dan wordt huub helemaal gek, want huub weet dat hij het verliest van mitchquote:Op zaterdag 12 mei 2007 21:20 schreef Kinga het volgende:
Lieke + Mitch vind ik een veel leuker setje.
de redactie bepaalt dat toch?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 21:22 schreef Kinga het volgende:
Lieke heeft zo'n mooi figuurtje, waarom trekt ze in godsnaam van die aardappelzakken aan?
Ik stem voorquote:Op zaterdag 12 mei 2007 21:20 schreef Kinga het volgende:
Lieke + Mitch vind ik een veel leuker setje.
Dus je moet het tegenovergestelde vragen.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 21:23 schreef hoka_he het volgende:
[..]
de redactie bepaalt dat toch?
silvia klaagde ook altijd dat hoe vaker zij zei dat ze geen pofmouwtjes wilde des te meer ze haar gaven
en hij kan zo lekker hyper zijn met dat enge lachje als hij blij isquote:Op zaterdag 12 mei 2007 21:24 schreef Kaleddis het volgende:
Brian lijkt niet erg blij na een dagje uit de villa geweest te zijn...
Heeft natasia ook gedaan die vroeg om een witte stringquote:Op zaterdag 12 mei 2007 21:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Dus je moet het tegenovergestelde vragen.![]()
leek mij ookal,maar misschien hebben ze ze er van te voren met de "intake " alingeluisd (haha)quote:Op zaterdag 12 mei 2007 21:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Dus je moet het tegenovergestelde vragen.![]()
Heeft ze wel gekregen, maar die hangt nu in de tuin omdat ze dachten dat het een hangmat wasquote:Op zaterdag 12 mei 2007 21:26 schreef kybe het volgende:
[..]
Heeft natasia ook gedaan die vroeg om een witte string![]()
quote:Op zaterdag 12 mei 2007 21:27 schreef Meaghan het volgende:
Brian weet al dat Amanda gezoend heeft met Mitch. Hij vroeg hoe het proefde, zout volgens Aman. Misschien dat Brian daarom een beetje opgefokt is.
Zo te horen heeft hij een update van z'n moeder gekregen. Alles nu doorgegeven aan Natasia.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 21:26 schreef blomst het volgende:
Huub er over twee weken uit zegt Brian
[afbeelding]
Volgens mij heeft hij gehoort dat Huub en Eric geen ruzie hebben.
Dat geeft ook niet, dat wil ik wel graag zien wanneer hij niet blij is.....quote:Op zaterdag 12 mei 2007 21:24 schreef Kaleddis het volgende:
Brian lijkt niet erg blij na een dagje uit de villa geweest te zijn...
Oeiquote:Op zaterdag 12 mei 2007 21:27 schreef Meaghan het volgende:
Brian weet al dat Amanda gezoend heeft met Mitch. Hij vroeg hoe het proefde, zout volgens Aman. Misschien dat Brian daarom een beetje opgefokt is.
De ellende met die pokkedraaitafel is dat je ze niet kan verstaan.Brian had al paar keer een onderonsje met Natasia,die keek ook niet erg blij maar ik heb dus geen idee waar het over ging.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 21:27 schreef Meaghan het volgende:
Om er maar vanaf te zijnquote:Op zaterdag 12 mei 2007 21:29 schreef hoka_he het volgende:
snappen jullie waarom iedereen brian altijd braaf op al zijn vragen antwoord geeft?
van mij zou hij mooi een potje mogen........je weet wel
aan haar zal het echt niet liggenquote:Op zaterdag 12 mei 2007 21:29 schreef Liess het volgende:
Waarom heb ik toch een idee dat Mitch vanavond écht Amanda gaat scoren?
Ja ik snap ook niet waarom die mic. van hun niet harder staat. normaal kan ik 9 van de 10 gesprekken wel volgen maar nu echt niks.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 21:29 schreef kybe het volgende:
[..]
De ellende met die pokkedraaitafel is dat je ze niet kan verstaan.Brian had al paar keer een onderonsje met Natasia,die keek ook niet erg blij maar ik heb dus geen idee waar het over ging.
Zijn echt de mooiste beelden die er zijn.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 21:28 schreef MissSomebody het volgende:
[..]
