ONZ is toch voor onzin? in de klaagbaak wil ik wel serieus genomen worden en dat verwacht ik ook net als op de rest van fok!quote:Op zondag 13 mei 2007 15:10 schreef TNA het volgende:
Dit is trouwens helemaal geen leuk topic. De klaagbaak is voor onzinnige klachten die iedereen gaat nuanceren. Jouw klacht is terecht en zo'n situatie is ook beroerd.
maar die mensen-waar-ts-de-afkomst-niet-van-wil-zeggen zijn altijd lief tegen oom agentquote:Op zondag 13 mei 2007 15:13 schreef Godlike02 het volgende:
Die gasten moeten gewoon van de straat geschopt worden coor wat agenten.
Hadden ze messen mee?quote:Op zondag 13 mei 2007 15:32 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Jammer dat mensen zich mesdragen als ze drank op hebben / met een groep zijn![]()
Dat zou ook nog kunnen ja maar in dit geval was het een typoquote:
deze "agenten" hebben het te druk om bestuurders van autos aan te houden voor de gekste dingenquote:Op zondag 13 mei 2007 15:13 schreef Godlike02 het volgende:
Die gasten moeten gewoon van de straat geschopt worden coor wat agenten.
ja we pakken het gevolg aan ipv de oorzaak.quote:Op zondag 13 mei 2007 16:47 schreef fathank het volgende:
Moet je maar niet om half 5 's nachts alleen over straat gaan..
Serieus reageren in KLBquote:Op zondag 13 mei 2007 16:49 schreef jovink het volgende:
[..]
ja we pakken het gevolg aan ipv de oorzaak.
lees die maar is een paar keer door.
hadden ze bontkraagjes en een van de zijkanten kort geknipt kapseltje?quote:Op zondag 13 mei 2007 15:04 schreef thijsltc het volgende:
fiets ik om half vijf snachts terug van mijn werk, komt er een groep van 10 mensen aan (ik zal hun afkomst niet vermelden) en 1 daarvan doet net alsof hij zijn fiets richting de mijne wil duwen door een aanloop te nemen en net te doen alsof hij hem gooit.
Ik wijk keihard uit en moet via de stoeprand waardoor ik bijna op men bek keil, vervolgens gaan ze alle 10 lachen en mij uitschelden. ik fiets snel door
oke ze hebben me geowned maar toch.
klacht: alleen met een groep stoer doen en 1 iemand pakken.
:'( :'( :'( :'(
Het gevolg? Alleen over straat gaan is het gevolg van vervelende jongeren?quote:Op zondag 13 mei 2007 16:49 schreef jovink het volgende:
[..]
ja we pakken het gevolg aan ipv de oorzaak.
lees die maar is een paar keer door.
ja (licht)bruin leren jackjes met bontkraagjes en zijkanten kortquote:Op zondag 13 mei 2007 17:35 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
hadden ze bontkraagjes en een van de zijkanten kort geknipt kapseltje?
Hahahaha... met 3500 + posts zou je toch wel beter moeten weten dan zo te lopen dagdromen...quote:Op zondag 13 mei 2007 15:20 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
ONZ is toch voor onzin? in de klaagbaak wil ik wel serieus genomen worden en dat verwacht ik ook net als op de rest van fok!![]()
dan weet ik het al...........quote:Op zondag 13 mei 2007 18:15 schreef thijsltc het volgende:
[..]
ja (licht)bruin leren jackjes met bontkraagjes en zijkanten kort
Friezen?quote:
Die gasten die TS bedoelt drinken geen alcoholquote:Op zondag 13 mei 2007 15:32 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Jammer dat mensen zich misdragen als ze drank op hebben / met een groep zijn![]()
Dude, wake up.. Hoeveel moslims rond die leeftijd zouden geen alcohol drinken?quote:Op zondag 13 mei 2007 22:48 schreef cheukert het volgende:
[..]
Die gasten die TS bedoelt drinken geen alcohol
Genoeg, en dan vooral minder bier en meer drank.quote:Op zondag 13 mei 2007 22:52 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Dude, wake up.. Hoeveel moslims rond die leeftijd zouden geen alcohol drinken?
Hee ouwe Chuck, kan jij dat tuig geen rammel verkopen?quote:Op zondag 13 mei 2007 22:57 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Genoeg, en dan vooral minder bier en meer drank.![]()
quote:Op zondag 13 mei 2007 23:01 schreef cheukert het volgende:
[..]
Hee ouwe Chuck, kan jij dat tuig geen rammel verkopen?
nederlands aubquote:Op zondag 13 mei 2007 23:41 schreef Straatneger het volgende:
een bakra?
doe rof dan pendejoquote:
Hee, een beetje respect voor deze gewone jongen van de straatquote:Op maandag 14 mei 2007 00:08 schreef FFnog het volgende:
[..]
Nee, dat begrijpen we wel straatveger...
Doe even normaal man...
quote:Op zondag 13 mei 2007 15:04 schreef thijsltc het volgende:
en 1 daarvan doet net alsof hij zijn fiets richting de mijne wil duwen door een aanloop te nemen en net te doen alsof hij hem gooit.Ik wijk keihard uit en moet via de stoeprand waardoor ik bijna op men bek keil,
quote:Op maandag 14 mei 2007 00:14 schreef cheukert het volgende:
Hee, een beetje respect voor deze gewone jongen van de straat
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |