Inderdaad, een op zich goed, maar kansloos nummer. Wanneer komen wij eens met een leipe act?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 23:32 schreef Isabeau het volgende:
En ieder jaar doen we gewoon weer mee met een kansloos serieus nummer
Je komt precies op tijdquote:Op zaterdag 12 mei 2007 23:34 schreef MiLalaa het volgende:
ben ik nog op tijd voor de uitslagen van Paul?![]()
zat tijdquote:Op zaterdag 12 mei 2007 23:34 schreef MiLalaa het volgende:
ben ik nog op tijd voor de uitslagen van Paul?![]()
vind ik ookquote:Op zaterdag 12 mei 2007 23:35 schreef miss_dynastie het volgende:
Cornald is ook zo'n lekkere draaikont he. Vriendjespolitiek mag, zolang het maar westers is![]()
daar kan ik heel goed mee levenquote:
Om het klagen.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 23:36 schreef Whizzkith het volgende:
Wáárom doen we dit nog echt? Vertel het me
Stuur Paul de Leeuw die op het podium in een roze boa met tiara een stel leernichten die elkaar aftrekken in een roze trekschuit toezingt....quote:Op zaterdag 12 mei 2007 23:35 schreef Arcee het volgende:
[..]
Inderdaad, een op zich goed, maar kansloos nummer. Wanneer komen wij eens met een leipe act?
Politiek tintje dat er aan zit, om zo westers mogelijk te lijken.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 23:35 schreef Karina het volgende:
Veel blonde vrouwen die de punten geven.
kunnen we dat in Nederland ook doen dan?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 23:36 schreef Heero87 het volgende:
De manier voor België om te winnen: je tien provincies allemaal onafhankelijk verklaren en dan allemaal op elkaar stemmen.
quote:Op zaterdag 12 mei 2007 23:36 schreef Janetje het volgende:
[..]
Stuur Paul de Leeuw die op het podium in een roze boa met tiara een stel leernichten die elkaar aftrekken in een roze trekschuit toezingt....
Kelly kan vast wel samen met Herman zingenquote:Op zaterdag 12 mei 2007 23:35 schreef Arcee het volgende:
Inderdaad, een op zich goed, maar kansloos nummer. Wanneer komen wij eens met een leipe act?
niet veel denk ik zo.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 23:36 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Vraag me af wat hij gaat doen deze keer
Helemaal mee eens!quote:Op zaterdag 12 mei 2007 23:36 schreef Janetje het volgende:
[..]
Stuur Paul de Leeuw die op het podium in een roze boa met tiara een stel leernichten die elkaar aftrekken in een roze trekschuit toezingt....
Nee maar wel bij de EBUquote:Op zaterdag 12 mei 2007 23:37 schreef Whizzkith het volgende:
Wow Israel zit ook bij Europa?
Jaquote:
ja, 6 van die ex-joego landen die gaan stemmen op Serbia, goh, wat een onzin.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 23:36 schreef Devrim_ het volgende:
Damn..dat Servie gaat winnen met dat kutnummer
Whoooohoooo I see you pull..quote:
Yep, maar het was ook bagger he.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 23:37 schreef Asskicker14 het volgende:
Iemand al opgevallen dat West-Europa bijna allemaal in het rechterrijtje staat?
Bij mij was Bulgarije al gesneuveld in de halve finale hoor!quote:Op zaterdag 12 mei 2007 23:37 schreef Vava het volgende:
[..]
JaBulgarije staat bij mij ongeveer onderaan het lijstje (als ik een lijstje had
)
We snappen inmiddels dat je turken niet mag hoor. Je hoeft het niet elke post te herhalen kneus.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 23:36 schreef misteriks het volgende:
whehehe , de punten voor de balkan en griekenland
om over de turken nog maar te zwijgen![]()
roemenie 12 aan moldavie:; da's een nieuwe![]()
bulgarije![]()
georgie; veeeeeeeeeeeeel te weinig![]()
Mij ook.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 23:37 schreef Suko het volgende:
Valt me alles mee dat Servie zo gewaardeerd wordt.![]()
Turkije zal ons dankbaar zijn. 12x douze pointsquote:Op zaterdag 12 mei 2007 23:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
kunnen we dat in Nederland ook doen dan?
Ze mogen niet meedoen bij de midden oosten versie.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 23:37 schreef Whizzkith het volgende:
Wow Israel zit ook bij Europa?
Ik dacht dat het aan de tv op mijn werk lagquote:Op zaterdag 12 mei 2007 23:37 schreef buzzer het volgende:
Wat is het scorebord trouwens kut te lezen...
Duitsland was anders wel goed. Engeland was inderdaad kut.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 23:38 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Yep, maar het was ook bagger he.
quote:Op zaterdag 12 mei 2007 23:38 schreef Duderinnetje het volgende:
Was Bulgarije met die trommels?
Hoe komt Paris Hilton zo rijkquote:Op zaterdag 12 mei 2007 23:39 schreef Adelante het volgende:
Hoe komt zij zo rijk?>
Als we daar al aan beginnen, die push dingen verdienen dat ook weer niet.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 23:38 schreef BigFire het volgende:
die tieten van de stewardessen zijn toch wel punten waard?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |