echt wel. maar ik had me nooit in die tekst verdiept.quote:
In de videoclip van het nummer is dat een thema.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 04:41 schreef BasOne het volgende:
Sorry maar ik denk dat je het wel heel erg ver zoekt.. het nummer gaat idd over dat we onder het bewind staan van Amerika maar waar zie jij iets over dat ze nooit op de maan zijn geweest?
dan mot jij de clip eens bekijken. dan zie je dat ze op de maan staan.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 04:41 schreef BasOne het volgende:
Sorry maar ik denk dat je het wel heel erg ver zoekt.. het nummer gaat idd over dat we onder het bewind staan van Amerika maar waar zie jij iets over dat ze nooit op de maan zijn geweest?
heeee Bonnie St. Claire is jou wat gevraagd.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 08:13 schreef Sakura het volgende:
Wat een bagger tekst, inhoudloze troep.
nog zo'n hersenloze die het niet snap.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 08:18 schreef Walrik het volgende:
slappe tekst idd
'coca cola
sometimes war
living in amerika'
origineel zeg! Niet dus. zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
je kunt er niet echt tegen als anderen t niet met je eens zijn hèquote:Op zaterdag 12 mei 2007 08:27 schreef hardcorehooligans het volgende:
[..]
nog zo'n hersenloze die het niet snap.
Ze hebben ook een clip met drugsspuitende sneeuwwitjequote:Op zaterdag 12 mei 2007 04:54 schreef hardcorehooligans het volgende:
[..]
dan mot jij de clip eens bekijken. dan zie je dat ze op de maan staan.
zonder helm of zuurstof ook zie je de eerste stap op de maan.
de clip eindigt gewoon in een studio net als nasa dat deed.
het is het gene amerika wil dat jij gelooft.
zij zijn de baas over de wereld.
of je het nou met me eens bent of niet dat boeit me niet.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 08:30 schreef Viking84 het volgende:
[..]
je kunt er niet echt tegen als anderen t niet met je eens zijn hè. Je hebt wel gelijk natuurlijk, maar ik vind de tekst ook niet heel origineel ofzo.
jezus ben je nu echt zo simpel. lees en kijk eerst voor je wat schrijf.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 09:00 schreef W8ezel het volgende:
[..]
Ze hebben ook een clip met drugsspuitende sneeuwwitjeDie verwijzing is als knipoog bedoelt naar die conspiracy maandenkers. Een simpele grap dus, zoals ze die continu maken.
jij begrijpt het. In a new york minute Everything can change.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 09:45 schreef Lennart22 het volgende:
Ik vind het wel mooi hoor, mensen bewust maken van het gevaar dat er op ons afkomst dmv muziek! Ik heb op mijn website ook een aantal voorbeelden. Soms zit het helemaal niet in de muziek maar in de clip verwerkt...en soms andersom.
Ik denk eerder dat die nummers gewoon, net als liefdesliedjes en liedjes over gebeurtenissen uit het leven, of over een stad of een gebied, de gevoelens/ervaringen, politieke ideeen of frustraties van de schrijver/performer vertolken, en niet een soort cryptische boodschappen zijn om mensen 'te waarschuwen'quote:Op zaterdag 12 mei 2007 09:45 schreef Lennart22 het volgende:
Ik vind het wel mooi hoor, mensen bewust maken van het gevaar dat er op ons afkomst dmv muziek! Ik heb op mijn website ook een aantal voorbeelden. Soms zit het helemaal niet in de muziek maar in de clip verwerkt...en soms andersom.
Denk wel dat je gelijk hebt in dit geval hoewel je de clip toch wel als een soort waarschuwing kan zien. Ironisch laat het zien dat het niet uitmaakt wat amerika zegt...onzin of geen onzin.. het is gewoon waar! Daar kan je wel een gevaar in zien. Let ook even op de toon van het liedje en hoe het gezongen wordt! Ergens weet iedereen dat natuurlijk wel maar het gaat mij om de bewustwording ervan! Gewoon een leuk nummer dat ironisch wat aankaart...geen uithangbord tegen de NWO, nee dat niet!quote:Op zaterdag 12 mei 2007 10:38 schreef Fionn het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat die nummers gewoon, net als liefdesliedjes en liedjes over gebeurtenissen uit het leven, of over een stad of een gebied, de gevoelens/ervaringen, politieke ideeen of frustraties van de schrijver/performer vertolken, en niet een soort cryptische boodschappen zijn om mensen 'te waarschuwen'
Wat in dit liedje genoemd wordt, namelijk dat amerika de baas is en ons allemaal meesleurt, dat wéét iedereen die niet 8 of een kluizenaar is echt wel, dat wordt zelfs openlijk op het nieuws gezegd.
Wie hier nog via een rammstein nummer waarschuwingen voor nodig heeft, is toch al reddeloos verloren, en kan waarschijnlijk toch geen duits verstaan![]()
ooo ja joh als amerika ons allemaal meesleurt en wij weten dat.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 10:38 schreef Fionn het volgende:
[..]
Wat in dit liedje genoemd wordt, namelijk dat amerika de baas is en ons allemaal meesleurt, dat wéét iedereen die niet 8 of een kluizenaar is echt wel, dat wordt zelfs openlijk op het nieuws gezegd.
Eigenlijk een soort van moderne protestsong kun je zeggen?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 09:45 schreef Lennart22 het volgende:
Omdat amerika de baas is, en ons meesleurt natuurlijk!quote:Op zaterdag 12 mei 2007 11:17 schreef hardcorehooligans het volgende:
[..]
ooo ja joh als amerika ons allemaal meesleurt en wij weten dat.
waarom zit ons leger en half europa nog in irak en afghanistan.
dus ga nou niet de dr.phil uithangen.
je geef het andwoord zelf al PRESTIGEKWETIE.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 10:59 schreef Seneca het volgende:
Er is gewoon NO WAY dat de Amerikanen de maanlanding zouden faken. De Russen was er alles aan gelegen om dat te bewijzen. Het was immers een prestigekwestie. Wie van de supermachten zou als eerste de maan bereiken? Denk je nu echt dat als de maanlanding fake was geweest, dat de Russen hier niet achter zouden komen? En dit niet meteen wereldkundig gemaakt hadden?
geef mij maar een reden waarom amerika de baas moet zijn.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 11:41 schreef Fionn het volgende:
maar het juist goed vindt dat amerika de baas is, niet iedereen die het weet hoeft het er automatisch mee oneens te zijn.
dat is jou interpretatie niet de mijne ik geef alleen mijn mening.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 11:41 schreef Fionn het volgende:
Ik vind het erg jammer dat er bij veel mensen die zich met Tru onderwerpen bezighouden zoveel angst, rancune, bitterheiden en fanatisme uitstraalt, en dat er erg snel gehapt en geschopt moet worden.
Waarom zou ik? vraag het iemand die dat vindtquote:Op zaterdag 12 mei 2007 12:15 schreef hardcorehooligans het volgende:
[..]
geef mij maar een reden waarom amerika de baas moet zijn.
Je felle en kleinerende manier van reageren en het blijkbaar niet erg goed lezen van andermans posts, maar(weer) meteen met verkeerde conclusies en een hapreactie reageren zegt genoeg. Er straalt aan alle kanten je aangevallen voelen, dan wel de behofte aan het aanvallen van anderen uit.quote:dat is jou interpretatie niet de mijne ik geef alleen mijn mening.
en hoe jij daar over denkt dat is jou zaak.
maar angst, rancune en bitterheid dat is niet mijn issue.
En zo omzeil je de eigenlijke vraag, goed gedaan!quote:Op zaterdag 12 mei 2007 11:46 schreef hardcorehooligans het volgende:
[..]
je geef het andwoord zelf al PRESTIGEKWETIE.
amerika wou superieure zijn en hebben zo de russen afgetroefd.
amerika mocht de race naar de maan niet verliezen.
want de russen hadden Joeri Gagarin in de Vostok 1 en de satelliet Spoetnik1.
dus moest amerika wel op de maan landen.
Ken de clip en de tekstenquote:Op zaterdag 12 mei 2007 09:24 schreef hardcorehooligans het volgende:
[..]
jezus ben je nu echt zo simpel. lees en kijk eerst voor je wat schrijf.
Amerika cultureel voorop lopen?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 12:37 schreef Beezz het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=iSbZcAiVBSc
Als men op cultureel niveau als land ver voorop loopt in vergelijking met andere landen, is het logisch dat je in die andere landen ook vooraan wilt, en gaat lopen.
Wie?quote:Op maandag 14 mei 2007 12:12 schreef Apropos het volgende:
Wat betreft techniek, het enig meetbare bestanddeel van cultuur, loopt Amerika voorop en men heeft er ook een bloeiende oudemuziekcultuur.
Oorzaak:quote:US 'no longer technology king'
The US has lost its position as the world's primary engine of technology innovation, according to a report by the World Economic Forum.
quote:A deterioration of the political and regulatory environment in the US prompted the fall, the report said.
sorry hoor ik omzeil helemaal niets.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 13:57 schreef Apropos het volgende:
[..]
En zo omzeil je de eigenlijke vraag, goed gedaan!
Jawel, hoor. Iemand vraagt waarom de Russen geen alarm sloegen, een opmerking die jij volkomen negeert.quote:Op maandag 14 mei 2007 21:53 schreef hardcorehooligans het volgende:
[..]
sorry hoor ik omzeil helemaal niets.
Heb je deze clip zelf wel gezien?quote:Op maandag 14 mei 2007 21:53 schreef hardcorehooligans het volgende:
[..]
misschien bedenk je zelf over de maanlanding van het groote usa of amerika.
http://www.youtube.com/watch?v=khDI2MsWSYc&mode=related&search=
En deze was de mooistequote:
Volgens mij had hij al koffie genoeg gehad. Of iets anders. Genoeg ergens van iig.quote:Op woensdag 16 mei 2007 01:40 schreef newsman het volgende:
Verdorie, was bijna de koffie vergeten.
quote:Op zaterdag 12 mei 2007 11:41 schreef Fionn het volgende:
Ik vind het erg jammer dat er bij veel mensen die zich met Tru onderwerpen bezighouden zoveel angst, rancune, bitterheid en fanatisme uitstraalt, en dat er erg snel gehapt en geschopt moet worden.
Op die manier krijg je geen betere wereld hoorhooguit een andere, maar even vol haat nijd en afgunst als deze.
Jammer hoor dat zoveel mensen in plaats van "hm daar ben ik het niet mee eens" "dat denk ik niet" "voor zover ik weet is het anders...."quote:Je felle en kleinerende manier van reageren en het blijkbaar niet erg goed lezen van andermans posts, maar(weer) meteen met verkeerde conclusies en een hapreactie reageren zegt genoeg. Er straalt aan alle kanten je aangevallen voelen, dan wel de behoefte aan het aanvallen van anderen uit.
Zulk een manier van doen komt nou niet bepaald vaak voort uit een positieve grondhouding.
Overigens was dat stukje over angst rancune etc. niet alleen op jouw reacties gericht, maar op meer wat ik zoal hier om me heen zie in dit en andere tru-type fora, speciaal in de meer conspiracy gerichte topics. Men bijt elkaar af en toe sneller de strot af dan op de frontpage.
En iedereen is van harte uitgenodigd!quote:Voor een groot deel conformeert de werkelijkheid zich aan je eigen instelling, visie en verwachtingen.
Zie je een wereld vol dreiging, gevaar, boosaardigeid, duisternis en dreigende doem en verwoesting, dan leef je ook in die wereld.
Er is ook een andere.........
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 22:32 schreef Apropos het volgende:
[..]
Jawel, hoor. Iemand vraagt waarom de Russen geen alarm sloegen, een opmerking die jij volkomen negeert.
Wie heeft het hier nu over VS-doctrinaties?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 11:17 schreef hardcorehooligans het volgende:
[..]
ooo ja joh als amerika ons allemaal meesleurt en wij weten dat.
waarom zit ons leger en half europa nog in irak en afghanistan.
]dus ga nou niet de dr.phil uithangen.
Dat filmpje is wel het beste voorbeeld van creatief knippen dat ik in lange tijd gezien heb. Valt het je niet op dat geen van de bekende mensen eigenlijk echt feiten noemt?quote:Op donderdag 17 mei 2007 04:06 schreef hardcorehooligans het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=7RXrKRuNvNU&mode=related&search=
Dus omdat de hele wereld (naar jouw mening) een leugen aanhing, deed Rusland niets? Is dat niet een beetje merkwaardig? Is dat niet juist een reden om Amerika te ontmaskeren?quote:Op donderdag 17 mei 2007 04:06 schreef hardcorehooligans het volgende:
[..]
waarom de Russen geen alarm sloegen? omdat de wereld echt dacht dat amerika op de maan was.
technologie welke technologie? je moch blij zijn als je een zwart wit tv had. de hi-tech was toen niks.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 03:09 schreef Fionn het volgende:
Lijkt mij dat de russen geen alarm sloegen omdat zij de technologie hadden om na te gaan of die uitzendigen al dan niet echt van de maan afkomstig waren.
jammer want zo dacht newsman er over. en dat vind ik oke.quote:Op woensdag 16 mei 2007 07:09 schreef NorthernStar het volgende:
Als je je posts zoek newsman, ze zitten in de [afbeelding].
Jongejongejonge man, waar heb jij leren lezen? of heb je een afwijking die dingen die het moeilijk maken je theorieen te handhaven 'blockt'zodat je zen niet ziet? of wil je gewoon geen echte discussie maar gewoon jaknikkers die allemaal zeggen hoe goed, duidelijk en helder jij de grote boze wereld ziet?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 03:18 schreef hardcorehooligans het volgende:
[..]
technologie welke technologie? je moch blij zijn als je een zwart wit tv had. de hi-tech was toen niks.
je praat nu over 20 juli 1969.
en als amerika op de maan was geland. dan had hij echt van hun geweest.
net als europa,afghanistan en irak. want zo is amerika de politieagent van de wereld.
Het stààt er gewoon.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 03:09 schreef Fionn het volgende:
Lijkt mij dat de russen geen alarm sloegen omdat zij de technologie hadden om na te gaan of die uitzendigen al dan niet echt van de maan afkomstig waren. ook hadden de russen verscheidene actieve sondes in een baan om de maan en op het oppervlak.(vergeet niet dat de Amerikanen de Russen maar met een vrij kleine marge versloegen in de race naar de maan. 6 maanden of een jaar verder hadden de zaken er heel anders kunnen uitzien.)
Lijkt mij zeer aannemelijk dat ze met telemetrie, radioreceptie ea (en misschien zelfs radar of foto's) van oa hun aanwezige sondes hebben gecheckt of het klopte. Een mogelijke hoax zullen ze zeker aan gedacht hebben, en zouden ze ook zeker veel gewin in hebben gezien om te ontmaskeren, al was het maar voor de eigen bevolking.
Ze hebben wel onwaarschijnlijker dingen aan de hand gehaald om westerse mogendheden in diskrediet te brengen, voor schut te zetten of westerse publieke imagos te schaden.
Als ze het idee hadden gehad dat ze ook maar enigsznis een geloofwaardige hoax-beschuldiging hadden kunnen maken hadden ze het zeker gedaan. (ongeacht of de maanlanding nu wel of niet echt gebeurd was)
De stilte van Rusland overtuigt mij eerder van de echtheid van de maanlanding dan andersom.
Man, je bracht zelf in herinnering dat de Russen een voorsprong hadden in de wedloop, en nu bestond er opeens geen high-tech? Tien jaar later?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 03:18 schreef hardcorehooligans het volgende:
[..]
technologie welke technologie? je moch blij zijn als je een zwart wit tv had. de hi-tech was toen niks.
je praat nu over 20 juli 1969.
Dit kun je niet menen. Een stoomcursus Nederlands zou trouwens geen kwaad kunnen.quote:en als amerika op de maan was geland. dan had hij echt van hun geweest.
Inderdaad, dankzij het woord ''sterren''.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 14:55 schreef Lambiekje het volgende:
Ook het bekende Land of Confusion van Genesis hoort hier wel thuis.
precies.... en met beperkte tech was het al mogelijk te checken. Bijvoorbeeld het verschil in tijd te meten tussen het moment dat je sonde in een baan om de maan de radiosignalen van de apollo opvangt en de tijd dat je het op aarde ontvangt. Ontvangt de sonde het eerder, dan is de apollo dus dichter bij de maan dan de aarde.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:25 schreef Apropos het volgende:
[..]
Man, je bracht zelf in herinnering dat de Russen een voorsprong hadden in de wedloop, en nu bestond er opeens geen high-tech? Tien jaar later?
Yup, en dat was nog maar commercieel beschikbare zooi. NASA had wel wat mooiere spullen, zo zijn er supermooie kleurenfoto's van astronauten op de maan, en ook schitterende beelden van de aarde, zowel op reis van en naar de maan, als vanaf het oppervlak.quote:De Zapruderfilm is al in kleur.
[..]
Tja, dat iemand slecht nederlands kan betekent niet altijd dat zn uitspraken nergens op slaan......( heus, het komt voor........toch?quote:Dit kun je niet menen. Een stoomcursus Nederlands zou trouwens geen kwaad kunnen.
maar hoe weet jij nou dat die beelden echt zijn?quote:Op zondag 20 mei 2007 17:05 schreef Fionn het volgende:
[..]
precies.... en met beperkte tech was het al mogelijk te checken.
[..]
Yup, en dat was nog maar commercieel beschikbare zooi. NASA had wel wat mooiere spullen, zo zijn er supermooie kleurenfoto's van astronauten op de maan, en ook schitterende beelden van de aarde, zowel op reis van en naar de maan, als vanaf het oppervlak.
Zo mooi zelfs dat tot ruim in de jaren 80 voor sf films enzo apollo beelden werden gebruikt om de aarde vanuit de ruimte en vanaf de maan af te beelden.
[..]
Tja, dat iemand slecht nederlands kan betekent niet altijd dat zn uitspraken nergens op slaan......( heus, het komt voor........toch?)
weet je wat.... voor jou zal ik als nederlander.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:25 schreef Apropos het volgende:
Dit kun je niet menen. Een stoomcursus Nederlands zou trouwens geen kwaad kunnen.
Ik heb enigzins de indruk dat dat verspilde moeite zou zijn, gezien de koppige stupiditeit van het onderstaande:quote:Op donderdag 24 mei 2007 01:20 schreef hardcorehooligans het volgende:
[..]
maar hoe weet jij nou dat die beelden echt zijn?
overtuig mij dan maar dat het zo is.
[quote]maar hoe weet jij nou dat die beelden echt zijn?
quote:na de eerste maanlanding met Apollo 11 nam Aldrin ontslag bij de NASA.
Aldrin heeft meerdere conflicten gehad met Bart Sibrel, die geloofde dat de Apollo astronauten alles in scene hadden gezet. Aldrin werd door Sibrel gedwongen om op de Bijbel te zweren dat hij op de maan heeft gelopen. Toen Aldrin dit weigerde maakte Sibrel hem uit voor een lafaard en een bedrieger. Aldrin pikte dit niet en gaf Sibrel een klap in het gezicht. De politie heeft de zaak onderzocht maar ondernam geen actie tegen Aldrin.
ook te zien op google en you tube. maar ik doe nu maar geen filmpje
anders kom ik alleen maar met hoax films?
alleen julie bewijs blijft..... niets.
quote:maar ik hoor niemand over Project for the New American Century.
op naar de American Dream.
En waar haal je dit nu allemaal vandaan? Ik ken het PNAC ook, hoor, maar dit is niet echt een nauwkeurige samenvatting.quote:op naar Amerikaans leiderschap. de wereld die je moet leven hoe zij dat willen.
American Dream = know your enemy. de Irakoorlog, die in maart 2003 onder de codenaam Operation Iraqi Freedom (Operatie Iraakse Vrijheid) is begonnen, de eerste belangrijkste stap die naar het uitvoeren van deze doelstellingen is.
ook hoort daarbij: Tegelijkertijd meerdere belangrijke oorlogen overtuigend kunnen winnen. zodat wij:
amerika superieur kunnen zijn. alleen jammer dat ze europa erbij betrekken. maarja we're all living in Amerika.
dat is wat ik bedoel we we staan onder het bewind van amerika.
[..]
Nederlander of niet, het is van een erbarmelijk niveau. Schelden kun je blijkbaar heel goed, lezen niet.quote:weet je wat.... voor jou zal ik als nederlander.
een inburgeringscursus nemen.
wat een l#l ben jij.
Waarom zou ik dat moeten doen?quote:Op donderdag 24 mei 2007 01:20 schreef hardcorehooligans het volgende:
Ja, so? Mijn leraar geschiedenis nam halverwege het jaar ontslag, en de lerares engels vertrok ook... Is de geschiedenis nu vervalst, en heeft de lerares gelogen over het bestaan van de taal 'engels'?quote:Na de eerste maanlanding met Apollo 11 nam Aldrin ontslag bij de NASA.
Heb je wel eens gezien hoe irritant die klojo mensen achtervolgt? Hoe hij onder valse voorwendselen afspraken met ze maakt en hun huizen binnen weet te komen, hoe hij ze in hun bewegingen hindert en op indringende en aggressieve wijze lastig blijft vallen zelfs als die mensen proberen weg te lopen of gewoon hun dagelijkse dingen te doen? Ik zou m OOK een knal geven, en waarschijnlijk noeg wel wat eerder dan aldrin, die duidelijk meer geduld heeft.quote:Aldrin heeft meerdere conflicten gehad met Bart Sibrel, die geloofde dat de Apollo astronauten alles in scene hadden gezet. Aldrin werd door Sibrel gedwongen om op de Bijbel te zweren dat hij op de maan heeft gelopen. Toen Aldrin dit weigerde maakte Sibrel hem uit voor een lafaard en een bedrieger. Aldrin pikte dit niet en gaf Sibrel een klap in het gezicht. De politie heeft de zaak onderzocht maar ondernam geen actie tegen Aldrin.
ook te zien op google en you tube. maar ik doe nu maar geen filmpje![]()
en welk bewijs heb JIJ dan? Dat leuke knip plak filmpje met rumsfeld enzo? Dan is de originele maanlandingstape toch wat geloofwaardiger, interessanter en leuker om nog een keer te kijken.quote:anders kom ik alleen maar met hoax films?
En daar begonnen we mee... Dat is al zo.quote:maar ik hoor niemand over Project for the New American Century.
op naar Amerikaans leiderschap. de wereld die je moet leven hoe zij dat willen.
Eerder gewoon een continuatie van de amerikaanse pogingen meer grondstoffen te verzamelen, en de macht die ze als enige supermacht heeft te behouden.quote:American Dream = know your enemy. de Irakoorlog, die in maart 2003 onder de codenaam Operation Iraqi Freedom (Operatie Iraakse Vrijheid) is begonnen, de eerste belangrijkste stap die naar het uitvoeren van deze doelstellingen is.
Maar ja, dat wisten we al. Dit topic ging er geloof ik over of rammstein in dat nummertje mensen ging proberen te waarschuwen, of probeerde de maanlanding-hoax te tonen.quote:[...]alleen jammer dat ze europa erbij betrekken. maarja we're all living in Amerika.
quote:Op zaterdag 12 mei 2007 10:38 schreef Fionn het volgende:
Ik denk eerder dat die nummers gewoon, net als liefdesliedjes en liedjes over gebeurtenissen uit het leven, of over een stad of een gebied, de gevoelens/ervaringen, politieke ideeen of frustraties van de schrijver/performer vertolken, en niet een soort cryptische boodschappen zijn om mensen 'te waarschuwen'
Wie hier nog via een rammstein nummer waarschuwingen voor nodig heeft, is toch al reddeloos verloren, en kan waarschijnlijk toch geen duits verstaan![]()
Tja, je was al wat scherp, en kwam al wat angstig, bitter, fel, fanatiek en rancuneus over... dit bevestigt dat.... jammer.quote:wat een l#l ben jij.
doe niet zo denigerend man. ik besteed alweer teveel woorden aan jou.quote:Op donderdag 24 mei 2007 10:26 schreef Apropos het volgende:
[..]
. Meneer heeft ook iets gehoord, hoor. Wat heeft ''the American dream'' hiermee van doen?
[..]
Nederlander of niet, het is van een erbarmelijk niveau. Schelden kun je blijkbaar heel goed, lezen niet.
sorry dat ik het zeg, maar uit welk sprookjesbos kom jij?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 01:53 schreef Fionn het volgende:
[..]
Waarom zou ik dat moeten doen?
[..]
Tja, je was al wat scherp, en kwam al wat angstig, bitter, fel, fanatiek en rancuneus over... dit bevestigt dat.... jammer.
Je maakt het jezelf met zo een houding niet makkelijker in het leven, en de 'grote boze dingen' die je in de wereld ziet worden er ook niet minder van.
Oprecht sterkte gewenst.
En dit geloof jij zeker ook?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 04:11 schreef hardcorehooligans het volgende:
Foto's van spullen op de maan.
NASA tape" toont gecrasht ruimteschip op de maan.
Nee, omdat je niet zo reageert als ik. Uit jouw schelderige , felle manier van reageren, net alsof iedereen die het niet met je eens is, slecht is, dom, of jou persoonljik aanvalt. Hieruit blijkt een zeer negatieve grond houding (en dan denk je inderdaad anders als ik.)quote:waarom zou ik nu angstig, bitter, fel, fanatiek en rancuneus zijn.
omdat ik niet zo denkt als jij?
quote:sorry dat ik het zeg, maar uit welk sprookjesbos kom jij?
quote:ooo ja joh [.......]dus ga nou niet de dr.phil uithangen.
Leg maar weer lekker mensen dingen in de mond die ze totaal nergens zeggen, dat werkt altijd lekker als je geen argumenten hebt om in te gaan op wat iemand zegt.quote:jij geloof dus alles wat je voorgekauwd word in deze wereld.
Dat doe je zèlf dus de hele tijd zoals hierboven gequote. En hier:quote:doe niet zo denigerend man.
enquote:ik besteed alweer teveel woorden aan jou.
Lijkt leuk, ware het niet datquote:dus neem het woord l#l terug.
er toch weer een steekje bijmoet.quote:en sorry meneer met lange tenen.
klinkt heel filosofisch, maar:quote:jammer want zo dacht newsman er over. en dat vind ik oke.
want van mij mag ieder schrijven wat hij wil [....] goed of slecht voor of tegen. dat maak mij niet uit.
dat is wat nederland nederland maakt. je eigen mening hebben.
en zo moet het ook blijven[...]
Iedereen die het met je oneens is zegt niks zinnigs en moet opdonderen naar een ander topic?quote:maar als je niks zinnig te melden heb schrijf dan niks.
of ga naar topic.
Foto's van spullen op de maan.
NASA tape" toont gecrasht ruimteschip op de maan.
Nee, jij WILT simpelweg gewoon gelijk en negeert elk weerlegd argument, filmpje of ander 'bewijs' en gaat dan lekker rustig op wat anders hakken, of op de persoon. Je gaat regelematig niet in op antwoorden die mensen geven op jouw verhaaltjes, Je gebruikt regelmatig argumenten om iets te 'ontkrachten' of te bewijzen, die je eerder of later juist gebruikt of negeert op punten waar ze je niet uitkomen.quote:ik kan jou niet overtuigen en jij mij niet.
Tuurlijk. Net als dat excuus aan Apropos zekerquote:nou en! alles gaat zo als het gaat.
ik in mijn grote boze wereld. en jij in je Sprookjesparadijs.
en wens jou ook heel veel sterkte. [maar ik meen het echt]
nee dat moest er nog bijkomenquote:no hard feeling.
En dan ?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 07:27 schreef W8ezel het volgende:
En dit geloof jij zeker ook?
De meeste ruzies gebeuren in familieverbandquote:Op vrijdag 25 mei 2007 12:43 schreef RickySway het volgende:
allemamachies wat kunnen jullie toch negatief tegen elkaar doen. zijn we vergeten dat we allemaal op deze fora's zitten om de truth te weten te komen?
we are family
En dat is precies mijn punt, jammer dat sommigen zo boos moeten reageren op de simpelste opmerkingen.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:19 schreef UncleScorp het volgende:
Meer positieve gedachten/energie van de mensen zou de wereld idd deugd doen. Voor 't zelfde geld creeeren we onbewust onze eigen realiteit, en dan mogen we ons niet laten meeslepen in deze tijden van opgedrongen angsten.
quote:Voor een groot deel conformeert de werkelijkheid zich aan je eigen instelling, visie en verwachtingen.
Zie je een wereld vol dreiging, gevaar, boosaardigeid, duisternis en dreigende doem en verwoesting, dan leef je ook in die wereld.
Er is ook een andere.........
En iedereen is van harte uitgenodigd!![]()
Ik krijg sterk de indruk dat er hier een aantal zitten die daar niet hiervoor zijn. Die denken de truth al te weten en komen een beetje prediken en sjacherijnig, uit de hoogte en veroordelend doen tegen diegenen die het met die doctrines niet eens zijn.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 12:43 schreef RickySway het volgende:
allemamachies wat kunnen jullie toch negatief tegen elkaar doen. zijn we vergeten dat we allemaal op deze fora's zitten om de truth te weten te komen?
Hm als je sommige leden uit mijn familie kent.....dan zijn de ergsten hier nog erg gezelligquote:we are family
ik weet niet wat jou probleem is?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:29 schreef Fionn het volgende:
[..]
nee dat moest er nog bijkomenJe hebt er ook geen enkele reden voor. Ik en anderen hier zijn niet steeds met kleinerende opmerkingen en rare manieren van discussieren bezig.
nee hoor we houden het gezellig hier.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 12:43 schreef RickySway het volgende:
we are family
Whahaha, je doet net of PNAC een of ander geheim complot is. De mensen achter dat project zijn er vrij open over hoor...quote:Op donderdag 24 mei 2007 01:20 schreef hardcorehooligans het volgende:
[..]
Na de eerste maanlanding met Apollo 11 nam Aldrin ontslag bij de NASA.
Aldrin heeft meerdere conflicten gehad met Bart Sibrel, die geloofde dat de Apollo astronauten alles in scene hadden gezet. Aldrin werd door Sibrel gedwongen om op de Bijbel te zweren dat hij op de maan heeft gelopen. Toen Aldrin dit weigerde maakte Sibrel hem uit voor een lafaard en een bedrieger. Aldrin pikte dit niet en gaf Sibrel een klap in het gezicht. De politie heeft de zaak onderzocht maar ondernam geen actie tegen Aldrin.
ook te zien op google en you tube. maar ik doe nu maar geen filmpje![]()
anders kom ik alleen maar met hoax films?
maar ik hoor niemand over Project for the New American Century.
op naar Amerikaans leiderschap. de wereld die je moet leven hoe zij dat willen.
American Dream = know your enemy. de Irakoorlog, die in maart 2003 onder de codenaam Operation Iraqi Freedom (Operatie Iraakse Vrijheid) is begonnen, de eerste belangrijkste stap die naar het uitvoeren van deze doelstellingen is.
ook hoort daarbij: Tegelijkertijd meerdere belangrijke oorlogen overtuigend kunnen winnen. zodat wij:
amerika superieur kunnen zijn. alleen jammer dat ze europa erbij betrekken. maarja we're all living in Amerika.
[..]
weet je wat.... voor jou zal ik als nederlander.
een inburgeringscursus nemen.
wat een l#l ben jij.
Mijn probleem?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 07:53 schreef hardcorehooligans het volgende:
ik weet niet wat jou probleem is?
Of je snapt het echt niet, of je wilt het niet snappen. Beide gevallen maken mijn pogingen een normale beschaafde discussie met je te voeren onmogelijk.quote:maar dit gaat nergens over wat je nu schrijft.
quote:ik kan het lang of kort houden.
als ik het lang hou dan zijn de amerikanen alweer op de maan geweest.
Zolang je dingen die je gelooft hier post staat het mij en iedereen vrij daarop te reageren. Wanneer ik de behoefte voel dat te doen zal ik dat doen. Wil je geen tegenspraak, post het dan niet. Dit is een discussieforum, geen jaknikgroepje.quote:dus hou ik het kort. geloof wat jij geloof dan doe ik dat ook.
Lees je eigen bozige reacties op redelijke argumenten en normale posts van anderen, en niet te vergeten het feit dat je begon te schelden, eens terug......quote:nee hoor we houden het gezellig hier.
Probeer dan eens gewoon een echte, open discussie met mensen te voeren inplaats van bozig te doen en constant echte discussie te vermijden en het nooit toe te geven als iemand gewoon een punt heeft.quote:want daar gaat het om de truth.
In het geval van wel geloven, het verlies van elke vorm van geloofwaardigheid.quote:
quote:want je leest het hoe je het leest.
Je mag melden wat je wilt, het is de manier waarop je het meldt, of meer de manier waarop je reageert op mensen die antwoorden posten die nogal vijandig is.quote:Op maandag 28 mei 2007 03:43 schreef hardcorehooligans het volgende:
het is jammer dat ik niet mag melden wat ik denk.
en als ik wat meld het als negatief word begrepen.
Lol, de eerste keer dat ik dit subforum ziequote:het is ook jammer dat ik iets plaats op The Truth is in Here.
en word verbannen naar brave new world.
Als je mij daarmee bedoelt, ik begreep je argumenten prima, daar heb ik ook op gereageerd. Jij niet of nauwelijks op de mijne, en elke weerlegging werd helaas genegeerd. Het probleem was met je vijandige negatieve manier van posten. De reden daarachter begrijp ik wellicht ook.quote:dus sluit ik deze topic voor me zelf en meld niets meer.
de groetjes aan de gene die me niet begreep.
Beledigen? dat heb je imo alleen bij apropos gedaan, hèm/haar heb je uitgescholden. Ik had het alleen over je niet echt inhoudelijke en consequente manier van discussieren, en je smalende, vijandige manier van posten, die is niet beledigend, maar gewoon onprettig, niet in de laatste plaats voor jezelf, omdat je het jezelf erg moeilijk maakt om normale reacties te krijgen.quote:en denkt dat ik ze echt beledigen wou.
Kom op, dat is de eeuwige terugkaats smoes "nee ik bèn niet onaardig, de andere mensen vìnden mij onaardig, dus het is hun eigen schuld"quote:want je leest het hoe je het leest.
Tja, dàt vind ik nou nog het minste probleem persoonlijk. Het staat niet fraai, maar ik ben bereid elke discussie die me interesseert en die ik kan lezen een kans te geven, zonder meteen te denken "slecht nederlands=dom" Zolang met dat slechte nederlands maar gewoon een goede discussie gevoerd wordt, en men redelijk en beschaafd blijft. En dat miste hier.quote:Op maandag 28 mei 2007 09:45 schreef W8ezel het volgende:
![]()
![]()
Misschien voelen sommige mensen zich lichtelijk aangevallen door jouw verkrachting van de Nederlandse taal
Ik vond die clip van Manic Street Preachers altijd zo bizar...quote:Op zaterdag 12 mei 2007 11:37 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Eigenlijk een soort van moderne protestsong kun je zeggen?
Ik vind deze nog steeds zo geweldig
Manic Street Preachers - If You Tolerate This![]()
De Duitse rockgroep Gamma Ray vind ik ook best aardig. Anti-establishment zou je ze kunnen omschrijven. En ze zijn weinig subtiel.
[afbeelding]
No World Order - Intro
Album is uitgekomen op... 10.09.2001
Talk about timing.
vooral als ze gewoon waar zijnquote:Op zaterdag 26 mei 2007 06:50 schreef popolon het volgende:
Altijd weer leuk om te lezen die vooroordelen.
En word verbannen naar BNW, deze 2 boards zijn echt niet minderwaardig aan elkaar of zo, dit is gewoon een opsplitsing omdat de onderwerpen steeds verder uit elkaar gingen liggen.quote:_______________________________________________________________________
quote:
het is ook jammer dat ik iets plaats op The Truth is in Here. en word verbannen naar brave new world.
ik vind buck dich toch echt beter:quote:Op zaterdag 12 mei 2007 08:29 schreef Viking84 het volgende:
Ik vind dat Stein um Stein toch wat beter in elkaar zit:
Welch ein Klopfen, welch ein Hämmern,
draußen fängt es an zu dämmern,
alle Nägel stehen stramm,
wenn ich sie in dein Leibholz ramm'
Stein
ik vind het best. op naar De Gouden Kooi forum.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 10:13 schreef TaLoN.NL het volgende:
[..]
En word verbannen naar BNW, deze 2 boards zijn echt niet minderwaardig aan elkaar of zo, dit is gewoon een opsplitsing omdat de onderwerpen steeds verder uit elkaar gingen liggen.![]()
PS: Plz tell me if I'm wrong!
We're all living in America,quote:Op woensdag 13 juni 2007 01:27 schreef DrDentz het volgende:
Ik leef liever onder Amerikaans bewind dan onder de Chinezen. Moet er niet aan denken de spleetogen te dienen![]()
Hij had zijn afscheidsbedankje al gehad op de bilderberg conferentiequote:Op zaterdag 7 februari 2009 09:36 schreef bloedhond het volgende:
De Amerikaanse oud-president George Bush heeft met Europese en andere wereldleiders afscheidstelefoontjes gepleegd. Premier Jan Peter Balkenende was daar niet bij. jammer voor jan peter is bush toch zijn nr. kwijt.
ooo dat wist ik niet.... vertel? zal Jan Peter Balkenende leuk vinden.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 09:47 schreef BasOne het volgende:
[..]
Hij had zijn afscheidsbedankje al gehad op de bilderberg conferentie
ja zo zie ik het ook. geloof alles wat je ziet op deze wereld. er kan altijd een maar achter zitten. voor ieder die maar denkt? rammstein heeft deze maar tof gedaan.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 11:32 schreef Moondreamer het volgende:
Goede topic TS.
Het protest lied laat ons zien en horen waar de DEVIL mee bezig is.
Goede opmerking over die maanlanding, dat die een beetje onderuit gehaalt wordt door RAMMSTEIN.
Belief it or not, maar zo is het nu eenmaal.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |