaren en met name dit jaar, dan kijk ik er graag naar. En een heel stuk minder graag als ze dat tegen Feyenoord doen, maar dat terzijde. Pro-Feyenoord betekent bij mij dus niet anti-alles of zelfs Ajax.quote:AZ zal nooit tot de traditionele top drie behoren. Vieze nepclub dat het is.
Idem dito. En ik begin vandaag met mn moederdagspilsjequote:Blij dat het seizoen weer twee maanden voorbij is. Kan ik me even rustig gaan opladen voor weer een seizoen lang ellende.
Zat je ook in die trein?quote:Op zondag 13 mei 2007 17:55 schreef renz0r het volgende:
Met dit team kon je wel verwachten dat ze de plee offs niet zouden halen...
Was nog een 'emotionele sfeer' bij de treinen. Op het station bij de kuip liep een confict uit de hand tussen een zwarte conducteur en 3 gabbers. Die zaten namelijk op het perron met hun benen over de rand. Werd er omgeroepen om dat niet te doen. Kwam die conducteur dus. Over en weer schelden en hij werd nog aangevallen, moesten mensen bijkomen om ze uit elkaar te houden. Toen kwam de trein, gelijk iedereen erin, politie te laat
Voor station Zwijndrecht hebben wij nog 15 minuten stilgestaan, omdat een kerel aan de noodrem had getrokken in de stoptrein die voor ons was. Die stond stil op station Zwijndrecht. We mochten pas rijden als die kerel was gepakt. Eenmaal aangekomen op t station stond er overal politie, overal busjes
Met wat?quote:Op zondag 13 mei 2007 19:38 schreef blueangel_ het volgende:
Volgend seizoen keihard terugslaan ...
ik had me er ook al op ingesteld, geen seconde hoop gehadquote:Op zondag 13 mei 2007 19:47 schreef Vakkie_W het volgende:
Zo net terug van een weekendje Groningen met de vriendengroep. Vandaag dus niet bij de wedstrijd geweest. Ik had er trouwens weinig vertrouwen in dat het goed af zou lopen. Dus het mislopen van Europees voetbal komt niet zo hard aan.
Maargoed, ik heb wel een seizoenskaart voor 2 seizoen besteld. Zonder enig perspectief op betere tijdenquote:Op zondag 13 mei 2007 19:59 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
ik had me er ook al op ingesteld, geen seconde hoop gehad
Kunnen jullie er ook niet uitgekickt worden door rellen of zijn die kneuzen destijds nog opgepakt en voorgeleid?quote:
...komt ie Ron!quote:
Ronaldinhoquote:Op zondag 13 mei 2007 20:19 schreef TC03 het volgende:
Goed, laat het speculeren over namen die toch niet komen maar beginnen.
Salmonquote:Op zondag 13 mei 2007 20:32 schreef raptorix het volgende:
Arjan de Zeeuw lijkt me wel type wat bij Feyenoord past, geen idee of ie nog doorlopend contract heeft. Daarnaast is Salmon misschien een optie?
Tjah ik denk dat jullie toch moeten scouten in dat soort categorie spelers, wees reeel geld is er niet, en club speelt ook niet europees. Maarjah je kan ook weer gaan lopen gokken op een matig gescoute zuidamerikaan.quote:
Ik denk eerder teveel dan goed voor de club is....quote:Op zondag 13 mei 2007 20:45 schreef koningdavid het volgende:
Een stelling:
Feyenoorders die nu nog tegen de komst van Adriaanse zijn, hebben geen clubliefde.
Nog een vriendje van Peter Bosz erbij dus, het gaat maar door!quote:,,Peter Bosz verzamelt nu mensen om zich heen die hij goed kent om het beleidsplan verder vorm te geven. Daarmee neemt hij in de emotionele omgeving die Feyenoord is een risico, maar ik moet zeggen dat Bosz zich ook durft te omringen met mensen die kwaliteit hebben. John Lammers zou spitsentrainer worden. Vond ik een prima keuze.’’
Ik vind iedereen hier altijd zo negatief over Timmer. Volgens mij heeft hij Feyenoord echt voor een boel extra leed behoed. Vandaag stond hij ook weer prima te keepen. Als er in dit elftal nog ergens lichtpuntjes rondliepen, dan was hij er voor mij zeker eentje van.quote:Op zondag 13 mei 2007 19:33 schreef Maikalo het volgende:
Ik vind het vooral sneu voor Lodewijks, die in zijn laatste seizoen niet meer van waarde heeft kunnen zijn. Hij had een meerwaarde kunnen zijn. Was in mijn ogen een veel betere geweest dan Timmer.
Zal me niks verbazen, omdat er vorig jaar een 'nieuwe' stand werd geintroduceerd na de plee offsquote:Op zondag 13 mei 2007 22:57 schreef Pritt het volgende:
Is Feyenoord nu volgens die UEFA officeel 9e geeindigd in de competitie?
ZO negetief ben ik niet over Timmer. Meestal is het een redelijk tot zeer goede keeper. Daarbij is het er eentje met de goede mentaliteit. Wel is het natuurlijk jammer dat hij geen clubmens is; speelt waar ie maar aan de bak kan. En het is gewoon geen zekerheidje, 10 moeilijke ballen pakt hij, vervolgens laat hij een redelijk simpel uitziende bal schieten "omdat hij een beetje zwabbert...."quote:Op zondag 13 mei 2007 23:27 schreef BobbyHill het volgende:
[..]
Ik vind iedereen hier altijd zo negatief over Timmer. Volgens mij heeft hij Feyenoord echt voor een boel extra leed behoed. Vandaag stond hij ook weer prima te keepen. Als er in dit elftal nog ergens lichtpuntjes rondliepen, dan was hij er voor mij zeker eentje van.
Hoop voor jullie toch niet dat hij naar Rotterdam komt. Dankzij een blunder van hem zijn The Pars gedegradeerdquote:Dorus de Vries in beeld bij Feyenoord’
Volgens de Schotse krant The Courier staat Dorus de Vries in de belangstelling van Feyenoord. De doelman heeft een aflopend contract bij Dunfermline en laat zich vooralsnog niet uit over zijn toekomst.
De 26-jarige Nederlander tekende vorig jaar zomer een verbintenis voor één seizoen bij The Pars, die een veelbewogen seizoen achter de rug hebben. Dit weekend kwam er namelijk na zeven jaar een einde aan het verblijf in de Schotse Premier League, maar kan het op 26 mei in de bekerfinale tegen Celtic nog wel een prijs winnen.
Tegenover gaf De Vries aan niet over zijn aflopende contract te willen spreken. “Op dit moment is mijn huidige situatie absoluut niet belangrijk. Ik heb ook geen idee wat er komen gaat. We willen het seizoen enigzins waardig afsluiten met het veroveren van de beker.”
De Vries stond in Nederland bij Stormvogels/Telstar en ADO Den Haag onder contract. In de Hofstad had hij geen behoefte om zijn aflopende contract te verlengen en was na een succesvolle stage in de Schotse hooglanden de keuze snel gemaakt.
Was het niet gewoon zo dat ze er geen geld aan willen besteden? Wat ik overigens vrij triest vind. Hij verdient gewoon een mooi afscheid! Zal nu wel iets tijdens de open dag worden ofzoquote:Op zondag 13 mei 2007 22:27 schreef Tomatenboer het volgende:
Feyenoord moet maar flink verder saneren, paar spelers weg, en een paar goede aankopen doen. Alleen als ik vanmiddag al op de radio hoor dat Feyenoord niet eens geld heeft om een afscheid te regelen voor Pierre van Hooijdonk dan slaat de schrik mij toch wel om het hart.![]()
je zei blunder? dan past ie prima bij onsquote:Op maandag 14 mei 2007 08:31 schreef sjimz het volgende:
[..]
Hoop voor jullie toch niet dat hij naar Rotterdam komt. Dankzij een blunder van hem zijn The Pars gedegradeerd![]()
Hopelijk staat Feyenoord er weer gewoon volgend jaarquote:Op maandag 14 mei 2007 09:42 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
je zei blunder? dan past ie prima bij ons
Nope.quote:Op maandag 14 mei 2007 10:25 schreef mister_popcorn het volgende:
maar we gaan nou toch intertotoën?
Ze kunnen zich er beter op instellen dat dat de komende jaren niet zo gaat zijn. Is de klap niet zo hard.quote:Op maandag 14 mei 2007 09:43 schreef sjimz het volgende:
[..]
Hopelijk staat Feyenoord er weer gewoon volgend jaar
Hebben we in Amsterdam tenminste spanning in de Klassieker![]()
Heb je nu nogsteeds de tattoo van iemand anders in je fotoboekkie staan?quote:Op maandag 14 mei 2007 10:26 schreef Camplo het volgende:
[..]
Ze kunnen zich er beter op instellen dat dat de komende jaren niet zo gaat zijn. Is de klap niet zo hard.
Nee, dan had je van Groningen moeten winnen en van Utrecht moeten verliezen.quote:Op maandag 14 mei 2007 10:25 schreef mister_popcorn het volgende:
maar we gaan nou toch intertotoën?
"alleen de echte komen naar het stadion"quote:Op maandag 14 mei 2007 10:29 schreef Luni het volgende:
Zo ben blij dat die kankerlul van een Beenhakker weer opgepleurd is, wat een gek joh met z'n uitspraken!![]()
kunnen de spelers lekker genieten van een welverdiende vakantiequote:Op maandag 14 mei 2007 10:38 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Nee, dan had je van Groningen moeten winnen en van Utrecht moeten verliezen.
Maw, als je 2e was geworden in de playoffs mocht je nog intertoto spelen.
Het seizoen zit er voor Feyenoord nu op.
heeft al principe akkoord met die boerenquote:Op maandag 14 mei 2007 11:06 schreef sjimz het volgende:
Het schijnt dat Feyenoord ook met Zonneveld bezig is.
Ben benieuwd of ze met PSV kunnen concurreren.
Dat had Obi Mikel ook met Manchester United en Delroge met Heerenveen.quote:Op maandag 14 mei 2007 11:14 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
heeft al principe akkoord met die boeren
Denk je dat je uberhaupt een kans hebt omhem te halen.......?quote:Op maandag 14 mei 2007 11:17 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dat had Obi Mikel ook met Manchester United en Delroge met Heerenveen.
op die tour. jammer, had wel zin in een trippie naar finland oid, al is uitgeschakeld worden door de #6 van finland misschien ook niet al te best voor het zelfvertrouwen...quote:Op maandag 14 mei 2007 10:38 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Nee, dan had je van Groningen moeten winnen en van Utrecht moeten verliezen.
Maw, als je 2e was geworden in de playoffs mocht je nog intertoto spelen, al had je dan eerst nog moeten spelen tegen de winnaar van NEC-Vitesse.
Het seizoen zit er voor Feyenoord nu op.
Hij heeft wel gelijk hoor. Juist deze wedstrijd was superbelangrijk voor Feyenoord. En iedereen weet dat Feyenoord een toonaangevende achterban heeft. Maar wat iedereen hier steeds tegen heeft gesproken blijkt waar te zijn. De helft van de Feyenoordsupporters zijn gewoon succes-supporters. Als het slecht gaat met de club (slechter dan gemiddeld, dus niet bij de top 5 horen) laten ze het afweten.quote:Op maandag 14 mei 2007 10:42 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
"alleen de echte komen naar het stadion"![]()
Wat lul jij dom joh, het hele seizoen gaat het al kut en zit het stadion vol, vorig seizoen ging het goed en zat het stadion vol. Naar de Plee Offs kwamen de afgelopen 2 jaar weinig supporters, het grootste gedeelte, waaronder ik, moet er niks van hebben, dus het heeft er niks mee te maken of het goed of slecht gaat!quote:Op maandag 14 mei 2007 15:22 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk hoor. Juist deze wedstrijd was superbelangrijk voor Feyenoord. En iedereen weet dat Feyenoord een toonaangevende achterban heeft. Maar wat iedereen hier steeds tegen heeft gesproken blijkt waar te zijn. De helft van de Feyenoordsupporters zijn gewoon succes-supporters. Als het slecht gaat met de club (slechter dan gemiddeld, dus niet bij de top 5 horen) laten ze het afweten.
Wihihi.. Zeggen dat je de play-offs kut vind, maar dan wel gaan.. Nee dan laat je het punt zien.quote:Op maandag 14 mei 2007 15:22 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk hoor. Juist deze wedstrijd was superbelangrijk voor Feyenoord. En iedereen weet dat Feyenoord een toonaangevende achterban heeft. Maar wat iedereen hier steeds tegen heeft gesproken blijkt waar te zijn. De helft van de Feyenoordsupporters zijn gewoon succes-supporters. Als het slecht gaat met de club (slechter dan gemiddeld, dus niet bij de top 5 horen) laten ze het afweten.
quote:Op maandag 14 mei 2007 15:22 schreef Shreyas het volgende:
[..]
quote:En zo leg ut!
""Ik was gistermiddag in De Kuip. Ik zag Van Hooijdonk afscheid nemen, hij had niet eens een bloemetje van de club. Ik zag Lodewijks met de pest in zijn lijf en een gezicht als een oorwurm van de tribune afdalen, ook hij had op het veld afscheid willen nemen. Ik zag Pim Doesburg in de catacomben met tranen in zijn ogen. Wat is Feyenoord toch een nare, arrogante club geworden met hun dat afscheid doen we later wel. Zo ga je toch niet met mensen om? Je kunt je afvragen of de club de club nog wel is. En hoe zit het met al die bestuurders, mogen we die ook eens een keer op het resultaat afrekenen, wie neemt er van hun eens een keer verantwoordelijkheid voor de huidige toestand?"
... aldus Hans van Vliet op Radio Rijnmond dd maandag 14 mei 2007.
quote:
Ode aan Rotterdam
Rotterdam
Havens en kranen
strijd tegen water
smaak van bloed, zweet en tranen
na eindeloos lossen en laden
een nieuwe strijd voor de boeg
geen woorden maar daden
... Feyenoord gloort
Weet je toevallig het adres? Dan kan ik die in de TomTom invoeren.quote:Op maandag 14 mei 2007 17:19 schreef Keltie het volgende:
18.30 op een complex op steenworp van Nieuw Galgenwaard.
Ik weet niet hoe je komt aanrijden, maar als je via de A27 naar Utrecht rijdt moet je afslag Rijnsweert, Veemarkt hebben. Onderaan de afrit staat Galgenwaard aangegeven als het goed is (ik meen rechtsaf) en dan is het niet ver meer.quote:Op maandag 14 mei 2007 17:31 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Weet je toevallig het adres? Dan kan ik die in de TomTom invoeren.
Ik kom vanaf de A12 vanuit Arnhem. Maar ik weet waar de Galgenwaard ligt, dus wel zullen er wel komen.quote:Op maandag 14 mei 2007 17:34 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe je komt aanrijden, maar als je via de A27 naar Utrecht rijdt moet je afslag Rijnsweert, Veemarkt hebben. Onderaan de afrit staat Galgenwaard aangegeven als het goed is (ik meen rechtsaf) en dan is het niet ver meer.
Het complex ligt naast Galgenwaard.
quote:Vanavond zal op het trainingscomplex van FC Utrecht - Zoudenbalch, op steenworp afstand van De Galgenwaard - de laatste wedstrijd van het seizoen in de beloftencompetitie worden gespeeld. Jong Feyenoord moet winnen van Jong FC Utrecht en hopen op een voor Feyenoord positief resultaat in Nijmegen om degradatie te ontlopen.
Wanneer je in de gelegenheid bent om naar Utrecht te gaan, ga daar dan heen en steun Jong Feyenoord. De wedstrijd begint om 18h30 en de toegang is gratis.
Winnen is één ding, maar als Jong Feyenoord erin wilt blijven moet Jong ajax vanavond wel winnen van Jong NEC.quote:Op maandag 14 mei 2007 18:00 schreef don-diablo het volgende:
Hopen dat Jong Feijenoord wint en zo degradatie ontloopt..
quote:Op maandag 14 mei 2007 19:25 schreef vitessezuid113 het volgende:
Op dit moment speelt Jong Feyenoord de alles beslissende wedstrijd uit bij Jong Fc Utrecht. De tussenstand is 0-1. Doelpuntenmaker is Tim Vincken.
Jong Feyenoord speelt in de volgende opstelling : Doedée, Tiendalli, Derijck, Leonard, Ribeiro, Abubakari, Vincken, Lensky, Cardoso, Wijnaldum, Kolkka.
Fr-fans.nlquote:Op maandag 14 mei 2007 19:28 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Goed nieuws, en hoe staat het bij Jong NEC - Jong ajax?
Waar heb je deze tussenstand gevonden btw? Ik kijk meestal op Lunaticnews die regelmatig tussenstanden posten op de site, maar dit keer dus niet![]()
Stand bij Jong NEC - Jong ajax is 0-0 volgens Lunaticnews.quote:Op maandag 14 mei 2007 19:29 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Fr-fans.nl![]()
Hoe het bij de andere wedstrijd is weet ik op dit moment helaas niet![]()
veel "1e elftal spelers"...quote:Op maandag 14 mei 2007 19:25 schreef vitessezuid113 het volgende:
Op dit moment speelt Jong Feyenoord de alles beslissende wedstrijd uit bij Jong Fc Utrecht. De tussenstand is 0-1. Doelpuntenmaker is Tim Vincken.
Jong Feyenoord speelt in de volgende opstelling : Doedée, Tiendalli, Derijck, Leonard, Ribeiro, Abubakari, Vincken, Lensky, Cardoso, Wijnaldum, Kolkka.
Jeugd loopt altijd een jaar voor op het eerste.quote:Op maandag 14 mei 2007 20:12 schreef Eilanden het volgende:
Hoe kan de jeugd van Feyenoord zooooo afglijden? Als jeugd van Feyenoord hoor je normaal gesproken toch met de eerste 5 ofzo mee te doen?
was het ook aan het zoeken voor Jong Feyenoord zou het beter zijn als jong ajax nog een doelpuntje erin prikt maar daar kan je niet op wachten , Jong Feyenoord moet gewoon nog ff wat treffers maken willen ze erin blijven.quote:Op maandag 14 mei 2007 20:03 schreef Tomatenboer het volgende:
Edit: Jong-Feyenoord moet met 3 doelpunten verschil winnen van Jong Fc Utrecht als de stand bij Jong Nec en jong ajax gelijk blijft.
QFTquote:Op maandag 14 mei 2007 15:22 schreef Shreyas het volgende:
[..]
De bedoeling was om Jong Feyenoord serieuzer te gaan gebruiken. In plaats van spelers te verhuren aan bijvoorbeeld Heracles zouden ze gaan "rijpen" in het 2de. Dat gaat echter nooit lukken als Jong Feyenoord degradeert.quote:Op maandag 14 mei 2007 20:16 schreef Tomatenboer het volgende:
Gelukkig hebben we het hier niet direct (of alleen) over de jeugd van Feyenoord, maar gaat het om het 2e elftal van Feyenoord.
Dat is dus een combinatie van eerste elftalspelers die nooit aan spelen toe komen en jeugd (A spelers) dus.
De jeugd doet het namelijk wel erg goed(al jaren trouwens).
Held van Zuid.quote:Op maandag 14 mei 2007 20:25 schreef Tomatenboer het volgende:
Het is trouwens 0-2 voor Jong Feyenoord geworden![]()
Doelpuntenmaker is Joonas Kolkka.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |