Nee, ze was altijd al vrouwquote:Op zondag 13 mei 2007 02:02 schreef wyccie het volgende:
Is het die kerel die later vrouw is geworden, Pete nog iets?
Kut, nu dreint de hele tijd dat ene zinnetje door mijn hoofd. Dat rare stemmetje, die gekke melodie. Maar ik kom niet op die naam.quote:Op zondag 13 mei 2007 02:05 schreef ElizabethR het volgende:
De hitsingel was: 'My lucky number one'
ja! JA! JAAAA!!! Het schiet er wel in!!!!quote:Op zondag 13 mei 2007 02:17 schreef broer het volgende:
[..]
Kut, nu dreint de hele tijd dat ene zinnetje door mijn hoofd. Dat rare stemmetje, die gekke melodie.
Haar voornaam lijkt op die van de zangeres van 99 red balloons: Nenaquote:
quote:Op zondag 13 mei 2007 02:25 schreef broer het volgende:
Je mag hem ook laten staan voor de ochtendploeg, natuurlijk. Dan bedenk ik wel even een nieuwe vraag.
Broer, met deze hint moet het toch wel lukken?quote:Op zondag 13 mei 2007 02:24 schreef ElizabethR het volgende:
Haar voornaam lijkt op die van de zangeres van 99 red balloons: Nena
Nee, ik vrees het ergste.quote:Op zondag 13 mei 2007 02:27 schreef wyccie het volgende:
Broer, met deze hint moet het toch wel lukken?
Misschien weet iemand hem morgen wel, en anders vervalt ie gewoon, geen probleemquote:Op zondag 13 mei 2007 02:27 schreef wyccie het volgende:
[..]
Broer, met deze hint moet het toch wel lukken?
Neequote:
Nee, Lenaquote:Op zondag 13 mei 2007 02:36 schreef wyccie het volgende:
Heet ze wel Nina?
Ik had 'm eerst niet herkend op de eerste foto.quote:Op zondag 13 mei 2007 02:39 schreef broer het volgende:
U-turn is niet goed.
En de overeenkomst heeft inderdaad te maken met de rol van George Clooney, maar dan wel iets meer, want meneer Clooney staat op beide foto's. Dat zou zelfs voor mijn vragen nog iets te eenvoudig zijn.
Ja, dat is 'm.quote:Op zondag 13 mei 2007 02:41 schreef ElizabethR het volgende:
Volgens mij is die andere film 'Out of sight'
Maar de overeenkomst weet ik niet.
Klopt.quote:Op zondag 13 mei 2007 02:41 schreef ElizabethR het volgende:
Volgens mij is die andere film 'Out of sight'
Zelfmoordquote:Op zondag 13 mei 2007 02:42 schreef broer het volgende:
[..]
Klopt.
De overeenkomst ligt in een actie van de beide karakters die Clooney speelt.
quote:Editen
Edit je post niet, ook al heb je een spelfout. Post dan gewoon een nieuw bericht waarin je je eerdere antwoord aanvult. Anders kunnen mensen denken dat je een bericht ge-edit hebt na het zien van een ander antwoord. Doe dat dus niet!
Sorry, moet je tóch weer een vraag stellen.quote:Op zondag 13 mei 2007 02:43 schreef ElizabethR het volgende:
Owwww, gevangene???? OP de vlucht???
quote:A career bank robber breaks out of jail and...
ElizabethR +1quote:three escaped convicts search for hidden treasure while a relentless lawman...
quote:
Sorry!!quote:Op zondag 13 mei 2007 02:45 schreef broer het volgende:
[..]
Sorry, moet je tóch weer een vraag stellen.
[..]
[..]
ElizabethR +1
Stand deel 756
ElizabethR 1
quote:Op zondag 13 mei 2007 02:50 schreef Agiath het volgende:
Hij werd iig bekent door ER
Pfffffff!!!!!!quote:Op zondag 13 mei 2007 03:00 schreef Yurithemaster het volgende:
ross
Jeejquote:Op zondag 13 mei 2007 03:02 schreef ElizabethR het volgende:
YuriThemaster +1
thnxquote:
quote:Op zondag 13 mei 2007 03:08 schreef broer het volgende:
dEUS.
Eerste twee regels van welk liedje?quote:Mijn god, wat ben je veranderd, je bent dezelfde niet
Je had zo'n mooie mond met tanden, daar is niks meer van over
huldequote:Op zondag 13 mei 2007 03:16 schreef broer het volgende:
[..]
Zeg, zeg! Ik ben een erkend Spinvis-hater. Dus beschuldig me daar niet van!
In 1 keer, maar ikw as even in een ander topicquote:Op zondag 13 mei 2007 03:18 schreef broer het volgende:
Maar ik begrijp dat er niemand is die het in één keer weet? Dan wordt het lastig, denk ik.
Gewoon doormodderen mocht ik het fout hebbenquote:
Wat doe ik? Laten staan of nog even doormodderen?
Hoera!quote:Op zondag 13 mei 2007 03:19 schreef Soempie het volgende:
't is van Doe Maar Heroine
Ow ja!!! Klopt!!quote:Op zondag 13 mei 2007 03:19 schreef Soempie het volgende:
't is van Doe Maar Heroine
quote:Op zondag 13 mei 2007 03:24 schreef Yurithemaster het volgende:
lost tempel, raiders of the lost arc en uh uh the holygrail?
Ik afleidenquote:Op zondag 13 mei 2007 03:23 schreef Soempie het volgende:
Bijna gemist, omdat Yuri me aan het afleiden is
Daar heb je een punt.quote:Op zondag 13 mei 2007 03:25 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Ik afleidenanders was je nooit in dit topic gekomen
![]()
quote:
Monthy Python is ook leuk hoorquote:
inderdaad met acteurs die van de straat geplukt zijnquote:Op zondag 13 mei 2007 03:28 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Iets met 7 ofzo??
Dat is toch die film met vele toen nog onbekende acteurs?
quote:Op zondag 13 mei 2007 03:28 schreef ElizabethR het volgende:
Ik ga nog even Paul de Leeuw kijken, en dan slapen
Sag allemaal
trustenquote:Op zondag 13 mei 2007 03:33 schreef Soempie het volgende:
Ik heb ook geen idee. Zie net dat het al half 4 is geweest en ik moet morgen werken.![]()
Welterusten![]()
![]()
Ik weet wel welke je bedoelt maar weet de naam nietquote:Op zondag 13 mei 2007 03:32 schreef Homdeck het volgende:
niemand een idee? ik wil eigenlijk ook wel naar bed
RB +1quote:Op zondag 13 mei 2007 10:25 schreef RoofingBurner het volgende:
Willy Vandersteen natuurlijk.
dit is iig de juiste richting. De afkorting was MBD.quote:Op zondag 13 mei 2007 11:05 schreef Cootz het volgende:
Volgens mij dachten ze vroeger dat het kwam door hersenbeschadiging. Maar ik weet niet of dat toen een naam had.
quote:Op zondag 13 mei 2007 11:07 schreef Cootz het volgende:
M... Brain Damage? Euh...
Yep methan +1quote:Op zondag 13 mei 2007 11:09 schreef methan het volgende:
Minimal
Nein, niet helemaal iig.quote:Op zondag 13 mei 2007 11:30 schreef Cootz het volgende:
Levensverwachting in die tijd? Als je dan nog niet dood bent, dan mocht je wel stoppen met werken...
Nogal wiedes dat dat iets met leeftijd te maken heeft, als je vraagt waarom de leeftijdsgrens 70 is...quote:Op zondag 13 mei 2007 11:35 schreef RoofingBurner het volgende:
Het heeft dus met leeftijd te maken, alleen niet de levensverwachting.
Ik ga dit antwoord toch goedrekenen. De leeftijd was gebaseerd op de gemiddelde leeftijdsverwachting van 72 jaar. Imagine that, werken tot je 70ste en dan gemiddeld gezien 2 jaar later sterven.quote:Op zondag 13 mei 2007 11:30 schreef Cootz het volgende:
Levensverwachting in die tijd? Als je dan nog niet dood bent, dan mocht je wel stoppen met werken...
quote:Op zondag 13 mei 2007 11:40 schreef RoofingBurner het volgende:
Imagine that, werken tot je 70ste en dan gemiddeld gezien 2 jaar later sterven.
bronquote:In 1889 stichtte Otto von Bismarck het eerste pensioenfonds. De gemiddelde leeftijdsverwachting van een Duitse man was toen 72. De pensioengerechtigde leeftijd werd gesteld op 70 jaar. Deze leeftijd zakte naar 65 jaar, wat een internationale meetlat werd. De pensioengerechtigde leeftijd werd na het salaris een van de belangrijke punten van de vakbonden in loononderhandelingen. In communistische landen beijverden de regimes zich om het pensioen vroeger te laten ingaan. Lagere pensioengerechtigde leeftijden werden ook overeengekomen voor groepen met zware banen, zoals mijnwerkers, bemanning van stoomlocomotieven en voor vrouwen.
quote:Op zondag 13 mei 2007 12:04 schreef DiviFilius het volgende:
Montgomery ?
Je loopt een beetje achterquote:Op zondag 13 mei 2007 12:06 schreef VonHinten het volgende:
Omaha, Utah, Sword, Gold en ......
Volgensmij had ik gelezen door 'wiens invloed' of iets dergelijks, en ik wist alleen dat hij nogal wat invloed had in die operatie. Maar over de 'verrader' heb ik geen ideequote:Op zondag 13 mei 2007 12:05 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik heb ook zo mijn twijfels over hem, maar nee. Hij is het niet.
Daarom schreef ik ook "wordt gezien". En dan vooral door de Britten die een zondebok zochten.quote:Op zondag 13 mei 2007 12:14 schreef Cootz het volgende:
Je bedoelt Lindemans, maar stellen dat hij 'de verrader is waardoor de operatie mislukte'... Nee, die uitspraak is echt niet houdbaar.
Die 5de wist ik ook nietquote:Op zondag 13 mei 2007 12:25 schreef Cobra4 het volgende:
Ik kom niet verder dan Californie, Washington, Alaska en Hawai. Nu nummer 5 nog.....
Nee en Neequote:Op zondag 13 mei 2007 12:31 schreef methan het volgende:
Londen en Londen
Londen passagiers en ... cargoquote:Op zondag 13 mei 2007 12:32 schreef MadMaster het volgende:
New York JFK (passagiers) en, pak 'm beet, Frankfurt (cargo)?
Dat wilde ik inderdaad als hint gevenquote:Op zondag 13 mei 2007 12:34 schreef Cootz het volgende:
Cargo is waarschijnlijk waar FedEx zit, maar waar? Eh, Houston?
Goed gegoktquote:Op zondag 13 mei 2007 12:37 schreef Cobra4 het volgende:
Passagiers: Atlanta
Cargo: Memphis? Daar zit volgens mij FedEx. Of is het nou UPC dat daar zit? Gokje dus
UPC zit in Amsterdam en doet kabel TV, -internet en -telefonie.quote:Op zondag 13 mei 2007 12:37 schreef Cobra4 het volgende:
Passagiers: Atlanta
Cargo: Memphis? Daar zit volgens mij FedEx. Of is het nou UPC dat daar zit? Gokje dus
quote:Op zondag 13 mei 2007 12:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
UPC zit in Amsterdam en doet kabel TV, -internet en -telefonie.
Je bedoelt UPS waarschijnlijk...![]()
Het heet tegenwoordig Mumbai, maar het is goed. Zo'n 13 miljoen inwoners in de stad zelf en in totaal zo'n zo'n 25 miljoen in de agglomoratie.quote:Op zondag 13 mei 2007 12:43 schreef ChrisJX het volgende:
Bombay?
Ja, ik had het al getypt, maar had geen zin om er nog een wijziging tegenaan te gooienquote:
quote:Op zondag 13 mei 2007 13:01 schreef MadMaster het volgende:
Biafra was een deel van Nigeria
Afrikaans kindje tegen z'n moeder: "Mama, ik heb trek."quote:Op zondag 13 mei 2007 13:06 schreef Cootz het volgende:
Mijn tante zei ooit tegen mij toen ik klaagde over honger: "Jij hebt geen honger, in Biafra hebben ze pas honger." Waarop ik (als 7-jarige) antwoordde: "Ja, maar, ik heb óók honger!"
quote:Op zondag 13 mei 2007 13:08 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Afrikaans kindje tegen z'n moeder: "Mama, ik heb trek."
Zegt z'n moeder: "Ben jij gek, mensen in Europa, díe hebben trek. Wíj hebben honger."
In letterlijke zin heb je gelijk, maarquote:Op zondag 13 mei 2007 13:04 schreef ChrisJX het volgende:
Een arm hongerend kindje met een opgezwollen buikje dat dringend eten nodig heeft.
dit is de betekenis van het woord zoals het in Nederland toepast wordt.quote:Op zondag 13 mei 2007 13:07 schreef Cobra4 het volgende:
Zo'n mager kindje dat je zijn ribbetjes kunt tellen??
Janice: You réally have to gain some weight girlquote:Op zondag 13 mei 2007 13:12 schreef MadMaster het volgende:
Biafra's Next Top Model komt dan ook binnenkort op RTL4...
Je hebt wel het juiste land te pakken.quote:Op zondag 13 mei 2007 13:14 schreef ChrisJX het volgende:
Golden Gate in San Francisco? 3 km?
Neleos +1quote:
Ik heb gecontroleerd, en het is niet goed.quote:Op zondag 13 mei 2007 15:49 schreef ScottTracy het volgende:
Jan Steen ofzo?
Dat is 'm. Etcetera +1quote:Op zondag 13 mei 2007 16:00 schreef Etcetera het volgende:
Jan Kruis
quote:Op zondag 13 mei 2007 17:08 schreef ElizabethR het volgende:
Montezuma
Ja, jij had gewoon trek:quote:Op zondag 13 mei 2007 13:06 schreef Cootz het volgende:
Mijn tante zei ooit tegen mij toen ik klaagde over honger: "Jij hebt geen honger, in Biafra hebben ze pas honger." Waarop ik (als 7-jarige) antwoordde: "Ja, maar, ik heb óók honger!"
quote:Op zondag 13 mei 2007 17:19 schreef Mister1977 het volgende:
Goebbels
Deze gaf direct opdracht voor een andere nacht. Welke?quote:Op zondag 13 mei 2007 17:19 schreef ScottTracy het volgende:
Himmler?
ScottTracy +1quote:Op zondag 13 mei 2007 17:27 schreef ScottTracy het volgende:
Nacht van de Lange Messen?
quote:Op zondag 13 mei 2007 17:39 schreef ElizabethR het volgende:
Is dat die film waarin Hilary Swank eenjongen speelt??
quote:Op zondag 13 mei 2007 17:41 schreef Mister1977 het volgende:
Boys don't cry?
Beetje ver reizenquote:Op zondag 13 mei 2007 17:39 schreef Yurithemaster het volgende:
Waarom komen jullie trouwens niet op de meet??
Ow ja!quote:Op zondag 13 mei 2007 17:41 schreef Mister1977 het volgende:
Boys don't cry?
Ik ben niet eng hoor en neleos ook niet maar van saskia en hawaaiTim weet ik het nietquote:Op zondag 13 mei 2007 17:43 schreef ScottTracy het volgende:
Ik vind Enschede ook vrij ver. En daarnaast vind ik jullie natuurlijk hartstikke eng
Hillary Swank is er dus eentje, maar hoe heet het andere meiske op deze foto?quote:
mr_anonimous +1quote:Op zondag 13 mei 2007 17:47 schreef mr_anonimous het volgende:
Chloe Sevigny
Maar het is op dat moment dus wel kennis die je hebt opgedaan voor de vraag gesteld werd.quote:Op zondag 13 mei 2007 17:48 schreef ScottTracy het volgende:
Ik heb 5 minuten geleden nog op de imdb van de film gekeken dus ik weet het wel maar dat is niet helemaal eerlijk
Klopt, maar toch vind ik het niet helemaal fairquote:Op zondag 13 mei 2007 17:50 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Maar het is op dat moment dus wel kennis die je hebt opgedaan voor de vraag gesteld werd.![]()
Was het wel fair geweest als je het, zeg, een uur geleden nog had gezien?quote:Op zondag 13 mei 2007 17:52 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Klopt, maar toch vind ik het niet helemaal fair
Hm, ja, dan misschien wel. Waar die grens tussen algemene kennis en korte termijn geheugen ligt weet ik ook niet precies hoor.quote:Op zondag 13 mei 2007 17:54 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Was het wel fair geweest als je het, zeg, een uur geleden nog had gezien?![]()
MadMaster +1quote:Op zondag 13 mei 2007 18:10 schreef MadMaster het volgende:
Steve Brown, eigenaar van The Happy Family's in Amsterdam (waar ik mijn jeugd nog wel vaak kwam) en drugsbaron in spijkerbroek
Klinkt een beetje Wildersachtig....quote:Op zondag 13 mei 2007 18:24 schreef MadMaster het volgende:
Nee, geen Greenpeace en geen buitenlanders.
Ik wist niet dat het woord 'buitenlanders' zo'n associatie zou oproepen, maar ten tijde van deze gebeurtenis was Wilders nog een snotneus...quote:Op zondag 13 mei 2007 18:25 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Klinkt een beetje Wildersachtig....
Nee hoor. Maar aangezien Wilders niet veel met milieu heeft en ook al niks met andere volkeren moest ik er gewoon aan denken.quote:Op zondag 13 mei 2007 18:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik wist niet dat het woord 'buitenlanders' zo'n associatie zou oproepen
Goed genoeg. Je ziet hier de onderschepping van het schip 'de Lammie' van Frits Adriaanse alias Frits van de Wereld dat met een grote partij hasj in 1974 van Libanon naar Nederland voer en voor de Nederlandse kust werd onderschept, waarna het schip zonk.quote:Op zondag 13 mei 2007 18:31 schreef mr_anonimous het volgende:
De Lammy van Frits Adriaanse?
quote:Op zondag 13 mei 2007 18:43 schreef MadMaster het volgende:
Dexter toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |