quote:
pff echt niet!!! die zijn vaak 5 dagen aan t werk, ik kom rond met 2 middagenquote:Op zondag 13 mei 2007 18:14 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Okee, dus je bent dom. Voor je lolEn nu sta je op de markt vissen te verkopen, ben je soms niet jaloers op mensen die wel een beroepsopleiding hebben gedaan en niet meer bij papa en mama wonen op hun 23e?
fagquote:Op zondag 13 mei 2007 18:14 schreef Megumi het volgende:
[..]
Nope ik houd bijvoorbeeld van een perfecte manier van een hoofd afsnijden.
Soms ook welles van andere dieploomaas.quote:Op zondag 13 mei 2007 18:13 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
nou dat moet nou eenmaal hee! me nut van me rapporten van basisschool zie ik ook niet meer zo.. maar bij sommige baantjes willen ze ze nog welles zien (van de mavo dan)
Je komt rond omdat je nog bij papa en mama woontquote:Op zondag 13 mei 2007 18:15 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
pff echt niet!!! die zijn vaak 5 dagen aan t werk, ik kom rond met 2 middagen![]()
veel makelijker en veel meer tijd voor me hobbies zo!!!
Gek ff lekker op ofzow!!! om dit soort shit heb ik dus dit topic geopend nou zien jullie t ook es!!!quote:Op zondag 13 mei 2007 18:16 schreef 2cv het volgende:
[..]
Soms ook welles van andere dieploomaas.
(heb maar even in jouw taal getypt zodat je het wellicht begrijpt).
Wat zijn je hobbies dan?quote:Op zondag 13 mei 2007 18:15 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
pff echt niet!!! die zijn vaak 5 dagen aan t werk, ik kom rond met 2 middagen![]()
Alleen hoeren verdienen genoeg om zo te kunnen leven ... Goede hoeren !quote:Op zondag 13 mei 2007 18:15 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
quote:Op zondag 13 mei 2007 18:16 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Je komt rond omdat je nog bij papa en mama woont![]()
nou zo heeft monique dat ook gedaan en die heeft t nu ook goed voor mekaar hoor!quote:Op zondag 13 mei 2007 18:16 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Je komt rond omdat je nog bij papa en mama woont![]()
me vriendinen, winkelen, paarden en me katten.. en FOK!quote:
Graag ! En met de deur op slot en de sleutel buiten de kamer en de ramen dicht en met tralies er voor (enzo).quote:Op zondag 13 mei 2007 18:19 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
ik zou een beetje alleen op een kamer gaan zitten![]()
Een mens of ding is geen hobby. Wat doe je graag? Ja, mijn kat natuurlijkquote:Op zondag 13 mei 2007 18:19 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
me vriendinen, winkelen, paarden en me katten.. en FOK!![]()
dan zit ze alleen nog maar langer op fokquote:Op zondag 13 mei 2007 18:20 schreef 2cv het volgende:
[..]
Graag ! En met de deur op slot en de sleutel buiten de kamer en de ramen dicht en met tralies er voor (enzo).
quote:Op zondag 13 mei 2007 18:20 schreef 2cv het volgende:
[..]
Graag ! En met de deur op slot en de sleutel buiten de kamer en de ramen dicht en met tralies er voor (enzo).
miauwquote:Op zondag 13 mei 2007 18:21 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Een mens of ding is geen hobby. Wat doe je graag? Ja, mijn kat natuurlijk![]()
Met zonder geen computer natuurlijk ! Alleen een internetkabeltje en een verborgen camera (wil haar wel eens in die kabel zien schreeuwen in de hoop dat ze op die manier kan posten op Fokquote:Op zondag 13 mei 2007 18:21 schreef Knuffel-parasiet het volgende:
[..]
dan zit ze alleen nog maar langer op fok
Welkom kloon van Viswijf !quote:Op zondag 13 mei 2007 18:21 schreef B.ertha het volgende:
[..]De sleutel erbuiten, anders kan ze er weer uit.
Dat noemt men 'volwassen worden'. Dat houdt in dat je een zelfstandig functionerend persoon bent, die niet leunt op de (financiele) steun van papa en mama, maar een eigen leven kan inrichten. Dit kun je bereiken door een beroepsopleiding te gaan doen. Tevens zal daar je een goede kennis van de Nederlandse taal bijgespijkerd worden. Het is het proberen waard, echt.quote:Op zondag 13 mei 2007 18:19 schreef Viswijfje het volgende:
nou zo heeft monique dat ook gedaan en die heeft t nu ook goed voor mekaar hoor!
t is toch kei makkelijk, en vet gezellig!
nou ik ga graag uit of winkelen of kletsen met vriendinen, en met me katten speel ik graag en maak ze mooi en me paarden verzorgen en wedstrijden rijden!!quote:Op zondag 13 mei 2007 18:21 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Een mens of ding is geen hobby. Wat doe je graag? Ja, mijn kat natuurlijk![]()
quote:Op zondag 13 mei 2007 18:24 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Dat noemt men 'volwassen worden'. Dat houdt in dat je een zelfstandig functionerend persoon bent, die niet leunt op de (financiele) steun van papa en mama, maar een eigen leven kan inrichten. Dit kun je bereiken door een beroepsopleiding te gaan doen. Tevens zal daar je een goede kennis van de Nederlandse taal bijgespijkerd worden. Het is het proberen waard, echt.
Je vergeet dat je graag dingen in je poesje stopt.quote:Op zondag 13 mei 2007 18:24 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
nou ik ga graag uit of winkelen of kletsen met vriendinen, en met me katten speel ik graag en maak ze mooi en me paarden verzorgen en wedstrijden rijden!!
Nu ja ...quote:Op zondag 13 mei 2007 18:25 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
ik ben erg tevreden me me leven nu hoor!
Dat merken we. Boehoe, ze noemen me dom mamaquote:Op zondag 13 mei 2007 18:25 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
ik ben erg tevreden me me leven nu hoor!
whahaa, dat laat ik liever andere doen hoorquote:Op zondag 13 mei 2007 18:25 schreef WurM het volgende:
[..]
Je vergeet dat je graag dingen in je poesje stopt.
Dus als Monique in de sloot springt, spring jij er ook in?quote:Op zondag 13 mei 2007 18:19 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
nou zo heeft monique dat ook gedaan en die heeft t nu ook goed voor mekaar hoor!
t is toch kei makkelijk, en vet gezellig!
ik kan wel met alles bij mama terecht, dat is echt heeeel fijn!quote:Op zondag 13 mei 2007 18:26 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Dat merken we. Boehoe, ze noemen me dom mama![]()
![]()
Monique?quote:Op zondag 13 mei 2007 18:26 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
whahaa, dat laat ik liever andere doen hoor![]()
Ah dus daar is het misgegaanquote:Op zondag 13 mei 2007 18:27 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
ik kan wel met alles bij mama terecht, dat is echt heeeel fijn!
sommige mamas zijn net juffrouws maar de mijne is net een vriendin![]()
Ohquote:Op zondag 13 mei 2007 18:24 schreef 2cv het volgende:
[..]
Met zonder geen computer natuurlijk ! Alleen een internetkabeltje en een verborgen camera (wil haar wel eens in die kabel zien schreeuwen in de hoop dat ze op die manier kan posten op Fok).
[..]
Welkom kloon van Viswijf !
Hint: lees eens!
typisch viswijf antwoordquote:Op zondag 13 mei 2007 18:27 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
heb jij liever een strenge mama dan? nee toch!quote:
probeer het onderwerp niet te veranderenquote:Op zondag 13 mei 2007 18:29 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
heb jij liever een strenge mama dan? nee toch!
dat lijkt me echt zo kut joh, als je vanalles moet enzo![]()
Mijn moeder zit er precies tussenin. Ze weet haar grenzen (en ik ook) en toch houd ik met heel mn hart van haar en kan ik met alles bij haar terecht.quote:Op zondag 13 mei 2007 18:29 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
heb jij liever een strenge mama dan? nee toch!
dat lijkt me echt zo kut joh, als je vanalles moet enzo![]()
De genenpoel is besmet, dat moet ergens gebeurd zijn.quote:Op zondag 13 mei 2007 18:31 schreef Knuffel-parasiet het volgende:
[..]
probeer het onderwerp niet te veranderen
je moeder kan er niets aan doen dat je zo dom bent
je hoeft je niet te verdedigenquote:Op zondag 13 mei 2007 18:31 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Mijn moeder zit er precies tussenin. Ze weet haar grenzen (en ik ook) en toch houd ik met heel mn hart van haar en kan ik met alles bij haar terecht.
Niks vriendinnen.
Is de persoon die jij moeder noemt je moeder wel ?quote:Op zondag 13 mei 2007 18:27 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
Naast Viswijf is iedereen slimquote:Op zondag 13 mei 2007 18:28 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Oh
Maar ik kan alleen wel met recht zeggen dat ik niet dom ben
de mijne is ook niet ECHT een vriendin!quote:Op zondag 13 mei 2007 18:31 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Mijn moeder zit er precies tussenin. Ze weet haar grenzen (en ik ook) en toch houd ik met heel mn hart van haar en kan ik met alles bij haar terecht.
Niks vriendinnen.
Idd. Een zogenaamde "vriendinnenrelatie" impliceert dat er sprake is van 2 personen die gelijkwaardig zijn, en het is fout om dat te hebben in een ouder-kind relatie.quote:Op zondag 13 mei 2007 18:31 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Niks vriendinnen.
whahaa nee stiekem is het de melkboer!quote:Op zondag 13 mei 2007 18:32 schreef 2cv het volgende:
[..]
Is de persoon die jij moeder noemt je moeder wel ?
[..]
Naast Viswijf is iedereen slim
Eigenlijk niet hequote:Op zondag 13 mei 2007 18:32 schreef Knuffel-parasiet het volgende:
[..]
je hoeft je niet te verdedigen![]()
Nee, dat zou er nog bij komenquote:Op zondag 13 mei 2007 18:32 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
de mijne is ook niet ECHT een vriendin!
ik vertel haar echt niet elke keer gelijk dat ik gesekst heb ofzow![]()
maar ik vertrouw haar wel![]()
nu ineens weer nietquote:Op zondag 13 mei 2007 18:32 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
de mijne is ook niet ECHT een vriendin!
quote:Op zondag 13 mei 2007 18:33 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Idd. Een zogenaamde "vriendinnenrelatie" impliceert dat er sprake is van 2 personen die gelijkwaardig zijn, en het is fout om dat te hebben in een ouder-kind relatie.
Welkom in ONZquote:Op zondag 13 mei 2007 18:34 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Heb trouwens nog nooit zo vaak "" gebruikt in één topic
![]()
Ik gebruik eigenlijk alleen maarquote:Op zondag 13 mei 2007 18:34 schreef B.ertha het volgende:
[..]
![]()
Je hebt hem hooguit fokking 3 keer gebruikt in 10 postsquote:Op zondag 13 mei 2007 18:34 schreef B.ertha het volgende:
[..]
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |