quote:Op woensdag 16 mei 2007 19:55 schreef Apfel. het volgende:
[..]
Dus als ik m op bel en vraag "He, ken jij Deoxyribonucleic" zegt hij "Ja" ?
Jep...quote:
is al goedquote:
1e elftal dus?quote:Op woensdag 16 mei 2007 19:59 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
binnenkort voetbalclinic van de Feyenoord Amateurs
Leukquote:Op donderdag 17 mei 2007 20:17 schreef Topmaat het volgende:
Wim De Decker die bij Genk in Belgie speelt is mijn neef.
Mijn ouders waren afgelopen weekend nog naar een wedstrijd van hun geweest, mochten ze daarna ook in het spelershome en gratis mee eten en drinken en alles.
Ik moet in het nieuwe seizoen toch ook maar eens mee gaan kijken, maar het is er nog niet van gekomen vanaf dat hij bij Genk speelt.
Kalle Sone mên!quote:Op vrijdag 18 mei 2007 14:38 schreef DeVinger het volgende:
Die neef van Van Basten staat nog steeds ruimschoots voor
Sta jij dan ook op die foto ??quote:Op dinsdag 15 mei 2007 18:35 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Ja ik ook nog toen met Ronald Hamming enzoen vriendin van me moeder kenden van Nistelrooy goed. En die zoontje mocht bij zijn bruiloft, bruidsjongen zijn wel chill met allemaal bekenden voetballers
.
Ik heb met een jeugdvriend van hem lopen voetballen in Nijmegenquote:
zo zijn er ook een heleboel die bij Ron Jans in de klas hebben gezeten. Ik niet, maar ik zat wel op die school toen hij er nog werkte.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 12:19 schreef MaxC het volgende:
Ik ben wel is bij Ron Jans thuis geweest. Vader van een oud-klasgenoot van mij![]()
volgens mij vonden hem wel een lache gozerquote:Op zaterdag 19 mei 2007 12:20 schreef Viking84 het volgende:
[..]
zo zijn er ook een heleboel die bij Ron Jans in de klas hebben gezeten. Ik niet, maar ik zat wel op die school toen hij er nog werkte.
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 12:46 schreef Gelderland het volgende:
[..]
volgens mij vonden hem wel een lache gozer
Familie van een prutsvoetballer zijn lijkt me niet leuk.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 14:50 schreef DonRaja het volgende:
Het lijstje:
Benefietorganisatie:
Sigi Lens
Nordin Wooter
Andre Ooijer
Winston Bogarde
Familie:
Prince Rajcomar![]()
Golfvereniging:
Rick hoogendorp
jij bent toch zo'n vieze nikker uit nijmegen? op welke school heb je gezeten?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 12:30 schreef Posdnous het volgende:
Pothuizen, Demouge.
Jan Mulder ook trouwens.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |