ja maar je bent mij ook niet he!quote:
ja, sorry hoorquote:Op zondag 13 mei 2007 22:54 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
ja maar je bent mij ook niet he!
je zegt trouwes wel vaak "hoi"
![]()
haha daar doen altijd de sterren aan mee toch? alsof ik daar dan tussen komquote:Op maandag 14 mei 2007 08:58 schreef dragonkiss het volgende:
doe voor de grap anders eens mee met de nationale iq-test, dan kan je hopelijk in ieder geval bewijzen dat je intelligenter bent dan Bonnie St. Claire..
Zo niet, dan kunnen alle Fok!ers je afgang op de nationale tv live aanschouwen!
Al weken, want ze zou em weken geleden al doen..quote:Op maandag 14 mei 2007 10:03 schreef Nappeklapperapper het volgende:
http://www.omroep.nl/bnn/iq2007/
Ben benieuwd, we wachten in spanning![]()
Ik wist gewoon dat er zulke dingen zouden komenquote:Op maandag 14 mei 2007 10:18 schreef Viswijfje het volgende:
o fuck ik heb op de verkeerde geklikt net.. dus ik mis straks 1 punt maar dat moet je dan niet meetellen want das een foutje!!!
en bij het filmpje had ik pas halverwege me geluid aan![]()
Ze houden vast al rekening met dit soort mensen bij het berekenen van de score; het is een soort IQ-test in een IQ-testquote:Op maandag 14 mei 2007 10:30 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Ik wist gewoon dat er zulke dingen zouden komen
hoelang heb je moeten pijpen voor die IQ ?quote:Op maandag 14 mei 2007 10:40 schreef Viswijfje het volgende:
ik heb 104![]()
dus nu nooit meer zeiken he!!!
quote:Op maandag 14 mei 2007 10:43 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
hoelang heb je moeten pijpen voor die IQ ?
Herkenbaarquote:Op maandag 14 mei 2007 10:18 schreef Viswijfje het volgende:
o fuck ik heb op de verkeerde geklikt net.. dus ik mis straks 1 punt maar dat moet je dan niet meetellen want das een foutje!!!
en bij het filmpje had ik pas halverwege me geluid aan![]()
Bewijs dat eens met een printscreen van de uitslag, want zo kan iedereen hetquote:Op maandag 14 mei 2007 10:40 schreef Viswijfje het volgende:
ik heb 104![]()
Zoals de waard is...quote:Op maandag 14 mei 2007 10:45 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Bewijs dat eens met een printscreen van de uitslag, want zo kan iedereen het
quote:Op maandag 14 mei 2007 10:45 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Bewijs dat eens met een printscreen van de uitslag, want zo kan iedereen het
Als jij mij uitlegt hoe ik hier afbeeldingen moet plaatsen, dat laat ik je met alle liefde mijn uitslag zienquote:
gewoon in je fotoboek stoppen en dan de link kopieren!!!quote:Op maandag 14 mei 2007 10:51 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Als jij mij uitlegt hoe ik hier afbeeldingen moet plaatsen, dat laat ik je met alle liefde mijn uitslag zien![]()
quote:Op maandag 14 mei 2007 10:57 schreef Ladidadida het volgende:
Eens even zien of het zo werkt..
[afbeelding]
slim meisje hoorquote:Op maandag 14 mei 2007 10:57 schreef Ladidadida het volgende:
Eens even zien of het zo werkt..
[afbeelding]
Je kunt em zien, hij doet het dus, mooiquote:Op maandag 14 mei 2007 10:58 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
130? er waren maar 60 vragen, dan kan je toch niet hoger dan 120 komen??
ja avatar maakt me gekquote:Op maandag 14 mei 2007 10:59 schreef Byte_Me het volgende:
je hebt iig wel zelfkennis, viswijfje, aangezien je dit topic in ONZ hebt geplaatst
Welquote:Op maandag 14 mei 2007 10:58 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
130? er waren maar 60 vragen, dan kan je toch niet hoger dan 120 komen??
Maar..uhm..,quote:Op maandag 14 mei 2007 11:18 schreef Nappeklapperapper het volgende:
[..]
Wel
Ik had 141, dat is dus 40% meer dan eeh..
Nou ja, je bent inmiddels zo berucht, daarbij komt, dat extra domme mensen voor extra entertainmentwaarde zorgen, dus misschien dat ze dan toch interesse in je hebben!quote:Op maandag 14 mei 2007 09:39 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
haha daar doen altijd de sterren aan mee toch? alsof ik daar dan tussen kom![]()
Een IQ van 104....quote:Op maandag 14 mei 2007 10:40 schreef Viswijfje het volgende:
ik heb 104![]()
hoezo is dat nou weer raar? er stond nerges dat er een film zou komen dus hoezo zou ik dat dan moeten weten van tevoren??quote:Op maandag 14 mei 2007 11:26 schreef dragonkiss het volgende:
[..]
Een IQ van 104....
zucht...
En dan vooral die opmerking: ik was vergeten het geluid aan te zetten...
Jawel hoor, dat stond in het stukje tekst voor het filmpje. Even onder ons, je hebt em helemaal niet gedaan hè, die test?quote:Op maandag 14 mei 2007 11:49 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
hoezo is dat nou weer raar? er stond nerges dat er een film zou komen dus hoezo zou ik dat dan moeten weten van tevoren??
ik heb m wel gedaan! mischien stond dat er voor het filmpje maar het begon bij mij toen ik klikte gelijk te spelen terwel ik niet voorbereid wasquote:Op maandag 14 mei 2007 12:20 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Jawel hoor, dat stond in het stukje tekst voor het filmpje. Even onder ons, je hebt em helemaal niet gedaan hè, die test?
niet van murp nee. maar toch wel knap hoe je met opzet zo dom over kan komenquote:woensdag 11 april 2007 13:18 schreef yvonne: Hand op hart, nee, geen kloon van Murp
Wat een ellendequote:Op maandag 14 mei 2007 12:41 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
ik heb m wel gedaan! mischien stond dat er voor het filmpje maar het begon bij mij toen ik klikte gelijk te spelen terwel ik niet voorbereid was
quote:Op maandag 14 mei 2007 12:43 schreef soppig het volgende:
[..]
niet van murp nee. maar toch wel knap hoe je met opzet zo dom over kan komen![]()
omdat het hier gelezen word door de mensen waar ik het over heb!! Ladidadi enzowquote:Op maandag 14 mei 2007 13:16 schreef Reneuh het volgende:
Maar ende dusch, waarom plaats je dit topic dan in ONZ, als je serieus genomen wilt worden?
Ze is gister al serieus "genomen". De bloedspatten vlogen op me borst door de harde diepe stoten.quote:Op maandag 14 mei 2007 13:16 schreef Reneuh het volgende:
Maar ende dusch, waarom plaats je dit topic dan in ONZ, als je serieus genomen wilt worden?
Je katten mooi makenquote:Op zondag 13 mei 2007 18:24 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
nou ik ga graag uit of winkelen of kletsen met vriendinen, en met me katten speel ik graag en maak ze mooi en me paarden verzorgen en wedstrijden rijden!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |