Heb je d'r gepakt ofzoquote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:03 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
ik kende Bas Sibum goed toen hij nog voor Emmen speelde, zijn nu ex-vriendin was een bekende van me
nee, haar broertje was een goede vriend van mijquote:
Bedoel je die zanger jannes???quote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:05 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
nee, haar broertje was een goede vriend van mij
maar Bas heeft dr verlaten voor iemand uit Tukkerland
OT:Verder heb ik diverse voetbalclinics gehad van FC Groningen en FC Emmen, en Jannes Wolters heeft me leren snoekduiken
nee mensen, niet de zanger
ja, Je hebt de zanger Jannes Wolters en de voetballer Jannes Wolters, zijn neven van elkaarquote:
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:30 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Toen werd ik para brother
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:30 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Toen werd ik para brother en riep ik iets van:"Je kankermoeder, gore kankerhomo."
Jij schavuit!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:30 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Misschien dat Silooy mij nog kent? Jaren geleden schold ik hem uit voor (o.a.) k*nkerhomo![]()
Man, man, man.. wat was die man irritant langs de lijn zeg. 90 minuten lang zeiken op alles en iedereen. Vervolgens krijg ik een doodschop en gaat ie doodleuk lopen verkondigen dat ik mij aanstelToen werd ik para brother en riep ik iets van:"Je kankermoeder, gore kankerhomo." Jah, ik weet, heel volwassen en stoer allemaal
![]()
Voor de duidelijkheid: hij was dus coach van de tegenstander...
Welkom in de wereld van het huidige amateurvoetbal. Helaas, maar waarquote:
iddquote:Op dinsdag 15 mei 2007 22:28 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Welkom in de wereld van het huidige amateurvoetbal. Helaas, maar waar![]()
Hij of jij?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 22:49 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Rutger Worm, m'n overbuurjongen. Menig doodschop moeten incasseren op het pleintje met straatvoetbal![]()
Raad maar. Hij speelde toen nog voor Vitesse..quote:
quote:Op woensdag 16 mei 2007 11:03 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
[..]
Raad maar. Hij speelde toen nog voor Vitesse..![]()
en nu kent ie jou?quote:Op woensdag 16 mei 2007 18:49 schreef shayolo het volgende:
van nistelrooij bij de BP zwanenburg.
meteeen ff foto gemaakt vanuit de auto, hij had een renault nogwat toendertijd
nee ik ken em niet , maar ik vond het wel leuk om te melden.quote:
Je kent m zo goed dat je niet weet dat hij nu bij Vitesse onder contract staatquote:Op woensdag 16 mei 2007 18:53 schreef shayolo het volgende:
[..]
nee ik ken em niet , maar ik vond het wel leuk om te melden.
ik ken trouwens Yakubu die een paar jaar geleden bij Ajax speelde.
En nu kent hij jou?quote:Op woensdag 16 mei 2007 19:06 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
ik zag soms Antoinne van der Linden lopen in mijn wijk als hij boodschappen dee
ik heb hem wel eens aangesproken ja, maar volgens mij issie eindelijk naar groningen verhuistquote:
Dus als ik m op bel en vraag "He, ken jij Deoxyribonucleic" zegt hij "Ja" ?quote:Op woensdag 16 mei 2007 19:53 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
ik heb hem wel eens aangesproken ja, maar volgens mij issie eindelijk naar groningen verhuist
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |