dan wordt huub helemaal gek, want huub weet dat hij het verliest van mitchquote:Op zaterdag 12 mei 2007 21:20 schreef Kinga het volgende:
Lieke + Mitch vind ik een veel leuker setje.
de redactie bepaalt dat toch?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 21:22 schreef Kinga het volgende:
Lieke heeft zo'n mooi figuurtje, waarom trekt ze in godsnaam van die aardappelzakken aan?
Ik stem voorquote:Op zaterdag 12 mei 2007 21:20 schreef Kinga het volgende:
Lieke + Mitch vind ik een veel leuker setje.
Dus je moet het tegenovergestelde vragen.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 21:23 schreef hoka_he het volgende:
[..]
de redactie bepaalt dat toch?
silvia klaagde ook altijd dat hoe vaker zij zei dat ze geen pofmouwtjes wilde des te meer ze haar gaven
en hij kan zo lekker hyper zijn met dat enge lachje als hij blij isquote:Op zaterdag 12 mei 2007 21:24 schreef Kaleddis het volgende:
Brian lijkt niet erg blij na een dagje uit de villa geweest te zijn...
Heeft natasia ook gedaan die vroeg om een witte stringquote:Op zaterdag 12 mei 2007 21:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Dus je moet het tegenovergestelde vragen.![]()
leek mij ookal,maar misschien hebben ze ze er van te voren met de "intake " alingeluisd (haha)quote:Op zaterdag 12 mei 2007 21:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Dus je moet het tegenovergestelde vragen.![]()
Heeft ze wel gekregen, maar die hangt nu in de tuin omdat ze dachten dat het een hangmat wasquote:Op zaterdag 12 mei 2007 21:26 schreef kybe het volgende:
[..]
Heeft natasia ook gedaan die vroeg om een witte string![]()
quote:Op zaterdag 12 mei 2007 21:27 schreef Meaghan het volgende:
Brian weet al dat Amanda gezoend heeft met Mitch. Hij vroeg hoe het proefde, zout volgens Aman. Misschien dat Brian daarom een beetje opgefokt is.
Zo te horen heeft hij een update van z'n moeder gekregen. Alles nu doorgegeven aan Natasia.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 21:26 schreef blomst het volgende:
Huub er over twee weken uit zegt Brian
[afbeelding]
Volgens mij heeft hij gehoort dat Huub en Eric geen ruzie hebben.
Dat geeft ook niet, dat wil ik wel graag zien wanneer hij niet blij is.....quote:Op zaterdag 12 mei 2007 21:24 schreef Kaleddis het volgende:
Brian lijkt niet erg blij na een dagje uit de villa geweest te zijn...
Oeiquote:Op zaterdag 12 mei 2007 21:27 schreef Meaghan het volgende:
Brian weet al dat Amanda gezoend heeft met Mitch. Hij vroeg hoe het proefde, zout volgens Aman. Misschien dat Brian daarom een beetje opgefokt is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |