Al gebeurd!!quote:
dat heb je super snel gedaan, Sally.quote:
Fixed.quote:Hans, doie je nog even een linkje in je post?
Hij stond al een tijdje klaar... Kon 'm niet van wiki halen, dat was het nieuwtjes OP... Dus ik ben even de afbeeldingen aan t fixen geweest terwijl het andere topic maar heel langzaam volliepquote:Op zondag 13 mei 2007 15:13 schreef -Hans- het volgende:
[..]
dat heb je super snel gedaan, Sally.![]()
[..]
Fixed.![]()
Erg he...quote:
quote:Op zondag 13 mei 2007 15:17 schreef 907 het volgende:
Ik hoop dat Rosberg z`n auto aan de finish kan brengen!
Nee, maar dat was al duidelijk na 2 races...quote:Op zondag 13 mei 2007 15:24 schreef 907 het volgende:
Dat kan je je toch niet voorstellen na afgelopen twee F1-seizoenen?
Jaa... Maarrrr...quote:Op zondag 13 mei 2007 15:26 schreef 907 het volgende:
Vind ik ook gelul dat het door de BS banden komt. Iedereen rijdt daar immers mee
De goeie man is zonder T...quote:Op zondag 13 mei 2007 15:30 schreef SiGNe het volgende:
Alberts heeft ook weer een goed excuus waarom ie weer laatste is..
Ligt het niet aan de auto dan ligt het wel aan de blauwe vlaggen, maar uiteraard ligt het nooit aan hem zelf.
Net nu ie op punten ligt??? Niet te hopen voor hem...quote:Op zondag 13 mei 2007 15:31 schreef MaximusF1 het volgende:
Coulthard traag...uitval op komst ?
Ja, hoop ik ook, toch weer 1,3 sec. sneller dan DC!quote:Op zondag 13 mei 2007 15:35 schreef 907 het volgende:
hoop niet dat rosberg kapot gaat. motoren gaan vaak t hardst voordat ze ploffen.
hoop dat ie licht is
En hij leidt het kampioenschap.quote:Op zondag 13 mei 2007 15:38 schreef SiGNe het volgende:
Ik vind het trouwens wel knap van Hamilton, 2e race en weer een podiumplaats![]()
Dat zou ook nog een stunt zijn als ie dat het hele seizoen vast weet te houden.quote:
2e racequote:Op zondag 13 mei 2007 15:38 schreef SiGNe het volgende:
Ik vind het trouwens wel knap van Hamilton, 2e race en weer een podiumplaats![]()
Dacht ik ja, kan er naast zitten.. (hmmm..hij heeft 30 punten, ik zit er dus behoorlijk naastquote:
Eerste die in eerst 3 races podium pakte, nu al 3e, 2, 2 en weer een 2e plek!!!quote:
je bedoelt dat hij een betere auto heeft dan die 2 in z'n debuutseizoenquote:Op zondag 13 mei 2007 15:40 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Dat zou ook nog een stunt zijn als ie dat het hele seizoen vast weet te houden.
Dan is ie gewoon beter dan Senna en Schumacher in hun debuutseizoen.
De andere coureurs hebben ook betere auto's dan de concurenten van Senna en Schumacher destijds.quote:Op zondag 13 mei 2007 15:43 schreef Vaud het volgende:
[..]
je bedoelt dat hij een betere auto heeft dan die 2 in z'n debuutseizoen![]()
Juist. En dat hij die auto al zo goed kent.quote:Op zondag 13 mei 2007 15:43 schreef Vaud het volgende:
[..]
Dat is niet vaud gezienquote:Op zondag 13 mei 2007 15:43 schreef Vaud het volgende:
[..]
quote:Op zondag 13 mei 2007 15:45 schreef SiGNe het volgende:
[..]
De andere coureurs hebben ook betere auto's dan de concurenten van Senna en Schumacher destijds.
Ik bedoel dus dat senna en schumacher auto's hadden uit de jaren 90, net zoals iedereen die toen reed.quote:
Daar gaat het helemaal niet om. Het gaat er gewoon om dat de McLaren samen met de Ferrari de snelste auto van het veld is. Nu is Hamilton natuurlijk een goede coureur, maar hij wordt wel te veel opgehemeld. Ik ben helemaal niet verbaasd dat hij het zo goed doet, ik denk dat hij wel net zo goed als Alonso is. En aangezien die twee allebei in een McLaren rijden....quote:Op zondag 13 mei 2007 15:54 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Ik bedoel dus dat senna en schumacher auto's hadden uit de jaren 90, net zoals iedereen die toen reed.
Nu heeft iedereen een auto uit 2007, iedereen rijdt dus harder.
De auto's van toen kan je niet vergelijken met de auto's van nu, maar je kan wel een beetje de coureurs vergelijken.
Ach, ja.. heb toch het gevoel dat het merendeel komt door het uitvallen van de anderen...quote:Op zondag 13 mei 2007 15:55 schreef HPoi het volgende:
MASSA!!![]()
Rosbergje heeft het goed gedaan. 5 plaatsen gewonnen.![]()
Kan je nu nog niet zeggen vind ik. Mocht het nog een paar keer gebeuren dan doet hij inderdaad iets niet goed. Maar hij is voorlopig wel afgehaakt in de strijd om de titel.quote:Op zondag 13 mei 2007 15:47 schreef Fir3fly het volgende:
Goed van Massa.
Maar Raikkonen. Ik begin toch echt te geloven dat het aan hem ligt dat er zo vaak wat stuk gaat in zijn auto
.
5 puntjes achterstand maar, had Massa ook voor deze race. Dus dat kan nog best. Maar met de McLaren ook altijd, hij was altijd degene met de problemen. En Massa is volgens mij nog nooit met de Ferrari uitgevallen door een technisch probleem...quote:Op zondag 13 mei 2007 15:57 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Kan je nu nog niet zeggen vind ik. Mocht het nog een paar keer gebeuren dan doet hij inderdaad iets niet goed. Maar hij is voorlopig wel afgehaakt in de strijd om de titel.
Schumacher had zeker geen topauto in z'n debuutseizoenquote:Op zondag 13 mei 2007 15:45 schreef SiGNe het volgende:
[..]
De andere coureurs hebben ook betere auto's dan de concurenten van Senna en Schumacher destijds.
Volgens mij wel... Ze heeft er sinds de eerste race gezeten...quote:Op zondag 13 mei 2007 15:58 schreef -Hans- het volgende:
Is die Froukje een vaste co-host (of hoe je het noemen wilt) van het programma?
Hamilton, wat een fenomeen.
Goede vraag Froukje. "Wat veroorzaakt nou een klapband?" man.. man.. man..
Nee. Dat laat McLaren niet gebeuren. En Ferrari al helemaal nietquote:Op zondag 13 mei 2007 16:04 schreef Sally het volgende:
[..]
En ik zie Hamilton nog wel het kampioenschap winnen, hoor!
Hij heeft al 8 punten op Hamilton. Dus het wordt wat lastiger. Al is het natuurlijk niet onmogelijk, maar voorlopig zijn de McLarens vrij betrouwbaar. Maar voorlopig blijf ik nog maar positief dat het niet aan Kimi ligt (Misschien wel tegen beter weten in).quote:Op zondag 13 mei 2007 15:59 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
5 puntjes achterstand maar, had Massa ook voor deze race. Dus dat kan nog best. Maar met de McLaren ook altijd, hij was altijd degene met de problemen. En Massa is volgens mij nog nooit met de Ferrari uitgevallen door een technisch probleem...
uuhhm, dan denk ik dat het weer lekker via de Duitse RTL ga volgen. Maar goed, ik geef haar nog even het voordeel van de twijfel.quote:Op zondag 13 mei 2007 16:04 schreef Sally het volgende:
[..]
Volgens mij wel... Ze heeft er sinds de eerste race gezeten...
Denk het ook wel.quote:En ik zie Hamilton nog wel het kampioenschap winnen, hoor!
Ze racet zelf ook, dus ze zal het zelf vast wel weten hoe een klapband ontstaat, alleen voor de "domme" kijker is het natuurlijk fijn als zoiets wordt uitgelegd.quote:Op zondag 13 mei 2007 16:04 schreef Sally het volgende:
[..]
Volgens mij wel... Ze heeft er sinds de eerste race gezeten...
En ik zie Hamilton nog wel het kampioenschap winnen, hoor!
Heb hier geen duitse rtl...quote:Op zondag 13 mei 2007 16:06 schreef -Hans- het volgende:
[..]
uuhhm, dan denk ik dat het weer lekker via de Duitse RTL ga volgen. Maar goed, ik geef haar nog even het voordeel van de twijfel.![]()
[..]
En Fir3fly denkt er anders over!quote:Denk het ook wel.![]()
quote:Op zondag 13 mei 2007 16:09 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Ze racet zelf ook, dus ze zal het zelf vast wel weten hoe een klapband ontstaat, alleen voor de "domme" kijker is het natuurlijk fijn als zoiets wordt uitgelegd.
En Albers net inderdaad zeggen dat het aan de blauwe vlag lag en aan het verkeer![]()
Klinkt een beetje als een kleuter die altijd de schuld aan anderen geeft.
"Ja, als die anden niet hadden meegedaan dan had ik misschien wel kunnen winnen" (hoewel ie 'm dan vast wel stuk had gereden).
Was je niet de enige. Schrok me ook al rot.quote:Op zondag 13 mei 2007 16:11 schreef Fir3fly het volgende:
Ik kreeg trouwens bijna een hartverzakking toen ik die vlammen uit die Ferrari zag komen.. Ik dacht "nee daar gaat het kampioenschap!"
.
Het leek een beetje fuel die over de auto was gestroomd...quote:Op zondag 13 mei 2007 16:12 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Was je niet de enige. Schrok me ook al rot.
Je zag m wel even in de spiegel kijken...quote:Op zondag 13 mei 2007 16:13 schreef Fir3fly het volgende:
Wel dapper van Massa om gewoon door te rijden, of heeft ie het misschien niet eens gezien?
Inderdaad, maar je schrikt toch wel even op het moment dat het gebeurd. Maar het had gelukkig geen consequenties.quote:Op zondag 13 mei 2007 16:13 schreef Sally het volgende:
[..]
Het leek een beetje fuel die over de auto was gestroomd...
Volgens de belgen kon het geen kwaad, en je ziet het!
Mwoah...misschien de mooiste, maar zeker niet de leukste, geen inhaalmogelijkheden namelijk.quote:Op zondag 13 mei 2007 16:18 schreef Sally het volgende:
Woei!Over 2 weken het leukste circuit!
Monte Carlo!!!
Maar hij heeft het echt niet gezien, althans dat zei hij net op de persconferentie.quote:Op zondag 13 mei 2007 16:14 schreef Sally het volgende:
[..]
Je zag m wel even in de spiegel kijken...
Is dit een grap?quote:Op zondag 13 mei 2007 16:25 schreef Sally het volgende:
Dat valt toch nog wel mee, met dat niet in kunnen halen??
Als Ferrari-fan mag hij daar best anders over denken.quote:Op zondag 13 mei 2007 16:10 schreef Sally het volgende:
[..]
Heb hier geen duitse rtl...
[..]
En Fir3fly denkt er anders over!
Hilarisch was dat. Ze konden het bij McLaren niet hebben dat ze niet voorbij een Arrows kwamen.quote:Op zondag 13 mei 2007 16:30 schreef HPoi het volgende:
[..]
Is dit een grap?
Moet je aan Coulthard vragen.![]()
Bernoldizich nu al slap!
![]()
Nou net bij de persconferentie vroegen ze ernaar en Massa had niks gezien van een vuur bij zn auto, gelukkig maar zullen we maar denkenquote:Op zondag 13 mei 2007 16:14 schreef Sally het volgende:
[..]
Je zag m wel even in de spiegel kijken...
ik heb het niet gehoord... Maar ik dacht dat ik 'm in z'n spiegel zag kijken toen hij net de pitstraat uitkwam! Vandaar.quote:Op zondag 13 mei 2007 16:36 schreef flubub het volgende:
[..]
Nou net bij de persconferentie vroegen ze ernaar en Massa had niks gezien van een vuur bij zn auto, gelukkig maar zullen we maar denken![]()
Over 2 weken wordt een SUPERDAG voor de echte racefans.quote:Op zondag 13 mei 2007 16:18 schreef Sally het volgende:
Woei!Over 2 weken het leukste circuit!
Monte Carlo!!!
Is denk ik nog nooit gebeurd dat een debutant na 4 races aan de leiding van het WK staat.quote:Op zondag 13 mei 2007 18:13 schreef WEST het volgende:
mooie race was het![]()
en Hamilton nu alleen leider![]()
Dat was inderdaad heel erg irritant!quote:Op zondag 13 mei 2007 18:27 schreef MrBadGuy het volgende:
Leuke race, en Hamilton![]()
Alleen die interviews in beeld bij RTLHoe verzinnen ze het
![]()
Nee, dat zeiden ze op de Belg al!quote:Op zondag 13 mei 2007 18:17 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Is denk ik nog nooit gebeurd dat een debutant na 4 races aan de leiding van het WK staat.
En in zijn eerste vier races op het podium rijden![]()
En van DailyF1News:quote:[...]
Try as Lewis Hamilton might, in making his record fourth consecutive podium finish in four rookie races, it was finally clear that the red car did indeed have a handy performance advantage as Massa had the upper hand throughout.
[...]
The result moved Hamilton ahead of former record holder Bruce McLaren as the youngest driver ever to lead the world championship, with 30 points to Alonso’s 28, Massa’s 27 and Raikkonen’s 22.
“I keep saying I am living my dream,” he said, “and it’s really true. I’ve been working so hard, and to come out of my fourth grand prix leading the world championship, driving with top drivers in world, is just incredible.”
quote:Lewis Hamilton is the youngest driver to ever lead the world championship.
quote:Op zondag 13 mei 2007 17:09 schreef Bernard0s het volgende:
[..]
Over 2 weken wordt een SUPERDAG voor de echte racefans.
F1 GP de Monaco
Indy 500
Smullen!
Hopen op regen in Monaco en mooi weer in Indy.
Zal wel vaker gebeuren dit seizoen met Super Aguri, krijg je als ze met een Honda van vorig jaar rijden.quote:Op maandag 14 mei 2007 21:28 schreef drifter20 het volgende:
Ferrari heeft een sterke wedstrijd gereden en Super Aguri ene punt. Dat zie je niet vaak:D
Beter dan de Honda van dit jaar!quote:Op maandag 14 mei 2007 22:04 schreef Bernard0s het volgende:
[..]
Zal wel vaker gebeuren dit seizoen met Super Aguri, krijg je als ze met een Honda van vorig jaar rijden.
Echt te triest voor woorden gewoon.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |