om te schieten uiteraardquote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:19 schreef Kleine_Jelle het volgende:
waar heb je kogels voor nodig?
koop dan gelijk een sennheiser of beyer dynamicsquote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:06 schreef mvl. het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Had nieuwe mp3 nodig en wist niet wat ik met me geld moest doen, en aangezien ik niet kan sparen
Dit gaat echt een teringvet weekend wordenquote:
Dit:quote:Op vrijdag 25 mei 2007 20:59 schreef Maikuuul het volgende:
Wat ist ? een kaartje voor ?
Ga ik hem vandaag ophalen, zijn de glazen verkeerd gecoat, krijg ik hem pas volgende week.quote:
Boh geak, heeft mams die foto;s gemaakt?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 18:52 schreef Maikuuul het volgende:
Een Nudie Jeans Low Slim Jim
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Nice, vooral het witte!!! Zwart is meestal ookquote:
Omgquote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:41 schreef sophie24 het volgende:
[afbeelding]
Een nieuwe tandenborstel voor mijn vriendje, want deze past zo leuk bij de mijne![]()
[afbeelding]
pinkpopquote:Op woensdag 30 mei 2007 17:35 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
VET! WAARRR
Ik zou niet gaan, maar lekker thuis op de bank een andere film kijkenquote:Op vrijdag 1 juni 2007 11:28 schreef Sylvana het volgende:
Wil binnenkort met mn vriend naar deel 3, maar hij heeft 1 en 2 nog niet gezien, dus die maar ff gekocht op dvd zodat we die eerst nog ff kunnen kijken
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik heb tot nu toe alleen nog maar positieve verhalen erover gehoord...quote:Op vrijdag 1 juni 2007 17:42 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik zou niet gaan, maar lekker thuis op de bank een andere film kijkenFilm is echt heel saai
En dat zeg niet alleen ik, maar zo ongeveer iedereen die ik erover spreek
Owquote:Op vrijdag 1 juni 2007 19:24 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Ik heb tot nu toe alleen nog maar positieve verhalen erover gehoord...
ik vroeg me dus echt serieus af, toen ik die reclame zag, wie gaat er nou van die tandenborstels kopen met van die figuren erop. create your own style etc...quote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:41 schreef sophie24 het volgende:
[afbeelding]
Een nieuwe tandenborstel voor mijn vriendje, want deze past zo leuk bij de mijne![]()
[afbeelding]
Nicequote:Op vrijdag 1 juni 2007 07:46 schreef Andyy het volgende:
[afbeelding]
moet vanmiddag binnenkomen als het goed is
ze weten hoe ze kleine meisjes aan het poetsen krijgenquote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:15 schreef staticdata het volgende:
[..]
ik vroeg me dus echt serieus af, toen ik die reclame zag, wie gaat er nou van die tandenborstels kopen met van die figuren erop. create your own style etc...
en het wordt gekocht
Hij is echt heel erg kutquote:Op vrijdag 1 juni 2007 19:24 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Ik heb tot nu toe alleen nog maar positieve verhalen erover gehoord...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |