Ah okay, ik ben overtuigd!quote:Op zaterdag 12 mei 2007 21:09 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ik heb het zelf gezien, onderweg naar beneden, en Mitch, die voor haar stond, draaide zijn kop zo om dat ze hem vol op de bek kon pakken.
Hoezo?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 21:11 schreef Kinga het volgende:
Woej, Mitch doet een tikkeltje arrogant...
hmmm, ja, het is maar wat je wilt zien, de interesse straalt ervan afquote:Op zaterdag 12 mei 2007 21:09 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik heb het zelf gezien, onderweg naar beneden, en Mitch, die voor haar stond, draaide zijn kop zo om dat ze hem vol op de bek kon pakken.
Lieke: als je haar echt leuk vindt moet je de kans grijpenquote:
Snap nu pas hoezo ze dit zegt, ze is volgens maar al te bang dat Amanda weer met Huub aan de haal gaatquote:Op zaterdag 12 mei 2007 21:10 schreef Liess het volgende:
Lieke lult met Mitch
Als je der leuk vindt, moet je er wat aan doen.
Hoi danquote:Op zaterdag 12 mei 2007 21:14 schreef hoka_he het volgende:
hi
ben helemaal nieuw,eerste keer ingelogd op een forum, zit altijd alleen maar stiekum te lezen
Thanks!quote:Op zaterdag 12 mei 2007 21:13 schreef Kinga het volgende:
Lieke: als je haar echt leuk vindt moet je de kans grijpen
Mitch: en dat moet vandaag?
Lieke: moet je zelf weten, maar als je een beetje verstand van vrouwen hebt...
Mitch: nee dat heb ik niet...
Echt op zo'n arro toontje..
Hoi,quote:Op zaterdag 12 mei 2007 21:14 schreef hoka_he het volgende:
hi
ben helemaal nieuw,eerste keer ingelogd op een forum, zit altijd alleen maar stiekum te lezen
Helaas weet niet niet hoe caps te maken anders had je het wel gezien. Die donkere plek is wel redelijk zichtbaarquote:Op zaterdag 12 mei 2007 21:12 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
En nu zit ik steeds maar de vleugels te zoeken.
quote:Op zaterdag 12 mei 2007 21:12 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
En nu zit ik steeds maar de vleugels te zoeken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |