4 mans middenveld. Lindenbergh en Heitinga mogen opruimen en Perez en Sneijder mogen het spel verdelen.quote:Op zondag 13 mei 2007 16:19 schreef F1Bas het volgende:
Wie nu op het middenveld? Sneijder samen met Perez?
Stam kreeg last van z'n hamstring, dus ook nog een vraagteken.quote:Op zondag 13 mei 2007 16:27 schreef dantes_inferno86 het volgende:
[..]
4 mans middenveld. Lindenbergh en Heitinga mogen opruimen en Perez en Sneijder mogen het spel verdelen.
Van der Wiel moet hem wel kunnen vervangen.quote:Op zondag 13 mei 2007 16:28 schreef twi het volgende:
[..]
Stam kreeg last van z'n hamstring, dus ook nog een vraagteken.
Hoe kom je erbij dat Babel niet meedoet?quote:Op zondag 13 mei 2007 16:29 schreef toma het volgende:
volgende wedstrijd wordt lastig als Babel, Gabri en Davids niet mee doen
Het zal toch niet dat Perez in de basis staat de volgende keerquote:Op zondag 13 mei 2007 16:29 schreef toma het volgende:
volgende wedstrijd wordt lastig als Babel, Gabri en Davids niet mee doen
Viel geblesseerd uit, maar dat zal niet veel meer dan een blauwe plek zijn. Werd geraakt aan z'n kuit.quote:Op zondag 13 mei 2007 16:30 schreef vogeItjesdans het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij dat Babel niet meedoet?
Dat zag ik wel, maar dat is geen probleem denk ik.quote:Op zondag 13 mei 2007 16:31 schreef twi het volgende:
[..]
Viel geblesseerd uit, maar dat zal niet veel meer dan een blauwe plek zijn. Werd geraakt aan z'n kuit.
Eerste half uur was het écht écht bedroevend.quote:Op zondag 13 mei 2007 16:30 schreef koningdavid het volgende:
Puik gespeeld trouwens van Ajax. Verdedigend helemaal niets weggegeven.
Dat heb ik gelukkig niet gezien dan.quote:Op zondag 13 mei 2007 16:31 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Eerste half uur was het écht écht bedroevend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |