Ah okay, ik ben overtuigd!quote:Op zaterdag 12 mei 2007 21:09 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ik heb het zelf gezien, onderweg naar beneden, en Mitch, die voor haar stond, draaide zijn kop zo om dat ze hem vol op de bek kon pakken.
Hoezo?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 21:11 schreef Kinga het volgende:
Woej, Mitch doet een tikkeltje arrogant...
hmmm, ja, het is maar wat je wilt zien, de interesse straalt ervan afquote:Op zaterdag 12 mei 2007 21:09 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik heb het zelf gezien, onderweg naar beneden, en Mitch, die voor haar stond, draaide zijn kop zo om dat ze hem vol op de bek kon pakken.
Lieke: als je haar echt leuk vindt moet je de kans grijpenquote:
Snap nu pas hoezo ze dit zegt, ze is volgens maar al te bang dat Amanda weer met Huub aan de haal gaatquote:Op zaterdag 12 mei 2007 21:10 schreef Liess het volgende:
Lieke lult met Mitch
Als je der leuk vindt, moet je er wat aan doen.
Hoi danquote:Op zaterdag 12 mei 2007 21:14 schreef hoka_he het volgende:
hi
ben helemaal nieuw,eerste keer ingelogd op een forum, zit altijd alleen maar stiekum te lezen
Thanks!quote:Op zaterdag 12 mei 2007 21:13 schreef Kinga het volgende:
Lieke: als je haar echt leuk vindt moet je de kans grijpen
Mitch: en dat moet vandaag?
Lieke: moet je zelf weten, maar als je een beetje verstand van vrouwen hebt...
Mitch: nee dat heb ik niet...
Echt op zo'n arro toontje..
Hoi,quote:Op zaterdag 12 mei 2007 21:14 schreef hoka_he het volgende:
hi
ben helemaal nieuw,eerste keer ingelogd op een forum, zit altijd alleen maar stiekum te lezen
Helaas weet niet niet hoe caps te maken anders had je het wel gezien. Die donkere plek is wel redelijk zichtbaarquote:Op zaterdag 12 mei 2007 21:12 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
En nu zit ik steeds maar de vleugels te zoeken.
quote:Op zaterdag 12 mei 2007 21:12 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
En nu zit ik steeds maar de vleugels te zoeken.
Dat wordt rellen!quote:Op zaterdag 12 mei 2007 21:15 schreef Meaghan het volgende:
Mitch als nieuwe bewoner, kan misschien nog leuk worden. En het is zeker geen verkeerde verschijning![]()
Welkom hier.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 21:14 schreef hoka_he het volgende:
hi
quote:Op zaterdag 12 mei 2007 21:01 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Snap nou toch dat Huub langzaam maar zeker wordt gepositioneerd in de rol van Brian. En daar hoort dus ook een totaal gebrek aan ritmegevoel bij.
Zou het ook heel leuk vinden.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 21:15 schreef Meaghan het volgende:
Mitch als nieuwe bewoner, kan misschien nog leuk worden. En het is zeker geen verkeerde verschijning![]()
Hoiquote:Op zaterdag 12 mei 2007 21:14 schreef hoka_he het volgende:
hi
quote:Op zaterdag 12 mei 2007 21:14 schreef hoka_he het volgende:
hi
Oh dat zou mooi zijnquote:
Oh alsjeblieftquote:Op zaterdag 12 mei 2007 21:15 schreef Meaghan het volgende:
Ik denk dat je verkeerd kijkt.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 21:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Helaas weet niet niet hoe caps te maken anders had je het wel gezien. Die donkere plek is wel redelijk zichtbaar![]()
Als dat zou kunnen. Braajen heeft eergisteren weer met haar in het tentje liggen krikken en is vandaag met haar op stap geweest, zelfs met haar bij mammie geweest. Dus ze is weer 'van hem'. Wee degene die het in zijn hersens haalt om aan zijn bezit te komen. Kan hij weer lekker flippen.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 21:10 schreef blomst het volgende:
Lieke zegt dat de butler zijn kans moet grijpen.
Er moet weer een serieus tegewicht voor Brian komen sinds Huub vleugellam is (gemaakt).quote:Op zaterdag 12 mei 2007 21:17 schreef riri het volgende:
haha...dat wordt nog leuk met Brian...stinkjaloers wordt die als Mitch avances gaat maken naar Amanda
![]()
Is dat niet een zwarte string?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 21:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Helaas weet niet niet hoe caps te maken anders had je het wel gezien. Die donkere plek is wel redelijk zichtbaar![]()
Nah zal wel een zwarte string zijn maat je 36 uuuhhh herstel 63quote:Op zaterdag 12 mei 2007 21:18 schreef Liess het volgende:
[..]
Ik denk dat je verkeerd kijkt.
Die donkere plek wat je ziet is gewoon der huid... omdat bij de Kontzakken dubbele stof is, is dat spierwit vergeleken met de rest.
Jij was eerderquote:
Ohhh Dames daar zijn ze geblevenquote:
Ook goed, wat jij wilt.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 21:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Nah zal wel een zwarte string zijn maat je 36 uuuhhh herstel 63![]()
Same here....wil er ook niet echt mee weg lopen......quote:Op zaterdag 12 mei 2007 21:20 schreef hoka_he het volgende:
vind eerlijk gezegd mitch helemaal geen lekker ding
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |