Ik trek uit het bestaan van het fenomeen 'Apartheid' niet de absurde conclusie dat Nederland hiervoor verantwoordelijk was.quote:
Maar we roepen niet dat we van alles tekortkomen en dat men in Australia bijv bezig is met het demoniseren van de Nederlandse jeugd. We zullen het woord discriminatie in ieder geval niet in de mond nemen.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 13:19 schreef donald_dick het volgende:
[..]
je snapt het punt niet. Zodra wij naar het buitenland gaan omdat het daar 'beter' is, nemen wij onze eigen pindakaas en drop mee en 'klonteren' we ook samen.![]()
guttegutegut, ik denk dat verkrachters/moordenaars/oplichters van huis uit ook te horen hebben gekregen dat dat soort gedrag niet normaal is...quote:Op zaterdag 12 mei 2007 13:19 schreef xFriendx het volgende:
Op zijn minst moet je dan je Nederlands redelijk kunnen bijschaven en tevens zoveel kennis meekrijgen dat je echt wel weet dat acties zoals nu beschreven in het nieuwsbericht niet normaal zijn.
Was het maar zo dat het samenklonteren van niet-westerse allochtonen zich zou beperken tot wat culinaire gebruiken.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 13:19 schreef donald_dick het volgende:
je snapt het punt niet. Zodra wij naar het buitenland gaan omdat het daar 'beter' is, nemen wij onze eigen pindakaas en drop mee en 'klonteren' we ook samen.![]()
nee, idd, het vergassen van joden linkt ook lekker dramatisch, het was gewoon een soort van opruimingquote:Op zaterdag 12 mei 2007 13:22 schreef DennisMoore het volgende:
't Was daarbij sowieso niet gelijk aan het 'leegroven, verkrachten, en voor dood achterlaten' van een land. Het klinkt wel heerlijk dramatisch natuurlijk..
nee, beter, het schoonvegen van Europaquote:Op zaterdag 12 mei 2007 13:24 schreef donald_dick het volgende:
[..]
nee, idd, het vergassen van joden linkt ook lekker dramatisch, het was gewoon een soort van opruiming
Logica is niet je sterkste kant he?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 13:24 schreef donald_dick het volgende:
nee, idd, het vergassen van joden linkt ook lekker dramatisch, het was gewoon een soort van opruiming
vervelend he, domme opmerkingenquote:Op zaterdag 12 mei 2007 13:35 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Logica is niet je sterkste kant he?.
De holocaust een 'opruiming' noemen, en de apartheid de schuld van Nederland noemen?quote:
Dit wil ik vaker zien.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 12:12 schreef AchJa het volgende:
[..]
Deze: http://www.dumpert.nl/mediabase/13454/2fed0ed0/index.html weet er ook wel raad mee![]()
ja, ik kan er niks aan doen dat de apartheid bedacht is door een nederlander. maar dat je dat niet weet, kan ik je nog wel vergeven hoorquote:Op zaterdag 12 mei 2007 13:38 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
De holocaust een 'opruiming' noemen, en de apartheid de schuld van Nederland noemen?
Beide nogal dom ja, meneer de student.
Dat ene 'Hendrik Verwoerd', van oorsprong Nederlander, volgens wiki het systeem zou hebben bedacht, maakt Nederland nog niet verantwoordelijk voor het 'leegroven, verkrachten en voor dood achterlaten' van Zuid Afrika.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 13:43 schreef donald_dick het volgende:
ja, ik kan er niks aan doen dat de apartheid bedacht is door een nederlander. maar dat je dat niet weet, kan ik je nog wel vergeven hoor![]()
Nee, dat Hitler aan het 3de rijk stond, wil nog niet zeggen dat 6 miljoen joden zijn schuld warenquote:Op zaterdag 12 mei 2007 13:44 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Dat ene 'Hendrik Verwoerd', van oorsprong Nederlander, volgens wiki het systeem zou hebben bedacht, maakt Nederland nog niet verantwoordelijk voor het 'leegroven, verkrachten en voor dood achterlaten' van Zuid Afrika..
Leg eerst het verband eens tussen het systeem van Apartheid en het 'leegroven, verkrachten en voor dood achterlaten' van een land.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 13:46 schreef donald_dick het volgende:
Nee, dat Hitler aan het 3de rijk stond, wil nog niet zeggen dat 6 miljoen joden zijn schuld waren![]()
Wat betekent miggamok???quote:Op zaterdag 12 mei 2007 12:12 schreef AchJa het volgende:
[..]
Deze: http://www.dumpert.nl/mediabase/13454/2fed0ed0/index.html weet er ook wel raad mee![]()
Nu verdraai je alles om. Nu moet je zeggen dat idd niet heel Duitsland verantwoordelijk hiervoor was.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 13:46 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Nee, dat Hitler aan het 3de rijk stond, wil nog niet zeggen dat 6 miljoen joden zijn schuld waren![]()
lees jij mar lekker de wiki door, dan had je ook geweten dat Johannes Gerhardus Strijdom de apartheidwetten had aangenomenquote:Op zaterdag 12 mei 2007 13:50 schreef DennisMoore het volgende:
Leg eerst het verband eens tussen het systeem van Apartheid en het 'leegroven, verkrachten en voor dood achterlaten' van een land.
hij was Premier van dat landquote:Leg daarna het verband tussen het bedenken van het systeem door een politicus met een bepaalde afkomst, en het verantwoordelijk zijn van dat verre land?
Weer een Nederlandse naam. Maakt dat Nederland verantwoordelijk?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 13:54 schreef donald_dick het volgende:
lees jij mar lekker de wiki door, dan had je ook geweten dat Johannes Gerhardus Strijdom de apartheidwetten had aangenomen
Van Zuid-Afrika, niet van Nederland. Hij emigreerde op 2-jarige leeftijd.quote:hij was Premier van dat land
Zeg ik dat heel Nederland fout isquote:Op zaterdag 12 mei 2007 13:50 schreef DennisMoore het volgende:
Stel dat Aboutaleb iets raars zou doen, dan is volgens jouw redenatie het land Marroko daarvoor verantwoordelijk?.
Dus een nederlander, of ben jij duits als je in duitsland woontquote:Op zaterdag 12 mei 2007 13:55 schreef DennisMoore het volgende:
Van Zuid-Afrika, niet van Nederland. Hij emigreerde op 2-jarige leeftijd.
Het lijkt er sterk op dat je zelf niet zo'n held bent in geschiedenis. Welke 'studie' doe je?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 13:57 schreef donald_dick het volgende:
Zeg ik dat heel Nederland fout isnee, ik zeg dat Nederland 1st maar eens terug naar de geschiedenisboeken moet voordat ze het wijsende vingertje naar Marokkanen opsteken
Als ik op 2-jarige leeftijd in Duitsland was gaan wonen, dan zou ik me nu naar alle waarschijnlijkheid inderdaad een Duitser voelen, zeker als ik het daar ook nog tot premier zou schoppen.quote:Dus een nederlander, of ben jij duits als je in duitsland woont
Hoezo mag ik als burger niet vreemd opkijken van het gedrag van deze Marokkanen? Alleen omdat een of ander Nederlander ooit deels verantwoordelijk was voor de apartheid in Z-A?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 13:57 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Zeg ik dat heel Nederland fout isnee, ik zeg dat Nederland 1st maar eens terug naar de geschiedenisboeken moet voordat ze het wijsende vingertje naar Marokkanen opsteken
dit dus en maar blijven vragen waarom wilders zoveel stemmen trekt.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 10:46 schreef David Letterman het volgende:
achterlijke mongolen...ze vinden zich stoere mannetjes, maar het zijn zielige mensjes zonder enig vermogen tot een intelligent leven...
tijdens het wek voetbal was ook de oranje duitse voetbalhelm verbotenquote:Op zaterdag 12 mei 2007 14:00 schreef Zwansen het volgende:
Dan mogen de Duitsers helemaal nooit iemand meer iets verwijten...
Omdat de lokale overheid te weinig capaciteit heeft, te schijterig is, en/of te links is (doorhalen wat niet van toepassing is) om passende maatregelen te nemen.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 14:06 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Die mensen zijn gewoon wanhopig
zei de wikipedia koningquote:Op zaterdag 12 mei 2007 14:00 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Het lijkt er sterk op dat je zelf niet zo'n held bent in geschiedenis. Welke 'studie' doe je?
vooral als je in een nederlands compound zitquote:Als ik op 2-jarige leeftijd in Duitsland was gaan wonen, dan zou ik me nu naar alle waarschijnlijkheid inderdaad een Duitser voelen, zeker als ik het daar ook nog tot premier zou schoppen.
Waarom is Marokko verantwoordleijk voor de marokkanen hierquote:Maar zelfs al wás de beste meneer op en top Nederlander. Waarom zou Nederland verantwoordelijk zijn voor het verkrachten van een land, alleen omdat een bepaalde meneer Apartheidswetten zou hebben bedacht?
Wie zegt dat we Marokko verantwoordelijk houden dan?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 14:10 schreef donald_dick het volgende:
[..]
zei de wikipedia koning
[..]
vooral als je in een nederlands compound zit
[..]
Waarom is Marokko verantwoordleijk voor de marokkanen hierWaarom noemen ze Marokkanen
ze zijn toch hier geboren en op en top Nederlander
Voor feitjes raadpleeg ik graag een (online) encyclopedie. Daar zijn die dingen voor.quote:
Wat heeft een Nederlandse compound te maken met het Duitser-zijn als je op 2-jarige leeftijd emigreert?quote:vooral als je in een nederlands compound zit
Waarom is Nederland verantwoordelijk voor de acties van een buitenlandse premier met een Nederlandse naam?quote:Waarom is Marokko verantwoordleijk voor de marokkanen hierWaarom noemen ze Marokkanen
ze zijn toch hier geboren en op en top Nederlander
Ja, ik ook. Maar raar genoeg komen mijn vrienden nooit in een gevecht terecht. Raar is dat toch.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 12:32 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ja, als ik niet weet waarom een vriend van mij geslagen wordt dan help ik hem in de eerste instantie met al mijn kunnen. Later vragen we wel waar het over ging en trekken we een conclusie.
[..
Hannahquote:Op zaterdag 12 mei 2007 11:01 schreef milagro het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=noRuEGtvnkA
het is maar een kleine groep, mensen!
er zijn alleen zoveel kleine groepen![]()
dat je het opzoekt is leuk. tip: het hele stuk lezen, en niet alleen de 1ste zinquote:Op zaterdag 12 mei 2007 14:14 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Voor feitjes raadpleeg ik graag een (online) encyclopedie. Daar zijn die dingen voor.
Kennis van geschiedenis is gelukkig wat anders dan domme feiten-kennis.
Maar je bent goed in het negeren van vragen, dat moet ik je nageven..
Kan ook domheid zijn natuurlijk.
je wilt het niet snappen he?quote:Wat heeft een Nederlandse compound te maken met het Duitser-zijn als je op 2-jarige leeftijd emigreert?
wacht ff. ik herhaal mezelf:quote:Waarom is Nederland verantwoordelijk voor de acties van een buitenlandse premier met een Nederlandse naam?
quote:Waarom is Marokko verantwoordelijk voor de marokkanen hier : Waarom noemen ze Marokkanenze zijn toch hier geboren en op en top Nederlander
Zou je liever in een Tokkie-buurt dan in een buurt vol Marokkaanse jongeren wonen?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 14:18 schreef pberends het volgende:
Hannah.
Ze levert een grotere bijdrage aan integratie dan het gehele politiecorps.
idd, als je steeds dezelfde vragen steltquote:Op zaterdag 12 mei 2007 14:20 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Veel meer doe je inderdaad niet..
Net zo lang totdat er een antwoord komt dat op de vraag ingaat.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 14:21 schreef donald_dick het volgende:
idd, als je steeds dezelfde vragen stelt
Ja.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 14:19 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Zou je liever in een Tokkie-buurt dan in een buurt vol Marokkaanse jongeren wonen?
Donald Dick, ga anders zelf deze wijken in om de Marokkaantjes te helpen. Veel succes.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 14:19 schreef donald_dick het volgende:
[..]
dat je het opzoekt is leuk. tip: het hele stuk lezen, en niet alleen de 1ste zin![]()
[..]
je wilt het niet snappen he?
[..]
wacht ff. ik herhaal mezelf:
[..]
quote:Op zaterdag 12 mei 2007 12:03 schreef Hathor het volgende:
[..]
Qua neuzen ontlopen ze elkaar niet veel.
welke vragen van mij heb jij dan beantwoordquote:Op zaterdag 12 mei 2007 14:22 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Net zo lang totdat er een antwoord komt dat op de vraag ingaat.
schitterendquote:Op zaterdag 12 mei 2007 12:12 schreef AchJa het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 12 mei 2007 12:16 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
We moeten ons er ook niet mee willen bemoeien.
Ze kunnen heel goed hun eigen wijken besturen, net als in Frankrijk.
zeg, wat heb jij tegen het probleem gedaan, wilders gestemt zekerquote:Op zaterdag 12 mei 2007 14:24 schreef pberends het volgende:
[..]
Donald Dick, ga anders zelf deze wijken in om de Marokkaantjes te helpen. Veel succes.
Dat werkt nog wel het beste ja.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 12:21 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Hier hebben we gewoon geen weinig Marokkanen![]()
Dat is ook weer zo maar ik vindt het goed dat hij zijn multiculti mening probeert te "corrigeren"quote:Op zaterdag 12 mei 2007 12:23 schreef Hathor het volgende:
Ik kan me hier eigenlijk totaal niet druk over maken. Als er iemand een paar stoten voor zijn kanus verdient is het die Prem wel, met zijn gezeik over negerzoenen en zwarte pieten.![]()
dit dusquote:Op zaterdag 12 mei 2007 12:58 schreef milagro het volgende:
[..]
toeristen in den vreemde, andere kwestie, hier zijn we allemaal Nederlanders, en hullie doen het ook is geen argument
je loyaliteit ontlenen aan je afkomst, prima, maar zeik dan niet als de andere partij dan dat ook doet.
maar dat gebeurt dus wel, dan gillen ze allemaal dat ze gediscrimineerd worden.
Ik heb er niets tegen gedaan, maar ik neem het ook niet voor hen op, zoals jij wel doet.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 14:28 schreef donald_dick het volgende:
[..]
zeg, wat heb jij tegen het probleem gedaan, wilders gestemt zeker![]()
Jammer hoorquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |