Wat voor een telefoon is dat?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 21:30 schreef dubidub het volgende:
[..]
Ga ik hem vandaag ophalen, zijn de glazen verkeerd gecoat, krijg ik hem pas volgende week.
Daarnaast, rabo mobiel belde net en ze zeiden dat ze mijn toestel hadden geupdate (software), dus nou sturen ze een nieuwe op. Dus echt gekocht heb ik hem niet, maar ik heb hem een half jaar betaald heb. maar toch, een neue telefoon, nooit verkeerd
[afbeelding]
Zeker van 1 of andere junk?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 18:29 schreef Borkydude het volgende:
[afbeelding]
Aviators, 9 euro bij de Hema![]()
[afbeelding]
Sony Ericsson K550iAlleen die heb ik morgen pas
En toffe gestreepte sokjes
quote:Op zaterdag 2 juni 2007 18:45 schreef mstr het volgende:
[..]
Zien mijn ogen daar nou een D opdoemen vanaf 't kaartje?
Zijn die borsten het enige aan haar lichaam wat vol is?quote:
OMG, zelfde als mn huisgenootquote:Op zaterdag 2 juni 2007 18:29 schreef Borkydude het volgende:
[afbeelding]
Aviators, 9 euro bij de Hema![]()
Achter elkaar opgegeten ?quote:
Was gisteren een feestje in het dorp en ik kreeg 9 consumptiebonnen in mijn handen gedrukt tegen het eind.quote:
quote:Op zaterdag 2 juni 2007 23:19 schreef Gesloten het volgende:
[..]
Was gisteren een feestje in het dorp en ik kreeg 9 consumptiebonnen in mijn handen gedrukt tegen het eind.
Alle bonnen in 1 keer uitgegeven bij de snackwagen bij een meisje ie bijna klaar was met werken
nee dan éérst zeiken dat er te weinig uitjes op de frikandel speciaal zitten, en dat de friet lauw is. En dán alles zo in de prullenbak kieperen, voor haar neus.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 23:33 schreef Bravebart het volgende:
[..]
En toen samen met haar achter de wagen opgegeten ?
quote:Op zaterdag 2 juni 2007 23:36 schreef mcDavid het volgende:
[..]
nee dan éérst zeiken dat er te weinig uitjes op de frikandel speciaal zitten, en dat de friet lauw is. En dán alles zo in de prullenbak kieperen, voor haar neus.
Mensen die weigeren om iets te leren.quote:
Hahaquote:
Zijn die broeken niet een beetje te strak/dun/lauter, nu nog zo'n arafat sjaaltje en haartjes strak over je voorhoofdquote:Op zondag 3 juni 2007 13:52 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Hahagoeie !
Niet
Maar kheb ze meer voor de zomer gekocht, relax voor onder 3/4de broeken
Kheb het over de zomer man, ik kan die schoenen dan onder 3/4de broeken dragen want mijn leren schoenen staan daar niet echt onderquote:Op zondag 3 juni 2007 14:31 schreef Dibble het volgende:
[..]
Zijn die broeken niet een beetje te strak/dun/lauter, nu nog zo'n arafat sjaaltje en haartjes strak over je voorhoofd![]()
![]()
geld teveel?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 15:38 schreef sophie24 het volgende:
[afbeelding]
![]()
slechte foto. maar het is deze dus:
[afbeelding]
![]()
Waaaaaaahquote:Op dinsdag 5 juni 2007 15:38 schreef sophie24 het volgende:
[afbeelding]
![]()
slechte foto. maar het is deze dus:
[afbeelding]
![]()
Haha ja blijkbaar.quote:
Dat meen je nietquote:Op donderdag 7 juni 2007 11:46 schreef Sylvana het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]