Ierland zal ze wel wat geven.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 23:40 schreef Bruce117 het volgende:
Zou Engeland op 0 blijven ?
jij bent in de war met Slovenie volgens mij, maar dat is ook geen afgrijselijke plaatquote:Op zaterdag 12 mei 2007 23:41 schreef Arcee het volgende:
[..]
Inderdaad, wat een afgrijslijke gilplaat.
Luister, daar waar de meeste Turkse emigranten zitten worden de 12 punten aan Turkije gegeven.quote:
Kom op.. het geen goed nummer..quote:
21 juni, midsommarquote:Op zaterdag 12 mei 2007 23:42 schreef Roel_Jewel het volgende:
Midzomernacht komt er weer aan, zo te zien.
ben je kleurenblind.bij duitsland was geen negerquote:Op zaterdag 12 mei 2007 23:40 schreef Martijn_fijn het volgende:
Frankrijk en Duitsland komen met excuusnegers aan. Wat een politieke correctheid.![]()
Toen was ik ook al een teleurgesteld dat ze door mochtenquote:Op zaterdag 12 mei 2007 23:38 schreef parselmouth het volgende:
[..]
Bij mij was Bulgarije al gesneuveld in de halve finale hoor!
De Turken vonden het blijkbaar goed genoegquote:Op zaterdag 12 mei 2007 23:42 schreef Janetje het volgende:
[..]
Kom op.. het geen goed nummer..
De stem van die man heeft totaal geen warmte... en het nummer was kut..![]()
Er wordt niet voor een lied gekozen, maar voor een land.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 23:43 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
De Turken vonden het blijkbaar goed genoeg
Oftewel het volk heeft gekozen
Even zoeken.quote:
Die griek kon niet goed zingenquote:Op zaterdag 12 mei 2007 23:44 schreef Noorman het volgende:
Dat Turkije zo uitloopt op Griekenland. Zijn praktisch dezelfde nummers.
Dat hoop ik ook voor Moldavie, dan hoeft dat meisje in elk geval de kosten niet zelf te betalenquote:Op zaterdag 12 mei 2007 23:43 schreef buzzer het volgende:
ik hoop dat Moldavie bij de 1e 10 eindigt
en Servie
quote:Op zaterdag 12 mei 2007 23:44 schreef Kadoc het volgende:
Ik check de BBC. Leuk kankeren op Paul.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |