abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_49297508
quote:
Op zaterdag 12 mei 2007 12:49 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Is het niet zo dat mensen met eenzelfde nationaliteit eerder geneigd zijn om te gaan met hun verwanten dan met anderen?
volgens mij valt dat wel mee. ik ga om met de mensen die op m'n pad komen en waar een wederzijds goed gevoel bij heerst. dat heeft niet in eerste instantie iets te maken met nationaliteit. enige zou kunnen zijn dat ik niet direkt in kontakt kom met andere nationaliteiten. maar dat kan andere redenen hebben.

het is in ieder geval niet zo dat ik alle "kaaskoppen" als m'n vrienden beschouw
  † In Memoriam † zaterdag 12 mei 2007 @ 12:55:13 #77
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_49297540
quote:
Op zaterdag 12 mei 2007 12:50 schreef milagro het volgende:

[..]

wat eigen volk?

we zijn toch allemaal Nederlanders, of niet?
dan ineens weer niet?
dan ineens is het weer wij en zij?

en omgekeerd mag het ook dan, iemand afwijzen vanwege afkomst?

het is gewoon hypocriet gedrag en hypocriete argumenten.

als een Nederlander ergens in Zweden een Zweed vermoord, ga ik toch ook niet a priori partij trekken voor de Nederlander
Nou, Marokkanen blijven voor mij gewoon Marokkanen, zeker met dat kankergedrag. Paspoort of niet.
Met je laatste zin ben ik het eens, dan zou ik onderzoek plegen, voordat ik conclusies trok.
Ik snap echter niet dat je met het argument komt dat we allemaal NL'ers zijn, dat wil de regering misschien graag, maar de praktijk is anders.
Iconen verdwijnen, klonen verschijnen.
Dan ken jij de CDA aanhangers niet.
Fok = bruinhemdenforum, want smilies zijn kaal.
  Eindredactie Games zaterdag 12 mei 2007 @ 12:55:21 #78
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_49297545
quote:
Op zaterdag 12 mei 2007 12:45 schreef milagro het volgende:

[..]

wat treurig dan, iemand je vriend noemen puur op afkomst
goh, dat doet geen enkele nederlander aan de Costa's
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_49297571
quote:
Op zaterdag 12 mei 2007 12:55 schreef donald_dick het volgende:

[..]

dan ben je op vakantie
  Moderator zaterdag 12 mei 2007 @ 12:57:10 #80
138438 crew  Pizzakoppo
pi_49297579
quote:
Op zaterdag 12 mei 2007 12:53 schreef osho het volgende:

[..]

volgens mij valt dat wel mee. ik ga om met de mensen die op m'n pad komen en waar een wederzijds goed gevoel bij heerst. dat heeft niet in eerste instantie iets te maken met nationaliteit. enige zou kunnen zijn dat ik niet direkt in kontakt kom met andere nationaliteiten. maar dat kan andere redenen hebben.

het is in ieder geval niet zo dat ik alle "kaaskoppen" als m'n vrienden beschouw
Idem hier.
  Eindredactie Games zaterdag 12 mei 2007 @ 12:58:17 #81
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_49297616
quote:
Op zaterdag 12 mei 2007 12:56 schreef osho het volgende:

[..]

dan ben je op vakantie
dan is het oke

of nog leuker, alle nederlandse expeds in een compund in Zuid Afrika
  Moderator zaterdag 12 mei 2007 @ 12:58:31 #82
138438 crew  Pizzakoppo
pi_49297620
quote:
Op zaterdag 12 mei 2007 12:55 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

Nou, Marokkanen blijven voor mij gewoon Marokkanen, zeker met dat kankergedrag. Paspoort of niet.
Met je laatste zin ben ik het eens, dan zou ik onderzoek plegen, voordat ik conclusies trok.
Ik snap echter niet dat je met het argument komt dat we allemaal NL'ers zijn, dat wil de regering misschien graag, maar de praktijk is anders.
Amen, we zijn geen nederlanders, wij zijn allemaal individueen met onze eigen kenmerken!

En die kutmarokkanen? Die mogen van mij het land uit, aan criminelen heeft niemand wat!
pi_49297621
quote:
Op zaterdag 12 mei 2007 12:55 schreef donald_dick het volgende:

[..]

toeristen in den vreemde, andere kwestie, hier zijn we allemaal Nederlanders, en hullie doen het ook is geen argument

je loyaliteit ontlenen aan je afkomst, prima, maar zeik dan niet als de andere partij dan dat ook doet.

maar dat gebeurt dus wel, dan gillen ze allemaal dat ze gediscrimineerd worden.
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  Moderator zaterdag 12 mei 2007 @ 12:59:06 #84
138438 crew  Pizzakoppo
pi_49297633
quote:
Op zaterdag 12 mei 2007 12:58 schreef donald_dick het volgende:

[..]

dan is het oke

of nog leuker, alle nederlandse expeds in een compund in Zuid Afrika
Wow, jij leest mijn gedachten Al 2 opmerkingen die ik wilde maken
  Moderator zaterdag 12 mei 2007 @ 12:59:25 #85
138438 crew  Pizzakoppo
pi_49297643
quote:
Op zaterdag 12 mei 2007 12:58 schreef milagro het volgende:

[..]

toeristen in den vreemde, andere kwestie, hier zijn we allemaal Nederlanders, en hullie doen het ook is geen argument

je loyaliteit ontlenen aan je afkomst, prima, maar zeik dan niet als de andere partij dan dat ook doet.

Wie gillen? En waar?
pi_49297698
quote:
Op zaterdag 12 mei 2007 12:59 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Wow, jij leeft mijn gedachten Al 2 opmerkingen die ik wilde maken
heeft één van jullie onderzoek gedaan bij die nederlande expats in Zuid-Afrika of ze elkaar allemaal als vrienden beschouwen ? Ook als één van die nederlanders een moord pleegt, lijkt het me niet dat de anderen daar persé voor in de bres springen.

Maar goed, ik denk ook niet dat alle mokro's dat doen. Dat soort dingen zie je vooral bij bepaalde groepen in de samenleving. Ik denk dat de tokkies dat in principe ook doen. En op andere momenten slaan ze elkaar binnen zo'n groep weer de hersens in
  Eindredactie Games zaterdag 12 mei 2007 @ 13:03:35 #87
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_49297735
quote:
Op zaterdag 12 mei 2007 12:58 schreef milagro het volgende:

[..]

ach, loyaliteit, op je 70ste lekker naar De costa del Sol gaan, lekker over je prostaatkanker praten, beter schelden op nederland, want is nederland niet meer, maar wel naar een nederlandse dokter gaan, want dat is vel fijner, want ja, spaans , dat is toch wel moeilijk, om vervolgens natuurlijk wel een broodje te vreten bij Broodje van Kootje, om vervolgens naar de Heineken hoek te gaan, want daar draaien ze tenminste Gerard Joling en Andre Hazes..

Tringelingeling!
  Eindredactie Games zaterdag 12 mei 2007 @ 13:06:09 #88
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_49297791
quote:
Op zaterdag 12 mei 2007 13:01 schreef osho het volgende:

[..]

heeft één van jullie onderzoek gedaan bij die nederlande expats in Zuid-Afrika of ze elkaar allemaal als vrienden beschouwen ? Ook als één van die nederlanders een moord pleegt, lijkt het me niet dat de anderen daar persé voor in de bres springen.
nee, daarom ga je lekker allemaal op 1 plek worden, bouw je een hele grootte muur eromheen, zet wachttorens neer en laat je vooral niemand, maar dan ook niemand die niet lelyblank is toe.

Het is dat marokkanen lui zijn, maar anders hadden we nu een hele grote muur rondom Amsterdam west...
pi_49297818
quote:
Op zaterdag 12 mei 2007 13:06 schreef donald_dick het volgende:

[..]

nee, daarom ga je lekker allemaal op 1 plek worden, bouw je een hele grootte muur eromheen, zet wachttorens neer en laat je vooral niemand, maar dan ook niemand die niet lelyblank is toe.

Het is dat marokkanen lui zijn, maar anders hadden we nu een hele grote muur rondom Amsterdam west...
dat heeft in Zuid-Afrika nog wel wat andere redenen volgens mij dan in ons kikkerlandje
  Moderator zaterdag 12 mei 2007 @ 13:10:09 #90
138438 crew  Pizzakoppo
pi_49297867
quote:
Op zaterdag 12 mei 2007 13:01 schreef osho het volgende:

[..]

Maar goed, ik denk ook niet dat alle mokro's dat doen. Dat soort dingen zie je vooral bij bepaalde groepen in de samenleving. Ik denk dat de tokkies dat in principe ook doen. En op andere momenten slaan ze elkaar binnen zo'n groep weer de hersens in
Een vriend van mij is een blanke zuid-afrikaan en ja, hij woonde in een dorp met nederlanders en ging alleen met blanken om en de "kaffers" woonden daaromheen in de sloppenwijken. De kaffers klaagden trouwens steen en been over de racistische uitingen die de blanken daar hadden, ze vonden het niet eerlijk dat de blanken wel kaffers mochtten zeggen maar de negers mochtten niks over de blanken zeggen...

De blanken kwamen daar in zuid-afrika een beetje profiteren van de grondstoffen en het land, ze namen het land gewoon over en hadden geen respect voor de zuid-afrikanen...
  Eindredactie Games zaterdag 12 mei 2007 @ 13:10:40 #91
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_49297876
quote:
Op zaterdag 12 mei 2007 13:07 schreef osho het volgende:

[..]

dat heeft in Zuid-Afrika nog wel wat andere redenen volgens mij dan in ons kikkerlandje
dat klopt, Nederland heeft Zuid Afrika leeggeroofd, verkracht en voor dood achter gelaten..
pi_49297897
quote:
Op zaterdag 12 mei 2007 13:10 schreef donald_dick het volgende:

dat klopt, Nederland heeft Zuid Afrika leeggeroofd, verkracht en voor dood achter gelaten..
Bron? .
  Moderator zaterdag 12 mei 2007 @ 13:12:42 #93
138438 crew  Pizzakoppo
pi_49297926
quote:
Op zaterdag 12 mei 2007 13:11 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Bron? .
  Moderator zaterdag 12 mei 2007 @ 13:13:10 #94
138438 crew  Pizzakoppo
pi_49297941
quote:
Op zaterdag 12 mei 2007 13:11 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Bron? .
Jij ontkent de apartheid?
pi_49297946
quote:
Op zaterdag 12 mei 2007 13:10 schreef donald_dick het volgende:

[..]

Maar goed, dan heeft het dus in ieder geval nog een reden waarom men daar samenklontert en zichzelf afzijdig houdt van de rest.

Marokkanen hoeven hier niet samen te klonteren omdat zij ons in het verleden compleet vernederd hebben en bang zijn dat wij dat wel even gaan rechtzetten.
  Moderator zaterdag 12 mei 2007 @ 13:14:49 #96
138438 crew  Pizzakoppo
pi_49297969
quote:
Op zaterdag 12 mei 2007 13:13 schreef xFriendx het volgende:

[..]

Maar goed, dan heeft het dus in ieder geval nog een reden waarom men daar samenklontert en zichzelf afzijdig houdt van de rest.

Marokkanen hoeven hier niet samen te klonteren omdat zij ons in het verleden compleet vernederd hebben en bang zijn dat wij dat wel even gaan rechtzetten.
Hé? Nou zie je iets toch verkeerd hoor, De marokkanen en turken die hier heen werden gehaald voor het werk werden door de fabrieksbazen in huizen bij elkaar gezet waardoor ze niet konden integreren hoor...
pi_49297979
quote:
Op zaterdag 12 mei 2007 13:13 schreef Pizzakoppo het volgende:

Jij ontkent de apartheid?
Toen was jij nog niet geboren joh. .
  Moderator zaterdag 12 mei 2007 @ 13:15:53 #98
138438 crew  Pizzakoppo
pi_49297987
quote:
Op zaterdag 12 mei 2007 13:15 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Toen was jij nog niet geboren joh. .
Dan ontken jij de holocaust ook?
  Eindredactie Games zaterdag 12 mei 2007 @ 13:19:25 #99
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_49298051
quote:
Op zaterdag 12 mei 2007 13:13 schreef xFriendx het volgende:

je snapt het punt niet. Zodra wij naar het buitenland gaan omdat het daar 'beter' is, nemen wij onze eigen pindakaas en drop mee en 'klonteren' we ook samen.
pi_49298053
quote:
Op zaterdag 12 mei 2007 13:14 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Hé? Nou zie je iets toch verkeerd hoor, De marokkanen en turken die hier heen werden gehaald voor het werk werden door de fabrieksbazen in huizen bij elkaar gezet waardoor ze niet konden integreren hoor...
Dat verhaal hoor je constant. Zit wellicht ook nog wel een kern van waarheid in. Maar de lieden die hier betrokken zijn dat zijn geen vechtersbaasje van 68 jaar oud die met krukken proberen Prem de wijk uit te jagen. Deze nieuwe generatie heeft recht op en toegang tot alles wat een Nederlandse jongen ook heeft. Basisschool, middelbare school etc. Op zijn minst moet je dan je Nederlands redelijk kunnen bijschaven en tevens zoveel kennis meekrijgen dat je echt wel weet dat acties zoals nu beschreven in het nieuwsbericht niet normaal zijn.

Los van het feit of de opa's/oma's en/of pappa's/mamma's niet of wel goed Nederlands kunnen praten kunnen zij hun kroost altijd nog in het Marokkaans leren dat sommige dingen not done zijn. Maar veel van dit soort straatschoffies kent geen enkel respect voor een ander behalve als het gaat om een mede-Noord-Afrikaan en vind dat ondanks dat zij Nederlanders zijn en eigenlijk zoveel hebben zij nog steeds worden achtergesteld als arme Marokkaan (in hun dure gsus outfit).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')