Dat geeft ook niet, dat wil ik wel graag zien wanneer hij niet blij is.....![]()
Gisteren achter de draaitafel zat Eric ook flink te graaien naar de kont van Huub en hij was er zeker niet viesquote:Op zaterdag 12 mei 2007 21:26 schreef Kinga het volgende:
Ik lach me dood om Huub, of nee, ik lach hem uit... als ik niet beter wist zou ik zeggen dat ie homo is...
Yesquote:Op zaterdag 12 mei 2007 21:27 schreef Meaghan het volgende:
hij heeft heel veel vrouwelijke kanten, en is gewoon bisexueel jaquote:Op zaterdag 12 mei 2007 21:26 schreef Kinga het volgende:
Ik lach me dood om Huub, of nee, ik lach hem uit... als ik niet beter wist zou ik zeggen dat ie homo is...
Precies heb je het maar gehadquote:Op zaterdag 12 mei 2007 21:31 schreef hoka_he het volgende:
[..]
zo snel zijn zijn gesprekken anders niet![]()
Probeer er aan te denken. Ik hou nog ff volquote:Op zaterdag 12 mei 2007 21:32 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Die disco pestherrie ben ik helemaal beu. Ik gooi de streams maar weer uit. Zet hier maar een berichtje als er weer iets te doen is, dan kan ik altijd nog de streams weer aanzetten.
FF wachten nogquote:Op zaterdag 12 mei 2007 21:32 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Die disco pestherrie ben ik helemaal beu. Ik gooi de streams maar weer uit. Zet hier maar een berichtje als er weer iets te doen is, dan kan ik altijd nog de streams weer aanzetten.
Als je de Cos leest, kom je er vast wel wat van tegen. Het gesprek tussen wifebeater en Natasja. Lees de post Blomst.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 21:30 schreef Liess het volgende:
[..]
Ja ik snap ook niet waarom die mic. van hun niet harder staat. normaal kan ik 9 van de 10 gesprekken wel volgen maar nu echt niks.
Daarop volgend de eventuele para activiteiten scoren dan nog hoger bij mij........en dan de ijdele hoop hebben dat hij eruit gaat.....quote:Op zaterdag 12 mei 2007 21:30 schreef farceman het volgende:
[..]
Zijn echt de mooiste beelden die er zijn.
zoals? Amanda-Mitch activiteiten?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 21:32 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
quote:Op zaterdag 12 mei 2007 21:33 schreef Copycat het volgende:
Zei Mitch inderdaad dat hij Amanda leuk vond?
Iid bedekt het grootste gedeelte van haar gezichtquote:
Omdat ze . de febo niet willen dat we het horen?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 21:30 schreef Liess het volgende:
[..]
Ja ik snap ook niet waarom die mic. van hun niet harder staat. normaal kan ik 9 van de 10 gesprekken wel volgen maar nu echt niks.
Volgens mij begon het doordat Amanda tegen Lieke zei dat ze Mitch leuk vond en hadden gezoend op de trap.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 21:33 schreef Day het volgende:
En Lieke llijkt vastbesloten op Amanda en Mitch te koppelen. Zo heeft ze Huubje helemaal voor zichzelf.
Herhaling. Lees de post van Blomst bij de cap van B en A.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 21:36 schreef itsme het volgende:
[..]
Omdat ze . de febo niet willen dat we het horen?
Brian heeft blijkbaar weer spelinfo ontvangen. Was dat de reden waarom hij mee mocht met amanda.
Klopt, maar dat is alleen een aanleiding denk ik, ik gok dat de grote belangrijke reden voor haar is dat Amanda Huub dan misschien met rust laatquote:Op zaterdag 12 mei 2007 21:36 schreef kybe het volgende:
[..]
Volgens mij begon het doordat Amanda tegen Lieke zei dat ze Mitch leuk vond en hadden gezoend op de trap.
quote:Op zaterdag 12 mei 2007 21:38 schreef Day het volgende:
Nou Lieke, die wijze lessen moet je zelf maar ter harte nemen.
Want die kutkabouter gebruikt jou ook alleen maar.
Nah zou het ?.....quote:Op zaterdag 12 mei 2007 21:38 schreef Liess het volgende:
[..]
Klopt, maar dat is alleen een aanleiding denk ik, ik gok dat de grote belangrijke reden voor haar is dat Amanda Huub dan misschien met rust laat
Geef Amanda een natte vinger en ze is al verliefd.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 21:37 schreef Kinga het volgende:
Amanda is verliefd.
dat zal niet gebeuren, amanda is gewoon kusserig enzo, dat zal ze bij huub blijven doenquote:Op zaterdag 12 mei 2007 21:38 schreef Liess het volgende:
[..]
Klopt, maar dat is alleen een aanleiding denk ik, ik gok dat de grote belangrijke reden voor haar is dat Amanda Huub dan misschien met rust laat
nee klopt..quote:Op zaterdag 12 mei 2007 21:40 schreef Copycat het volgende:
[..]
Geef Amanda een natte vinger en ze is al verliefd.
Dat betekent niet dat Lieke niet zo kan denken.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 21:41 schreef robert2006 het volgende:
[..]
dat zal niet gebeuren, amanda is gewoon kusserig enzo, dat zal ze bij huub blijven doen
Lieke vraagt Amanda goed na te denken over Mitch en Brian. Amanda wordt al vrolijk als ze Mitch ziet. Lieke zegt dat ze niet moet vergeten wat Brian haar heeft aangedaan en dat ze aan zichzelf moet denken.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 21:37 schreef ruudpuntenel het volgende:
Lieke is goed bezig.
Das toch geen comeptitie voor Lieke.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 21:41 schreef Liess het volgende:
[..]
Ja daar durf ik wel 100 CP op te zetten
Helemaal goed lipgelezen og is het gelipleest.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 21:43 schreef Copycat het volgende:
Zit Natasia Amanda nou te pushen om seks met Mitch te hebben, of liplees ik totaal verkeerd?
Geleesliptquote:Op zaterdag 12 mei 2007 21:44 schreef beequeen het volgende:
[..]
Helemaal goed lipgelezen og is het gelipleest.![]()
Kan ook nogquote:
als dat zo is ,is ze weer eens vals bezig zodat haa vriendje brian met zijn 7 maanden plus abonnement moet inzien dat amanda een h.... isquote:Op zaterdag 12 mei 2007 21:43 schreef Copycat het volgende:
Zit Natasia Amanda nou te pushen om seks met Mitch te hebben, of liplees ik totaal verkeerd?
quote:
natas heeft het snel door, voor lieke is het echt alleen maar eigenbelangquote:Op zaterdag 12 mei 2007 21:39 schreef Kinga het volgende:
natasia: is ze nog steeds bang dat je haar vriendje afpikt?
Huub moet van Lieke af....dat wordt hem niet......hij is minder aanwezig in het spel...vind ik...quote:Op zaterdag 12 mei 2007 21:46 schreef robert2006 het volgende:
[..]
natas heeft het snel door, voor lieke is het echt alleen maar eigenbelang
Nu maar hopen dat Mitch haar een wasknijper geeft......quote:
Eens hoop ook op een berg meiden als feestversiering vannavond maar ja wie ben ikquote:Op zaterdag 12 mei 2007 21:48 schreef MissSomebody het volgende:
[..]
Huub moet van Lieke af....dat wordt hem niet......hij is minder aanwezig in het spel...vind ik...![]()
wat een klinklare onzinquote:Op zaterdag 12 mei 2007 21:48 schreef Liess het volgende:
Lieke kan niet tippen aan Amanda, en dat weet ze... Dat is de enige reden waarom ze Amanda naar Mitch douwt en andersom.
In 't felle licht in de villa wil het nog wel eens verkleuren...risico wil zij niet lopen...quote:Op zaterdag 12 mei 2007 21:48 schreef Soury het volgende:
Zit Amanda 30 uur voor de spiegel zich op te maken zet ze een gigatische zonnebril op![]()
dat is het vieze van lieke, ze komt zo lievig over bij amanda maar ze denkt alleen aan zichzelf, ze is alleen calculerend bezigquote:Op zaterdag 12 mei 2007 21:48 schreef Liess het volgende:
Lieke kan niet tippen aan Amanda, en dat weet ze... Dat is de enige reden waarom ze Amanda naar Mitch douwt en andersom.
iddquote:Op zaterdag 12 mei 2007 21:49 schreef beequeen het volgende:
Niemand in dat hok kan dansen, alleen Syl kwam een heel eind.
Daar is in Brabant een uitdrukking voor : "Het staat geschreven en gedrukt, ge moet krabben waar 't jukt.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |