Inderdaad wel een stomme buiquote:Op donderdag 7 juni 2007 11:49 schreef Sylvana het volgende:
Vorig jaar in een stomme bui besloten dat ik "volwassen" wilde worden en al mn bandshirts/truien enzo weggegooid. Maar ontzettend spijt van gekregen, dus maar weer nieuwe gekocht, en ze zijn net op tijd binnen voor Fields of Rock volgende week![]()
![]()
Klimmen. Als je je klimschoentjes uittrekt kan je zo in die dingen stappen zonder dat je op blote voeten hoeft rond te lopen. Die dingen zitten namelijk erg strak, dan is het een behoorlijke verademing om even je schoenen te wisselen.quote:Op donderdag 7 juni 2007 21:27 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
wat is je sport dan?! tuinieren?!
Is klimmen ook je beroep dan ?quote:Op donderdag 7 juni 2007 21:32 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Klimmen. Als je je klimschoentjes uittrekt kan je zo in die dingen stappen zonder dat je op blote voeten hoeft rond te lopen. Die dingen zitten namelijk erg strak, dan is het een behoorlijke verademing om even je schoenen te wisselen.
In t ziekenhuis loopt ook 90% van de mensen op die dingen.quote:Op donderdag 7 juni 2007 21:06 schreef Casparovvv het volgende:
[afbeelding]
Ze zijn lelijk, maar wel ideaal voor mijn werk (en sport)![]()
quote:Op donderdag 7 juni 2007 11:45 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Die is zoooooo niet vetter dan de mijne
Ja, daar heb ik dus een literfles vanquote:
En ik nu 4x0.3L = 1.2quote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:50 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, daar heb ik dus een literfles van
Wat kan er zoal tegen gaan zitten dan ?quote:
Dat ze hem niet hebben of gaan lopen kutten daar bij Vodaquote:Op zaterdag 9 juni 2007 13:50 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Wat kan er zoal tegen gaan zitten dan ?
ziet er vet uit maar volgens mij zijn die knopjes vet kut.quote:
Als de telefoon nog niet uit de handel is omdat niemand 'm koopt.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 13:50 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Wat kan er zoal tegen gaan zitten dan ?
Wat een schatjeeequote:Op zaterdag 9 juni 2007 13:35 schreef hello_moto1992 het volgende:
[[url=http://xs216.xs.to/xs216/07236/klwhjwhwjwhjwhwj.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
![]()
Ja, dat lijkt me inderdaad een goed punt.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 16:08 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Als de telefoon nog niet uit de handel is omdat niemand 'm koopt.
ik 1 frietje met en 1 hamburger speciaal bij de TBS.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:26 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, dat lijkt me inderdaad een goed punt.
OT: Ik heb vandaag 1 treinkaartje en 1 flesje chocomel gekocht
quote:Op zaterdag 9 juni 2007 22:40 schreef mcDavid het volgende:
[..]
ik 1 frietje met en 1 hamburger speciaal bij de TBS.
Alsof je de PIMP bent met Vistaquote:Op dinsdag 12 juni 2007 20:21 schreef dubidub het volgende:
Acer Aspire 5613Z WLMiMet windows vista home premium
Ja dus? "quote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:30 schreef mstr het volgende:
[..]
Alsof je de PIMP bent met Vista
Elke halve zool die kan downloaden kan Vista zo krijgen
Bovenstequote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:04 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
zonder bubbels
quote:
I agree with thatquote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:21 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
[afbeelding]
Zonder smeerkaas niet compleet
Zitten nu al krassen opquote:Op dinsdag 12 juni 2007 20:13 schreef birdydontfly het volgende:
[afbeelding]
nieuwe telefoon + net gedownloade mario skin
Jaloers is..quote:
vuilnisbakkiequote:Op woensdag 13 juni 2007 19:47 schreef Andyy het volgende:
rottweiler ?
OT : 2 zakken schoolkrijt, zak lollys
Probeer het eensquote:Op donderdag 14 juni 2007 14:41 schreef vamos1 het volgende:
[afbeelding]
Alleen klopt er geen reet van het plaatje, je kunt het display namelijk niet deze kant op draaien
Stom genoeg was het 't eerste dat ikprobeerde toen ik dat plaatje zag,..quote:
Waar heb je dat nou weer voor nodigquote:
quote:Op donderdag 14 juni 2007 21:45 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Waar heb je dat nou weer voor nodig
Waar zijn de goeie oude lucifers naartoequote:
Staat je goed.quote:Op donderdag 14 juni 2007 21:40 schreef Merel1808 het volgende:
Nieuwe broek
[afbeelding]
[afbeelding]
Ruim je kamer eens opquote:Op donderdag 14 juni 2007 21:40 schreef Merel1808 het volgende:
Nieuwe broek
[[url=http://xs216.xs.to/xs216/07244/100_1339.jpg]afbeelding][/url]
[[url=http://xs216.xs.to/xs216/07244/100_1342.jpg]afbeelding][/url]
Een hele kaas is rond de 70 euro..quote:Op donderdag 14 juni 2007 21:50 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Waar zijn de goeie oude lucifers naartoe
OT:
[afbeelding]
ende
[afbeelding]
Naja niet hele kaas danHalve maar
Veel meer. Een oud Amsterdam weegt ongeveer 13 kg. De verkoop-kiloprijs van oud Amsterdam is ongeveer 12 euro. Reken maar uit.quote:
Weetje hoe duur het is zoeen reclame oude stijl te maken ?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 19:12 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Veel meer. Een oud Amsterdam weegt ongeveer 13 kg. De verkoop-kiloprijs van oud Amsterdam is ongeveer 12 euro. Reken maar uit.
Oud Amsterdam is overigens een veel te dure kaas, er zijn kazen te vinden die vrijwel hetzelfde smaken voor 2 á 3 euro minder per kilo.
Ik dacht bijdehand te zijn..quote:Op zaterdag 16 juni 2007 19:12 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Veel meer. Een oud Amsterdam weegt ongeveer 13 kg. De verkoop-kiloprijs van oud Amsterdam is ongeveer 12 euro. Reken maar uit.
Oud Amsterdam is overigens een veel te dure kaas, er zijn kazen te vinden die vrijwel hetzelfde smaken voor 2 á 3 euro minder per kilo.
Ja. Maar daar gaat de kaas niet beter van smaken. Onzin dus.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 19:56 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Weetje hoe duur het is zoeen reclame oude stijl te maken ?
!
Die moet ik ook nog halen voor m'n D50.quote:Op zondag 17 juni 2007 20:10 schreef Casparovvv het volgende:
Ik heb trouwens het volgende gekocht:
[afbeelding]
Een AF Nikkor 50mm 1:1.8 D. Vlijmscherp lichtsterk lensje. Klein maar fijn.
Daar kun je dan wel heel Europa mee door geloof ikquote:
Daarmee kan ik wel binnen 22 dagen, 10 dagen vrijwel alle treinen binnen europa instappenquote:
Dat is echt zooo goedkoop! Voor mijn treinabonnement van Hoorn naar A'dam CS + 2 zones openbaar vervoer ben ik (naja, m'n baas) 250 euro kwijt...quote:
Maar is dat ook voor maximaal 10 dagen?quote:Op maandag 18 juni 2007 11:02 schreef Quara het volgende:
[..]
Dat is echt zooo goedkoop! Voor mijn treinabonnement van Hoorn naar A'dam CS + 2 zones openbaar vervoer ben ik (naja, m'n baas) 250 euro kwijt...
Hoorn - Amsterdam is toch een kleiner stukje dan heel europaquote:Op maandag 18 juni 2007 12:38 schreef Clausewitz het volgende:
[..]
Maar is dat ook voor maximaal 10 dagen?
Hoornquote:Op maandag 18 juni 2007 11:02 schreef Quara het volgende:
[..]
Dat is echt zooo goedkoop! Voor mijn treinabonnement van Hoorn naar A'dam CS + 2 zones openbaar vervoer ben ik (naja, m'n baas) 250 euro kwijt...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |