Hij zei gister dat hij het een kutwijf vond.... maar hij kan natuurlijk nog in de ontkenningsfase zitten...quote:Op zaterdag 12 mei 2007 20:53 schreef riri het volgende:
Heeft Nicolaas een oogje op Lieke?
En Nicolaas die Amanda zegt dat ze Mitch kan opdragen om sex met haar te hebben.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 20:52 schreef Soury het volgende:
Weinig animo denk ik, maar Amanda en het gelonk naar Mitch kan nog we es leuk worden![]()
Ach ze knijpen vast wel een oogje dicht. Anders is het iid zo'n tiener pyama feestje.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 20:52 schreef Liess het volgende:
Leuk zo'n feestje, niemand gaat los omdat ze nog niet genoeg drank op hebben
Goed idee, ik ga zo Epic Movie maar in de dvd speler stoppen.. ben benieuwd of hij leuk is!quote:Op zaterdag 12 mei 2007 20:54 schreef beequeen het volgende:
Wat een rotherrie, en je kunt bijna niemand verstaan. Ik ga maar eens op zoek naar een leuke film . Tot later![]()
Gelijk heb jequote:Op zaterdag 12 mei 2007 20:54 schreef beequeen het volgende:
Wat een rotherrie, en je kunt bijna niemand verstaan. Ik ga maar eens op zoek naar een leuke film . Tot later![]()
Ze kregen toestemming voor een feestje dus neem aan dat er ook wat gedronken mag worden....quote:Op zaterdag 12 mei 2007 20:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Ach ze knijpen vast wel een oogje dicht. Anders is het iid zo'n tiener pyama feestje.![]()
Niels probeerde Aman met Mitch de koffer in te lullen. Onderweg naar beneden heeft ze hem wel even op de bek gelebberd.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 20:52 schreef Soury het volgende:
Weinig animo denk ik, maar Amanda en het gelonk naar Mitch kan nog we es leuk worden![]()
Als het een broek is die past, maakt de kleur niet zoveel uitquote:Op zaterdag 12 mei 2007 20:59 schreef Liess het volgende:
Ik heb het gevoel dat ik Natas een kaart móet schrijven met de tip geen witte broek meer aan te doen.
Ze kan wel een witte broek aandoen maar dan een maat of 2 groter... dit lijkt meer op een leging!quote:Op zaterdag 12 mei 2007 20:59 schreef Liess het volgende:
Ik heb het gevoel dat ik Natas een kaart móet schrijven met de tip geen witte broek meer aan te doen.
Ik wist niet dat ze ooit al eens gezoend hadden? WAT heb ik gemist???quote:Op zaterdag 12 mei 2007 20:58 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Niels probeerde Aman met Mitch de koffer in te lullen. Onderweg naar beneden heeft ze hem wel even op de bek gelebberd.
Mitch zag het niet zo zitten omdat ze eergisteren weer Met Braajen in het tentje had liggen neuken en dat hij daar buiten over aangesproken zou worden.
Maar wie weet??? In de kooi is niets wat het lijkt...
Doe maar nietquote:Op zaterdag 12 mei 2007 20:59 schreef Liess het volgende:
Hoezoquote:Op zaterdag 12 mei 2007 20:59 schreef Liess het volgende:
Iemand cap?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 20:58 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Niels probeerde Aman met Mitch de koffer in te lullen. Onderweg naar beneden heeft ze hem wel even op de bek gelebberd.
Mitch zag het niet zo zitten omdat ze eergisteren weer Met Braajen in het tentje had liggen neuken en dat hij daar buiten over aangesproken zou worden.
quote:Op zaterdag 12 mei 2007 20:58 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Huub kan idd niet echt dansen, maar ik irriteer me er niet aan.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 20:59 schreef Kinga het volgende:
Ben ik de enige die zich ergert aan het gehups van Huub? Die gast heeft echt geen ritme gevoel...
Het was maar kort, op de trap, dus dat.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 20:59 schreef Liess het volgende:
[..]
Ik wist niet dat ze ooit al eens gezoend hadden? WAT heb ik gemist???![]()
Snap nou toch dat Huub langzaam maar zeker wordt gepositioneerd in de rol van Brian. En daar hoort dus ook een totaal gebrek aan ritmegevoel bij.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 20:59 schreef Kinga het volgende:
Ben ik de enige die zich ergert aan het gehups van Huub? Die gast heeft echt geen ritme gevoel...
Ja idd, plus dat het overkomt dat ik het beste met der voor heb.quote:
Handig voor Mitchquote:Op zaterdag 12 mei 2007 21:03 schreef kybe het volgende:
Amanda heeft haar rits opengelaten,ze is zo aangekomen dat zij haar broek niet meer dicht krijgt.
nee, ik gun amanda alles, lieve meid, maar mitch is denk ik echt helaas niet in haar geinteresseerd of hij krijgt de instructie van DGKquote:
Dus hij zoende niet terug? Ook genant, dan.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 21:04 schreef robert2006 het volgende:
nee, ik gun amanda alles, lieve meid, maar mitch is denk ik echt helaas niet in haar geinteresseerd of hij krijgt de instructie van DGK
Aan Amanda's sexuele escapades denkende, had die rits dan beter aan de achterkant kunnen zittenquote:
quote:Op zaterdag 12 mei 2007 21:05 schreef Soury het volgende:
Er zit een rara donkere plek op Natas d'r kont Lijkt wel always met de vleugels nog uit![]()
Ik heb het zelf gezien, onderweg naar beneden, en Mitch, die voor haar stond, draaide zijn kop zo om dat ze hem vol op de bek kon pakken.quote:
Straks een bandje das een stuk rustigerquote:Op zaterdag 12 mei 2007 21:08 schreef blomst het volgende:
Je verstaat er zo niets van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |