Nou net bij de persconferentie vroegen ze ernaar en Massa had niks gezien van een vuur bij zn auto, gelukkig maar zullen we maar denkenquote:Op zondag 13 mei 2007 16:14 schreef Sally het volgende:
[..]
Je zag m wel even in de spiegel kijken...
ik heb het niet gehoord... Maar ik dacht dat ik 'm in z'n spiegel zag kijken toen hij net de pitstraat uitkwam! Vandaar.quote:Op zondag 13 mei 2007 16:36 schreef flubub het volgende:
[..]
Nou net bij de persconferentie vroegen ze ernaar en Massa had niks gezien van een vuur bij zn auto, gelukkig maar zullen we maar denken![]()
Over 2 weken wordt een SUPERDAG voor de echte racefans.quote:Op zondag 13 mei 2007 16:18 schreef Sally het volgende:
Woei!Over 2 weken het leukste circuit!
Monte Carlo!!!
Is denk ik nog nooit gebeurd dat een debutant na 4 races aan de leiding van het WK staat.quote:Op zondag 13 mei 2007 18:13 schreef WEST het volgende:
mooie race was het![]()
en Hamilton nu alleen leider![]()
Dat was inderdaad heel erg irritant!quote:Op zondag 13 mei 2007 18:27 schreef MrBadGuy het volgende:
Leuke race, en Hamilton![]()
Alleen die interviews in beeld bij RTLHoe verzinnen ze het
![]()
Nee, dat zeiden ze op de Belg al!quote:Op zondag 13 mei 2007 18:17 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Is denk ik nog nooit gebeurd dat een debutant na 4 races aan de leiding van het WK staat.
En in zijn eerste vier races op het podium rijden![]()
En van DailyF1News:quote:[...]
Try as Lewis Hamilton might, in making his record fourth consecutive podium finish in four rookie races, it was finally clear that the red car did indeed have a handy performance advantage as Massa had the upper hand throughout.
[...]
The result moved Hamilton ahead of former record holder Bruce McLaren as the youngest driver ever to lead the world championship, with 30 points to Alonso’s 28, Massa’s 27 and Raikkonen’s 22.
“I keep saying I am living my dream,” he said, “and it’s really true. I’ve been working so hard, and to come out of my fourth grand prix leading the world championship, driving with top drivers in world, is just incredible.”
quote:Lewis Hamilton is the youngest driver to ever lead the world championship.
quote:Op zondag 13 mei 2007 17:09 schreef Bernard0s het volgende:
[..]
Over 2 weken wordt een SUPERDAG voor de echte racefans.
F1 GP de Monaco
Indy 500
Smullen!
Hopen op regen in Monaco en mooi weer in Indy.
Zal wel vaker gebeuren dit seizoen met Super Aguri, krijg je als ze met een Honda van vorig jaar rijden.quote:Op maandag 14 mei 2007 21:28 schreef drifter20 het volgende:
Ferrari heeft een sterke wedstrijd gereden en Super Aguri ene punt. Dat zie je niet vaak:D
Beter dan de Honda van dit jaar!quote:Op maandag 14 mei 2007 22:04 schreef Bernard0s het volgende:
[..]
Zal wel vaker gebeuren dit seizoen met Super Aguri, krijg je als ze met een Honda van vorig jaar rijden.
Echt te triest voor woorden gewoon.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |