echt wel. maar ik had me nooit in die tekst verdiept.quote:
In de videoclip van het nummer is dat een thema.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 04:41 schreef BasOne het volgende:
Sorry maar ik denk dat je het wel heel erg ver zoekt.. het nummer gaat idd over dat we onder het bewind staan van Amerika maar waar zie jij iets over dat ze nooit op de maan zijn geweest?
dan mot jij de clip eens bekijken. dan zie je dat ze op de maan staan.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 04:41 schreef BasOne het volgende:
Sorry maar ik denk dat je het wel heel erg ver zoekt.. het nummer gaat idd over dat we onder het bewind staan van Amerika maar waar zie jij iets over dat ze nooit op de maan zijn geweest?
heeee Bonnie St. Claire is jou wat gevraagd.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 08:13 schreef Sakura het volgende:
Wat een bagger tekst, inhoudloze troep.
nog zo'n hersenloze die het niet snap.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 08:18 schreef Walrik het volgende:
slappe tekst idd
'coca cola
sometimes war
living in amerika'
origineel zeg! Niet dus. zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
je kunt er niet echt tegen als anderen t niet met je eens zijn hèquote:Op zaterdag 12 mei 2007 08:27 schreef hardcorehooligans het volgende:
[..]
nog zo'n hersenloze die het niet snap.
Ze hebben ook een clip met drugsspuitende sneeuwwitjequote:Op zaterdag 12 mei 2007 04:54 schreef hardcorehooligans het volgende:
[..]
dan mot jij de clip eens bekijken. dan zie je dat ze op de maan staan.
zonder helm of zuurstof ook zie je de eerste stap op de maan.
de clip eindigt gewoon in een studio net als nasa dat deed.
het is het gene amerika wil dat jij gelooft.
zij zijn de baas over de wereld.
of je het nou met me eens bent of niet dat boeit me niet.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 08:30 schreef Viking84 het volgende:
[..]
je kunt er niet echt tegen als anderen t niet met je eens zijn hè. Je hebt wel gelijk natuurlijk, maar ik vind de tekst ook niet heel origineel ofzo.
jezus ben je nu echt zo simpel. lees en kijk eerst voor je wat schrijf.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 09:00 schreef W8ezel het volgende:
[..]
Ze hebben ook een clip met drugsspuitende sneeuwwitjeDie verwijzing is als knipoog bedoelt naar die conspiracy maandenkers. Een simpele grap dus, zoals ze die continu maken.
jij begrijpt het. In a new york minute Everything can change.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 09:45 schreef Lennart22 het volgende:
Ik vind het wel mooi hoor, mensen bewust maken van het gevaar dat er op ons afkomst dmv muziek! Ik heb op mijn website ook een aantal voorbeelden. Soms zit het helemaal niet in de muziek maar in de clip verwerkt...en soms andersom.
Ik denk eerder dat die nummers gewoon, net als liefdesliedjes en liedjes over gebeurtenissen uit het leven, of over een stad of een gebied, de gevoelens/ervaringen, politieke ideeen of frustraties van de schrijver/performer vertolken, en niet een soort cryptische boodschappen zijn om mensen 'te waarschuwen'quote:Op zaterdag 12 mei 2007 09:45 schreef Lennart22 het volgende:
Ik vind het wel mooi hoor, mensen bewust maken van het gevaar dat er op ons afkomst dmv muziek! Ik heb op mijn website ook een aantal voorbeelden. Soms zit het helemaal niet in de muziek maar in de clip verwerkt...en soms andersom.
Denk wel dat je gelijk hebt in dit geval hoewel je de clip toch wel als een soort waarschuwing kan zien. Ironisch laat het zien dat het niet uitmaakt wat amerika zegt...onzin of geen onzin.. het is gewoon waar! Daar kan je wel een gevaar in zien. Let ook even op de toon van het liedje en hoe het gezongen wordt! Ergens weet iedereen dat natuurlijk wel maar het gaat mij om de bewustwording ervan! Gewoon een leuk nummer dat ironisch wat aankaart...geen uithangbord tegen de NWO, nee dat niet!quote:Op zaterdag 12 mei 2007 10:38 schreef Fionn het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat die nummers gewoon, net als liefdesliedjes en liedjes over gebeurtenissen uit het leven, of over een stad of een gebied, de gevoelens/ervaringen, politieke ideeen of frustraties van de schrijver/performer vertolken, en niet een soort cryptische boodschappen zijn om mensen 'te waarschuwen'
Wat in dit liedje genoemd wordt, namelijk dat amerika de baas is en ons allemaal meesleurt, dat wéét iedereen die niet 8 of een kluizenaar is echt wel, dat wordt zelfs openlijk op het nieuws gezegd.
Wie hier nog via een rammstein nummer waarschuwingen voor nodig heeft, is toch al reddeloos verloren, en kan waarschijnlijk toch geen duits verstaan![]()
ooo ja joh als amerika ons allemaal meesleurt en wij weten dat.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 10:38 schreef Fionn het volgende:
[..]
Wat in dit liedje genoemd wordt, namelijk dat amerika de baas is en ons allemaal meesleurt, dat wéét iedereen die niet 8 of een kluizenaar is echt wel, dat wordt zelfs openlijk op het nieuws gezegd.
Eigenlijk een soort van moderne protestsong kun je zeggen?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 09:45 schreef Lennart22 het volgende:
Omdat amerika de baas is, en ons meesleurt natuurlijk!quote:Op zaterdag 12 mei 2007 11:17 schreef hardcorehooligans het volgende:
[..]
ooo ja joh als amerika ons allemaal meesleurt en wij weten dat.
waarom zit ons leger en half europa nog in irak en afghanistan.
dus ga nou niet de dr.phil uithangen.
je geef het andwoord zelf al PRESTIGEKWETIE.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 10:59 schreef Seneca het volgende:
Er is gewoon NO WAY dat de Amerikanen de maanlanding zouden faken. De Russen was er alles aan gelegen om dat te bewijzen. Het was immers een prestigekwestie. Wie van de supermachten zou als eerste de maan bereiken? Denk je nu echt dat als de maanlanding fake was geweest, dat de Russen hier niet achter zouden komen? En dit niet meteen wereldkundig gemaakt hadden?
geef mij maar een reden waarom amerika de baas moet zijn.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 11:41 schreef Fionn het volgende:
maar het juist goed vindt dat amerika de baas is, niet iedereen die het weet hoeft het er automatisch mee oneens te zijn.
dat is jou interpretatie niet de mijne ik geef alleen mijn mening.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 11:41 schreef Fionn het volgende:
Ik vind het erg jammer dat er bij veel mensen die zich met Tru onderwerpen bezighouden zoveel angst, rancune, bitterheiden en fanatisme uitstraalt, en dat er erg snel gehapt en geschopt moet worden.
Waarom zou ik? vraag het iemand die dat vindtquote:Op zaterdag 12 mei 2007 12:15 schreef hardcorehooligans het volgende:
[..]
geef mij maar een reden waarom amerika de baas moet zijn.
Je felle en kleinerende manier van reageren en het blijkbaar niet erg goed lezen van andermans posts, maar(weer) meteen met verkeerde conclusies en een hapreactie reageren zegt genoeg. Er straalt aan alle kanten je aangevallen voelen, dan wel de behofte aan het aanvallen van anderen uit.quote:dat is jou interpretatie niet de mijne ik geef alleen mijn mening.
en hoe jij daar over denkt dat is jou zaak.
maar angst, rancune en bitterheid dat is niet mijn issue.
En zo omzeil je de eigenlijke vraag, goed gedaan!quote:Op zaterdag 12 mei 2007 11:46 schreef hardcorehooligans het volgende:
[..]
je geef het andwoord zelf al PRESTIGEKWETIE.
amerika wou superieure zijn en hebben zo de russen afgetroefd.
amerika mocht de race naar de maan niet verliezen.
want de russen hadden Joeri Gagarin in de Vostok 1 en de satelliet Spoetnik1.
dus moest amerika wel op de maan landen.
Ken de clip en de tekstenquote:Op zaterdag 12 mei 2007 09:24 schreef hardcorehooligans het volgende:
[..]
jezus ben je nu echt zo simpel. lees en kijk eerst voor je wat schrijf.
Amerika cultureel voorop lopen?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 12:37 schreef Beezz het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=iSbZcAiVBSc
Als men op cultureel niveau als land ver voorop loopt in vergelijking met andere landen, is het logisch dat je in die andere landen ook vooraan wilt, en gaat lopen.
Wie?quote:Op maandag 14 mei 2007 12:12 schreef Apropos het volgende:
Wat betreft techniek, het enig meetbare bestanddeel van cultuur, loopt Amerika voorop en men heeft er ook een bloeiende oudemuziekcultuur.
Oorzaak:quote:US 'no longer technology king'
The US has lost its position as the world's primary engine of technology innovation, according to a report by the World Economic Forum.
quote:A deterioration of the political and regulatory environment in the US prompted the fall, the report said.
sorry hoor ik omzeil helemaal niets.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 13:57 schreef Apropos het volgende:
[..]
En zo omzeil je de eigenlijke vraag, goed gedaan!
Jawel, hoor. Iemand vraagt waarom de Russen geen alarm sloegen, een opmerking die jij volkomen negeert.quote:Op maandag 14 mei 2007 21:53 schreef hardcorehooligans het volgende:
[..]
sorry hoor ik omzeil helemaal niets.
Heb je deze clip zelf wel gezien?quote:Op maandag 14 mei 2007 21:53 schreef hardcorehooligans het volgende:
[..]
misschien bedenk je zelf over de maanlanding van het groote usa of amerika.
http://www.youtube.com/watch?v=khDI2MsWSYc&mode=related&search=
En deze was de mooistequote:
Volgens mij had hij al koffie genoeg gehad. Of iets anders. Genoeg ergens van iig.quote:Op woensdag 16 mei 2007 01:40 schreef newsman het volgende:
Verdorie, was bijna de koffie vergeten.
quote:Op zaterdag 12 mei 2007 11:41 schreef Fionn het volgende:
Ik vind het erg jammer dat er bij veel mensen die zich met Tru onderwerpen bezighouden zoveel angst, rancune, bitterheid en fanatisme uitstraalt, en dat er erg snel gehapt en geschopt moet worden.
Op die manier krijg je geen betere wereld hoorhooguit een andere, maar even vol haat nijd en afgunst als deze.
Jammer hoor dat zoveel mensen in plaats van "hm daar ben ik het niet mee eens" "dat denk ik niet" "voor zover ik weet is het anders...."quote:Je felle en kleinerende manier van reageren en het blijkbaar niet erg goed lezen van andermans posts, maar(weer) meteen met verkeerde conclusies en een hapreactie reageren zegt genoeg. Er straalt aan alle kanten je aangevallen voelen, dan wel de behoefte aan het aanvallen van anderen uit.
Zulk een manier van doen komt nou niet bepaald vaak voort uit een positieve grondhouding.
Overigens was dat stukje over angst rancune etc. niet alleen op jouw reacties gericht, maar op meer wat ik zoal hier om me heen zie in dit en andere tru-type fora, speciaal in de meer conspiracy gerichte topics. Men bijt elkaar af en toe sneller de strot af dan op de frontpage.
En iedereen is van harte uitgenodigd!quote:Voor een groot deel conformeert de werkelijkheid zich aan je eigen instelling, visie en verwachtingen.
Zie je een wereld vol dreiging, gevaar, boosaardigeid, duisternis en dreigende doem en verwoesting, dan leef je ook in die wereld.
Er is ook een andere.........
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 22:32 schreef Apropos het volgende:
[..]
Jawel, hoor. Iemand vraagt waarom de Russen geen alarm sloegen, een opmerking die jij volkomen negeert.
Wie heeft het hier nu over VS-doctrinaties?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 11:17 schreef hardcorehooligans het volgende:
[..]
ooo ja joh als amerika ons allemaal meesleurt en wij weten dat.
waarom zit ons leger en half europa nog in irak en afghanistan.
]dus ga nou niet de dr.phil uithangen.
Dat filmpje is wel het beste voorbeeld van creatief knippen dat ik in lange tijd gezien heb. Valt het je niet op dat geen van de bekende mensen eigenlijk echt feiten noemt?quote:Op donderdag 17 mei 2007 04:06 schreef hardcorehooligans het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=7RXrKRuNvNU&mode=related&search=
Dus omdat de hele wereld (naar jouw mening) een leugen aanhing, deed Rusland niets? Is dat niet een beetje merkwaardig? Is dat niet juist een reden om Amerika te ontmaskeren?quote:Op donderdag 17 mei 2007 04:06 schreef hardcorehooligans het volgende:
[..]
waarom de Russen geen alarm sloegen? omdat de wereld echt dacht dat amerika op de maan was.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |