Iid bedekt het grootste gedeelte van haar gezichtquote:
Omdat ze . de febo niet willen dat we het horen?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 21:30 schreef Liess het volgende:
[..]
Ja ik snap ook niet waarom die mic. van hun niet harder staat. normaal kan ik 9 van de 10 gesprekken wel volgen maar nu echt niks.
Volgens mij begon het doordat Amanda tegen Lieke zei dat ze Mitch leuk vond en hadden gezoend op de trap.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 21:33 schreef Day het volgende:
En Lieke llijkt vastbesloten op Amanda en Mitch te koppelen. Zo heeft ze Huubje helemaal voor zichzelf.
Herhaling. Lees de post van Blomst bij de cap van B en A.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 21:36 schreef itsme het volgende:
[..]
Omdat ze . de febo niet willen dat we het horen?
Brian heeft blijkbaar weer spelinfo ontvangen. Was dat de reden waarom hij mee mocht met amanda.
Klopt, maar dat is alleen een aanleiding denk ik, ik gok dat de grote belangrijke reden voor haar is dat Amanda Huub dan misschien met rust laatquote:Op zaterdag 12 mei 2007 21:36 schreef kybe het volgende:
[..]
Volgens mij begon het doordat Amanda tegen Lieke zei dat ze Mitch leuk vond en hadden gezoend op de trap.
quote:Op zaterdag 12 mei 2007 21:38 schreef Day het volgende:
Nou Lieke, die wijze lessen moet je zelf maar ter harte nemen.
Want die kutkabouter gebruikt jou ook alleen maar.
Nah zou het ?.....quote:Op zaterdag 12 mei 2007 21:38 schreef Liess het volgende:
[..]
Klopt, maar dat is alleen een aanleiding denk ik, ik gok dat de grote belangrijke reden voor haar is dat Amanda Huub dan misschien met rust laat
Geef Amanda een natte vinger en ze is al verliefd.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 21:37 schreef Kinga het volgende:
Amanda is verliefd.
dat zal niet gebeuren, amanda is gewoon kusserig enzo, dat zal ze bij huub blijven doenquote:Op zaterdag 12 mei 2007 21:38 schreef Liess het volgende:
[..]
Klopt, maar dat is alleen een aanleiding denk ik, ik gok dat de grote belangrijke reden voor haar is dat Amanda Huub dan misschien met rust laat
nee klopt..quote:Op zaterdag 12 mei 2007 21:40 schreef Copycat het volgende:
[..]
Geef Amanda een natte vinger en ze is al verliefd.
Dat betekent niet dat Lieke niet zo kan denken.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 21:41 schreef robert2006 het volgende:
[..]
dat zal niet gebeuren, amanda is gewoon kusserig enzo, dat zal ze bij huub blijven doen
Lieke vraagt Amanda goed na te denken over Mitch en Brian. Amanda wordt al vrolijk als ze Mitch ziet. Lieke zegt dat ze niet moet vergeten wat Brian haar heeft aangedaan en dat ze aan zichzelf moet denken.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 21:37 schreef ruudpuntenel het volgende:
Lieke is goed bezig.
Das toch geen comeptitie voor Lieke.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 21:41 schreef Liess het volgende:
[..]
Ja daar durf ik wel 100 CP op te zetten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |