De Beuk ja. Maar die heeft hij een tijdje terug verkocht.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 22:16 schreef PAA-053 het volgende:
[..]
Die heeft daar een kroeg toch, Beukenkamp?
Je mag wel wat verhalen posten in het vitesse topicquote:Op zaterdag 12 mei 2007 12:51 schreef DeVinger het volgende:
Ik was aan het pokeren op internet toen iemand aan mij vroeg of ik voor NEC was? Ik heb als woonplaatst Nijmegen voor dat account (zit er op kamers). Ik zo van, nee sorry, ik heb seizoenskaart bij Vitesse. Hij begon meteen stoer te lullen dat hij er drie jaar heeft gespeeld, dus ik denk yeah wha-ever
Bleek het Tim de Meersman (eindhoven) te zijnSinds afgelopen winter bij Eindhoven en vorige week stond op VI dat hij daar een contract heeft getekend. Heb hem nu twee maand op MSN ofzo. Kortom, knetter goede maten geworden. Nee, maar wel tof om zo af en toe wat verhalen over zijn Vitesse tijd te horen
Zo had hij niet zo'n hoge pet op van Sturing enzo
![]()
En, toen ik nog een heel klein irritant kleutertje was heb ik met het nichtje van Kluivert verkering gehad![]()
![]()
Dat lijkt me sterk. Dan moet ie maximaal twee jaar voor zijn profdebuut nog hebben 'leren voetballen'quote:Op zondag 13 mei 2007 15:46 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Verder geen profvoetballer mij , of heel mischien Cocu die heeft toen ik nog klein was leren voetballer tegen onze garagedeur.![]()
quote:Op zondag 13 mei 2007 10:34 schreef OhMy.. het volgende:
Heeeel vroeger heeft Mbamba een tijdje geprobeerd met me te daten, maar goed, die zal dat wel niet meer weten inmiddels haha. Zoveel blonde dames he haha
En ik ken Purrel Frankel redelijk (en ja hij mij ook, behave wss als zn vriendin erbij is haha) maar dat is ook wel een tijdje terug
quote:Op zondag 13 mei 2007 10:34 schreef OhMy.. het volgende:
Heeeel vroeger heeft Mbamba een tijdje geprobeerd met me te daten, maar goed, die zal dat wel niet meer weten inmiddels haha. Zoveel blonde dames he haha
En ik ken Purrel Frankel redelijk (en ja hij mij ook, behave wss als zn vriendin erbij is haha) maar dat is ook wel een tijdje terug
Toen zat ie denk ik nog in de jeugd van De Graafschap of bij DCS , Cocu was namelijk ook nog klein en eigenlijk nog niet bekendquote:Op zondag 13 mei 2007 15:50 schreef WeebI het volgende:
[..]
Dat lijkt me sterk. Dan moet ie maximaal twee jaar voor zijn profdebuut nog hebben 'leren voetballen'
negerslet van Vitesquote:Op zondag 13 mei 2007 10:34 schreef OhMy.. het volgende:
Dat is die geldwolf die nu naar Rijnvogels gaat en het begrip clubliefde wel erg anders opvat dan de meeste andere mensen bij Katwijk. Ik snap nu ook die cd's voor een tientje.quote:Op zondag 13 mei 2007 12:40 schreef twi het volgende:
Tsja, Martin van Leeuwen speelt weer gewoon bij Katwijk, die stond altijd bij mij aan de deur voor zelf samengestelde audio CD's voor een tientjeMaargoed, die is alweer een paar jaar weg bij Sparta. Ook een klasgenoot trouwens, maar dat staat minder lollig
Obelink?quote:Op zondag 13 mei 2007 17:06 schreef assie het volgende:
Meerdink. Heb samen met hem de tuinstoelenafdeling gedraaid tijdens de zomervakanties in een nabijgelegen vrijetijdsmarkt..... Was rond 1997-1998
Over een paar jaar is dat nog bijzonderder.quote:Op zondag 13 mei 2007 19:29 schreef Tommeke het volgende:
Vriendin van mij heeft een paar keer met Afonso Alves afgesproken, ze kwam hem tegen in H'veen op stap.
Aha, dus Alves kent jou nu?quote:Op zondag 13 mei 2007 19:29 schreef Tommeke het volgende:
Vriendin van mij heeft een paar keer met Afonso Alves afgesproken, ze kwam hem tegen in H'veen op stap.
Een vriendin van jou of jouw vriendin?quote:Op zondag 13 mei 2007 19:29 schreef Tommeke het volgende:
Mis ik ietsquote:Op zondag 13 mei 2007 21:15 schreef GasTurbine het volgende:
Ronald koeman, viavia. Heb laatst nog in het EMC staan praten, zijn aftreden was al langer bekend, bestuur erkende het echter niet.
Daarnaast heb ik nog met wat feyenoordspelers gevoetbald en ze noemanden me allemaal:Sjimmie van de wondersloffen. (afgeleid van sjakies wondersloffen en mijn voornaam, echter, net verkeerd gespeld)
Een vriendin, ze gingen eten in de mac.quote:Op zondag 13 mei 2007 20:32 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Een vriendin van jou of jouw vriendin?
Mwah...quote:Op zaterdag 12 mei 2007 16:20 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ik ken een speler van ADO'20. Maar dat telt natuurlijk niet
zulkiets hoorde ik ook ja...quote:Op zondag 13 mei 2007 19:29 schreef Tommeke het volgende:
quote:
Had ik niet verwacht, van hem dan hequote:Op dinsdag 15 mei 2007 11:26 schreef dolledingo het volgende:
Gregoor van Dijk kent mij.. we hebben dezelfde jaren de havo doorgewandeld op een middelbare school in assen. Heel irritant ventje, arrogant.. en dat zelfde zal hij over mij zeggen hoogstwaarschijnlijk![]()
Een jaar geleden was hij volgens De Gelderlander "Voetbalzwerver in Nazareth". Geen idee waar hij nu speelt, dat zal je moeten vragen aan dat meisje die met alle Vitesse-negers slaaptquote:
Wat is ie toch gewoon geblevenquote:Op zondag 13 mei 2007 22:19 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Een vriendin, ze gingen eten in de mac.
Ja ik ook nog toen met Ronald Hamming enzoquote:Op dinsdag 15 mei 2007 18:17 schreef andre347 het volgende:
Ben met Fortuna dag op de foto gekomen met Bert Van Marwijk, maar toen was ik een jong broekie en hij kent mij niet, maar de foto hangt nog altijd boven mijn deur
Heb je d'r gepakt ofzoquote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:03 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
ik kende Bas Sibum goed toen hij nog voor Emmen speelde, zijn nu ex-vriendin was een bekende van me
nee, haar broertje was een goede vriend van mijquote:
Bedoel je die zanger jannes???quote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:05 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
nee, haar broertje was een goede vriend van mij
maar Bas heeft dr verlaten voor iemand uit Tukkerland
OT:Verder heb ik diverse voetbalclinics gehad van FC Groningen en FC Emmen, en Jannes Wolters heeft me leren snoekduiken
nee mensen, niet de zanger
ja, Je hebt de zanger Jannes Wolters en de voetballer Jannes Wolters, zijn neven van elkaarquote:
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:30 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Toen werd ik para brother
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:30 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Toen werd ik para brother en riep ik iets van:"Je kankermoeder, gore kankerhomo."
Jij schavuit!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:30 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Misschien dat Silooy mij nog kent? Jaren geleden schold ik hem uit voor (o.a.) k*nkerhomo![]()
Man, man, man.. wat was die man irritant langs de lijn zeg. 90 minuten lang zeiken op alles en iedereen. Vervolgens krijg ik een doodschop en gaat ie doodleuk lopen verkondigen dat ik mij aanstelToen werd ik para brother en riep ik iets van:"Je kankermoeder, gore kankerhomo." Jah, ik weet, heel volwassen en stoer allemaal
![]()
Voor de duidelijkheid: hij was dus coach van de tegenstander...
Welkom in de wereld van het huidige amateurvoetbal. Helaas, maar waarquote:
iddquote:Op dinsdag 15 mei 2007 22:28 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Welkom in de wereld van het huidige amateurvoetbal. Helaas, maar waar![]()
Hij of jij?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 22:49 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Rutger Worm, m'n overbuurjongen. Menig doodschop moeten incasseren op het pleintje met straatvoetbal![]()
Raad maar. Hij speelde toen nog voor Vitesse..quote:
quote:Op woensdag 16 mei 2007 11:03 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
[..]
Raad maar. Hij speelde toen nog voor Vitesse..![]()
en nu kent ie jou?quote:Op woensdag 16 mei 2007 18:49 schreef shayolo het volgende:
van nistelrooij bij de BP zwanenburg.
meteeen ff foto gemaakt vanuit de auto, hij had een renault nogwat toendertijd
nee ik ken em niet , maar ik vond het wel leuk om te melden.quote:
Je kent m zo goed dat je niet weet dat hij nu bij Vitesse onder contract staatquote:Op woensdag 16 mei 2007 18:53 schreef shayolo het volgende:
[..]
nee ik ken em niet , maar ik vond het wel leuk om te melden.
ik ken trouwens Yakubu die een paar jaar geleden bij Ajax speelde.
En nu kent hij jou?quote:Op woensdag 16 mei 2007 19:06 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
ik zag soms Antoinne van der Linden lopen in mijn wijk als hij boodschappen dee
ik heb hem wel eens aangesproken ja, maar volgens mij issie eindelijk naar groningen verhuistquote:
Dus als ik m op bel en vraag "He, ken jij Deoxyribonucleic" zegt hij "Ja" ?quote:Op woensdag 16 mei 2007 19:53 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
ik heb hem wel eens aangesproken ja, maar volgens mij issie eindelijk naar groningen verhuist
quote:Op woensdag 16 mei 2007 19:55 schreef Apfel. het volgende:
[..]
Dus als ik m op bel en vraag "He, ken jij Deoxyribonucleic" zegt hij "Ja" ?
Jep...quote:
is al goedquote:
1e elftal dus?quote:Op woensdag 16 mei 2007 19:59 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
binnenkort voetbalclinic van de Feyenoord Amateurs
Leukquote:Op donderdag 17 mei 2007 20:17 schreef Topmaat het volgende:
Wim De Decker die bij Genk in Belgie speelt is mijn neef.
Mijn ouders waren afgelopen weekend nog naar een wedstrijd van hun geweest, mochten ze daarna ook in het spelershome en gratis mee eten en drinken en alles.
Ik moet in het nieuwe seizoen toch ook maar eens mee gaan kijken, maar het is er nog niet van gekomen vanaf dat hij bij Genk speelt.
Kalle Sone mên!quote:Op vrijdag 18 mei 2007 14:38 schreef DeVinger het volgende:
Die neef van Van Basten staat nog steeds ruimschoots voor
Sta jij dan ook op die foto ??quote:Op dinsdag 15 mei 2007 18:35 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Ja ik ook nog toen met Ronald Hamming enzoen vriendin van me moeder kenden van Nistelrooy goed. En die zoontje mocht bij zijn bruiloft, bruidsjongen zijn wel chill met allemaal bekenden voetballers
.
Ik heb met een jeugdvriend van hem lopen voetballen in Nijmegenquote:
zo zijn er ook een heleboel die bij Ron Jans in de klas hebben gezeten. Ik niet, maar ik zat wel op die school toen hij er nog werkte.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 12:19 schreef MaxC het volgende:
Ik ben wel is bij Ron Jans thuis geweest. Vader van een oud-klasgenoot van mij![]()
volgens mij vonden hem wel een lache gozerquote:Op zaterdag 19 mei 2007 12:20 schreef Viking84 het volgende:
[..]
zo zijn er ook een heleboel die bij Ron Jans in de klas hebben gezeten. Ik niet, maar ik zat wel op die school toen hij er nog werkte.
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 12:46 schreef Gelderland het volgende:
[..]
volgens mij vonden hem wel een lache gozer
Familie van een prutsvoetballer zijn lijkt me niet leuk.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 14:50 schreef DonRaja het volgende:
Het lijstje:
Benefietorganisatie:
Sigi Lens
Nordin Wooter
Andre Ooijer
Winston Bogarde
Familie:
Prince Rajcomar![]()
Golfvereniging:
Rick hoogendorp
jij bent toch zo'n vieze nikker uit nijmegen? op welke school heb je gezeten?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 12:30 schreef Posdnous het volgende:
Pothuizen, Demouge.
Jan Mulder ook trouwens.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |