Veel meer. Een oud Amsterdam weegt ongeveer 13 kg. De verkoop-kiloprijs van oud Amsterdam is ongeveer 12 euro. Reken maar uit.quote:
Weetje hoe duur het is zoeen reclame oude stijl te maken ?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 19:12 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Veel meer. Een oud Amsterdam weegt ongeveer 13 kg. De verkoop-kiloprijs van oud Amsterdam is ongeveer 12 euro. Reken maar uit.
Oud Amsterdam is overigens een veel te dure kaas, er zijn kazen te vinden die vrijwel hetzelfde smaken voor 2 á 3 euro minder per kilo.
Ik dacht bijdehand te zijn..quote:Op zaterdag 16 juni 2007 19:12 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Veel meer. Een oud Amsterdam weegt ongeveer 13 kg. De verkoop-kiloprijs van oud Amsterdam is ongeveer 12 euro. Reken maar uit.
Oud Amsterdam is overigens een veel te dure kaas, er zijn kazen te vinden die vrijwel hetzelfde smaken voor 2 á 3 euro minder per kilo.
Ja. Maar daar gaat de kaas niet beter van smaken. Onzin dus.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 19:56 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Weetje hoe duur het is zoeen reclame oude stijl te maken ?
!
Die moet ik ook nog halen voor m'n D50.quote:Op zondag 17 juni 2007 20:10 schreef Casparovvv het volgende:
Ik heb trouwens het volgende gekocht:
[afbeelding]
Een AF Nikkor 50mm 1:1.8 D. Vlijmscherp lichtsterk lensje. Klein maar fijn.
Daar kun je dan wel heel Europa mee door geloof ikquote:
Daarmee kan ik wel binnen 22 dagen, 10 dagen vrijwel alle treinen binnen europa instappenquote:
Dat is echt zooo goedkoop! Voor mijn treinabonnement van Hoorn naar A'dam CS + 2 zones openbaar vervoer ben ik (naja, m'n baas) 250 euro kwijt...quote:
Maar is dat ook voor maximaal 10 dagen?quote:Op maandag 18 juni 2007 11:02 schreef Quara het volgende:
[..]
Dat is echt zooo goedkoop! Voor mijn treinabonnement van Hoorn naar A'dam CS + 2 zones openbaar vervoer ben ik (naja, m'n baas) 250 euro kwijt...
Hoorn - Amsterdam is toch een kleiner stukje dan heel europaquote:Op maandag 18 juni 2007 12:38 schreef Clausewitz het volgende:
[..]
Maar is dat ook voor maximaal 10 dagen?
Hoornquote:Op maandag 18 juni 2007 11:02 schreef Quara het volgende:
[..]
Dat is echt zooo goedkoop! Voor mijn treinabonnement van Hoorn naar A'dam CS + 2 zones openbaar vervoer ben ik (naja, m'n baas) 250 euro kwijt...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |