lol heb je geteld?quote:Op zondag 13 mei 2007 18:36 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Je hebt hem hooguit fokking 3 keer gebruikt in 10 posts![]()
Ik ben niet zo'nquote:Op zondag 13 mei 2007 18:36 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Je hebt hem hooguit fokking 3 keer gebruikt in 10 posts![]()
Dat heb ik ook.quote:Op zondag 13 mei 2007 18:27 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
ik kan wel met alles bij mama terecht, dat is echt heeeel fijn!
sommige mamas zijn net juffrouws maar de mijne is net een vriendin![]()
Tussen slimme en domme mensen zijn de meningen altijd verdeeldquote:Op zondag 13 mei 2007 18:37 schreef doka het volgende:
[..]
Daar zijn de meningen (op z'n minst) over verdeeld.
daar ben ik het mee eensquote:Op zondag 13 mei 2007 18:39 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Tussen slimme en domme mensen zijn de meningen altijd verdeeld
Ik zal je wat verklappen: tussen slimme mensen onderling ook vaakquote:Op zondag 13 mei 2007 18:39 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Tussen slimme en domme mensen zijn de meningen altijd verdeeld
Ik niet.quote:
Dit is een praktijkvoorbeeld van het feit dat ik gelijk hebquote:Op zondag 13 mei 2007 18:41 schreef doka het volgende:
[..]
Ik zal je wat verklappen: tussen slimme mensen onderling ook vaak
(Niet door vertellen)
quote:Op zondag 13 mei 2007 18:41 schreef doka het volgende:
[..]
Ik zal je wat verklappen: tussen slimme mensen onderling ook vaak
(Niet door vertellen)
Dr staat nog een plusjequote:Op zondag 13 mei 2007 18:44 schreef Knuffel-parasiet het volgende:
Waar is viswijf heen?
Om hier nog even op te reageren (quote:Op zondag 13 mei 2007 16:57 schreef Dagonet het volgende:
Waar ligt volgens Herodotus de oorsprong van het conflict tussen oost en west?
dat had ik ookquote:Op zondag 13 mei 2007 18:49 schreef jovink het volgende:
ik zag de TS zijn naam nog niet eens en wist dat het viswijfje was
ik doe alsof ik dat niet gelezen hebquote:
quote:Op zondag 13 mei 2007 18:53 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Wees trots, weer een vol topic op je naam
bedanktquote:Op zondag 13 mei 2007 18:54 schreef B.ertha het volgende:
Zeg, Knuffel-parasiet, ik word wel vrolijk van je sigDoet een mens goed
Dan open je een tweede deel, als je daar behoefte aan hebtquote:Op zondag 13 mei 2007 18:55 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
en wat heb ik daar aan? ik wil liever langer kunnen doorpraten met mensen
![]()
ik heb laatst zoeen programma gevonden, het heet msn ofzo.quote:Op zondag 13 mei 2007 18:55 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
![]()
Geniale uitvinding iddquote:Op zondag 13 mei 2007 18:56 schreef Knuffel-parasiet het volgende:
[..]
ik heb laatst zoeen programma gevonden, het heet msn ofzo.
daarmee kan je ook chatten
quote:Op zondag 13 mei 2007 18:55 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Dan open je een tweede deel, als je daar behoefte aan hebt
ja maar dat zijn mensen die ik al ken, dat vind ik juist saai!quote:Op zondag 13 mei 2007 18:56 schreef Knuffel-parasiet het volgende:
[..]
ik heb laatst zoeen programma gevonden, het heet msn ofzo.
daarmee kan je ook chatten
Ga hyven, cu2'en, pedofielenchatboxen, whatever`!quote:Op zondag 13 mei 2007 18:57 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
ja maar dat zijn mensen die ik al ken, dat vind ik juist saai!
voeg mij toe --> nr1_stefan@hotmail.comquote:Op zondag 13 mei 2007 18:57 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
ja maar dat zijn mensen die ik al ken, dat vind ik juist saai!
dat doe ik ondertussen al.. nouja hyvenquote:Op zondag 13 mei 2007 18:58 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ga hyven, cu2'en, pedofielenchatboxen, whatever`!
ik ook niet, maar het is wel zo. Als je met vreemden chat, is de kans nogal groot dat er een mafkees tussen zitquote:Op zondag 13 mei 2007 18:59 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
dat doe ik ondertussen al.. nouja hyven
cu2 is ouderwets en dat van die pedofielen vind ik eigelijk niet grappig![]()
geen last van, ik ben zelf de mafkeesquote:Op zondag 13 mei 2007 19:01 schreef B.ertha het volgende:
[..]
ik ook niet, maar het is wel zo. Als je met vreemden chat, is de kans nogal groot dat er een mafkees tussen zit
zolang t al chatten is maakt me dat niet uit hoor.. hoe gekker hoe meer lachenquote:Op zondag 13 mei 2007 19:01 schreef B.ertha het volgende:
[..]
ik ook niet, maar het is wel zo. Als je met vreemden chat, is de kans nogal groot dat er een mafkees tussen zit
Als je zelf al een mafkees bent, doet dat er niet meer zo toe denk ik.quote:Op zondag 13 mei 2007 19:01 schreef B.ertha het volgende:
[..]
op het zelfde niveau als wat jij lult ongeveer?quote:Op zondag 13 mei 2007 18:55 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
![]()
In het tientallig stelsel, that is.quote:Op zondag 13 mei 2007 17:07 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ja, dat wel, maar een cijfer is iets als 1 of 2 of 3. 0,14 cijfer is dus...
En om je uit iig dit lijden te verlossen, pi is vooralsnog oneindig en berekend op 1,24 biljoen cijfers, men is nog steeds bezig.
More dirty talking, Jettquote:Op zondag 13 mei 2007 19:45 schreef Jett het volgende:
stop met verdedigen TROL
quote:Op zondag 13 mei 2007 15:20 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
ONZ is toch voor onzin? in de klaagbaak wil ik wel serieus genomen worden en dat verwacht ik ook net als op de rest van fok!![]()
Het is in dit geval jammer dat ik geen mod ben. Was dat wel het geval dan had ik deze als sluitpost gebruikt.quote:Op zondag 13 mei 2007 19:07 schreef Knuffel-parasiet het volgende:
ik ga er vandoor..
dag allemaal en viswijf je hebt inderdaad je intelligentie bewezen, alhoewel denk ikzelf dat je het wellicht hoger had ingeschat toen je dit topic maakte.
Dat had ik met de openingspostquote:Op zondag 13 mei 2007 20:17 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Het is in dit geval jammer dat ik geen mod ben. Was dat wel het geval dan had ik deze als sluitpost gebruikt.
DoE j Da'an oOOk MeeeeEE aaAAn VaN Diee EnE "PoEsJe MoOoiiimaAk WedSDSSttrijDDen" ?quote:Op zondag 13 mei 2007 18:24 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
nou ik ga graag uit of winkelen of kletsen met vriendinen, en met me katten speel ik graag en maak ze mooi en me paarden verzorgen en wedstrijden rijden!!
ja maar je bent mij ook niet he!quote:
ja, sorry hoorquote:Op zondag 13 mei 2007 22:54 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
ja maar je bent mij ook niet he!
je zegt trouwes wel vaak "hoi"
![]()
haha daar doen altijd de sterren aan mee toch? alsof ik daar dan tussen komquote:Op maandag 14 mei 2007 08:58 schreef dragonkiss het volgende:
doe voor de grap anders eens mee met de nationale iq-test, dan kan je hopelijk in ieder geval bewijzen dat je intelligenter bent dan Bonnie St. Claire..
Zo niet, dan kunnen alle Fok!ers je afgang op de nationale tv live aanschouwen!
Al weken, want ze zou em weken geleden al doen..quote:Op maandag 14 mei 2007 10:03 schreef Nappeklapperapper het volgende:
http://www.omroep.nl/bnn/iq2007/
Ben benieuwd, we wachten in spanning![]()
Ik wist gewoon dat er zulke dingen zouden komenquote:Op maandag 14 mei 2007 10:18 schreef Viswijfje het volgende:
o fuck ik heb op de verkeerde geklikt net.. dus ik mis straks 1 punt maar dat moet je dan niet meetellen want das een foutje!!!
en bij het filmpje had ik pas halverwege me geluid aan![]()
Ze houden vast al rekening met dit soort mensen bij het berekenen van de score; het is een soort IQ-test in een IQ-testquote:Op maandag 14 mei 2007 10:30 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Ik wist gewoon dat er zulke dingen zouden komen
hoelang heb je moeten pijpen voor die IQ ?quote:Op maandag 14 mei 2007 10:40 schreef Viswijfje het volgende:
ik heb 104![]()
dus nu nooit meer zeiken he!!!
quote:Op maandag 14 mei 2007 10:43 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
hoelang heb je moeten pijpen voor die IQ ?
Herkenbaarquote:Op maandag 14 mei 2007 10:18 schreef Viswijfje het volgende:
o fuck ik heb op de verkeerde geklikt net.. dus ik mis straks 1 punt maar dat moet je dan niet meetellen want das een foutje!!!
en bij het filmpje had ik pas halverwege me geluid aan![]()
Bewijs dat eens met een printscreen van de uitslag, want zo kan iedereen hetquote:Op maandag 14 mei 2007 10:40 schreef Viswijfje het volgende:
ik heb 104![]()
Zoals de waard is...quote:Op maandag 14 mei 2007 10:45 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Bewijs dat eens met een printscreen van de uitslag, want zo kan iedereen het
quote:Op maandag 14 mei 2007 10:45 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Bewijs dat eens met een printscreen van de uitslag, want zo kan iedereen het
Als jij mij uitlegt hoe ik hier afbeeldingen moet plaatsen, dat laat ik je met alle liefde mijn uitslag zienquote:
gewoon in je fotoboek stoppen en dan de link kopieren!!!quote:Op maandag 14 mei 2007 10:51 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Als jij mij uitlegt hoe ik hier afbeeldingen moet plaatsen, dat laat ik je met alle liefde mijn uitslag zien![]()
quote:Op maandag 14 mei 2007 10:57 schreef Ladidadida het volgende:
Eens even zien of het zo werkt..
[afbeelding]
slim meisje hoorquote:Op maandag 14 mei 2007 10:57 schreef Ladidadida het volgende:
Eens even zien of het zo werkt..
[afbeelding]
Je kunt em zien, hij doet het dus, mooiquote:Op maandag 14 mei 2007 10:58 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
130? er waren maar 60 vragen, dan kan je toch niet hoger dan 120 komen??
ja avatar maakt me gekquote:Op maandag 14 mei 2007 10:59 schreef Byte_Me het volgende:
je hebt iig wel zelfkennis, viswijfje, aangezien je dit topic in ONZ hebt geplaatst
Welquote:Op maandag 14 mei 2007 10:58 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
130? er waren maar 60 vragen, dan kan je toch niet hoger dan 120 komen??
Maar..uhm..,quote:Op maandag 14 mei 2007 11:18 schreef Nappeklapperapper het volgende:
[..]
Wel
Ik had 141, dat is dus 40% meer dan eeh..
Nou ja, je bent inmiddels zo berucht, daarbij komt, dat extra domme mensen voor extra entertainmentwaarde zorgen, dus misschien dat ze dan toch interesse in je hebben!quote:Op maandag 14 mei 2007 09:39 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
haha daar doen altijd de sterren aan mee toch? alsof ik daar dan tussen kom![]()
Een IQ van 104....quote:Op maandag 14 mei 2007 10:40 schreef Viswijfje het volgende:
ik heb 104![]()
hoezo is dat nou weer raar? er stond nerges dat er een film zou komen dus hoezo zou ik dat dan moeten weten van tevoren??quote:Op maandag 14 mei 2007 11:26 schreef dragonkiss het volgende:
[..]
Een IQ van 104....
zucht...
En dan vooral die opmerking: ik was vergeten het geluid aan te zetten...
Jawel hoor, dat stond in het stukje tekst voor het filmpje. Even onder ons, je hebt em helemaal niet gedaan hè, die test?quote:Op maandag 14 mei 2007 11:49 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
hoezo is dat nou weer raar? er stond nerges dat er een film zou komen dus hoezo zou ik dat dan moeten weten van tevoren??
ik heb m wel gedaan! mischien stond dat er voor het filmpje maar het begon bij mij toen ik klikte gelijk te spelen terwel ik niet voorbereid wasquote:Op maandag 14 mei 2007 12:20 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Jawel hoor, dat stond in het stukje tekst voor het filmpje. Even onder ons, je hebt em helemaal niet gedaan hè, die test?
niet van murp nee. maar toch wel knap hoe je met opzet zo dom over kan komenquote:woensdag 11 april 2007 13:18 schreef yvonne: Hand op hart, nee, geen kloon van Murp
Wat een ellendequote:Op maandag 14 mei 2007 12:41 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
ik heb m wel gedaan! mischien stond dat er voor het filmpje maar het begon bij mij toen ik klikte gelijk te spelen terwel ik niet voorbereid was
quote:Op maandag 14 mei 2007 12:43 schreef soppig het volgende:
[..]
niet van murp nee. maar toch wel knap hoe je met opzet zo dom over kan komen![]()
omdat het hier gelezen word door de mensen waar ik het over heb!! Ladidadi enzowquote:Op maandag 14 mei 2007 13:16 schreef Reneuh het volgende:
Maar ende dusch, waarom plaats je dit topic dan in ONZ, als je serieus genomen wilt worden?
Ze is gister al serieus "genomen". De bloedspatten vlogen op me borst door de harde diepe stoten.quote:Op maandag 14 mei 2007 13:16 schreef Reneuh het volgende:
Maar ende dusch, waarom plaats je dit topic dan in ONZ, als je serieus genomen wilt worden?
Je katten mooi makenquote:Op zondag 13 mei 2007 18:24 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
nou ik ga graag uit of winkelen of kletsen met vriendinen, en met me katten speel ik graag en maak ze mooi en me paarden verzorgen en wedstrijden rijden!!
quote:Op zondag 13 mei 2007 19:07 schreef Knuffel-parasiet het volgende:
ik ga er vandoor..
dag allemaal en viswijf je hebt inderdaad je intelligentie bewezen, alhoewel denk ikzelf dat je het wellicht hoger had ingeschat toen je dit topic maakte.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |