quote:
Gewoon dezelfde kopen?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 17:39 schreef birdydontfly het volgende:
Jammer genoeg kan ik mn behang niet meenemen uit huis haha
Niet eens downloaden?quote:
ja ik had de laatste 5 rollen gekochtquote:
Die moet ik ook nog steeds hebben jaquote:
¤39,- bij de Van Leest.quote:Op maandag 14 mei 2007 17:45 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Die moet ik ook nog steeds hebben ja
Ik ben er dus nog niet uitquote:Op maandag 14 mei 2007 21:21 schreef K-mail het volgende:
Ik zat dus echt 3 min te kijken wat dat eerste nou was...
trucks van een skateboardquote:Op maandag 14 mei 2007 21:21 schreef K-mail het volgende:
Ik zat dus echt 3 min te kijken wat dat eerste nou was...
Aaah.... t-shirt kwam me al zo bekend voorquote:
Waar gekocht of besteld?quote:Op donderdag 17 mei 2007 14:26 schreef adt het volgende:
tshirt van atticus
[afbeelding]
en dit:
[afbeelding]
aaahquote:Op vrijdag 18 mei 2007 14:17 schreef Fredo24 het volgende:
[afbeelding]
Met de naam Kwibus.![]()
Grappig beest joh.![]()
Inderdaad.quote:
I like it.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 23:10 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
neue satin skinny pants
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
hahahaquote:Op vrijdag 18 mei 2007 14:17 schreef Fredo24 het volgende:
[afbeelding]
Met de naam Kwibus.![]()
Grappig beest joh.![]()
Neem lenzen!quote:
Zou je willen, over een paar maanden mag 't, nu nog niet.quote:
Tsjah, ik heb ook 9 maandne een nieuwe bril, beetje zonde om dat lenzen te kopen. Ik zat alleen wel te dubben (kutwoordgarp icm usernamequote:Op zondag 20 mei 2007 15:34 schreef Elvanera het volgende:
[..]
Neem lenzen!
Wel een hippe bril voor op sterkte, ik heb ergens nog zo'n lelijk hans anders dingetje
[img]URL[/img]quote:Op zondag 20 mei 2007 21:34 schreef FUNKYZEIT het volgende:
nike 6.0 marvk.
björkvin shirtje
(hoe doe je plaatjes?)
quote:
quote:
dat is je geraden ja!quote:Op maandag 21 mei 2007 23:16 schreef fvivif het volgende:
[..]
het spijt medonderdag zal ik weer een andere leuke uitzoeken
Ik eet altijd één zak tijdens mn werk (4 keer per weekquote:
Ik eet ze ook altijd in 1 keer leegquote:Op dinsdag 22 mei 2007 02:35 schreef ericajax het volgende:
[..]
Ik eet altijd één zak tijdens mn werk (4 keer per week)
Die koptelefoon was een duur dingetjequote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:59 schreef mvl. het volgende:
Mja kan het wel, vind het alleen leuker om me geld uit te geven
quote:
om te schieten uiteraardquote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:19 schreef Kleine_Jelle het volgende:
waar heb je kogels voor nodig?
koop dan gelijk een sennheiser of beyer dynamicsquote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:06 schreef mvl. het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Had nieuwe mp3 nodig en wist niet wat ik met me geld moest doen, en aangezien ik niet kan sparen
Dit gaat echt een teringvet weekend wordenquote:
Dit:quote:Op vrijdag 25 mei 2007 20:59 schreef Maikuuul het volgende:
Wat ist ? een kaartje voor ?
Ga ik hem vandaag ophalen, zijn de glazen verkeerd gecoat, krijg ik hem pas volgende week.quote:
Boh geak, heeft mams die foto;s gemaakt?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 18:52 schreef Maikuuul het volgende:
Een Nudie Jeans Low Slim Jim
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Nice, vooral het witte!!! Zwart is meestal ookquote:
Omgquote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:41 schreef sophie24 het volgende:
[afbeelding]
Een nieuwe tandenborstel voor mijn vriendje, want deze past zo leuk bij de mijne![]()
[afbeelding]
pinkpopquote:Op woensdag 30 mei 2007 17:35 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
VET! WAARRR
Ik zou niet gaan, maar lekker thuis op de bank een andere film kijkenquote:Op vrijdag 1 juni 2007 11:28 schreef Sylvana het volgende:
Wil binnenkort met mn vriend naar deel 3, maar hij heeft 1 en 2 nog niet gezien, dus die maar ff gekocht op dvd zodat we die eerst nog ff kunnen kijken
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik heb tot nu toe alleen nog maar positieve verhalen erover gehoord...quote:Op vrijdag 1 juni 2007 17:42 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik zou niet gaan, maar lekker thuis op de bank een andere film kijkenFilm is echt heel saai
En dat zeg niet alleen ik, maar zo ongeveer iedereen die ik erover spreek
Owquote:Op vrijdag 1 juni 2007 19:24 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Ik heb tot nu toe alleen nog maar positieve verhalen erover gehoord...
ik vroeg me dus echt serieus af, toen ik die reclame zag, wie gaat er nou van die tandenborstels kopen met van die figuren erop. create your own style etc...quote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:41 schreef sophie24 het volgende:
[afbeelding]
Een nieuwe tandenborstel voor mijn vriendje, want deze past zo leuk bij de mijne![]()
[afbeelding]
Nicequote:Op vrijdag 1 juni 2007 07:46 schreef Andyy het volgende:
[afbeelding]
moet vanmiddag binnenkomen als het goed is
ze weten hoe ze kleine meisjes aan het poetsen krijgenquote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:15 schreef staticdata het volgende:
[..]
ik vroeg me dus echt serieus af, toen ik die reclame zag, wie gaat er nou van die tandenborstels kopen met van die figuren erop. create your own style etc...
en het wordt gekocht
Hij is echt heel erg kutquote:Op vrijdag 1 juni 2007 19:24 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Ik heb tot nu toe alleen nog maar positieve verhalen erover gehoord...
Wat voor een telefoon is dat?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 21:30 schreef dubidub het volgende:
[..]
Ga ik hem vandaag ophalen, zijn de glazen verkeerd gecoat, krijg ik hem pas volgende week.
Daarnaast, rabo mobiel belde net en ze zeiden dat ze mijn toestel hadden geupdate (software), dus nou sturen ze een nieuwe op. Dus echt gekocht heb ik hem niet, maar ik heb hem een half jaar betaald heb. maar toch, een neue telefoon, nooit verkeerd
[afbeelding]
Zeker van 1 of andere junk?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 18:29 schreef Borkydude het volgende:
[afbeelding]
Aviators, 9 euro bij de Hema![]()
[afbeelding]
Sony Ericsson K550iAlleen die heb ik morgen pas
En toffe gestreepte sokjes
quote:Op zaterdag 2 juni 2007 18:45 schreef mstr het volgende:
[..]
Zien mijn ogen daar nou een D opdoemen vanaf 't kaartje?
Zijn die borsten het enige aan haar lichaam wat vol is?quote:
OMG, zelfde als mn huisgenootquote:Op zaterdag 2 juni 2007 18:29 schreef Borkydude het volgende:
[afbeelding]
Aviators, 9 euro bij de Hema![]()
Achter elkaar opgegeten ?quote:
Was gisteren een feestje in het dorp en ik kreeg 9 consumptiebonnen in mijn handen gedrukt tegen het eind.quote:
quote:Op zaterdag 2 juni 2007 23:19 schreef Gesloten het volgende:
[..]
Was gisteren een feestje in het dorp en ik kreeg 9 consumptiebonnen in mijn handen gedrukt tegen het eind.
Alle bonnen in 1 keer uitgegeven bij de snackwagen bij een meisje ie bijna klaar was met werken
nee dan éérst zeiken dat er te weinig uitjes op de frikandel speciaal zitten, en dat de friet lauw is. En dán alles zo in de prullenbak kieperen, voor haar neus.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 23:33 schreef Bravebart het volgende:
[..]
En toen samen met haar achter de wagen opgegeten ?
quote:Op zaterdag 2 juni 2007 23:36 schreef mcDavid het volgende:
[..]
nee dan éérst zeiken dat er te weinig uitjes op de frikandel speciaal zitten, en dat de friet lauw is. En dán alles zo in de prullenbak kieperen, voor haar neus.
Mensen die weigeren om iets te leren.quote:
Hahaquote:
Zijn die broeken niet een beetje te strak/dun/lauter, nu nog zo'n arafat sjaaltje en haartjes strak over je voorhoofdquote:Op zondag 3 juni 2007 13:52 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Hahagoeie !
Niet
Maar kheb ze meer voor de zomer gekocht, relax voor onder 3/4de broeken
Kheb het over de zomer man, ik kan die schoenen dan onder 3/4de broeken dragen want mijn leren schoenen staan daar niet echt onderquote:Op zondag 3 juni 2007 14:31 schreef Dibble het volgende:
[..]
Zijn die broeken niet een beetje te strak/dun/lauter, nu nog zo'n arafat sjaaltje en haartjes strak over je voorhoofd![]()
![]()
geld teveel?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 15:38 schreef sophie24 het volgende:
[afbeelding]
![]()
slechte foto. maar het is deze dus:
[afbeelding]
![]()
Waaaaaaahquote:Op dinsdag 5 juni 2007 15:38 schreef sophie24 het volgende:
[afbeelding]
![]()
slechte foto. maar het is deze dus:
[afbeelding]
![]()
Haha ja blijkbaar.quote:
Dat meen je nietquote:Op donderdag 7 juni 2007 11:46 schreef Sylvana het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]