weekend vieren en dan MVC2 lerenquote:Op vrijdag 11 mei 2007 15:32 schreef GangstahKlaas het volgende:
[..]
dat tentamen dus :S Ging niet echt goedAchja ergens in juli dan nog maar een keertje doen.. Nu eerst eens lekker weekend houden!! Wat gaan jullie allemaal doen?
spannend dus!!! Ik hoop dat het dan net goed valt!quote:Op vrijdag 11 mei 2007 15:30 schreef MPG het volgende:
[..]
Alleszins redelijkik gok tussen de 5 en de 6 desalniettemin...
Gisteren zo: iemand laat wat vallen in de winkel,quote:Op vrijdag 11 mei 2007 15:30 schreef Houniet het volgende:
[..]
nee, we hebben wel een huis in spanje, maar dat is niet deze. dit is gewoon via google.nl
absoluutquote:Op vrijdag 11 mei 2007 15:33 schreef GangstahKlaas het volgende:
[..]
spannend dus!!! Ik hoop dat het dan net goed valt!
dan kom ik naar daarquote:Op vrijdag 11 mei 2007 15:34 schreef Kuukske het volgende:
Het zonnetje schijnt hier!
haha ik zou dan eerst weekend vierenquote:
nou... Hier zat een delay is (waar ik dus helemaal niks mee kon...) :Squote:Op vrijdag 11 mei 2007 15:34 schreef MPG het volgende:
[..]
absoluut
die HOSC van vandaag leek trouwens veel op die die we gister hebben geoefend
ik ben er dinsdag denk ik wel bij BEM en ICTquote:Op vrijdag 11 mei 2007 15:35 schreef GangstahKlaas het volgende:
[..]
haha ik zou dan eerst weekend vierenGa je dinsdag nog college volgen? MVC2 is sowieso niet zo moeilijk toch???
Hier ookquote:Op vrijdag 11 mei 2007 15:36 schreef Houniet het volgende:
hier is het wel droog
ier ook!quote:Op vrijdag 11 mei 2007 15:34 schreef Kuukske het volgende:
Het zonnetje schijnt hier!
die overdracht was letterlijk gegeven ( exp(-jwt) )quote:Op vrijdag 11 mei 2007 15:35 schreef GangstahKlaas het volgende:
[..]
nou... Hier zat een delay is (waar ik dus helemaal niks mee kon...) :S
Waar zit jij dan nuquote:Op vrijdag 11 mei 2007 15:36 schreef GangstahKlaas het volgende:
[..]
ier ook!Het ziet er prachtig uit nu!
dus dan kan je niet leren... Het is toch komende woensdag of niet?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 15:36 schreef MPG het volgende:
[..]
ik ben er dinsdag denk ik wel bij BEM en ICT
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 15:33 schreef vdvorst het volgende:
[..]
Gisteren zo: iemand laat wat vallen in de winkel,
ikke zo: haha, 1-0,
hij zo: pakt dat op en zet dat terug, bleek ajax reiniger te zijn,
ikkeh zo: haha, 0-1 dan, ajax en winnen, hahaha
Woensdag jaquote:Op vrijdag 11 mei 2007 15:37 schreef GangstahKlaas het volgende:
[..]
dus dan kan je niet leren... Het is toch komende woensdag of niet?
ja, ik denk, zie ajax staan, vertel eens een verhaaltjequote:
Jep... in het audiquote:Op vrijdag 11 mei 2007 15:39 schreef GangstahKlaas het volgende:
[..]
thuis @Dussen dusBen jij nog op tu?
tja ik heb het al binnenquote:Op vrijdag 11 mei 2007 15:38 schreef MPG het volgende:
[..]
Woensdag ja
Leren komt vast wel goed... Vak is redelijk goed te doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |