abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_49785583
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 01:20 schreef hardcorehooligans het volgende:

[..]

maar hoe weet jij nou dat die beelden echt zijn?
overtuig mij dan maar dat het zo is.
Na de eerste maanlanding met Apollo 11 nam Aldrin ontslag bij de NASA.
Aldrin heeft meerdere conflicten gehad met Bart Sibrel, die geloofde dat de Apollo astronauten alles in scene hadden gezet. Aldrin werd door Sibrel gedwongen om op de Bijbel te zweren dat hij op de maan heeft gelopen. Toen Aldrin dit weigerde maakte Sibrel hem uit voor een lafaard en een bedrieger. Aldrin pikte dit niet en gaf Sibrel een klap in het gezicht. De politie heeft de zaak onderzocht maar ondernam geen actie tegen Aldrin.
ook te zien op google en you tube. maar ik doe nu maar geen filmpje
anders kom ik alleen maar met hoax films?
alleen julie bewijs blijft..... niets.

maar ik hoor niemand over Project for the New American Century.
op naar de American Dream.
op naar Amerikaans leiderschap. de wereld die je moet leven hoe zij dat willen.
American Dream = know your enemy. de Irakoorlog, die in maart 2003 onder de codenaam Operation Iraqi Freedom (Operatie Iraakse Vrijheid) is begonnen, de eerste belangrijkste stap die naar het uitvoeren van deze doelstellingen is.
ook hoort daarbij: Tegelijkertijd meerdere belangrijke oorlogen overtuigend kunnen winnen. zodat wij:
amerika superieur kunnen zijn. alleen jammer dat ze europa erbij betrekken. maarja we're all living in Amerika.
dat is wat ik bedoel we we staan onder het bewind van amerika.
[..]

weet je wat.... voor jou zal ik als nederlander.
een inburgeringscursus nemen.
wat een l#l ben jij.
Whahaha, je doet net of PNAC een of ander geheim complot is. De mensen achter dat project zijn er vrij open over hoor...

http://www.newamericancentury.org/
pi_49786496
quote:
Op zaterdag 26 mei 2007 07:53 schreef hardcorehooligans het volgende:

ik weet niet wat jou probleem is?
Mijn probleem?
wie gaat er hier nou op een trollerige manier reageren op normale posts waarin mensen hun mening geven?
Wie ging er hier nou schelden?
Wie gaat er nu steeds voorbij aan argumenten die mensen geven als antwoord op posts die hij maakt?

Bij jouw eerste reactie op mijn eerste post vroeg ik mij eigenlijk al af wat jouw probleem nu eigenlijk was dat je zo boos en schreeuwerig moest reageren. En ik vraag me nog steeds af waarom je die behoefte blijkbaar voelt.
quote:
maar dit gaat nergens over wat je nu schrijft.
Of je snapt het echt niet, of je wilt het niet snappen. Beide gevallen maken mijn pogingen een normale beschaafde discussie met je te voeren onmogelijk.
quote:
ik kan het lang of kort houden.
als ik het lang hou dan zijn de amerikanen alweer op de maan geweest.
misschien ligt het aan mijn beperkte intellect hoor, maar van deze zin snap ik niks. Zeker niet aan de hand van je betoog in dit topic.
quote:
dus hou ik het kort. geloof wat jij geloof dan doe ik dat ook.
Zolang je dingen die je gelooft hier post staat het mij en iedereen vrij daarop te reageren. Wanneer ik de behoefte voel dat te doen zal ik dat doen. Wil je geen tegenspraak, post het dan niet. Dit is een discussieforum, geen jaknikgroepje.
quote:
nee hoor we houden het gezellig hier.
Lees je eigen bozige reacties op redelijke argumenten en normale posts van anderen, en niet te vergeten het feit dat je begon te schelden, eens terug......
quote:
want daar gaat het om de truth.
Probeer dan eens gewoon een echte, open discussie met mensen te voeren inplaats van bozig te doen en constant echte discussie te vermijden en het nooit toe te geven als iemand gewoon een punt heeft.
Anders lijkt het er erg op alsof je 'THE truth' erg verwart met 'MY truth'
Wees de verandering die je in de wereld wilt zien!
voor diegenen die willen weten waarom ik bijna "Ohforf'sake" had geheten
  zaterdag 26 mei 2007 @ 12:29:28 #78
128605 W8ezel
Way, down, to Egyptland
pi_49788783
quote:
Op vrijdag 25 mei 2007 11:36 schreef UncleScorp het volgende:

[..]

En dan ?
In het geval van wel geloven, het verlies van elke vorm van geloofwaardigheid.
Niet voor de poes...neuhh
  maandag 28 mei 2007 @ 03:43:55 #79
106570 hardcorehooligans
No one likes us, but we don&am
pi_49843061
het is jammer dat ik niet mag melden wat ik denk.
[quote]Op zaterdag 26 mei 2007 10:50 schreef Fionn het volgende:

[..]

Lees je eigen bozige reacties op redelijke argumenten en normale posts van anderen, en niet te vergeten het feit dat je begon te schelden, eens terug......

en als ik wat meld het als negatief word begrepen.
want je leest het hoe je het leest.
het is ook jammer dat ik iets plaats op The Truth is in Here.
en word verbannen naar brave new world.
dus sluit ik deze topic voor me zelf en meld niets meer.
de groetjes aan de gene die me niet begreep.
en denkt dat ik ze echt beledigen wou.

[ Bericht 21% gewijzigd door hardcorehooligans op 28-05-2007 04:49:32 ]
they not gonna get us
  maandag 28 mei 2007 @ 09:45:32 #80
128605 W8ezel
Way, down, to Egyptland
pi_49844326
quote:

Misschien voelen sommige mensen zich lichtelijk aangevallen door jouw verkrachting van de Nederlandse taal
Niet voor de poes...neuhh
pi_49846077
quote:
Op maandag 28 mei 2007 03:43 schreef hardcorehooligans het volgende:
het is jammer dat ik niet mag melden wat ik denk.

en als ik wat meld het als negatief word begrepen.
Je mag melden wat je wilt, het is de manier waarop je het meldt, of meer de manier waarop je reageert op mensen die antwoorden posten die nogal vijandig is.
En dat mag natuurlijk ook (wat mij betreft iig, ik weet de regels van het forum op dit gebied niet) maar dan moet je er niet raar van opkijken dat mensen daarop reageren, en dat de sfeer daaronder lijdt.
quote:
het is ook jammer dat ik iets plaats op The Truth is in Here.
en word verbannen naar brave new world.
Lol, de eerste keer dat ik dit subforum zie ik zal toch eens de index aanklikken om te zien waar het over gaat.
quote:
dus sluit ik deze topic voor me zelf en meld niets meer.
de groetjes aan de gene die me niet begreep.
Als je mij daarmee bedoelt, ik begreep je argumenten prima, daar heb ik ook op gereageerd. Jij niet of nauwelijks op de mijne, en elke weerlegging werd helaas genegeerd. Het probleem was met je vijandige negatieve manier van posten. De reden daarachter begrijp ik wellicht ook.
Mijn reacties daarop zijn puur bedoeld om je je ervan bewust te maken hoe negatief je op die manier overkomt.
Als je namelijk vaker zo reageert, zul je nog heel wat met mensen te maken krijgen die naar op je reageren, en velen daarvan zullen minder begrip voor en geduld met je hebben dan ik.
quote:
en denkt dat ik ze echt beledigen wou.
Beledigen? dat heb je imo alleen bij apropos gedaan, hèm/haar heb je uitgescholden. Ik had het alleen over je niet echt inhoudelijke en consequente manier van discussieren, en je smalende, vijandige manier van posten, die is niet beledigend, maar gewoon onprettig, niet in de laatste plaats voor jezelf, omdat je het jezelf erg moeilijk maakt om normale reacties te krijgen.
quote:
Kom op, dat is de eeuwige terugkaats smoes "nee ik bèn niet onaardig, de andere mensen vìnden mij onaardig, dus het is hun eigen schuld"

Als jij in plaats van met vijandig klinkende textjes gewoon op een redelijke manier had gereageerd (en dan heb ik het nog geeneens over de inhoudelijke kant, maar gewoon de manier van benaderen van anderen) had het voor iedereen een prettige discussie geweest.

Mensen lezen het hoe jij het schrijft Er zit een marge in, maar er zijn toch echt dingen die makkelijker positief en makkelijker negatief op te vatten zijn, en jouw manier van doen hier valt in die laatste categorie.

Vergelijk voor de grap je eigen manier van reageren eens met die van anderen, op het forum, kijk eens een discussieprogramma zoals buitenhof of iets dergelijks.
Mensen hanteren over het algemeen toch ècht een andere manier van elkaar bejegenen dan jij hier hebt vertoond. Diegenen die dat niet doen worden meestal niet echt als aardige mensen beschouwd en behandeld.

Je kan 2 dingen doen, òf je gaat boos zitten mopperen dat de wereld je verkeerd begrijpt dat jij aardig en positief bent maar dat de nare mensen dat niet zien. Dan leef je verder in een wereld waar jij een van de weinige lichtpuntjes bent en die verder bevolkt is met vervelende mensen die naar tegen je doen.

Òf je trekt er lering uit,en verandert wat aan je houding want zoals ik al schreef, als je zo vaker, en in ook het echte leven reageert, kweek je weinig goodwill bij andere mensen, en is het begrijpelijk als je andere mensen als negatief en onaardig beschouwt. Waarschijnlijk reageren ze ook zo.
Dan zou je er wel eens versteld van kunnen staan hoe veel leuker en gezelligerde wereld wordt.

Tot op grote hoogte is de wereld een spiegel. Lach je ernaar, dan lacht ze terug, kijk je er boos naar, dan kijkt ze boos terug..... schreeuw je ernaar, dan word je doof van de echo.
quote:
Op maandag 28 mei 2007 09:45 schreef W8ezel het volgende:

Misschien voelen sommige mensen zich lichtelijk aangevallen door jouw verkrachting van de Nederlandse taal
Tja, dàt vind ik nou nog het minste probleem persoonlijk. Het staat niet fraai, maar ik ben bereid elke discussie die me interesseert en die ik kan lezen een kans te geven, zonder meteen te denken "slecht nederlands=dom" Zolang met dat slechte nederlands maar gewoon een goede discussie gevoerd wordt, en men redelijk en beschaafd blijft. En dat miste hier.

[ Bericht 1% gewijzigd door Fionn op 28-05-2007 11:35:18 ]
Wees de verandering die je in de wereld wilt zien!
voor diegenen die willen weten waarom ik bijna "Ohforf'sake" had geheten
  vrijdag 1 juni 2007 @ 02:10:39 #82
133012 rood_verzet
The needs of the many
pi_49988488
quote:
Op zaterdag 12 mei 2007 11:37 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

Eigenlijk een soort van moderne protestsong kun je zeggen?

Ik vind deze nog steeds zo geweldig

Manic Street Preachers - If You Tolerate This

De Duitse rockgroep Gamma Ray vind ik ook best aardig. Anti-establishment zou je ze kunnen omschrijven. En ze zijn weinig subtiel.

[afbeelding]

No World Order - Intro

Album is uitgekomen op... 10.09.2001
Talk about timing.
Ik vond die clip van Manic Street Preachers altijd zo bizar...
  vrijdag 1 juni 2007 @ 02:11:28 #83
133012 rood_verzet
The needs of the many
pi_49988500
Het deuntje aan het einde van het liedje is trouwens 'De Internationale'
pi_50165385
quote:
Op zaterdag 26 mei 2007 06:50 schreef popolon het volgende:
Altijd weer leuk om te lezen die vooroordelen.
vooral als ze gewoon waar zijn
  zaterdag 9 juni 2007 @ 01:57:01 #85
106570 hardcorehooligans
pi_50260479
whooooow dit is wel mooi om te zien. www.nasa.gov..
Space Shuttle Atlantis is nu op weg naar ISS.
they not gonna get us
pi_50262805
quote:
Lol, de eerste keer dat ik dit subforum zie ik zal toch eens de index aanklikken om te zien waar het over gaat.
En word verbannen naar BNW, deze 2 boards zijn echt niet minderwaardig aan elkaar of zo, dit is gewoon een opsplitsing omdat de onderwerpen steeds verder uit elkaar gingen liggen.
PS: Plz tell me if I'm wrong!
In2008youwillbeawakened!In2009youwillbetransformed!In2010youwilltranscend.In2011youwillbeenlightened!In2012itwillbeover!
◄█▓▒░talon.punt.nl]░▒▓█►
  Eindredactie Games zaterdag 9 juni 2007 @ 10:25:39 #87
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_50262984
quote:
Op zaterdag 12 mei 2007 08:29 schreef Viking84 het volgende:
Ik vind dat Stein um Stein toch wat beter in elkaar zit:

Welch ein Klopfen, welch ein Hämmern,
draußen fängt es an zu dämmern,
alle Nägel stehen stramm,
wenn ich sie in dein Leibholz ramm'

Stein
ik vind buck dich toch echt beter:
buck dich - befehl ich dir
wende dein Antlitz ab von mir
dein Gesicht ist mir egal
buck dich
nocheinmal!
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  dinsdag 12 juni 2007 @ 04:01:35 #88
106570 hardcorehooligans
pi_50360671
quote:
Op zaterdag 9 juni 2007 10:13 schreef TaLoN.NL het volgende:

[..]

En word verbannen naar BNW, deze 2 boards zijn echt niet minderwaardig aan elkaar of zo, dit is gewoon een opsplitsing omdat de onderwerpen steeds verder uit elkaar gingen liggen.
PS: Plz tell me if I'm wrong!
ik vind het best. op naar De Gouden Kooi forum.
they not gonna get us
pi_50370274
Ik heb het altijd gezegd, Rammstein heeft steengoeie lyrics.

En ja, Amerika is 1 van hun meest rake vergelijkingen.
pi_50396519
Ik leef liever onder Amerikaans bewind dan onder de Chinezen. Moet er niet aan denken de spleetogen te dienen
pi_50526169
Klopt ook nog aangezien america in bijna elk land ter wereld een militaire basis heeft. !
It is not down on any map; true places never are.
CRE / Creatief met een Duim
pi_65823855
De Amerikaanse oud-president George Bush heeft met Europese en andere wereldleiders afscheidstelefoontjes gepleegd. Premier Jan Peter Balkenende was daar niet bij. jammer voor jan peter is bush toch zijn nr. kwijt.
pi_65823921
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 01:27 schreef DrDentz het volgende:
Ik leef liever onder Amerikaans bewind dan onder de Chinezen. Moet er niet aan denken de spleetogen te dienen
We're all living in America,
America is wunderbar.
Amerika, Amerika.

Wenn getanzt wird, will ich führen,
auch wenn ihr euch alleine dreht,
lasst euch ein wenig kontrollieren,
Ich zeige euch wie's richtig geht.
Wir bilden einen lieben Reigen,
die Freiheit spielt auf allen Geigen,
Musik kommt aus dem Weißen Haus,
Und vor Paris steht Mickey Maus.

We're all living in America...

Ich kenne Schritte, die sehr nützen,
und werde euch vor Fehltritt schützen,
und wer nicht tanzen will am Schluss,
weiß noch nicht, dass er tanzen muss!
Wir bilden einen lieben Reigen,
ich werde Euch die Richtung zeigen,
nach Afrika kommt Santa Claus,
und vor Paris steht Mickey Maus.

America is wunderbar.
Amerika, Amerika.
Coca-Cola, Wonderbra,
Amerika, Amerika.

This is not a love song,
this is not a love song.
I don't sing my mother tongue,
No, this is not a love song.

Amerika is wunderbar.
Amerika, Amerika.
Coca-Cola, sometimes WAR,
Amerika, Amerika.

Free speech?....... Yeah about as free as a Ferrari!!
Nothing travels faster than the speed of light with the possible exception of bad news, which obeys its own special laws.
Laboro te salutante
pi_65823929
quote:
Op zaterdag 7 februari 2009 09:36 schreef bloedhond het volgende:
De Amerikaanse oud-president George Bush heeft met Europese en andere wereldleiders afscheidstelefoontjes gepleegd. Premier Jan Peter Balkenende was daar niet bij. jammer voor jan peter is bush toch zijn nr. kwijt.
Hij had zijn afscheidsbedankje al gehad op de bilderberg conferentie
Free speech?....... Yeah about as free as a Ferrari!!
Nothing travels faster than the speed of light with the possible exception of bad news, which obeys its own special laws.
Laboro te salutante
  zaterdag 7 februari 2009 @ 11:32:55 #95
180856 Moondreamer
Don't Lie To Me
pi_65825154
Goede topic TS.

Het protest lied laat ons zien en horen waar de DEVIL mee bezig is.
Goede opmerking over die maanlanding, dat die een beetje onderuit gehaalt wordt door RAMMSTEIN.
Belief it or not, maar zo is het nu eenmaal.
Quote : "Early" (Brad Pitt) from the motion picture "Kalifornia"
"De regering stuurt continue mensen naar de maan, ze willen gewoon niet dat wij dat weten"
pi_65901934
quote:
Op zaterdag 7 februari 2009 09:47 schreef BasOne het volgende:

[..]

Hij had zijn afscheidsbedankje al gehad op de bilderberg conferentie
ooo dat wist ik niet.... vertel? zal Jan Peter Balkenende leuk vinden.
nee maar daar wist ik niks van.
pi_65929300
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
pi_66047263
quote:
Op zaterdag 7 februari 2009 11:32 schreef Moondreamer het volgende:
Goede topic TS.

Het protest lied laat ons zien en horen waar de DEVIL mee bezig is.
Goede opmerking over die maanlanding, dat die een beetje onderuit gehaalt wordt door RAMMSTEIN.
Belief it or not, maar zo is het nu eenmaal.
ja zo zie ik het ook. geloof alles wat je ziet op deze wereld. er kan altijd een maar achter zitten. voor ieder die maar denkt? rammstein heeft deze maar tof gedaan.
  zaterdag 14 februari 2009 @ 23:01:27 #99
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_66069476
Toch knap dat ze dit liedje langs de NWO-mediacontrolenazi hebben weten te smokkelen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')